yvonne the troll killer.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er zaten hier trolls
Die zijn nu weg.
Opeens
Speurtocht niet nodig.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:47 schreef yvonne het volgende:
Paar trolletjes zijn opeens foetsie uit NWS en er hoeft geen speurtocht te komen
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:50 schreef Messina het volgende:
[..]
yvonne the troll killer.![]()
Zonder gekheid; Erg fijn, dank je wel.
Dat betekent dat ze mogen kijken?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:53 schreef deedeetee het volgende:
De lichamen zijn vrij gegeven aan de familie..
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:55 schreef Murmeli het volgende:
dan ben ik benieuwd of dan ook al bekend is waar ze uiteindelijk aan zijn overleden enzo.
brrr
quote:Over de doodsoorzaak kan de politie echter nog niets zeggen. Deze is lastig vast te stellen omdat ze lang in het water hebben gelegen. Onderzoek hiernaar gaat door en zal mogelijk langere tijd in beslag nemen.
Ik weet niet of ze dat mogen, formeel gezien. Denk wel dat het ze op zijn minst wordt afgeraden.quote:
Hebben ze wel een afscheidsrit gehad langs de andere fora?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er zaten hier trolls
Die zijn nu weg.
Opeens
Speurtocht niet nodig.
dat denk ik niet.... Ik verwacht dat je ze gekist thuis krijgt of waar je voor kiest en dat je kan beginnen met de uitvaart regelen.quote:
de dood van je kind doet iets met je. gaat nooit meer helemaal weg ook. je hebt gewoon andere prioriteiten en gezichtspunten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
En jij denkt dat je nog rationeel kan denken als je kinderen net zijn vermoord?
En dat je dan nog met anderen bezig bent?
Ken je mensen die kinderen zijn verloren toevallig? Vraag maar eens na hoe die zich voelden de eerste weken? Waarschijnlijk weten ze er nauwelijks meer iets van, omdat je hoofd dan gewoon écht raar met je gaat doen.
Al is het maar een haarlok.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:02 schreef debuurvrouw het volgende:
(Ik zou zo graag mijn jongens nog één keer zien als ik haar was)
Juist. dat is wat ik wilde zeggen/duidelijk makenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:03 schreef simmu het volgende:
[..]
de dood van je kind doet iets met je. gaat nooit meer helemaal weg ook. je hebt gewoon andere prioriteiten en gezichtspunten.
ik zou dat ook hebben.quote:
ja.quote:
yupquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja.![]()
Ik hoop echt dat haar dat iig gegeven is.
Dat hoop ik ook ja.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja.![]()
Ik hoop echt dat haar dat iig gegeven is.
die foto's zijn er sowiesoquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook ja.
En ik zat te denken, wellicht heeft men foto's gemaakt. Mocht ze over een paar maanden of jaar toch nog spijt krijgen niet gekeken te hebben...
Ik word al naar bij de gedachte een kind te verliezen en nooit meer mogen of kunnen zien. Vreselijk.quote:
Ik denk niet dat je zoiets wilt zien ..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook ja.
En ik zat te denken, wellicht heeft men foto's gemaakt. Mocht ze over een paar maanden of jaar toch nog spijt krijgen niet gekeken te hebben...
Misschien dat er nog een voetje ofzo enigszins toonbaar uitziet?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je zoiets wilt zien ..
oh ja dat heb ik niet bekeken, expres nietquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:16 schreef beequeen het volgende:
Ik heb hier een foto (onder spoiler) voorbij zien komen. Nou ehmm.....
En dan gaat het nog om een vreemde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |