Wut, slechts één woning te huur in een heel dorp/stad?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:56 schreef Fok-it het volgende:
Wat een aids zeg, 1 woning te huur in Woerden en dan moet ik nog de keuken delen ook
Ja wel meerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wut, slechts één woning te huur in een heel dorp/stad?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wut, slechts één woning te huur in een heel dorp/stad?
Godver zeg, wat is dat sneu anders.quote:
Nee maar dan kan ik net zo goed op kamersquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Godver zeg, wat is dat sneu anders.![]()
Maar een keuken delen is toch niet zo erg? Zeker niet als het om je eerste eigen plekje gaat.
Nah, kieskeurig kan je niet zijn in Woerden. Er is maar één woning.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar dan kan ik net zo goed op kamers
Ja als er niks is doe ik dat ook welquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, kieskeurig kan je niet zijn in Woerden. Er is maar één woning.![]()
Of je komt mij vergezellen in Utrecht.
Serieus? Is de woningmarkt echt zo sneu in Woerden?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja als er niks is doe ik dat ook welIk heb me ingeschreven voor 1 woning, maar woensdag is pas de deadline om te reageren en vanaf dan kan ik kijken of de 56 mensen voor mij er vanaf zien
Niet dus
Meet bij Fok-it en Ezell thuisquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja als er niks is doe ik dat ook welIk heb me ingeschreven voor 1 woning, maar woensdag is pas de deadline om te reageren en vanaf dan kan ik kijken of de 56 mensen voor mij er vanaf zien
Niet dus
Wat is Woerdenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Serieus? Is de woningmarkt echt zo sneu in Woerden?![]()
Blijkbaar jaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Serieus? Is de woningmarkt echt zo sneu in Woerden?![]()
quote:
Hoezo 'en'.quote:
Nee, maar in Utrecht heb je wel meer keus.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blijkbaar jaNouja, overal wel een beetje
Utrecht is niet veel beter hoor
Nee, het is een kutdorpquote:
Kloptquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoezo 'en'.
[..]
Nee, maar in Utrecht heb je wel meer keus.
Zonde.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:02 schreef supersof het volgende:
ik kijk al sinds 13.30 forrest gump. maar pauzeer hem telkens
ooh ik dacht dat Fok-it bij jou ging wonenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoezo 'en'.
[..]
Nee, maar in Utrecht heb je wel meer keus.
Ja wil dit jaar uit huis zijnquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar je bent nu dus wel serieus op zoek? Spannund.
maar ik kijk wel hoorquote:
Nee, ze bedoelde bij mij.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ooh ik dacht dat Fok-it bij jou ging wonenmaar je bedoelde gewoon ergens in Utrecht zeker
stupid is as stupid doesquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:02 schreef supersof het volgende:
ik kijk al sinds 13.30 forrest gump. maar pauzeer hem telkens
Ja joh, ik vraag altijd mensen van het internet of ze bij mij komen wonen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ooh ik dacht dat Fok-it bij jou ging wonenmaar je bedoelde gewoon ergens in Utrecht zeker
Wel goed kijken dan.quote:
Ho eens, dat weet ik inderdaad niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, ze bedoelde bij mij.
ze weet het alleen zelf nog niet
Hoe bedoel je?quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ho eens, dat weet ik inderdaad niet.
[..]
Hoe bedoel je?
ik heb hier een potje maïs, er staat niks over of ik ze kan opwarmen enzo. koud vind ik vies (ooit eens gedaan)quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ho eens, dat weet ik inderdaad niet.
[..]
Hoe bedoel je?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja joh, ik vraag altijd mensen van het internet of ze bij mij komen wonen.![]()
jajajajajquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja joh, ik vraag altijd mensen van het internet of ze bij mij komen wonen.![]()
[..]
Wel goed kijken dan.
Waar zet je hem voor stil dan?quote:
nee ze werkt tegelijkquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar zet je hem voor stil dan?Ben je bang dat je teveel SC mist?
Sowieso kook jij dan 6/7 dagen van de week.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar waar ga je heen met Interrail en wanneer?
Ach ja, gelukkig is het niet geacteerd.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Eikel. Loopt even over dat meisje haar motorkap heen.
Nee ik werk tussendoorquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar zet je hem voor stil dan?Ben je bang dat je teveel SC mist?
tof tof. weet je al waarheenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Sowieso kook jij dan 6/7 dagen van de week.![]()
En geen idee. September, maar misschien januari. En ik denk dat ik alleen ga.
[..]
Ach ja, gelukkig is het niet geacteerd.
first world problemsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:09 schreef supersof het volgende:
Ik heb die winegums waar de ene zuur zijn en de andere zoet. Alleen die zure blijven altijd overdie zoete zijn veel te lekker
nu is hij al bijna op
Hier liggen ze ookquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:09 schreef supersof het volgende:
Ik heb die winegums waar de ene zuur zijn en de andere zoet. Alleen die zure blijven altijd overdie zoete zijn veel te lekker
nu is hij al bijna op
wil je ze ruilen voor dat blauwe pakje?quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier liggen ze ooken er liggen ook alleen maar zure nog in ;')
doe je die dan echt aanquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:09 schreef supersof het volgende:
[..]
wil je ze ruilen voor dat blauwe pakje?
ja die zijn gewoon niet zo lekkerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier liggen ze ooken er liggen ook alleen maar zure nog in ;')
Nog niet helemaal. Ik denk aan naar Italië en daarna door Oost-Europa naar Polen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
tof tof. weet je al waarheen
En dat vind ik niet erg hoor![]()
Maar sowieso eet jij dan 5/6 keer per week een maaltijd die verpest is
vertelquote:
jaquote:
Zegt madame die vraagt wat ze moet bestellenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nog niet helemaal. Ik denk aan naar Italië dan door Oost-Europa naar Polen.
Dat wordt trouwens nog wat als je op jezelf woont.
[..]
vertel
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nog niet helemaal. Ik denk aan naar Italië en daarna door Oost-Europa naar Polen.
Dat wordt trouwens nog wat als je op jezelf woont.
[..]
vertel
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb hier een potje maïs, er staat niks over of ik ze kan opwarmen enzo. koud vind ik vies (ooit eens gedaan)
oke wel doen he.quote:
Maar ik laat mijn avondeten niet mislukken als ik het zelf maak.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zegt madame die vraagt wat ze moet bestellen![]()
Neem mij mee
Gewoon in een pan op het vuur denderen?quote:
rood en paarsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:09 schreef supersof het volgende:
nu is hij al bijna op
Gezellig tochquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar ik laat mijn avondeten niet mislukken als ik het zelf maak.![]()
Jij neemt mij maar mee.![]()
[..]
Gewoon in een pan op het vuur denderen?
oke even proberen als t niet lekker is, krijg ik een nieuw blikje van jouquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar ik laat mijn avondeten niet mislukken als ik het zelf maak.![]()
Jij neemt mij maar mee.![]()
[..]
Gewoon in een pan op het vuur denderen?
Bedoel jij niet skittles?quote:
blauw en paarsquote:
Wat dacht je van akward?quote:
Heb alleen huismerk voor je.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke even proberen als t niet lekker is, krijg ik een nieuw blikje van jou
Oh nu ben ik opeens awkward.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat dacht je van akward?
[..]
Heb alleen huismerk voor je.![]()
die is ook 't lekkerstquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:13 schreef supersof het volgende:
Vriendin en ik in de AH bij de monster energy:
Vriendin: "Welke doen we?"
Ik: "Ik weet niet, ik heb er nog nooit een op."
.....
....
...
..
.
Ik: "Oke we nemen de blauwe want dat is mijn lievelingskleur."
Doe nu al gewoonquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
waarom ben je pas jarig in februari
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:13 schreef supersof het volgende:
.....
....
...
..
.
ja nou ik ben ongesteld laat me!quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:13 schreef supersof het volgende:
.....
....
...
..
.
engquote:
positie :S????quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:14 schreef Fok-it het volgende:
Wat is dit voor iets![]()
Uw positie : 67
Gister was het 57?
Dat klopt toch niet?
denk t niet, maar leg de situatie even uitquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
kan je een schadevergoeding krijgen voor valse aangifte?
nee maar wel een boetequote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ja Pole Position.quote:
jij weerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
paaldans jij :Squote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja Pole Position.
Nee met die woningHoe kan ik nou 10 plekken omlaag zijn gegaan?
ehm iemand heb mij lang geleden aangeven voor bedreiging ik heb bewezen dat ik op dat moment niet op die plek was maar ik word er wel op aangekeken alsof ik een bedreiger benquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:15 schreef Osuchi het volgende:
[..]
denk t niet, maar leg de situatie even uit
Jaquote:
Is niet zo vreemd hoor. Sommige mensen hebben voorrang en bladiebla. Heb je zelfs als je je inschrijft voor studentenwoningen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja Pole Position.
Nee met die woningHoe kan ik nou 10 plekken omlaag zijn gegaan?
ja je krijgt miljoenen schadevergoeding en je hoeft nooit meer te werken, nou groetjens XDquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ehm iemand heb mij lang geleden aangeven voor bedreiging ik heb bewezen dat ik op dat moment niet op die plek was maar ik word er wel op aangekeken alsof ik een bedreiger ben
lol neequote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja je krijgt miljoenen schadevergoeding en je hoeft nooit meer te werken, nou groetjens XD
weetniet, denk dat diegene wel een boete kan krijgen maar denk niet dat er voor jou geld uit te halen valtquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ehm iemand heb mij lang geleden aangeven voor bedreiging ik heb bewezen dat ik op dat moment niet op die plek was maar ik word er wel op aangekeken alsof ik een bedreiger ben
waarom roep je overal 'ik wil schadevergoeding' of 'ik wil degene voor de rechter slepen'quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ga naar je ma joh met je gey hoofd
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja je krijgt miljoenen schadevergoeding en je hoeft nooit meer te werken, nou groetjens XD
Valse aangifte valt onder smaad.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom roep je overal 'ik wil schadevergoeding' of 'ik wil degene voor de rechter slepen'
zelfs als iemand je niet belt, wil je degene voor de rechter slepen.
ik studeer rechten en weet toevallig dat je gewoon onzin aan t uitkramen bent
Lekker danquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is niet zo vreemd hoor. Sommige mensen hebben voorrang en bladiebla. Heb je zelfs als je je inschrijft voor studentenwoningen.
Waar wil je naar toe?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
En om op je vraag terug te komen: ik heb geld nodig voor me vakantie dus zoek alle mogelijkheden.
Ja ik vond hem ook wel lekkerquote:
En lekkerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
monster energy is echt goed voor je energie.
ik heb een keer een pandamuts naar iemand gestuurdquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
beetje raar om voor internetvrienden schattige pakjes te kopen
Met woningen is altijd geluk hebben.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker danIk kom volgens mij nooit uit huis zo
klopt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Valse aangifte valt onder smaad.
doe gewoon krabbiequote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Koop je voor mij ook zo'n sexy pakje krabs?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Nou ga een jaar werken en je hebt het.quote:
ik wel?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:19 schreef supersof het volgende:
[..]
doe gewoon krabbie![]()
please. ik heb egen paypal en ebay account
max 500 per maand ofzo.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Met woningen is altijd geluk hebben.Maar wat is je budget dan?
Ik heb een advocaat hoor en stel dat het voor de rechter zou komen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
klopt.
veel succes met een zaak beginnen, maar wie betaalt de advocaat?laat staan dat je voor de rechter komt met je leeftijd.
Als krabs het niet haalt wil ik het wel doen als je het overmaaktquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:19 schreef supersof het volgende:
[..]
doe gewoon krabbie![]()
Ik zou het voor je bestellen en met winst aan jou doorverkopen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:19 schreef supersof het volgende:
[..]
doe gewoon krabbie![]()
O, da's nog best een mooi bedrag.quote:
oke als ik het weer terug krijgquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:19 schreef supersof het volgende:
[..]
doe gewoon krabbie![]()
Ja ik krijg huurtoeslag he dusquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zou het voor je bestellen en met winst aan jou doorverkopen.
[..]
O, da's nog best een mooi bedrag.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik heb een advocaat hoor en stel dat het voor de rechter zou komen.
Hun beweren dat ik die dag hun heb bedreigd. dat zijn er 3.
Ik beweer van niet met 6man erbij, das 3 tegen 7. er is geen bewijs voor.
hosselaarquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:20 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Als krabs het niet haalt wil ik het wel doen als je het overmaakt
Ja Etsu, OF is gevaarlijke jongen,quote:
Ik hossel haar door pakjes te halenquote:
Pastapauperquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:21 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik hossel haar door pakjes te halen
Ik ben gewoon een behulpzame boy![]()
mss beter als pastapipos voor je koopt kunnen jullie meteen daten enzo, het was toch niets geworden tussen onsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:19 schreef supersof het volgende:
[..]
doe gewoon krabbie![]()
Dan moet je wel je ebay adres veranderen in het adres van sof trouwensquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:21 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik hossel haar door pakjes te halen
Ik ben gewoon een behulpzame boy![]()
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
als ik zo'n client voor me zou hebben, zou ik doodleuk in zn gezicht uitlachen
Daarom zou je nooit advocaat mogen wordenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
als ik zo'n client voor me zou hebben, zou ik doodleuk in zn gezicht uitlachen
Nee jij hebt al wat met LB.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
mss beter als pastapipos voor je koopt kunnen jullie meteen daten enzo, het was toch niets geworden tussen ons
Yupquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:22 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Dan moet je wel je ebay adres veranderen in het adres van sof trouwensvoor die bestelling iig
Jij zou nooit op wat voor opleiding dan ook toegelaten mogen wordenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Daarom zou je nooit advocaat mogen worden
Maussssssssssquote:
Dus je wilt dat hij zo dom blijft?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij zou nooit op wat voor opleiding dan ook toegelaten mogen worden
Nee, daarom krijg ik huurtoeslagquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja oké, zo kan je het ook bekijken. Werk jij eigenlijk?
Ik ben aangenomen op een boot schoolquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij zou nooit op wat voor opleiding dan ook toegelaten mogen worden
oke oke. even kijken of er ergens goedkoper is.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:20 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Als krabs het niet haalt wil ik het wel doen als je het overmaakt
Niet zo serieus nemenquote:
ik wil ook geen advocaat worden, leuk he.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Daarom zou je nooit advocaat mogen worden
Door jou heb ik vannacht nog The Green Mile gekeken man.quote:
Ow rechter?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wil ook geen advocaat worden, leuk he.
En wat kan je daarmee?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ben aangenomen op een boot school
jij trollt hier.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:24 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nah die kan ook beter krijgen, ik ben hier niet voor dates, wat doe ik hier eigenlijk :S
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Door jou heb ik vannacht nog The Green Mile gekeken man.
Misschien als collegaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
dankje, hopelijk kom ik je niet tegen in mn carriere
Ja klopt. Nee ik werk niet, maar misschien later wel weer studeren, dus dat is wel irritant want stel dat je dan een woning hebt veranderd je hele financiele situatie meteen ook weer,en dan kan het best zijn dat je het opeens niet meer kan betalenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Huurtoeslag kan je ook krijgen als je werk hebt hè.
Heb wel weer een traantje weggepinkt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:25 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik heb daarna die scene helemaal gekeken ipv alleen het overhalen van de switch. Dem feels
Dm maar als je iets gevonden hebtquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:23 schreef supersof het volgende:
[..]
oke oke. even kijken of er ergens goedkoper is.![]()
yehquote:
Studeren = kans goedkoop lenen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klopt. Nee ik werk niet, maar misschien later wel weer studeren, dus dat is wel irritant want stel dat je dan een woning hebt veranderd je hele financiele situatie meteen ook weer,en dan kan het best zijn dat je het opeens niet meer kan betalen
Precies. Dus eigenlijk lijkt het er een beetje op aan te komen, of studeren of het huis uitquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Studeren = kans goedkoop lenen?Nee oké, dat is niet iets voor iedereen. Maar dat is dan wel lastig zo, als je nog niet weet wat er gaat gebeuren.
Wachten tot het nieuwe schooljaar dus?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies. Dus eigenlijk lijkt het er een beetje op aan te komen, of studeren of het huis uit
Het is meer afwachten op allerlei onderzoeken enzoquote:
Het is erg moeilijk hoorquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
na de zomervakantie ga ik die economie doen, maar geen idee wat ik er van moet verwachten
Je bent veel met geld bezig dus wel wat voor jouquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
na de zomervakantie ga ik die economie doen, maar geen idee wat ik er van moet verwachten
ja klopt maar ze zeiden dat het niet veel voorstelt, omdat je misschien 2uurtjes meer eco krijgt, maar voor de rest maakt het geen verschil.. Maar wel een voordeel als ik daarna gelijk aan een echte beginquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent veel met geld bezig dus wel wat voor jou
De adoratiequote:
O ja, even vergeten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is meer afwachten op allerlei onderzoeken enzo
Morgen mijn eerste onderzoekquote:
netjes.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De adoratie
Je housewarming attenderen kan misschien nog lukken ookAl kom ik vrijdagavond laat aan en moet ik zaterdag om 13:00 weer beginnen
O, spannend.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Morgen mijn eerste onderzoekdus schiet op
Mij mislopen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De adoratie
Je housewarming attenderen kan misschien nog lukken ookAl kom ik vrijdagavond laat aan en moet ik zaterdag om 13:00 weer beginnen
Ja geen ideequote:
Hoezo? Kan je alleen vroeg?quote:
O zo. Nou, alvast veel succes dan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja geen ideeDit gesprek duurt 3 uur, en daarna moeten er `misschien'' nog vervolgonderzoeken komen, dus ben benieuwd
Ja, moet op tijd weg. Volgende morgen verplichtingen in Utrecht.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoezo? Kan je alleen vroeg?
Well fuckquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
O zo. Nou, alvast veel succes dan.
Klinkt een beetje raar zo.
[..]
Ja, moet op tijd weg. Volgende morgen verplichtingen in Utrecht.
Hoezo?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
O zo. Nou, alvast veel succes dan.
Klinkt een beetje raar zo.
[..]
Ja, moet op tijd weg. Volgende morgen verplichtingen in Utrecht.
Nou nu ben je dat toch, gefeliciteertquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sowieso had ik niet verwacht uitgenodigd te worden
quote:
Klinkt als: "Nou, da's zeker kut. Maar ik zeg maar gewoon 'veel succes' dan." Maar zo bedoel ik het niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo?
ThanksNouja, het is gewoon meer een 3 uur durende ondervraging volgens mij
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nou nu ben je dat toch, gefeliciteert
jaquote:
DV is altijd leukquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:37 schreef Etsu het volgende:
geen zorgen VA. combi van mij, jordy (als die komt), ara en dv is nog leuker dan alleen ezell.
Nee weet ik hahaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Klinkt als: "Nou, da's zeker kut. Maar ik zeg maar gewoon 'veel succes' dan." Maar zo bedoel ik het niet.
Ik ben alleen leuk als ik daar zin in heb.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:37 schreef Etsu het volgende:
geen zorgen VA. combi van mij, jordy (als die komt), ara en dv is nog leuker dan alleen ezell.
Nog eventjes afwachten en hopen op het beste.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee weet ik haha![]()
ik hoop gewoon dat ze zeggen dat ik add hebZoiets simpels voor weet ik veel hoeveel mensen die dat te horen krijgen is zo belangrijk voor mij geworden de afgelopen jaren
Ja nouja, als dat zo is kan ik gewoon nooit meer studeren.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben alleen leuk als ik daar zin in heb.
[..]
Nog eventjes afwachten en hopen op het beste.Maar ook open blijven staan voor een wat minder fijn antwoord. Hoe kut het ook is.
Op de TC was je leukquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben alleen leuk als ik daar zin in heb.
[..]
Nog eventjes afwachten en hopen op het beste.Maar ook open blijven staan voor een wat minder fijn antwoord. Hoe kut het ook is.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja nouja, als dat zo is kan ik gewoon nooit meer studeren.
Maar toen had ik er zin in.quote:
Ja, achja, en anders kan ik in ieder geval wel uit huisquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:44 schreef Ezell het volgende:
[..]Maar + hopen het beste.
[..]
Maar toen had ik er zin in.![]()
Da's dan weer wel leuk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, achja, en anders kan ik in ieder geval wel uit huis
Maar, waarom wil je alleen op vakantie?quote:
Ja is ook weer zoquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:44 schreef Ezell het volgende:
[..]Maar + hopen het beste.
[..]
Maar toen had ik er zin in.![]()
Denk niet dat er iemand tijd heeft om mee te gaan, aangezien ik tijdens het studiejaar ga. En op zich lijkt het mij ook wel chill.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar, waarom wil je alleen op vakantie?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
So so so sorry, I didn't mean to be offensive or something. It's just a shirt with Adolf Hitler picture! I didn't even know him before you pointed out! I buy this T-shirt because the picture looks like my grandpa in some way and I felt so warm!!
Hm, en waarom kan jij dan zomaar tijdens je studiejaar gaan?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Denk niet dat er iemand tijd heeft om mee te gaan, aangezien ik tijdens het studiejaar ga. En op zich lijkt het mij ook wel chill.
godverquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
So so so sorry, I didn't mean to be offensive or something. It's just a shirt with Adolf Hitler picture! I didn't even know him before you pointed out! I buy this T-shirt because the picture looks like my grandpa in some way and I felt so warm!!
wat lief hahahahahagekke chinezen
hi againquote:
Omdat ik het eerste zes maanden van volgend schooljaar alleen herkansingen ga maken en geen vakken ga volgen. Is de beste indeling i.c.m. stage en minor.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, en waarom kan jij dan zomaar tijdens je studiejaar gaan?
Ben nu net bezig met pizza bestellen. Ga met credit card betalen omdat iDeal 40 cent duurder is.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:50 schreef Etsu het volgende:
ezell heb je besteld
ik overweeg om sushi te bestellen
Ga indiaas bestellenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:50 schreef Etsu het volgende:
ezell heb je besteld
ik overweeg om sushi te bestellen
40 cent maar.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Omdat ik het eerste zes maanden van volgend schooljaar alleen herkansingen ga maken en geen vakken ga volgen. Is de beste indeling i.c.m. stage en minor.
[..]
Ben nu net bezig met pizza bestellen. Ga met credit card betalen omdat iDeal 40 cent duurder is.
Chilll, kan je ook wel wat langer wegquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Omdat ik het eerste zes maanden van volgend schooljaar alleen herkansingen ga maken en geen vakken ga volgen. Is de beste indeling i.c.m. stage en minor.
[..]
Ben nu net bezig met pizza bestellen. Ga met credit card betalen omdat iDeal 40 cent duurder is.
Op Beginner gezet zeker?quote:
Ik speel nu met 1 speler gewoon- Like a pro- ofzo heet dat?quote:
Ja speel als prof of zoquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik speel nu met 1 speler gewoon- Like a pro- ofzo heet dat?
Ja, ik weet het. Maar het kost even veel moeite. En ik heb die credit card toch.quote:
Jup. Neem waarschijnlijk 10 treindagen binnen 22 dagen.quote:
Vilhena gekozen, zit nu bij Atletiquote:
Lekker hoor, dan hoeft Polen niet eens je eindbestemming te zijn, kan je zelfs naar Istanbulquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Maar het kost even veel moeite. En ik heb die credit card toch.
[..]
Jup. Neem waarschijnlijk 10 treindagen binnen 22 dagen.
Ja hij is best goed bezigquote:
quote:
gol atletiquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hij is best goed bezigMaar wil volgend jaar naar Engeland
Ja, ik zie nog wel hoe en wat. Ik ga er niet al te veel aan denken, want anders ga ik als een enthousiaste gek alleen daaraan denken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker hoor, dan hoeft Polen niet eens je eindbestemming te zijn, kan je zelfs naar Istanbul
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik zie nog wel hoe en wat. Ik ga er niet al te veel aan denken, want anders ga ik als een enthousiaste gek alleen daaraan denken.
Ik heb nog nooit sushi gegetenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:55 schreef Etsu het volgende:
help mensen ik wil sushi bestellen maar wat moet ik bestellen.
ik bedoel dus welke sushi
omg
HÅLP
Hbe je nog nooit sushi op?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:55 schreef Etsu het volgende:
omg
HÅLP
inb4 een osushi grapquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:55 schreef Etsu het volgende:
omg
HÅLP
slechtquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit sushi gegeten
jawel. maar ik weet niet waar ik zin in heb.quote:
Willemquote:
Ik zag je ninja-edit welquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
slecht
[..]
jawel. maar ik weet niet waar ik zin in heb.
[..]
Willem
Etsu will'em wel?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
slecht
[..]
jawel. maar ik weet niet waar ik zin in heb.
[..]
Willem
Kut, gemistquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Achteraf gezien toch niet zo'n goed idee, wat ik had gezet.
California Rollquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:55 schreef Etsu het volgende:
omg
HÅLP
Zalm is ook lekkerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Uhu.
Komkommer is ook wel lekker. Van de rest ken ik de namen niet.
Ja, erg overratee, maar wel lekker af en toe.quote:
Nee, zalm moet je echt wel bakken/grillen/koken/vertroetelen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zalm is ook lekkervan die blokken rijst en dan een dikke plak zalm erop.
omg.
Nee.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, erg overratee, maar wel lekker af en toe.
[..]
Nee, zalm moet je echt wel bakken/grillen/koken/vertroetelen.
Ik heb het 2 keer op, en ik ging beide keren bijna over mijn nekquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, erg overratee, maar wel lekker af en toe.
[..]
Nee, zalm moet je echt wel bakken/grillen/koken/vertroetelen.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee.
Gewoon.
Zo'n plak. En dan HAP.
Boh
Sushi
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb het 2 keer op, en ik ging beide keren bijna over mijn nek
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:01 schreef Etsu het volgende:
Toen ik in Londen liep met Jordy, liepen we ook langs zo'n sushi restaurant/reclamefolder/whatever en ik kwijlde weg. Hij alleen maar vieze gezichten trekken enzulks.
Heb het hem nooit vergeven.
Dat is geen sushi.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:02 schreef Ezell het volgende:
[..]Ik vind warme rijst met gerechten ernaast lekkerder.
[..]Ik vond het de eerste keren ook vies.
Je moet basmatirijst met rundvleesreepjes in teriyaki-saus maken, dat is lekkerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is wel verdomme rijst, ja! En laatst had ik zo lekker rijst met kip en broccoli gemaakt.
Ja en? We hadden over sushi.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is wel verdomme rijst, ja! En laatst had ik zo lekker rijst met kip en broccoli gemaakt.
Ze stellen zich allemaal onderdanig op in ruil voor haar FBquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
ezell heeft wel veel hulp nodig van iedereen hier
ik heb dr fb al.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze stellen zich allemaal onderdanig op in ruil voor haar FB
Nee, gewoon witte rijst met (Chinese) broccoli in oestersaus met stukjes kip (aardappelzetmeel + Maggi). Simpel en lekker.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet basmatirijst met rundvleesreepjes in teriyaki-saus maken, dat is lekker
Ik over rijst.quote:
vertelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please suggesties
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
akkoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please suggesties
* Etsu ondertekent
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2013 18:07:57 ]
Niet gelezen, want elke zin begint met ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please suggestiesNou ja, behalve eentje.
beetje raar hoor emielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please suggesties
j6ru6e47474736636356quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet gelezen, want elke zin begint met ik.
quote:
wat ezell zegt, sowieso de eerste zin niet met ik beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please suggesties
Waar is dat voor?quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:10 schreef Etsu het volgende:
waarom hebben ze geen plaatjes bij gezet bij thuisbezorgd.nl, nu moet ik steeds japanse namen ontcijferen wat t precies is.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Belt mijn werk op, ik zou blijkbaar voor iemand moeten werken vanavon. Ik heb vanmiddag nog gewerkt en ik ben zelfs eerder weggestuurd. Ja hij heeft het met me er over gehad, maar heb geen terugkoppeling gehad noch was het aangepast op het rooster. En dat is nu mijn schuld.
Ik wil geen vrij regelen, dat moet die ander doen
had ik door, verbeterd iddquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:11 schreef Ezell het volgende:
Nog een gratis tip: in de eerste alinea jezelf netjes voorstellen en in een kort zinnetje vertellen waarom je schrijft.
Die laatst zin kan je overigens ook beter veranderen. "Please let me know if you can use me, or if you want to know anything else." Wut? Het aanbod om te 'helpen' staat al in de brief. Doe als afkondiging iets in de trant van: "I hope to hear from you soon."
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
had ik door, verbeterd idd
bovenste zal ik ook ff iets mee doen, thnx
ezell
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |