Ja ook als dat roggebrood achtige?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:48 schreef Debsterr het volgende:
Zuurdesem wat ik ken is heul compact juist en zwaar? Raar!
Ik ookquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:48 schreef Debsterr het volgende:
Zuurdesem wat ik ken is heul compact juist en zwaar? Raar!
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:50 schreef Mss het volgende:
In juni begint mijn therapie weer, en daar ben ik hard aan toe. Ik ben keihard teruggevallen in mijn oude patroon en het lukt me niet meer om in mijn oude ritme te komen, en daar baal ik van.
Ben ook wel weer aangekomen, ik weet niet HOEveel, maar ik baal behoorlijk.
Oh bummerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:50 schreef Mss het volgende:
In juni begint mijn therapie weer, en daar ben ik hard aan toe. Ik ben keihard teruggevallen in mijn oude patroon en het lukt me niet meer om in mijn oude ritme te komen, en daar baal ik van.
Oh das wel balen jaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:50 schreef Mss het volgende:
ik denk dat 1 week vegas meer dan voldoende vegas isquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:52 schreef Lindytje het volgende:
Dilemma... 1 week vegas of 2 weken vegas?
1 week vegas = nog een week kamperen met le dogs
2 weken vegas = zuiniger aan doen en niet kamperen.
Natuurquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
Kun je niet 1 week vegas en 1 week Amerikaanse natuur doen?
ik word echt een valse bruidzilla als dit over tien dagen nog zo isquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ga morgen maar van een flat springen denk ik.
Dat is waarquote:
Nee; overdruk weekend gehad en te veel aan het nadenken over allesquote:
2 weken Vegas wil je nietquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:52 schreef Lindytje het volgende:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
[..]
Nee; overdruk weekend gehad en te veel aan het nadenken over allesEn het helpt niet om dan te denken: "DENK AAN NIKS.. DENK AAN NIKKKKKKSSS. NIKS NIKS NIKSSSSS NIKS NIKS HMM NIKKKSSSS"
Maar verder geen zorgen
Waaromquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik word echt een valse bruidzilla als dit over tien dagen nog zo is
Dat is natuurquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:54 schreef Diconnected het volgende:
[..]
2 weken Vegas wil je niet![]()
1 week Vegas en dan rondje LA - SF - Yosemite - Vegas?
OMDAT IK NIET WIL DAT MIJN JURK AL RANZIG IS VOOR IK UBERHAUPT IN DE TROUWZAAL STAquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
WaaromIk kon me echt niet zo druk maken over het weer
Ik vond het ook jammer; maar je hebt er toch geen invloed op verder
Niet doen dus
Ja of je gaat gewoon in een mooie Lodge zitten met een zwembad en allesquote:
En je wilt Sien meenemen? Want dat is velen extra geld kan ik je vertellen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:55 schreef Lindytje het volgende:
Maar het wordt echt alleen Vegas. Rondreisje doen we een andere keer als we velen gelden hebben
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
okay het is toch zuurdesem, sorry mevrouw!
Nee, dan gaan we met Sien nog een week naar de ardennenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
En je wilt Sien meenemen? Want dat is velen extra geld kan ik je vertellen.
1 week. wij hadden 1,5 dag en dat was te kort, maar 1 week is denk ik wel weer genoeg. Afhankelijk hoeveel je in de omgeving gaat doen uiteraard.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:52 schreef Lindytje het volgende:
Jongeuh dat valt wel meequote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OMDAT IK NIET WIL DAT MIJN JURK AL RANZIG IS VOOR IK UBERHAUPT IN DE TROUWZAAL STA
- gokkenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:57 schreef Lindytje het volgende:
Eens een lijstje maken wat we in Vegas willen doen
Grand Canyon - Yosemite - SF lijkt me dan haalbaarderquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:54 schreef Diconnected het volgende:
[..]
2 weken Vegas wil je niet![]()
1 week Vegas en dan rondje LA - SF - Yosemite - Vegas?
Ohzoquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, dan gaan we met Sien nog een week naar de ardennen
Ik heb dus geen binnenfotolocatie. En je weet wat ons diner is he?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jongeuh dat valt wel meeEn dat zwarte randje zag ook niemand bij mij heur
Nee echt nietKon er mij niet druk om maken.. Ik wist dat we binnen foto's konden maken; en dat het wel leuk was geweest om buiten foto's te maken ook. Uiteindelijk wel een paar in de tuin gemaakt (maar dat was me een partij drassig; dus we hebben ook moeten sleuren met lakens voor onder mijn jurk en met 3-en die mijn jurk omhoog hielden ook
); maar tjah... het was nu eenmaal zo
Ja das waar. Maar SF - LA kan wel in een dagquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Grand Canyon - Yosemite - SF lijkt me dan haalbaarder.
Dat is zonde van SF jongequote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:00 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja das waar. Maar SF - LA kan wel in een dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |