Wut, slechts één woning te huur in een heel dorp/stad?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:56 schreef Fok-it het volgende:
Wat een aids zeg, 1 woning te huur in Woerden en dan moet ik nog de keuken delen ook
Ja wel meerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wut, slechts één woning te huur in een heel dorp/stad?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wut, slechts één woning te huur in een heel dorp/stad?
Godver zeg, wat is dat sneu anders.quote:
Nee maar dan kan ik net zo goed op kamersquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Godver zeg, wat is dat sneu anders.![]()
Maar een keuken delen is toch niet zo erg? Zeker niet als het om je eerste eigen plekje gaat.
Nah, kieskeurig kan je niet zijn in Woerden. Er is maar één woning.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar dan kan ik net zo goed op kamers
Ja als er niks is doe ik dat ook welquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, kieskeurig kan je niet zijn in Woerden. Er is maar één woning.![]()
Of je komt mij vergezellen in Utrecht.
Serieus? Is de woningmarkt echt zo sneu in Woerden?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja als er niks is doe ik dat ook welIk heb me ingeschreven voor 1 woning, maar woensdag is pas de deadline om te reageren en vanaf dan kan ik kijken of de 56 mensen voor mij er vanaf zien
Niet dus
Meet bij Fok-it en Ezell thuisquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja als er niks is doe ik dat ook welIk heb me ingeschreven voor 1 woning, maar woensdag is pas de deadline om te reageren en vanaf dan kan ik kijken of de 56 mensen voor mij er vanaf zien
Niet dus
Wat is Woerdenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Serieus? Is de woningmarkt echt zo sneu in Woerden?![]()
Blijkbaar jaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Serieus? Is de woningmarkt echt zo sneu in Woerden?![]()
quote:
Hoezo 'en'.quote:
Nee, maar in Utrecht heb je wel meer keus.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blijkbaar jaNouja, overal wel een beetje
Utrecht is niet veel beter hoor
Nee, het is een kutdorpquote:
Kloptquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoezo 'en'.
[..]
Nee, maar in Utrecht heb je wel meer keus.
Zonde.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:02 schreef supersof het volgende:
ik kijk al sinds 13.30 forrest gump. maar pauzeer hem telkens
ooh ik dacht dat Fok-it bij jou ging wonenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoezo 'en'.
[..]
Nee, maar in Utrecht heb je wel meer keus.
Ja wil dit jaar uit huis zijnquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar je bent nu dus wel serieus op zoek? Spannund.
maar ik kijk wel hoorquote:
Nee, ze bedoelde bij mij.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ooh ik dacht dat Fok-it bij jou ging wonenmaar je bedoelde gewoon ergens in Utrecht zeker
stupid is as stupid doesquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:02 schreef supersof het volgende:
ik kijk al sinds 13.30 forrest gump. maar pauzeer hem telkens
Ja joh, ik vraag altijd mensen van het internet of ze bij mij komen wonen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ooh ik dacht dat Fok-it bij jou ging wonenmaar je bedoelde gewoon ergens in Utrecht zeker
Wel goed kijken dan.quote:
Ho eens, dat weet ik inderdaad niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, ze bedoelde bij mij.
ze weet het alleen zelf nog niet
Hoe bedoel je?quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ho eens, dat weet ik inderdaad niet.
[..]
Hoe bedoel je?
ik heb hier een potje maïs, er staat niks over of ik ze kan opwarmen enzo. koud vind ik vies (ooit eens gedaan)quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ho eens, dat weet ik inderdaad niet.
[..]
Hoe bedoel je?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja joh, ik vraag altijd mensen van het internet of ze bij mij komen wonen.![]()
jajajajajquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja joh, ik vraag altijd mensen van het internet of ze bij mij komen wonen.![]()
[..]
Wel goed kijken dan.
Waar zet je hem voor stil dan?quote:
nee ze werkt tegelijkquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar zet je hem voor stil dan?Ben je bang dat je teveel SC mist?
Sowieso kook jij dan 6/7 dagen van de week.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar waar ga je heen met Interrail en wanneer?
Ach ja, gelukkig is het niet geacteerd.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Eikel. Loopt even over dat meisje haar motorkap heen.
Nee ik werk tussendoorquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar zet je hem voor stil dan?Ben je bang dat je teveel SC mist?
tof tof. weet je al waarheenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Sowieso kook jij dan 6/7 dagen van de week.![]()
En geen idee. September, maar misschien januari. En ik denk dat ik alleen ga.
[..]
Ach ja, gelukkig is het niet geacteerd.
first world problemsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:09 schreef supersof het volgende:
Ik heb die winegums waar de ene zuur zijn en de andere zoet. Alleen die zure blijven altijd overdie zoete zijn veel te lekker
nu is hij al bijna op
Hier liggen ze ookquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:09 schreef supersof het volgende:
Ik heb die winegums waar de ene zuur zijn en de andere zoet. Alleen die zure blijven altijd overdie zoete zijn veel te lekker
nu is hij al bijna op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |