Dat is ook mooi inderdaad.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:45 schreef very het volgende:
[..]
Het is het overwegen waard, maar dan voornamelijk vanwege die vingerafdrukken enzo. Het heeft 0% nadelig effect op de touch-ervaring?
Voor de prijs hoef ik het niet te doen. Ik heb een verzekering, en als mijn telefoon kapot gaat, dan heb ik een eigen risico van 40 euro, maar dan heb ik wel gelijk weer een mooi opgelapte, dus ook zonder eventueel schade aan de rest van het toestel.
Nee dat staat wel maximaalquote:
in iTunes alle songs op +100% zetten? Weet niet of 'ie het dan ook overzet naar de iPhone maar aangezien mijn iPad zelfs de afspeelmomenten van YouTube- en iTunes-video's met mijn computer synchroniseert zou me dat niet verbazen.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee dat staat wel maximaalIk was vooral benieuwd of er een manier was om dit te tweeken
Niet mogelijk.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:07 schreef Monnet het volgende:
Ben totaal geen kenner dus waarschijnlijk een domme vraag, maar hoe staat het met de mogelijkheden tot jailbreaken op iOS 6.1.4?
Niet echt. Voor dit soort minimale updates zoeken ze geen nieuwe kwetsbaarheden in de software. Ben bang dat je zult moeten wachten tot iOS7..quote:Op zondag 26 mei 2013 16:11 schreef Monnet het volgende:
Balen. Enig perspectief dat dat nog gaat gebeuren?
quote:We'd normally expect a new version of iOS to come hand-in-hand with a new iPhone or tablet, which could mean the iPhone 5S or iPad 5. However, the most recent information seems to point to iOS 7 being unveiled in June at Apple's Worldwide Developers Conference (WWDC). According to date from Onswipe, which uses HTML5 to create mobile-friendly websites and reported by TechCrunch, there has been a massive spike of traffic from iPhones and iPads running iOS 7. In particular, the traffic came from the area surrounding Apple's offices.
Eens proberen, goede! Klinkt plausibelquote:Op zondag 26 mei 2013 13:49 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
in iTunes alle songs op +100% zetten? Weet niet of 'ie het dan ook overzet naar de iPhone maar aangezien mijn iPad zelfs de afspeelmomenten van YouTube- en iTunes-video's met mijn computer synchroniseert zou me dat niet verbazen.
Weet alleen niet of de kwaliteit dan minder wordtOp mijn computer niet i.i.g.
[ afbeelding ]
Nice, vanavond even proberen.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
IGN deelt gratis codes uit voor het spel Minigore 2
[ afbeelding ]
Wel de indruk dat het werkt, maar een heel klein beetjequote:Op zondag 26 mei 2013 21:53 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]Laat ons maar weten of 't heeft gewerkt
Je kunt toch gewoon bij je Gmail account aangeven dat hij ook je agenda moet syncen?quote:Op maandag 27 mei 2013 09:31 schreef timbob het volgende:
Hoi!
Even een vraagje... Wat is nou de beste manier om m'n Google agenda te syncen met m'n iPhone?
Ik heb nu een Google Exchange voor m'n calendar. Maar het irritante is dat ik bij elke nieuwe afspraak aan moet geven dat ik het in m'n Google agenda wil hebben.
Nu kan het ook via calDav, maar dat schijnt vanaf september stopgezet te worden ofzo? Las ik tenminste ergens.
Anywho. Ik wil dus gewoon m'n Google agenda op m'n iPhone als default. Wat is de handigste manier?
Oeps.. Ik zat bij het Exchange account zelf te kijkenquote:Op maandag 27 mei 2013 09:47 schreef Catch22- het volgende:
Settings.App -> Mail, contacts, calendar > Omlaag naar calenders "Default calendar"
Ga ik proberen. Dank.quote:
Was al verouderd als je hem naast een HTC Desire legde.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:52 schreef Agiath het volgende:
Ben echt wel benieuwd naar iOS 7. Hoop dat ze echt een keer de boel goed gaan aanpakken. Laatst de nieuwe nokia lumia in mijn handen gehad. Daarbij vergeleken is de interface van iOS 6 wel een beetje verouderd...
Apple iOS 7 krijgt drastisch versimpeld uiterlijkquote:Op maandag 27 mei 2013 15:52 schreef Agiath het volgende:
Ben echt wel benieuwd naar iOS 7. Hoop dat ze echt een keer de boel goed gaan aanpakken. Laatst de nieuwe nokia lumia in mijn handen gehad. Daarbij vergeleken is de interface van iOS 6 wel een beetje verouderd...
5 zeker? heb ik ook regelmatig. Known bug.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:06 schreef Brummetje_ het volgende:
Hmm, mijn iPhone raakt weleens het wifi signaal kwijt. Vaak vond ie hem zelf weer, alleen net moest ik toch echt naar instellingen om 'm weer opnieuw te zoeken...
Gelukkig heb ik mobiele gegevens uitstaan.
nouja, dat zou kunnen. Heb je het al eens zonder geprobeerd?quote:Op maandag 27 mei 2013 16:10 schreef Brummetje_ het volgende:
Nee, de 4.
Kan het aan mijn (pinguin)hoesje liggen?
quote:Op maandag 27 mei 2013 14:36 schreef Brummetje_ het volgende:
Misschien een domme vraag...
Maar ik merk dat ik 's morgens - als ik net wakker ben - "ruwe" handjes heb. Net zoals dat je je handen gewassen hebt en niet goed afgedroogd. En als ik dan op een mobiel met touchscreen scroll, dat het wat stroever gaat.
Kan dit - wellicht op den duur pas - schadelijk zijn voor het touchscreen?
Nee man, WP kan heel goed de schijn wekken dat het modern en hip is, maar als je er langer dan 5 minuten mee werkt word je gewoon spontaan depressief.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:52 schreef Agiath het volgende:
Ik zeg ook niet dat ik iets wil als WP. Maar ben wel toe aan iets nieuwsquote:Op maandag 27 mei 2013 16:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee man, WP kan heel goed de schijn wekken dat het modern en hip is, maar als je er langer dan 5 minuten mee werkt word je gewoon spontaan depressief.
Als je maar niet om die reden iets anders dan een iPhone gaat kopen, dat wordt huilen.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:31 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik iets wil als WP. Maar ben wel toe aan iets nieuws
Neh. Voorlopig nog zeker niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als je maar niet om die reden iets anders dan een iPhone gaat kopen, dat wordt huilen.
Hier twee weken mee gekloot om tot de conclusie te komen dat de standaard iOS manieren het prima doen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:19 schreef RoW_0 het volgende:
Iphone + iets nieuws = iphone met jailbreak.
Je kan gewoon alle apps kopen dus geen reden voor haat.
ja. De accutijd lijkt iets minder te worden en de wifi is ook irritant, maar het werkt verder allemaal prima.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:43 schreef Dimens het volgende:
Nog steeds tevreden met je iPhone, Catch22-?
Zet wat berichtgevingen volledig uit. Scheelt weer processen die draaien en gebruik maken van de accu.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:03 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ja. De accutijd lijkt iets minder te worden en de wifi is ook irritant, maar het werkt verder allemaal prima.
Instellingen -> Berichtgeving en vervolgens alles uitzetten waar je geen berichtgeving voor wilt hebben. Berichtencentrum uitvinken / Meldingsstijl op geen / Badge-appsymbol uitvinken / geluiden uitvinken / Op toegangsscherm uitvinken.quote:
Hoezo eigenlijk niet?quote:
Prima knulquote:Op dinsdag 28 mei 2013 02:04 schreef Skull-splitter het volgende:
pps kopen dus geen reden voor haat.
Hier twee weken mee gekloot om tot de conclusie te komen dat de standaard iOS manieren het prima doen.
Vervolgens de boel weer normaal proberen te krijgen en sindsdien zo mogelijk nog meer geemmer dan met jailbreak.Nee, dat was een eenmalig avontuur voor mij.
Volgende mogelijke jailbreak break ik hem alleen om de laatste restanten JB eruit te kunnen slopen.
Maakt dat echt uit? Als je toch al nauwelijks notificaties van een bepaalde app krijgt kan ik me niet voorstellen dat het veel zal uitmaken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Instellingen -> Berichtgeving en vervolgens alles uitzetten waar je geen berichtgeving voor wilt hebben. Berichtencentrum uitvinken / Meldingsstijl op geen / Badge-appsymbol uitvinken / geluiden uitvinken / Op toegangsscherm uitvinken.
Voor de meeste apps is die onzin toch niet nodig.
denk dat hij ook niet meer sync't dan, dat maakt het verschil natuurlijkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maakt dat echt uit? Als je toch al nauwelijks notificaties van een bepaalde app krijgt kan ik me niet voorstellen dat het veel zal uitmaken.
quote:Op zondag 26 mei 2013 17:48 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
De eerste tijd ben ik echt śltravoorzichtig met een nieuwe telefoon. Dan laat ik hem dus ook met rust als ie oplaadt.
Was wel grappig: Gister bij feestje wou schoonvader mijn telefoon zien (met de handen), maar ik bleef hem vasthouden. Zo bang dat er wat mee gebeurd.
quote:Op maandag 27 mei 2013 14:36 schreef Brummetje_ het volgende:
Misschien een domme vraag...
Maar ik merk dat ik 's morgens - als ik net wakker ben - "ruwe" handjes heb. Net zoals dat je je handen gewassen hebt en niet goed afgedroogd. En als ik dan op een mobiel met touchscreen scroll, dat het wat stroever gaat.
Kan dit - wellicht op den duur pas - schadelijk zijn voor het touchscreen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |