Ja ook als dat roggebrood achtige?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:48 schreef Debsterr het volgende:
Zuurdesem wat ik ken is heul compact juist en zwaar? Raar!
Ik ookquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:48 schreef Debsterr het volgende:
Zuurdesem wat ik ken is heul compact juist en zwaar? Raar!
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:50 schreef Mss het volgende:
In juni begint mijn therapie weer, en daar ben ik hard aan toe. Ik ben keihard teruggevallen in mijn oude patroon en het lukt me niet meer om in mijn oude ritme te komen, en daar baal ik van.
Ben ook wel weer aangekomen, ik weet niet HOEveel, maar ik baal behoorlijk.
Oh bummerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:50 schreef Mss het volgende:
In juni begint mijn therapie weer, en daar ben ik hard aan toe. Ik ben keihard teruggevallen in mijn oude patroon en het lukt me niet meer om in mijn oude ritme te komen, en daar baal ik van.
Oh das wel balen jaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:50 schreef Mss het volgende:
ik denk dat 1 week vegas meer dan voldoende vegas isquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:52 schreef Lindytje het volgende:
Dilemma... 1 week vegas of 2 weken vegas?
1 week vegas = nog een week kamperen met le dogs
2 weken vegas = zuiniger aan doen en niet kamperen.
Natuurquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
Kun je niet 1 week vegas en 1 week Amerikaanse natuur doen?
ik word echt een valse bruidzilla als dit over tien dagen nog zo isquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ga morgen maar van een flat springen denk ik.
Dat is waarquote:
Nee; overdruk weekend gehad en te veel aan het nadenken over allesquote:
2 weken Vegas wil je nietquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:52 schreef Lindytje het volgende:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
[..]
Nee; overdruk weekend gehad en te veel aan het nadenken over allesEn het helpt niet om dan te denken: "DENK AAN NIKS.. DENK AAN NIKKKKKKSSS. NIKS NIKS NIKSSSSS NIKS NIKS HMM NIKKKSSSS"
Maar verder geen zorgen
Waaromquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik word echt een valse bruidzilla als dit over tien dagen nog zo is
Dat is natuurquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:54 schreef Diconnected het volgende:
[..]
2 weken Vegas wil je niet![]()
1 week Vegas en dan rondje LA - SF - Yosemite - Vegas?
OMDAT IK NIET WIL DAT MIJN JURK AL RANZIG IS VOOR IK UBERHAUPT IN DE TROUWZAAL STAquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
WaaromIk kon me echt niet zo druk maken over het weer
Ik vond het ook jammer; maar je hebt er toch geen invloed op verder
Niet doen dus
Ja of je gaat gewoon in een mooie Lodge zitten met een zwembad en allesquote:
En je wilt Sien meenemen? Want dat is velen extra geld kan ik je vertellen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:55 schreef Lindytje het volgende:
Maar het wordt echt alleen Vegas. Rondreisje doen we een andere keer als we velen gelden hebben
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
okay het is toch zuurdesem, sorry mevrouw!
Nee, dan gaan we met Sien nog een week naar de ardennenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
En je wilt Sien meenemen? Want dat is velen extra geld kan ik je vertellen.
1 week. wij hadden 1,5 dag en dat was te kort, maar 1 week is denk ik wel weer genoeg. Afhankelijk hoeveel je in de omgeving gaat doen uiteraard.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:52 schreef Lindytje het volgende:
Jongeuh dat valt wel meequote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OMDAT IK NIET WIL DAT MIJN JURK AL RANZIG IS VOOR IK UBERHAUPT IN DE TROUWZAAL STA
- gokkenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:57 schreef Lindytje het volgende:
Eens een lijstje maken wat we in Vegas willen doen
Grand Canyon - Yosemite - SF lijkt me dan haalbaarderquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:54 schreef Diconnected het volgende:
[..]
2 weken Vegas wil je niet![]()
1 week Vegas en dan rondje LA - SF - Yosemite - Vegas?
Ohzoquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, dan gaan we met Sien nog een week naar de ardennen
Ik heb dus geen binnenfotolocatie. En je weet wat ons diner is he?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jongeuh dat valt wel meeEn dat zwarte randje zag ook niemand bij mij heur
Nee echt nietKon er mij niet druk om maken.. Ik wist dat we binnen foto's konden maken; en dat het wel leuk was geweest om buiten foto's te maken ook. Uiteindelijk wel een paar in de tuin gemaakt (maar dat was me een partij drassig; dus we hebben ook moeten sleuren met lakens voor onder mijn jurk en met 3-en die mijn jurk omhoog hielden ook
); maar tjah... het was nu eenmaal zo
Ja das waar. Maar SF - LA kan wel in een dagquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Grand Canyon - Yosemite - SF lijkt me dan haalbaarder.
Dat is zonde van SF jongequote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:00 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja das waar. Maar SF - LA kan wel in een dag
Regen op je bruiloft is gewoon kut, ik duim ook voor mooi weerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb dus geen binnenfotolocatie. En je weet wat ons diner is he?
Regen is gewoon geen optie, klaar
Eum.. Tjahquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is 8 dagen geen optie dan?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:00 schreef Lindytje het volgende:
We willen:
- Dagje naar Primm -> outletshoppen
- Hoover Dam
- Rondlopen strip --> 2 dagen?
- Downtown --> 1 dag
- Misschien canyon, maar dat red je niet met 1 dag. Dus dat zouden er twee zijn (1 overnachting), maar dan komen we al 1 dag te kort...
Of hooverdam combineren met Primm.. DE DILEMMA'S!!!!
Ik duim voor droog dan. Vooruitquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik las dat het ging sneeuwen eind mei
Bjoetielab had ook goeden tips voor Vegasquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:00 schreef Lindytje het volgende:
We willen:
- Hoover Dam
- Downtown --> 1 dag
- Misschien canyon, maar dat red je niet met 1 dag. Dus dat zouden er twee zijn (1 overnachting), maar dan komen we al 1 dag te kort...
WIJ HADDEN VET MOOI WEER GOD HOUDT VAN ONS DIT DAT ALLES!!!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:01 schreef PriemGirl het volgende:
Ow en dan krijg je ook van die uitspraken als "Ja je krijgt wat je verdient![]()
"
DUS WIJ VERDIENDEN REGEN? GVD KUT !1!1
Ja kut, wij dus een datum in mei kiezen, want volgens de statistieken heb je in mei de meeste kans op zonquote:
Qua tickets wel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is 8 dagen geen optie dan?
Of is het: 1 week of twee weken en verder niks?
Zéker!! En dat als lesbo's in een kloosterquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
WIJ HADDEN VET MOOI WEER GOD HOUDT VAN ONS DIT DAT ALLES!!!
ermahgerdquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Qua tickets wel.
1 week: 549
2 weken: 549
Iets daar tussenin 980 euro
Rondlopen Strip alleen beperken tot 's avonds (overdag is dat echt een anti climax namelijkquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:00 schreef Lindytje het volgende:
We willen:
- Hoover Dam
- Downtown --> 1 dag
yep en dat dan je tickets eig maar 200 euro zijn ofzo en de rest taxquote:
Ja hadden wij ook op gerekendquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja kut, wij dus een datum in mei kiezen, want volgens de statistieken heb je in mei de meeste kans op zon
FUCKEYOU STATISTIEKEN! Volgens mij was Januari zonniger
Zet ze maar alvast klaar, wellicht kom ik ze die donderdag wel halenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:05 schreef PriemGirl het volgende:
Heb je eventueel nog witte paraplu's nodig? Staat iets kleins qua reclame op (maar helemaal witte 'bruids'paraplu's waren ons te duur).
![]()
Ja, dat is het punt. Het is iets van 4-5 uur rijden geloof ik... dan is een dag weer wat krapjes.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Rondlopen Strip alleen beperken tot 's avonds (overdag is dat echt een anti climax namelijken extreem heet). Het shoppen is ook echt extreem dus reken daar ruime tijd voor )die malls zijn GROOT, alleen al de 2-3 die er in Vegas zelf zitten).
Grand Canyon is wel heel vet maar wat wil je daar doen? Er doorheen of alleen een stukje rand lopen? Dan heb je het met een dag goed genoeg gezien wel. Alleen of je het red heen en weer weet ik niet.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
Maar goed, toen ik vrijdag doorweekt thuis kwam van het werk heb ik gewoon serieus een potje staan huilen omdat ik mij ZO depressief voelde inmiddels![]()
![]()
En ik maar denken dat het voorjaar zo'n goed moment was om met de AD te stoppen, want lente is mooi weer, trololol
Volgens mij is Strip overdag idd stikken van de hitte en de uitlaatgassen. Tenminste, zo ziet het er op CSI wel uit. En alles op CSI is waarquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat is het punt. Het is iets van 4-5 uur rijden geloof ik... dan is een dag weer wat krapjes.
Ah, strip 's avonds dus, thanx
Komt goed schatjequote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
Maar goed, toen ik vrijdag doorweekt thuis kwam van het werk heb ik gewoon serieus een potje staan huilen omdat ik mij ZO depressief voelde inmiddels![]()
![]()
En ik maar denken dat het voorjaar zo'n goed moment was om met de AD te stoppen, want lente is mooi weer, trololol
Wij kwamen 's middags aan en ik was serieus teleurgesteld, tot we na het avondeten buiten kwamen en het donker was en alles verlicht zoals het hoort.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat is het punt. Het is iets van 4-5 uur rijden geloof ik... dan is een dag weer wat krapjes.
Ah, strip 's avonds dus, thanx
True storyquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij is Strip overdag idd stikken van de hitte en de uitlaatgassen. Tenminste, zo ziet het er op CSI wel uit. En alles op CSI is waar
ja hoor!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:08 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Komt goed schatjehet gaat voor de rest wel goed toch?
Bryce = dichterbij????quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wij kwamen 's middags aan en ik was serieus teleurgesteld, tot we na het avondeten buiten kwamen en het donker was en alles verlicht zoals het hoort.
Ik vond de Grand Canyon niet superboeiend trouwens. Bryce Canyon was veel mooier
.
gelukkigquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja hoor!
Ik ga straks uit werk meteen ff zonnebanken
Doe ik voor de zekerheid danquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zet ze maar alvast klaar, wellicht kom ik ze die donderdag wel halen
ik had vd week dus tickets voor 570 euro gevonden retourtje voor in augustus. als ik het geld had gehad had ik gelijk geboekt. heb echt velen heimweequote:
WAAR HAD JE DIE GEVONDEN?????quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:11 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ik had vd week dus tickets voor 570 euro gevonden retourtje voor in augustus. als ik het geld had gehad had ik gelijk geboekt. heb echt velen heimwee
Je had moeten zeggen: "BOEIEND, m'n trouwjurk heeft een hoge halslijn en lange mouwen! En nou bek dichtquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
ik dus zo zondag op de verjaardag van mijn nichtje even in de zon, want zon, ik had het nodig.
Kreeg ik meteen te horen dat ik er uit moest, want anders zou ik verbranden!!!
Ik zo, joh, ik heb al een zonnebankkuur achter de rug en ik zit er pas vijf minuutjes in, loopt wel los
Dus toen ik na max. tien minuten uit de zon ging: zie je wel, je bent verbrand! Je hebt rode vlekken op je borst en armen! Ik: Ja, die heb ik ook in de winter, die heb ik altijd!
Maar dat was niet waar volgens betrokkenen. Heerlijk
Nee helemaal clean sinds koninginnedag!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:10 schreef Diconnected het volgende:
[..]
gelukkigben je nou helemaal gestopt mety AD of afbouwen?
en groot gelijk
Tnx, ben wel iets gammeler hoor, maar goed, ook weer iets minder onempathischquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:11 schreef Lindytje het volgende:
Maar skjoe, sowieso dikke vette respect dat je de AD hebt afgebouwd
Tnxquote:
Meedenken: lief!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
ik dus zo zondag op de verjaardag van mijn nichtje even in de zon, want zon, ik had het nodig.
Kreeg ik meteen te horen dat ik er uit moest, want anders zou ik verbranden!!!
Ik zo, joh, ik heb al een zonnebankkuur achter de rug en ik zit er pas vijf minuutjes in, loopt wel los
Dus toen ik na max. tien minuten uit de zon ging: zie je wel, je bent verbrand! Je hebt rode vlekken op je borst en armen! Ik: Ja, die heb ik ook in de winter, die heb ik altijd!
Maar dat was niet waar volgens betrokkenen. Heerlijk
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je had moeten zeggen: "BOEIEND, m'n trouwjurk heeft een hoge halslijn en lange mouwen! En nou bek dicht"
Snap ik wel, dat je iets gammeler bent. Is denk ik ook niet heel vreemd. En dan is het idd ook nog tyfusweer, daar word je ook niet vrolijker van, en stress...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee helemaal clean sinds koninginnedag!
[..]
Tnx, ben wel iets gammeler hoor, maar goed, ook weer iets minder onempathisch
[..]
Tnx![]()
Da's vast allemaal stress ende spanning.quote:
Gewoon expres zo hard verbranden dat de vellen er af hangen! Om ze te trollen, HA!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:15 schreef PriemGirl het volgende:
Goffer ja dat had ik ook wel vaker gehoord iddSTRAKS KRIJG JE VERTEKEND BEELD DAT IS ECHT ZO LELIJK ! GA MAAR NIET TE VEEL IN DE ZON STAAN.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Red Rock...? Bedoel je al die fucking zandsteen overal als in natuurverschijnselquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:15 schreef Lindytje het volgende:
Debs, je hebt toch ook Red Rock dinges daar? Ben jij daar geweest?
Neh, er is daar iets.. wait. I searchquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Red Rock...? Bedoel je al die fucking zandsteen overal als in natuurverschijnsel?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gewoon expres zo hard verbranden dat de vellen er af hangen! Om ze te trollen, HA!
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]HAHA IK BEN ENEN OEMPA LOEMPA NU JIJ
Ik ga gewoon meteen voor krokante negerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]HAHA IK BEN ENEN OEMPA LOEMPA NU JIJ
Dude, dafuq??quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
Krokant is echt 1 van mijn lievelingswoorden
seriouslyquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:21 schreef PriemGirl het volgende:
Gvd... ik heb nu pas door dat het aan het regenen isHOE heb ik dit kunnen missen in een gebouw dat praktisch uit alleen maar ramen bestaat
![]()
Ja ik weet niet, ik krijg er gewoon een prettig gevoel bij, krokantquote:
de hele dag pas!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:21 schreef PriemGirl het volgende:
Gvd... ik heb nu pas door dat het aan het regenen isHOE heb ik dit kunnen missen in een gebouw dat praktisch uit alleen maar ramen bestaat
![]()
Nu moet ik denken aan krokante kip. Maar dat komt vast ook door neger.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, ik krijg er gewoon een prettig gevoel bij, krokant
Ik hou van krokante dingen!
Krokante kip! Met zo'n cornflake korstje!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan krokante kip. Maar dat komt vast ook door neger.
Dat lieg jequote:
ermnermquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Krokante kip! Met zo'n cornflake korstje!
JOAHquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die dingen van de lidl, ermagherdquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Boontjesquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:25 schreef Diconnected het volgende:
zo maar even naar de AH eten halen. ik heb nog slavinkjes, wat ga ik daarbij eten?
SPRUITJES EN PUREE!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:25 schreef Diconnected het volgende:
zo maar even naar de AH eten halen. ik heb nog slavinkjes, wat ga ik daarbij eten?
!1!!!!!!1quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, pas vanaf een uurtje of tien dacht ik.
Check, staat genoteerdquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:25 schreef Debsterr het volgende:
Oh Lin: BLT Burger in The Mirage vonden wij heel lekker trouwens!!
OMDAT HET AL GODVERDOMME DUIZEND JAAR REGENT TYFUSWEER HOERENKUT. DAAROM.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
!1!!!!!!1
Holy fuck ... Dus ik liep naar de keuken om koffie te halen... meermaals door het raam gestaard... en gewoon niet bij stil gestaan dat het regent...Wtf brain
![]()
Komt omdat je alleen nog maar regen hebt gezien de afgelopen 4 wekenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
!1!!!!!!1
Holy fuck ... Dus ik liep naar de keuken om koffie te halen... meermaals door het raam gestaard... en gewoon niet bij stil gestaan dat het regent...Wtf brain
![]()
oehquote:
spruitjesquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
SPRUITJES EN PUREE!
maar er zijn geen spruitjes meer
Het is soms wel een paar minuten droog geweest tussendoor hoor!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
!1!!!!!!1
![]()
Ja, of dat dusquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
OMDAT HET AL GODVERDOMME DUIZEND JAAR REGENT TYFUSWEER HOERENKUT. DAAROM.
ik denk ook dat dit wel mee speelt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Komt omdat je alleen nog maar regen hebt gezien de afgelopen 4 weken
Ik ken het verschil gewoon niet meer tss zon en regen iddquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
OMDAT HET AL GODVERDOMME DUIZEND JAAR REGENT TYFUSWEER HOERENKUT. DAAROM.
Of die nano seconde dat je brein DENKT dat het gestopt is met regenen... MAAR JE OGEN HADDEN NOG NIET SCHERP GESTELD EN ZAGEN DIE SCHIJT MIEZER NIETquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ken het verschil gewoon niet meer tss zon en regen idd
IS DIT... IS DIT NU DE ZON??/? DAAR DAT LICHTGRIJZE??/ WAT... DOET HET PIJN ALS HET DOORSCHIJNT??
Je ogen gaan wel meteen op standje chinees als ze ook maar iets van licht buiten bespeuren.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ken het verschil gewoon niet meer tss zon en regen idd
IS DIT... IS DIT NU DE ZON??/? DAAR DAT LICHTGRIJZE??/ WAT... DOET HET PIJN ALS HET DOORSCHIJNT??
Ik ben maar weer eens met de bus om mezelf niet zeiknat te laten regenen op de fietsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil best naar huis maar ja....
liever niet dat ik weer sta te huilen in de portiek dalijk.
Get all zhe iron, yeah!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:31 schreef PriemGirl het volgende:
Zo samson ophalen en dan doorrijden naar hellemont voor piercing
quote:
Theheheh, jouw netten moederquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vond mams' gezicht wel priceless toen ik zei dat ik ook mijn oren ga stretchen naar zo'n 2 a 3cm ofzo
Thehehe....
Nee, dat ga je toch niet heus doen he?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vond mams' gezicht wel priceless toen ik zei dat ik ook mijn oren ga stretchen naar zo'n 2 a 3cm ofzo
Thehehe....
nee ik was aan het stangenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dat ga je toch niet heus doen he?
Naja, soms hebben ze wel een puntquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
nee ik was aan het stangenWant ze was bang dat ik ook in mijn gezicht iets van piercings ging... of bovenin mijn oor allemaal ringen want 'dat is echt heel lelijk hoor....'
Mijn moeder
Ze bedoelt het goed idd; en stretchen vind ik ook erg lelijk. Maar ze was gerust gesteld toen ik zei dat er nog 2 bij kwamen en ik ook precies toonde waar... Dat vond ze wel goedquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, soms hebben ze wel een punt
Maar niet stretchen dus! *haalt opgelucht adem*
Ermahgerd wat een baasquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
http://topvintage.nl/nl/v(...)-dress-blue-and-pink
ermehgerd flermenger dress!
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
http://topvintage.nl/nl/v(...)-dress-blue-and-pink
ermehgerd flermenger dress!
ik ben zeer benieuwd!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ze bedoelt het goed idd; en stretchen vind ik ook erg lelijk. Maar ze was gerust gesteld toen ik zei dat er nog 2 bij kwamen en ik ook precies toonde waar... Dat vond ze wel goed
okidoki!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:37 schreef Lindytje het volgende:
Lorren, mijn FB is kapoet ofzo. Verzendt niet meerAnyhoe: ik weet je te vinden en thanx
HOW ABOUT NOquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
stiekem vind ik dit ook leuk maar dan gaat mijn huwelijk niet door vrees ik
http://topvintage.nl/nl/v(...)enim-gingham-tuinpak
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
No. Just NO.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
TAKE IT BACKquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind het oprecht niksquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
ja, vinden jullie dat echt zo vreselijk of zeg je dat alleen omdat tuinbroek?
Ik vind het oprecht leuk
Ik vind het echt zo vreselijkquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind het oprecht leuk
ja die vind ik dan weer minderquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht niks
Dit vind ik wel baas: http://topvintage.nl/nl/v(...)s-garter-pants-blackMaar mij écht te duur
Oeh tof!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht niks
Dit vind ik wel baas: http://topvintage.nl/nl/v(...)s-garter-pants-blackMaar mij écht te duur
DIE IS BRILJANT!!!!!!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht niks
Ik zou hem voor dat geld ook zeker niet kopenquote:
Nice!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:46 schreef Lindytje het volgende:
Overleg is geweest, knoop is gehakt. Eind juni gaan we een week naar Vegas
Tofheidquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:46 schreef Lindytje het volgende:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:46 schreef Lindytje het volgende:
Danku dankuquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik wens je ook alvast velen sterkte met een gemiddelde junitemperatuur van 40 graden celcius daar
Ik vind het tofquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind het oprecht leuk
Lekker frisquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
gelukkig koelt het 's nachts af tot een graad of 22
Wansmaakquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik vind het tofMaar ik ben dan ook wel konining van de wansmaak
Waarheen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:00 schreef Lindytje het volgende:
TICKETS GEBOEKT YAY!!!!!
Kan ik me nu druk gaan maken over een hotel
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:00 schreef Lindytje het volgende:
TICKETS GEBOEKT YAY!!!!!
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:00 schreef Lindytje het volgende:
TICKETS GEBOEKT YAY!!!!!
Whut?! Why.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:08 schreef Lindytje het volgende:
TheheheheTentamen van vrijdag valt uit omdat de juf ziek is
Omdat de juf ziek is. Wordt verplaatst. Dat was alles dat in de mail stondquote:
Yayquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:00 schreef Lindytje het volgende:
TICKETS GEBOEKT YAY!!!!!
Goed ideequote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Eerst een shotgun divorce en dan een shotgun wedding
dus je mag tien ekkies pp betalen, anders doet de TV het niet?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:23 schreef Lindytje het volgende:
Wij beginnen aan boord met het uitdelen of activeren van het Persoonlijk
Entertainment Programma. Aan boord van onze Boeing 767 geniet u voor
¤ 10 p.p. per enkele reis van het entertainment, op basis van beschikbaarheid.
Verder kunt u voor ¤ 3 een hoofdtelefoon aanschaffen. In de Comfort Class is
deze gratis.
Zo. Nou. Lucky dat wij comfort class vliegenGratis hoofdtelefoon, SCORE!!!
Schrale goedkopen vluchten
Ik weet niet waarom ik dit heb gelezenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:33 schreef Mirjam het volgende:
godver ik moet zo lachen om de eerste reactie in SEX / eerste ervaring met een kuisheidskooi
Ik zit hier echt te lolleren
Jepquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dus je mag tien ekkies pp betalen, anders doet de TV het niet?
Damn
Huh?? Die heb ik ook gemist!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:42 schreef Stormqueen het volgende:
Dafuq, nieuw briefje van 5. Die had ik gemist!
Ja ze kwamen in Tilburg gloedjenieuw uit de automatenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:42 schreef Stormqueen het volgende:
Dafuq, nieuw briefje van 5. Die had ik gemist!
Het was trouwens echt een botsing, botsing-identificeer-powersquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:33 schreef Maisnon het volgende:
euj volgens mij hoor ik een botsing buiten
Skills jonguhquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:44 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het was trouwens echt een botsing, botsing-identificeer-powers
Bedoel je in de databasequote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoezo vertellen jullie mij dat niet ff dan
neequote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kinda depressing dat over een maand de langste dag is, en het daarna alleen maar weer eerder donker wordt
ik stem voor 22 novemberquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:52 schreef Maisnon het volgende:
[..]
neehad ik nog niet bij stilgestaan
Is het niet 22 juli? kan het alsjeblieft 22 juli zijn?
Bleiblei: Jep! Klopt! Daar heb ik em ook uitgetrokkenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:44 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ze kwamen in Tilburg gloedjenieuw uit de automatenwas zonde om uit te geven
Was ie ook naar de meimarkt of hap/stap geweest?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bleiblei: Jep! Klopt! Daar heb ik em ook uitgetrokken.
Had niet verwacht dat SQ het zou zien.
Meimarkt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Was ie ook naar de meimarkt of hap/stap geweest?
Lolwat ik kreeg een staafje zonder dat ik daarom vroegquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:58 schreef PriemGirl het volgende:
Lol weer eigen risico tekenen omdat ik staafje wil ipv ringetje![]()
Anyway.... *wachten*
Dit jaar mn eerste meimarkt gehadquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heuj dan had je mij kunnen tegenkomenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dit jaar mn eerste meimarkt gehadwel 's nachts want OMG EEN MARKT IN DEN NACHT!
Ik vond het wel meevallen eigenlijkquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heuj dan had je mij kunnen tegenkomen
Nouja zaten meer op het terras, en toen op de markt was het echt mega koud
We hebben wel Muizenval gescoord
BB: Nee, ik werk in het kantoor naast hap/stapquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ahhh in dat kantooorrr hmmquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
BB: Nee, ik werk in het kantoor naast hap/stap.
Jep, daar kwamen ze inderdaad uit de muur, hahaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ahhh in dat kantooorrr hmmdaar kwamen ze uit de muur
same herequote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:20 schreef Stormqueen het volgende:
Ik rapporteer ook wel eens per ongeluk, mobiel
Jup. Ivm meer ontstekingen ofzo en wilden liever ringetje.... Was ook 10 euro duurder hmm naja hij zitquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lolwat ik kreeg een staafje zonder dat ik daarom vroegTragus laat je nu doen toch?
Yay, deed het zeer? Ik vloekte wel even binnensmonds namelijkquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup. Ivm meer ontstekingen ofzo en wilden liever ringetje.... Was ook 10 euro duurder hmm naja hij zit
WAT IS DEZEN?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Deed ik dat?
Schaar doe eens 80C bij mij
wathoequote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Deed ik dat?
De neukquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Deed ik dat?
DAN HEB JE EVEN GROTEN TETTEN ALS MIJ ERMAHGERD.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja ik dacht ook HOEZO EEN C. Maar ja
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:02 schreef Maisnon het volgende:
het wedden is geopend op hoe groot die van mij worden
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:03 schreef Maisnon het volgende:
Klopt die van Bami echt? Want dan kan ik die als eerste inhalen. Doelen stellen
jup ik heb ze nakende gezienquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:03 schreef Maisnon het volgende:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:03 schreef Maisnon het volgende:
Yess http://www.xbox.com/nl-NL/hub/revealquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Oh begint dat nu?
Heb je een stream linkje?
mn broer zit ook al te kijken, zoveel spanningquote:
Ik moest eigenlijk plassen, maar nieuwsgierig. En dat tijdsklokje was bijna op 0, dus gewacht. En nu alleen maar reclame en gelulquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]
mn broer zit ook al te kijken, zoveel spanning
Ik vloekte meer toen ze de piercing er doorheen haalde en zo tegen mijn conch zatquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Yay, deed het zeer? Ik vloekte wel even binnensmonds namelijkmaar was ook mn eerste door kraakbeen.
Ja ik loop achter want hij hangt steedsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:09 schreef Maisnon het volgende:
Je mist iets want schijnbaar issie al onthuld
Oh ok er komt meer
Je hebt prima tetten heur!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik vind ze best mooi. Alleen zo klein...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en Maisnon, ik wilde nog even zeggen dat ik echt vind dat je lef hebt om hier zo'n persoonlijk iets te plaatsen. Ik weet het, enorme spuit 11 maar ik lees het nu pas terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh en Maisnon, ik wilde nog even zeggen dat ik echt vind dat je lef hebt om hier zo'n persoonlijk iets te plaatsen. Ik weet het, enorme spuit 11 maar ik lees het nu pas terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Oh en Maisnon, ik wilde nog even zeggen dat ik echt vind dat je lef hebt om hier zo'n persoonlijk iets te plaatsen. Ik weet het, enorme spuit 11 maar ik lees het nu pas terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjewel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |