Dat is ook mooi inderdaad.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:45 schreef very het volgende:
[..]
Het is het overwegen waard, maar dan voornamelijk vanwege die vingerafdrukken enzo. Het heeft 0% nadelig effect op de touch-ervaring?
Voor de prijs hoef ik het niet te doen. Ik heb een verzekering, en als mijn telefoon kapot gaat, dan heb ik een eigen risico van 40 euro, maar dan heb ik wel gelijk weer een mooi opgelapte, dus ook zonder eventueel schade aan de rest van het toestel.
Nee dat staat wel maximaalquote:
in iTunes alle songs op +100% zetten? Weet niet of 'ie het dan ook overzet naar de iPhone maar aangezien mijn iPad zelfs de afspeelmomenten van YouTube- en iTunes-video's met mijn computer synchroniseert zou me dat niet verbazen.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee dat staat wel maximaalIk was vooral benieuwd of er een manier was om dit te tweeken
Niet mogelijk.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:07 schreef Monnet het volgende:
Ben totaal geen kenner dus waarschijnlijk een domme vraag, maar hoe staat het met de mogelijkheden tot jailbreaken op iOS 6.1.4?
Niet echt. Voor dit soort minimale updates zoeken ze geen nieuwe kwetsbaarheden in de software. Ben bang dat je zult moeten wachten tot iOS7..quote:Op zondag 26 mei 2013 16:11 schreef Monnet het volgende:
Balen. Enig perspectief dat dat nog gaat gebeuren?
quote:We'd normally expect a new version of iOS to come hand-in-hand with a new iPhone or tablet, which could mean the iPhone 5S or iPad 5. However, the most recent information seems to point to iOS 7 being unveiled in June at Apple's Worldwide Developers Conference (WWDC). According to date from Onswipe, which uses HTML5 to create mobile-friendly websites and reported by TechCrunch, there has been a massive spike of traffic from iPhones and iPads running iOS 7. In particular, the traffic came from the area surrounding Apple's offices.
Eens proberen, goede! Klinkt plausibelquote:Op zondag 26 mei 2013 13:49 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
in iTunes alle songs op +100% zetten? Weet niet of 'ie het dan ook overzet naar de iPhone maar aangezien mijn iPad zelfs de afspeelmomenten van YouTube- en iTunes-video's met mijn computer synchroniseert zou me dat niet verbazen.
Weet alleen niet of de kwaliteit dan minder wordtOp mijn computer niet i.i.g.
[ afbeelding ]
Nice, vanavond even proberen.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
IGN deelt gratis codes uit voor het spel Minigore 2
[ afbeelding ]
Wel de indruk dat het werkt, maar een heel klein beetjequote:Op zondag 26 mei 2013 21:53 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]Laat ons maar weten of 't heeft gewerkt
Je kunt toch gewoon bij je Gmail account aangeven dat hij ook je agenda moet syncen?quote:Op maandag 27 mei 2013 09:31 schreef timbob het volgende:
Hoi!
Even een vraagje... Wat is nou de beste manier om m'n Google agenda te syncen met m'n iPhone?
Ik heb nu een Google Exchange voor m'n calendar. Maar het irritante is dat ik bij elke nieuwe afspraak aan moet geven dat ik het in m'n Google agenda wil hebben.
Nu kan het ook via calDav, maar dat schijnt vanaf september stopgezet te worden ofzo? Las ik tenminste ergens.
Anywho. Ik wil dus gewoon m'n Google agenda op m'n iPhone als default. Wat is de handigste manier?
Oeps.. Ik zat bij het Exchange account zelf te kijkenquote:Op maandag 27 mei 2013 09:47 schreef Catch22- het volgende:
Settings.App -> Mail, contacts, calendar > Omlaag naar calenders "Default calendar"
Ga ik proberen. Dank.quote:
Was al verouderd als je hem naast een HTC Desire legde.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:52 schreef Agiath het volgende:
Ben echt wel benieuwd naar iOS 7. Hoop dat ze echt een keer de boel goed gaan aanpakken. Laatst de nieuwe nokia lumia in mijn handen gehad. Daarbij vergeleken is de interface van iOS 6 wel een beetje verouderd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |