Bedankt voor de suggestie, zal er even naar kijken! Nog specifieke tips qua model?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Neem een steelseries of neem een losse koptelefoon en een mic of neem Bose.
Dat zijn deze, zien er gaar uit maar zijn de fijnst zittende die ik ooit heb gehad.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
een corsair vengeance doet me eerder aan een geweer ofzo een bom denken dan aan een koptelefoon.
Kave 5.1: Pchchpssszzzzzzchchchchchhhhhhggggggssszzzzzquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:26 schreef KritischeMassa het volgende:
Kun je het geluid wat beter omschrijven, misschien weet ik raad..
maar serieus, die naam, die is toch vreemd voor een koptelefoon?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat zijn deze, zien er gaar uit maar zijn de fijnst zittende die ik ooit heb gehad.
Maar aan het materiaal twijfel ik nu een beetje, dus die hoef ik niet meer.
Dus geen Prrrtttssstsssprrrrr?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Kave 5.1: Pchchpssszzzzzzchchchchchhhhhhggggggssszzzzz
Vengeance 2000: Ladidomdida lala lala
Vengeance 2000 #2: Ladidom dada lala domdida lala
Logitech G930: Pffszzzzz pffsszzzzz pfffsszzzz BOEM (was eng, klonk als een kleine ontploffing met scherfjes in mijn oor enzo).
Die naam moet stoer klinken. Het zijn producten die veel aan zestienjarige pubers verkocht worden. Die pubers worden natuurlijk de hele tijd door hun ouders tijdens het gamen geroepen om de hond uit te laten, de vaat te doen of de woonkamer op te ruimen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
maar serieus, die naam, die is toch vreemd voor een koptelefoon?
wraak voor wat ook?
maar verder wel vervelend voor je. Ik heb altijd van die ultragoedkope koptelefoons, die gaan ook om de maand kapot, maar dat calculeer ik in.
Ja dan weet ik het al, hij is kapot.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Vrij willekeurig, de meeste problemen heb ik wel rond pak hem beet kwart voor tering.
Heldere uitleg die nog steekhoudend is ookquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Die naam moet stoer klinken. Het zijn producten die veel aan zestienjarige pubers verkocht worden. Die pubers worden natuurlijk de hele tijd door hun ouders tijdens het gamen geroepen om de hond uit te laten, de vaat te doen of de woonkamer op te ruimen.
Ja en dan worden die kids boos op hun ouders omdat ze hun sloofjes zijn en alles moeten doen wat ze zeggen en nooit iets van ze mogen.
Ja en als ze dan tussen zeven en acht nog even een uurtje mogen gamen stellen ze zich voor dat die tegenstanders geen aliëns maar.. hun ouders zijn. Voilá, Vengeance!
Ga haten danquote:
niet rukken op Rainbow Dashquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ga haten dan
MLP vervult een belangrijke rol in mijn leven waar ik zonder getekende paarden een flinke leegte hebben.
Heb allemaal belangrijke normen en waarden geleerd en kan er nog op rukken ook. Is toch niks mis mee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |