PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
zo kan je een houten vloer noemenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh van dat soort houtNet als bij squash
Parket dus
Done.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik had bijna dezelfde TT, maar toch HEUJ
Wilde die kut gif uit de OP halen
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:39 schreef Thorb het volgende:
maar ik las iets over dat de vriendin van molfan gje is?
Syndroom van down met een badminton racket??quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:39 schreef Thorb het volgende:
maar ik las iets over dat de vriendin van molfan gje is?
Je weet toch al dat die er komtquote:
Ja en dan. Ga je morgen vertelen aan je honden dat je de xbox hebt gezien?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:42 schreef MolFan het volgende:
[..]
Punt is ze laten hem ook zien, iets wat PS4 niet deed
quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:42 schreef poker4lifee het volgende:
mja wat TT al zei; stap van ps2 naar ps3 was veel groterNu gewoonw at extra dingen die eigenlijk niet boeiend zijn en dat is het dan alweer
Nee maar je kunt wel direct de afweging maken welke console je gaat kopen etcquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja en dan. Ga je morgen vertelen aan je honden dat je de xbox hebt gezien?
/same, daarbij weet ik het meeste al van een vriend van mequote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Info over dat soort dingen lees ik wel een keer op tweakers.
echte fokkers kijken via een livestreamquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik pak mijn + en - document er vast bijquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:43 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee maar je kunt wel direct de afweging maken welke console je gaat kopen etc
geen ban hebben op tweatersquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat kun je nog lang niet. PS is er misschien nog niet met kerst en de prijzen zijn ook nog een raadsel, zeker die in Europa. MS is er nog niet over uit iigquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:43 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee maar je kunt wel direct de afweging maken welke console je gaat kopen etc
Ik heb speciaal red bull en frikandellenrboodjees gehaald voor het grote nieuws.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
echte fokkers kijken via een livestream
Tweakersquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
geen ban hebben op tweaters!
ik ook niet trouwens
Tuurlijk kun je dat wel? We weten de features van de PS4 en dalijk die van de Xboxquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat kun je nog lang niet. PS is er misschien nog niet met kerst en de prijzen zijn ook nog een raadsel, zeker die in Europa. MS is er nog niet over uit iig
Next-gen? Zo heel veel scherper als wat het nu is wordt het toch nietquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:44 schreef Gramulanion het volgende:
Komt ook Fifa 14 info en next-genbeelden.
Las vandaag op nu.nl dat de PS4 29 oktober in de winkels zou moeten zijn.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat kun je nog lang niet. PS is er misschien nog niet met kerst en de prijzen zijn ook nog een raadsel, zeker die in Europa. MS is er nog niet over uit iig
De features zijn bijna identiek. PS heeft streaming opties, xbox krijgt al die kinect meuk en marketplace uitbreiding naar je windows dat soort shit. Verder is het echt niet baanbrekend en het verschil nihilquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:44 schreef MolFan het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je dat wel? We weten de features van de PS4 en dalijk die van de Xbox
Vast wel en als het goed is word de AI op de nieuwe consoles ook veel beter.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Next-gen? Zo heel veel scherper als wat het nu is wordt het toch niet
Xbox krijgt ook streaming, verder toevoegingen van Windows zoals Skype + Illuminiate room en 20 a 30 NIEUWE exclusivesquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De features zijn bijna identiek. PS heeft streaming opties, xbox krijgt al die kinect meuk en marketplace uitbreiding naar je windows dat soort shit. Verder is het echt niet baanbrekend en het verschil nihil
In Amerika ja, maar het is altijd gerotzooi met leveranciers in Europa om ze hier op tijd te krijgen. Ik hoop het wel, is ook goed voor de prijs van de xbox namelijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Las vandaag op nu.nl dat de PS4 29 oktober in de winkels zou moeten zijn.
Zei ik ook met de DVD, toch is blu-ray veel en veel mooierquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Next-gen? Zo heel veel scherper als wat het nu is wordt het toch niet
boeit me allemaal geen kutquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:46 schreef MolFan het volgende:
[..]
Xbox krijgt ook streaming, verder toevoegingen van Windows zoals Skype + Illuminiate room en 20 a 30 NIEUWE exclusives
30 jaar geleden dachten ze ook al dat games niet mooier konden worden.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zei ik ook met de DVD, toch is blu-ray veel en veel mooier
Ach, ze doen hun best maar. Fifa 14 wordt nog PS3. Daarna een nextgen consolequote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In Amerika ja, maar het is altijd gerotzooi met leveranciers in Europa om ze hier op tijd te krijgen. Ik hoop het wel, is ook goed voor de prijs van de xbox namelijk.
De streaming van de xbox wordt wss wel ruk de eerste jaren. Skype kan me al helemaal gestolen worden en die exclusives zie ik over 3 jaar wel eens verschijnen of ze de moeite waard zijnquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:46 schreef MolFan het volgende:
[..]
Xbox krijgt ook streaming, verder toevoegingen van Windows zoals Skype + Illuminiate room en 20 a 30 NIEUWE exclusives
Dan moet je de Xbox sowieso halen. Ik heb ze beide gehad en de servers op Xbox zijn echt duizend maal beter en stabieler dan op PS3quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
boeit me allemaal geen kut
gewoon fifa spelen zonder meuk
Exclusives komen bij de lancering alquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De streaming van de xbox wordt wss wel ruk de eerste jaren. Skype kan me al helemaal gestolen worden en die exclusives zie ik over 3 jaar wel eens verschijnen of ze de moeite waard zijnIk ga toch niet meer die hard gamen, lekker Skieten en lekker Fifaen en verder ajetoo
Dan zijn ze sowieso rukquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb speciaal red bull en frikandellenrboodjees gehaald voor het grote nieuws.
Nee.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:48 schreef MolFan het volgende:
Hopelijk komen er in Fifa 14 Legend kaarten van spelers zoals Cruijff, Ronaldo etc en dan echt heel zeldzame oplage
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dus. Nu ik een 40 inch tv heb is het helemaal afgrijselijk te zien wat Fifa biedt op HDMI tov alle andere gamesquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:48 schreef Thorb het volgende:
fifa is behoorlijk lelijk vergelijken met andere games maar dat zal een nieuwe console alleen niet verhelpen
Dat zou mofo saai zijnquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:48 schreef MolFan het volgende:
Hopelijk komen er in Fifa 14 Legend kaarten van spelers zoals Cruijff, Ronaldo etc en dan echt heel zeldzame oplage
verkapte kijk mij 40 inch hebben postquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit dus. Nu ik een 40 inch tv heb is het helemaal afgrijselijk te zien wat Fifa biedt op HDMI tov alle andere games
Dat heb ik hier al vaker gepost dus dat was niet meer nodigquote:
Ik ben een studentjequote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:49 schreef Rijst het volgende:
Over honden gifs gesprokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik klikte bijna
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Zo is het maar net broederquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:50 schreef Maver24 het volgende:
We kunnen er allemaal over speculeren, ik zie het straks wel om 19.00, lekker live op de console kijken naar de stream, ik zit er klaar voor
Broekie uit, glaasje cola erbij heerlijk manquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:50 schreef Maver24 het volgende:
We kunnen er allemaal over speculeren, ik zie het straks wel om 19.00, lekker live op de console kijken naar de stream, ik zit er klaar voor
Niemand hier die speculeert hoorquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:50 schreef Maver24 het volgende:
HHHHHHHUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:51 schreef Rijst het volgende:
Wat zou Maver's eerste reactie zijn na de onthulling?
HUUUUUUUUUUUUUUUU!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:51 schreef Rijst het volgende:
Wat zou Maver's eerste reactie zijn na de onthulling?
quote:
quote:
quote:
Thx voor de Lambo trouwens. Maar ik had dezelfde auto echt eergisteren zelf gekocht.quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Thx voor de Lambo trouwens. Maar ik had dezelfde auto echt eergisteren zelf gekocht.![]()
Ik heb eigenlijk zo'n Gran Turismo bak nodig om aan het laatste toernooi mee te kunnen doen. Zo'n neppe F1 wagen ofzo. Heb jij die?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Wil je een andere auto hebben dan?
Zeg maar welke je wil :p
Zal ik er vast wel tussen hebben staan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk zo'n Gran Turismo bak nodig om aan het laatste toernooi mee te kunnen doen. Zo'n neppe F1 wagen ofzo. Heb jij die?
nice, wel crisis dat de winnaar alleen maar 50k krijgt?quote:
alsnog free 50kk en winnaar van 100.000 subs accquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nice, wel crisis dat de winnaar alleen maar 50k krijgt?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
alsnog free 50kk en winnaar van 100.000 subs acc
Maar wat moet ie dan met alle fanartikelen die hij al heeft laten makenquote:
precies..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar wat moet ie dan met alle fanartikelen die hij al heeft laten maken
Netjes.quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:08 schreef Tim86 het volgende:
Lol, die ene gast van Ik heb het nog nooit gedaan post op FOK..verrassend
[ afbeelding ]
hij lijkt op een jonge Peter Ludolfquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:08 schreef Tim86 het volgende:
Lol, die ene gast van Ik heb het nog nooit gedaan post op FOK..verrassend
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:49 schreef Rijst het volgende:
Over honden gifs gesprokenIk durf deze spoiler niet te openen na mijn trauma met die andere hond.gif.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb hem ook gewoon geopend tijdens het etenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik durf deze spoiler niet te openen na mijn trauma met die andere hond.gif.
Ben een heel stel kwijtgeraakt tegen 550/850.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:12 schreef TBakkert het volgende:
voor hoeveel gaan shiny gold contracts op de PS3?
En voor hoeveel gaan de normale nu?
Okee, dankjewel voor de hulp!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:13 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Ben een heel stel kwijtgeraakt tegen 550/850.
handelen is niet alles hier vragen tjappiequote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:12 schreef TBakkert het volgende:
voor hoeveel gaan shiny gold contracts op de PS3?
En voor hoeveel gaan de normale nu?
Zullen we nog wat smleno shirtjes doen voor de webshop?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Dion had toch nog een aantal zwarte shirts op zijn zolder liggen?
ik wil deze graag:
[ afbeelding ]
Nee, ik heb nog zo'n hele waslijst over, omdat ik van al mijn coins pakketjes ging openen...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
handelen is niet alles hier vragen tjappie
Dion heeft nog 600 shirtjes liggen dus we kunnen ze zo laten drukken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zullen we nog wat smleno shirtjes doen voor de webshop?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Dion had toch nog een aantal zwarte shirts op zijn zolder liggen?
ik wil deze graag:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dion heeft nog 600 6000 shirtjes liggen dus we kunnen ze zo laten drukken.
Voeg Fuentes nog even toe dan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dion heeft nog 600 shirtjes liggen dus we kunnen ze zo laten drukken.
Gelieve dit soort dingen niet te posten daar word ik niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:17 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Cazorla 360k nu, toch te vroeg gekocht gisteravond
Zag het ook staan ja. Ik ga steeds meer dingen met fokkers/fok dingen associërenquote:
Of als iemand een vermoedelijk Franse of Braziliaanse verdediger weet met een naam die lijkt op Magala dan ben ik ook geholpenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:11 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Kun je ook terugzien wat het elftal van je laatste tegenstander was als je alweer in het menu-scherm bent?
Mangala?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:25 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Kun je ook terugzien wat het elftal van je laatste tegenstander was als je alweer in het menu-scherm bent?
Mangala.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:25 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Of als iemand een vermoedelijk Franse of Braziliaanse verdediger weet met een naam die lijkt op Magala dan ben ik ook geholpen
Zorgelijk als je naar die foto kijkt en denkt of hij beter rendeert als RM of RWquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zag het ook staan ja. Ik ga steeds meer dingen met fokkers/fok dingen associëren
Kan ook niet meer normaal naar een hond of step (hondenstep) kijken
Das ook de bedoeling he. Mensen moeten de producten onthoudenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zag het ook staan ja. Ik ga steeds meer dingen met fokkers/fok dingen associëren
Kan ook niet meer normaal naar een hond of step (hondenstep) kijken
Negatieve publiciteit is ook publiciteit ja.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:25 schreef MolFan het volgende:
[..]
Das ook de bedoeling he. Mensen moeten de producten onthouden
Zorgelijk dat als je Gertjan Verbeek ziet dat je eerder aan Toefjes denkt dan aan Gertjan Verbeek.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zorgelijk als je naar die foto kijkt en denkt of hij beter rendeert als RM of RW
Dat jij een negatief ingesteld persoon bent kan ik weinig aan veranderen chefquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Negatieve publiciteit is ook publiciteit ja.
Zelfs ik heb datquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zorgelijk dat als je Gertjan Verbeek ziet dat je eerder aan Toefjes denkt dan aan Gertjan Verbeek.
Ik had toch niet echt het idee dat er erg positief op werd gereageerd hier. Maar dat kan aan mijn negatieve instelling liggen natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:27 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dat jij een negatief ingesteld persoon bent kan ik weinig aan veranderen chef
Waren meer grappige en reacties zo van wtf is dit oftewel nooit van gehoordquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik had toch niet echt het idee dat er erg positief op werd gereageerd hier. Maar dat kan aan mijn negatieve instelling liggen natuurlijk.
Van de week bij VI ook, hey tof vandaag is het met Toe... eh Verbeekquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zorgelijk dat als je Gertjan Verbeek ziet dat je eerder aan Toefjes denkt dan aan Gertjan Verbeek.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:39 schreef strakkeman het volgende:
Denken jullie dat de prijzen nog meer gaan dalen?
Ik denk het wel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:39 schreef strakkeman het volgende:
Moet je even aan Timmy Turner vragen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:39 schreef strakkeman het volgende:
die gozer snapt er helemaal niets van hem door hem iets van 40k verlies op gister gekochte spelers tfoequote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Moet je even aan Timmy Turner vragen.
Op de PS3 had je gewoon quitte gespeeld hoorquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
die gozer snapt er helemaal niets van hem door hem iets van 40k verlies op gister gekochte spelers tfoe
Tfoe.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
die gozer snapt er helemaal niets van hem door hem iets van 40k verlies op gister gekochte spelers tfoe
ps3 is voor voorvocht en mensen die bijna incontinent zijnquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op de PS3 had je gewoon quitte gespeeld hoor
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
ps3 is voor voorvocht en mensen die bijna incontinent zijn
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
[..]Tazzz iee zemmerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb 1 keer van Reemi gewonnen.quote:
Fifa kennende zal de SIF slechter zijn dan de normale Lukaku.quote:
handicap.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Fifa kennende zal de SIF slechter zijn dan de normale Lukaku.
Moet ik me nu aangesproken voelen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
ps3 is voor voorvocht en mensen die bijna incontinent zijn
Ik heb net tegen een 34 chem team maar met 2-1 gewonnen. Maar dat kan ook door de medicijnen komenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Fifa kennende zal de SIF slechter zijn dan de normale Lukaku.
Ik moet zo eten denk ik, kun je daarna nog?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:45 schreef el-blanchito het volgende:
Iemand die over een klein half uurtje een potje wil? PS3
Jahoorquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik moet zo eten denk ik, kun je daarna nog?
Ik heb alleen wel een kutteam met kut-chemistry, want ik heb al mijn geld aan pakketjes uitgegeven, omdat ik niet meer/in ieder geval minder FUT wil spelen...quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb alleen wel een kutteam met kut-chemistry, want ik heb al mijn geld aan pakketjes uitgegeven, omdat ik niet meer/in ieder geval minder FUT wil spelen...
JONGUHquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb alleen wel een kutteam met kut-chemistry, want ik heb al mijn geld aan pakketjes uitgegeven, omdat ik niet meer/in ieder geval minder FUT wil spelen...
Steppen met de mattiesss, jahtog.quote:
Wie was het?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:43 schreef marcie216 het volgende:
Darksonic, heb net een 0 cardweight gekocht voor 550 haha!
Het zijn bijna allemaal goedkope 5* skillers gr gr. En 2 CAM's op CDM, want ik heb nu geen geld meer om om te vormen...quote:
Hahaha nou ik zie het straks welquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het zijn bijna allemaal goedkope 5* skillers gr gr. En 2 CAM's op CDM, want ik heb nu geen geld meer om om te vormen...![]()
Braziliaanse RM, weet zo de naam niet meerquote:
Ik had hem daar in 4-5-1. Niet zo heel super, wel goede voorzetten. Had volgens mij 4 goals uit 9 wedstrijden of zo...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:52 schreef el-blanchito het volgende:
Heeft iemand ervaring met IF José enrique op LM?
Alleen op LF, lekker verdedigend team. Was in 5221quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:52 schreef el-blanchito het volgende:
Heeft iemand ervaring met IF José enrique op LM?
Ik ga hem misschien wel proberen als LM in 352quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik had hem daar in 4-5-1. Niet zo heel super, wel goede voorzetten. Had volgens mij 4 goals uit 9 wedstrijden of zo...
Had pas nieuwswaarde gehad als de PS4 rood was geweest.quote:
Zou me niets verbazen als er een witte, rode en zilveren versie gaan uitkomen vlak na de releasequote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had pas nieuwswaarde gehad als de PS4 rood was geweest.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alleen op LF, lekker verdedigend team. Was in 5221
0.0.0.0 toegevoegde waardequote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:55 schreef Fuszy het volgende:
Zou wel vet zijn om speciale covers te hebben, die je als pre-order kan krijgen. Zoals ze bij de xbox hadden volgens mij. PS3 slim heeft ze ook denk ik
Gewoon laten modden jatogquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:55 schreef Fuszy het volgende:
Zou wel vet zijn om speciale covers te hebben, die je als pre-order kan krijgen. Zoals ze bij de xbox hadden volgens mij. PS3 slim heeft ze ook denk ik
Tuurlijk wel man. Heb bij mijn laptop ook 2 kleuren gekregen. Ligt aan de omgeving welke ik gebruik.quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zijn jullie klaar voor een nieuw dieptepunt:ahjoh blijkbaar is het nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon ff je best doen en daarna lekker weer futten
wel kut man
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Zijn jullie klaar voor een nieuw dieptepunt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Klopt het doet niks met de prestaties ofzo. Alleen het uiterlijk. Zou het wel leuk vindenquote:
uno.quote:
Zijn jullie klaar voor een nieuw dieptepunt:Waarom kost in beroep gaan geld? Waar ga je in beroepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar als het zou helpen kan het geen kwaad toch als je dan wel al je tentamens kan halen. 's Avonds lekker vrij![]()
Een rechtszaak beginnen kost best veel geld. Maar ik vind het niet kunnen dat iemand van 23 zo wordt behandeldquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom kost in beroep gaan geld? Waar ga je in beroep
Maar als het zou helpen kan het geen kwaad toch als je dan wel al je tentamens kan halen. 's Avonds lekker vrij
Zijn jullie klaar voor een nieuw dieptepunt:De fuck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ten eerste is het je eigen verantwoordelijk om je studie te halen dus zouden ze het aan jou moeten laten. Vindt je het niks dan moet je stoppen en voor iets anders kiezen. Als het daadwerkelijk zo is dat je door FUT, XBOX of wat dan ook internet gerelateerd je studie aan het verneuken bent dan snap ik het nog wel.
Aan de andere kant is wel vaag dat het zo extreem is. Geen andere manier om je te triggeren daadwerkelijk te presteren op school?
Nog een de fuck... ik dacht dat je 17 was ofzo. Je bent gewoon ouder dan ik ben.Feyenoord Rotterdam
Een rechtszaak omdat je ouders geen internet regelen. Ik vraag me af op welke wet je je wil beroepen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Een rechtszaak beginnen kost best veel geld. Maar ik vind het niet kunnen dat iemand van 23 zo wordt behandeld
Als zijn ouders zijn studie betalen en denken dat hij het door FUT niet haal snap ik wel dat ze er niet blij mee zijnquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
De fuck.
Ten eerste is het je eigen verantwoordelijk om je studie te halen dus zouden ze het aan jou moeten laten. Vindt je het niks dan moet je stoppen en voor iets anders kiezen. Als het daadwerkelijk zo is dat je door FUT, XBOX of wat dan ook internet gerelateerd je studie aan het verneuken bent dan snap ik het nog wel.
Aan de andere kant is wel vaag dat het zo extreem is. Geen andere manier om je te triggeren daadwerkelijk te presteren op school?
Nog een de fuck... ik dacht dat je 17 was ofzo. Je bent gewoon ouder dan ik ben.
quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:05 schreef Thorb het volgende:
STEPPING WITH YOUR DOGS IS DE EERSTE EXCLUSIVE OMG
Ik begin elke keer te laat met leren, als ik eerder zou beginnen zou ik ook veel makkelijker de toetsen halen. Het is dan ook wel goed dat ik 4 weken van te voren al ga beginnen maar dan wil ik ook regelmatig iets anders doen zoals kijken wat hier is gepost.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
De fuck.
Nog een de fuck... ik dacht dat je 17 was ofzo. Je bent gewoon ouder dan ik ben.
Ik betaal gewoon zelf.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als zijn ouders zijn studie betalen en denken dat hij het door FUT niet haal snap ik wel dat ze er niet blij mee zijn
Klopt helemaal, maar hij heeft ook de kans gehad om te slagen MET internet. Hij faalt hard blijkbaar.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:05 schreef Kamikazie het volgende:
Het punt is dat als DS2 nu niet leert dat hij voor belangrijke dingen van zijn pc af moet blijven, wanneer dan wel? Of gaan ze als jij full time gaat werken op je werk je pc in de gaten houden? Ze moeten je op een moment toch vrij laten in je doen en laten, liever vroeg dan laat. En ze zijn vrees ik al (te) laat. Succes ermee ouwe, zie die tentamens te halen met of zonder internet
Zijn jullie klaar voor een nieuw dieptepunt:Ga het huis uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
Precies, als je als ouders geld in je kind pompt om te studeren en je kind dreigt op zn 23e nog te falen.. Dan moet je maatregelen nemen. Ik snap ze wel. Hoe veel geld wordt er per jaar nou tegenwoordig ingestopt? Hoeveel geld wordt er door DS2 bijverdiend met bijbaantjes? Juist...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Klopt helemaal, maar hij heeft ook de kans gehad om te slagen MET internet. Hij faalt hard blijkbaar.
quote:
Als jij de WII neemt kopen wij hem ook.quote:
Ik ga nog geen eens met jou in discussie.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:13 schreef MolFan het volgende:
[..]
Functies zijn allang onthuld, dat was het of verwacht je nog 20 extra dingen?
Mediaplayers zijn dus ook onnodige toevoegingen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:14 schreef over_hedge het volgende:
xbox one![]()
![]()
![]()
tv kijken via je xbox
![]()
![]()
Daar heb je toch een tv voor. Praten tegen apparaten.
![]()
![]()
![]()
Mijn ouders hebben niks betaald, ik betaal alles zelf. En ik ben sowieso niet eerder klaar dan volgend jaar februari dus er is nog genoeg tijd.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Precies, als je als ouders geld in je kind pompt om te studeren en je kind dreigt op zn 23e nog te falen.. Dan moet je maatregelen nemen. Ik snap ze wel. Hoe veel geld wordt er per jaar nou tegenwoordig ingestopt? Hoeveel geld wordt er door DS2 bijverdiend met bijbaantjes? Juist...
Nee? handig om films op te zetten en die dan te kunnen kijken. Maar ga niet een xbox aanzetten om daar tv op te kijken terwijl je ook gewoon alleen je tv aan kan doen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:15 schreef MolFan het volgende:
[..]
Mediaplayers zijn dus ook onnodige toevoegingen?
Op je mediaplayer kijk je ook tv (als je een fatsoenlijke hebt tenminste) dus geen verschil dat bedoel ik ermee te zeggenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee? handig om films op te zetten en die dan te kunnen kijken. Maar ga niet een xbox aanzetten om daar tv op te kijken terwijl je ook gewoon alleen je tv aan kan doen.
Zolang je het er niet mee uit kan doenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:13 schreef poker4lifee het volgende:
xbox on
dit al leuker dan al die ps4 onzin
Ik zie niksquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zolang je het er niet mee uit kan doen
Komt je broer/vader ofzo binnen lopen, xbox uit
Nou dan vind ik ze ook onnodig. Zie het voordeel niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:17 schreef MolFan het volgende:
[..]
Op je mediaplayer kijk je ook tv (als je een fatsoenlijke hebt tenminste) dus geen verschil dat bedoel ik ermee te zeggen
@Reemi
niet in de schaduw spelen met sessquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:15 schreef Tim86 het volgende:
Rechterkant van mijn nieuwe team loopt niet..Sessegnon en Aguero steeds onzichtbaar..Aguero 3 uit 7, Sessegnon maar 1 goal. Begon ook erg soepel moet ik zeggen..2 keer in de sneeuw tegen een 5atb team, 2x verloren. Toen kwam er een kerel die er na 2 minuten (0-0) vandoor ging en daarna won ik wel 4x, maar echt soepel gaat het nog niet. Suarez (7 uit 7) is wel echt heel erg goed, net als Cazorla (4 uit 7). Met Santi schoot ik direct mijn eerste FK binnen
Speel atm zonder Mangala en Fanni ivm BPL cup (Sagna en Kaboul nu). Sagna is vrij matig
Dat heb ik bij Playstation met dat streamen aangezien hun servers al jaren verpauperd zijn. Ik denk dat het vaak gaat laggen etcquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik zie het gebeuren dat 9 van de 10 functies die hij nu laat zien in Nederland niet werken.
Die zit er inquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:18 schreef poker4lifee het volgende:
maar voor al deze praatonzin moet je dus kinect erbij kopen ofzo?
ohquote:
Heb jij ook een X-box tatoeage?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:19 schreef MolFan het volgende:
at heb ik bij Playstation met dat streamen aangezien hun servers al jaren verpauperd zijn. Ik denk dat het vaak gaat laggen etc
Hij herkent je stem dus als je op je eigen account zit werkt dat denk ik nietquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:19 schreef zerokil het volgende:
Xbox de grootste troll.
Zit er maat van je te spelen.
Xbox go home.
Xbox format
Zoals ik al eerder zei ik had beide apparaten maar kijk gewoon naar de mogelijkheden en beperkingen, niks fanboyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |