Weet je, ik dacht dat ik je kende, maar weet nu ook waarvan, je hebt ooit een Nintendo bij mij gekocht in de winkel! Je bent overigens niet de persoon waar ik het in de vorige post over hadquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:38 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Nog niet. Moet helaas een nieuw flesje chlorofoom halen
En jullie hebben allebei IT-mediaproductie gedaan op 't Deltionquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Weet je, ik dacht dat ik je kende, maar weet nu ook waarvan, je hebt ooit een Nintendo bij mij gekocht in de winkel! Je bent overigens niet de persoon waar ik het in de vorige post over had
OMG wat is de wereld kleinquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:32 schreef Young_David het volgende:
[..]
En jullie hebben allebei IT-mediaproductie gedaan op 't Deltion
*flies away
Nog nooit een nintendo gekocht, heb nog steeds mijn orginele SNES. Het enige wat ik daarvoor gekocht heb zijn wat tweede hands games en controlers.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Weet je, ik dacht dat ik je kende, maar weet nu ook waarvan, je hebt ooit een Nintendo bij mij gekocht in de winkel! Je bent overigens niet de persoon waar ik het in de vorige post over had
Dan was het een Psp, of Nintendo DS. Je hebt iets bij me gekochtquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:37 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Nog nooit een nintendo gekocht, heb nog steeds mijn orginele SNES. Het enige wat ik daarvoor gekocht heb zijn wat tweede hands games en controlers.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Artikel op AD.nl: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)Absolute-onzin.dhtmlquote:Ewout Genemans ontkent kijkersbedrog
Ewout Genemans doet in de door hem gemaakte RTL 5-show Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan niet aan kijkersbedrog. Dat vertelt de tv-maker vandaag in het AD. ‘Kandidate’ Linda Dummer wordt in de show gekoppeld aan maagd Marc (48), maar beweert een ingehuurd actrice te zijn. “Het is de grootst mogelijke onzin. Linda is niet betaald en komt niet van een castingbureau. Ze is wellicht teleurgesteld dat de date niet resulteerde in een relatie“, reageert Genemans.
Dummer doet haar onthullingen op het internet. “Jullie kijken naar een programma dat fake is, geacteerd. Marc en de overigen zijn wel maagd, maar hun dates zijn voornamelijk actrices“, beweert ze.
http://www.mediacourant.nl/?p=152147
nou inderdaad. Ik zwijmel helemaal weg bij deze adonis.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:51 schreef Drommeldaris het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ik zou ook rare dingen gaan doen als ik geen relatie met Marc zou kunnen hebben als vrouw.
quote:Ze is wellicht teleurgesteld dat de date niet resulteerde in een relatie
Geloofwaardig Ewout, heel geloofwaardig.quote:
Hij doet me altijd denken aan zo'n bobblehead hondjequote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:51 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Hoe die Marc altijd met zijn mond doetIn zijn tjernobil apartement.
Ik zal Ewout even je gegevens doorgevenquote:
Graaaaaagquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik zal Ewout even je gegevens doorgeven
Als een man tegen mij zou zeggen dattie nog nooit vrouwenvlees heeft mogen proeven zou ik inderdaad krijsend het raam uitspringen ja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:48 schreef SEMTEX het volgende:
In alles wat hij uitspreekt zit ook zo'n vies ondertoontje, snap wel dat vrouwen gillend weg rennen.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:49 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Als een man tegen mij zou zeggen dattie nog nooit vrouwenvlees heeft mogen proeven zou ik inderdaad krijsend het raam uitspringen ja.
De beste man zit gewoon hier bij ons in het topicquote:
I knowquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
De beste man zit gewoon hier bij ons in het topic
Het is sowieso niet echt geloofwaardig dat Marc ooit met een vrouw zal eindigenquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat ik dan niet begrijp is dat als je dan een actice inhuurt, waarom dan iemand die zoveel jonger is dan hijzelf? Natuurlijk geloven mensen het dan niet. En dat is weer niet goed voor je programma.
Ergens verbaas ik me ook nog wel dat jij hier al die FOK!sletjes hosselt maar dat zal wel aan je pener van 30cm liggenquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Het is sowieso niet echt geloofwaardig dat Marc ooit met een vrouw zal eindigenDie kerel zal voor eeuwig alleen blijven in zijn rukbunker
30cm is slechts slap g.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ergens verbaas ik me ook nog wel dat jij hier al die FOK!sletjes hosselt maar dat zal wel aan je pener van 30cm liggen
Zie je? Ik ben niet de enige die dit denkt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Het is sowieso niet echt geloofwaardig dat Marc ooit met een vrouw zal eindigenDie kerel zal voor eeuwig alleen blijven in zijn rukbunker
Hij ziet er gewoon uit als iemand die je bij een kinderspeeltuin in de gaten zou houden. Hij heeft sociaal idd echt helemaal niks gewoonquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:59 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Zie je? Ik ben niet de enige die dit denkt.
Die man heeft nul sociale skills. Nul. Niets. Nada.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop