Jammer, te laat! Was wel mooie (simpel business model, goede rente, acceptabele prima looptijd)quote:
Als je wil moet je mij even een DM sturen, dan zet ik je op de maillijst. Krijg je binnen een half uur een mailtje als er een nieuw project op staat.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:42 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Jammer, te laat! Was wel mooie (simpel business model, goede rente, acceptabele prima looptijd)
Moest je niet in de VS wonen daarvoor?quote:Op maandag 10 juni 2013 15:50 schreef -jos- het volgende:
Mijn pa heeft nu een groot deel van zijn geld in aandelen zitten. Heb hem al verteld over crowfunding, ga binnenkort eens lendingclub.com laten zien en vragen of hij dat niet wilt doen samen met mij
Buitenlanders kunnen investeren vanaf $100k.quote:
Ah, ik zie het staan. Las er eerst overheenquote:Op maandag 10 juni 2013 16:12 schreef -jos- het volgende:
[..]
Buitenlanders kunnen investeren vanaf $100k.
Wat voor fonds?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:16 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ah, ik zie het staan. Las er eerst overheenIs een fonds dan niet aantrekkelijker?
Hmm, waarom is dat aantrekkelijker dan?quote:
Hoger rendement. En PE fondsen doen ook aan diversificatie. Verschillende bedrijven, verschillende soorten vermogensverschaffing e.d.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:57 schreef -jos- het volgende:
[..]
Hmm, waarom is dat aantrekkelijker dan?
Ik heb wel eens naar Ohpen gekeken, maar nooit wat mee gedaan. Maar volgens mij heb je daar een stuk meer risico dan bij lendingclub als je daar diversificatie toepast.
Als ik bij Ohpen als startbedrag 100k invul, looptijd 3 jaar. Is het verwachte netto rendement 5,37% maar bij slecht scenario staat dat je dan nog maar 68k over houdt. Dus volgens mij is dan je rendement lager en je risico veel groter?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:25 schreef Kirov het volgende:
[..]
Hoger rendement. En PE fondsen doen ook aan diversificatie. Verschillende bedrijven, verschillende soorten vermogensverschaffing e.d.
Ohpen is een beleggingsfonds, die bedoel ik niet.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:33 schreef -jos- het volgende:
[..]
Als ik bij Ohpen als startbedrag 100k invul, looptijd 3 jaar. Is het verwachte netto rendement 5,37% maar bij slecht scenario staat dat je dan nog maar 68k over houdt. Dus volgens mij is dan je rendement lager en je risico veel groter?
Geef eens een voorbeeld dan?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:36 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ohpen is een beleggingsfonds, die bedoel ik niet.
20% rendement klinkt een stuk bekenderquote:Op maandag 10 juni 2013 17:39 schreef -jos- het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld dan?
Ohpen Private Equity Indexfonds bestaat wel hoor, alleen bij de planner kan je dan het verwachte rendement niet zien.
Hier staat wel een grafiekje van de koers:
http://www.ohpen.nl/secur(...)ctId=15&detail=koers
Oke, het verwachte rendement is dan misschien +-20% maar de jaarlijkse standaarddeviatie is meer dan 10%, dus je loopt een stuk meer risico's.
Zo'n bevestigin krijg je ook niet, en het kan best even duren voordat het helemaal rond is ik wacht nu bij een project al iets van 4 weken ofzo. Maar komt wel goed gewoon af en toe even inloggen en kijken of het betaalschema al bekend is.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:41 schreef µ het volgende:
Ik zit nog te wachten op 5009. Ook nog geen bevestiging dat overboeking binnen is...
Yes, kreeg 'm vanmiddag in de mail jaquote:Op maandag 10 juni 2013 20:01 schreef AQuila360 het volgende:
Iemand al naar deze gekeken?
http://www.geldvoorelkaar(...)project.aspx?id=3536
Zag er wel tof uit.
"Er is nog geen betaalschema bekend."quote:Op maandag 10 juni 2013 20:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zo'n bevestigin krijg je ook niet, en het kan best even duren voordat het helemaal rond is ik wacht nu bij een project al iets van 4 weken ofzo. Maar komt wel goed gewoon af en toe even inloggen en kijken of het betaalschema al bekend is.
Soms duurt het echt heel lang ja, ik heb er ook gehad die snel rond waren en de ander duurt al een hele tijd. Ligt er denk ik ook aan of ze snel al het geld krijgen van iedereen. Maar er is verder dus niets aan de handquote:Op maandag 10 juni 2013 20:06 schreef µ het volgende:
[..]
"Er is nog geen betaalschema bekend."
Sturen ze wel alvast:
"Binnenkort investering in project 004009 overmaken - Geldvoorelkaar.nl"
Hoe dan?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:15 schreef AQuila360 het volgende:
Die relaunch van Gamebitious is ook weer bijna als het goed is. Dat ga ik dan ook eens even bekijken al is dat echt investeren en niet lenen zoals bij geldvoorelkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |