PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
zo kan je een houten vloer noemenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh van dat soort houtNet als bij squash
Parket dus
Done.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik had bijna dezelfde TT, maar toch HEUJ
Wilde die kut gif uit de OP halen
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:39 schreef Thorb het volgende:
maar ik las iets over dat de vriendin van molfan gje is?
Syndroom van down met een badminton racket??quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:39 schreef Thorb het volgende:
maar ik las iets over dat de vriendin van molfan gje is?
Je weet toch al dat die er komtquote:
Ja en dan. Ga je morgen vertelen aan je honden dat je de xbox hebt gezien?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:42 schreef MolFan het volgende:
[..]
Punt is ze laten hem ook zien, iets wat PS4 niet deed
quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:42 schreef poker4lifee het volgende:
mja wat TT al zei; stap van ps2 naar ps3 was veel groterNu gewoonw at extra dingen die eigenlijk niet boeiend zijn en dat is het dan alweer
Nee maar je kunt wel direct de afweging maken welke console je gaat kopen etcquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja en dan. Ga je morgen vertelen aan je honden dat je de xbox hebt gezien?
/same, daarbij weet ik het meeste al van een vriend van mequote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Info over dat soort dingen lees ik wel een keer op tweakers.
echte fokkers kijken via een livestreamquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik pak mijn + en - document er vast bijquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:43 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee maar je kunt wel direct de afweging maken welke console je gaat kopen etc
geen ban hebben op tweatersquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat kun je nog lang niet. PS is er misschien nog niet met kerst en de prijzen zijn ook nog een raadsel, zeker die in Europa. MS is er nog niet over uit iigquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:43 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee maar je kunt wel direct de afweging maken welke console je gaat kopen etc
Ik heb speciaal red bull en frikandellenrboodjees gehaald voor het grote nieuws.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
echte fokkers kijken via een livestream
Tweakersquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
geen ban hebben op tweaters!
ik ook niet trouwens
Tuurlijk kun je dat wel? We weten de features van de PS4 en dalijk die van de Xboxquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat kun je nog lang niet. PS is er misschien nog niet met kerst en de prijzen zijn ook nog een raadsel, zeker die in Europa. MS is er nog niet over uit iig
Next-gen? Zo heel veel scherper als wat het nu is wordt het toch nietquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:44 schreef Gramulanion het volgende:
Komt ook Fifa 14 info en next-genbeelden.
Las vandaag op nu.nl dat de PS4 29 oktober in de winkels zou moeten zijn.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat kun je nog lang niet. PS is er misschien nog niet met kerst en de prijzen zijn ook nog een raadsel, zeker die in Europa. MS is er nog niet over uit iig
De features zijn bijna identiek. PS heeft streaming opties, xbox krijgt al die kinect meuk en marketplace uitbreiding naar je windows dat soort shit. Verder is het echt niet baanbrekend en het verschil nihilquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:44 schreef MolFan het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je dat wel? We weten de features van de PS4 en dalijk die van de Xbox
Vast wel en als het goed is word de AI op de nieuwe consoles ook veel beter.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Next-gen? Zo heel veel scherper als wat het nu is wordt het toch niet
Xbox krijgt ook streaming, verder toevoegingen van Windows zoals Skype + Illuminiate room en 20 a 30 NIEUWE exclusivesquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De features zijn bijna identiek. PS heeft streaming opties, xbox krijgt al die kinect meuk en marketplace uitbreiding naar je windows dat soort shit. Verder is het echt niet baanbrekend en het verschil nihil
In Amerika ja, maar het is altijd gerotzooi met leveranciers in Europa om ze hier op tijd te krijgen. Ik hoop het wel, is ook goed voor de prijs van de xbox namelijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Las vandaag op nu.nl dat de PS4 29 oktober in de winkels zou moeten zijn.
Zei ik ook met de DVD, toch is blu-ray veel en veel mooierquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Next-gen? Zo heel veel scherper als wat het nu is wordt het toch niet
boeit me allemaal geen kutquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:46 schreef MolFan het volgende:
[..]
Xbox krijgt ook streaming, verder toevoegingen van Windows zoals Skype + Illuminiate room en 20 a 30 NIEUWE exclusives
30 jaar geleden dachten ze ook al dat games niet mooier konden worden.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zei ik ook met de DVD, toch is blu-ray veel en veel mooier
Ach, ze doen hun best maar. Fifa 14 wordt nog PS3. Daarna een nextgen consolequote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In Amerika ja, maar het is altijd gerotzooi met leveranciers in Europa om ze hier op tijd te krijgen. Ik hoop het wel, is ook goed voor de prijs van de xbox namelijk.
De streaming van de xbox wordt wss wel ruk de eerste jaren. Skype kan me al helemaal gestolen worden en die exclusives zie ik over 3 jaar wel eens verschijnen of ze de moeite waard zijnquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:46 schreef MolFan het volgende:
[..]
Xbox krijgt ook streaming, verder toevoegingen van Windows zoals Skype + Illuminiate room en 20 a 30 NIEUWE exclusives
Dan moet je de Xbox sowieso halen. Ik heb ze beide gehad en de servers op Xbox zijn echt duizend maal beter en stabieler dan op PS3quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
boeit me allemaal geen kut
gewoon fifa spelen zonder meuk
Exclusives komen bij de lancering alquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De streaming van de xbox wordt wss wel ruk de eerste jaren. Skype kan me al helemaal gestolen worden en die exclusives zie ik over 3 jaar wel eens verschijnen of ze de moeite waard zijnIk ga toch niet meer die hard gamen, lekker Skieten en lekker Fifaen en verder ajetoo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |