Zo doen wij het inderdaad ookquote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:37 schreef Tinkepink het volgende:
Voel me altijd zo ouderwets vergeleken bij jullie. Wzt man en ik verdienen is ons gezamenlijk inkomen. Soms verdient hij meer en ik minder, soms andersom. Het is bij ons ook totaal niet relevant wie wat betaalt.
Hmm, ik denk dat wanneer wij alles op een hoop zouden gooien, er wel wat meer gadgets in huis zouden staan en het spaarsaldo lager zou zijnquote:
Je hebt dus twee banen begrijp ik? Dan moet je kiezen voor de werkgever waar je denkt dat je het meeste gaat verdienen. En uiteindelijk maakt het niet uit, want de rest krijg je volgend jaar terug.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:21 schreef J0ycie88 het volgende:
Ja en nu moet ik kiezen of ik loonheffing wil toepassen ja of nee, maar ik weet niet wat verstandig is want ik heb geen idee hoeveel ik kan werken de komende maanden. Dilemma's dilemma's!
Gelukkig zien we jou nooooooooooit posten dat je te weinig gegeten hebt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:39 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, omelet van 3 eieren, tomaat en wat spekblokjes met wat kaas op 2 toast. Moet wel een goede bodem zijn voor trailrun vanavondDat te weinig eten is voor mietjes
Waarom denk je dat ik het expliciet vermeld?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:44 schreef anna82 het volgende:
[..]
Gelukkig zien we jou nooooooooooit posten dat je te weinig gegeten hebt.
Om die reden. Ik vul graag in.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het expliciet vermeld?
Wij zijn sowieso getrouwd in gemeenschap van goederen. Dus in principe is alles al voor de helft van ons beiden/is niks meer helemaal van onszelfquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:45 schreef loveli het volgende:
Eigenlijk ben ik voor plan Tink/Coco, maar ergens hield ik toch altijd een scorelijst bij dat ik minimaal de helft bijdroeg. Misschien ook het verschil tussen huwelijk of geen huwelijk.
En voorlopig betaal ik toch alles zelf.
Geen idee, volgens mij niets bijzonders. Het enige gekke vond ik dat er een stuk gesprek weg was. Maar dat was bij meerder mensen. Mijn vriend is naar andere toe nog al open en maak soms opmerkingen net op het randje..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:42 schreef anna82 het volgende:
Joycie88, waarover appt hij met zijn stiefschoonzusje? Maak er anders een groeps-whatsapp van
Ik had ook zoiets, maar heb dat laten terugdraaien bij de scheiding. Vond het niet nodig. Ik ging al weg en dan zou hij me ook nog eens zwaar moeten uitkopen. Dus we hebben het onderling afgesproken dat ik het huisje in Frankrijk zou nemen en hij de rest.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wij zijn sowieso getrouwd in gemeenschap van goederen. Dus in principe is alles al voor de helft van ons beiden/is niks meer helemaal van onszelf![]()
We hebben de route nog niet gepland, maar we vliegen iig op Sydney en terug vanuit Kaapstad. Daartussen zitten 6 hopelijk lange en warme maandenquote:
Wat houd je tegen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:52 schreef _Dido_ het volgende:
Ik ben zó jaloers op Anna! Ik wil Anna zijn!
Zoooo koel!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:53 schreef anna82 het volgende:
[..]
We hebben de route nog niet gepland, maar we vliegen iig op Sydney en terug vanuit Kaapstad. Daartussen zitten 6 hopelijk lange en warme maanden
Identiteitsdiefstal is strafbaar.quote:
Jaaaaaaaaquote:
Geldquote:
Wij hadden zelf zoiets van, we gaan allebei met bijna niks het huwelijk in. Dus geen reden om met huwelijke voorwaarden (of hoe heet dat) te trouwen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik had ook zoiets, maar heb dat laten terugdraaien bij de scheiding. Vond het niet nodig. Ik ging al weg en dan zou hij me ook nog eens zwaar moeten uitkopen. Dus we hebben het onderling afgesproken dat ik het huisje in Frankrijk zou nemen en hij de rest.
Los van het geld allemaal bezwaren die je kunt oplossen. Huur kan je opzeggen. Onbetaald verlof kun je aanvragen. En als je het echt wilt zou ik het zeker doen voordat je een huis koopt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:57 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
GeldIk heb geen geld om én een halfjaar m'n huur te betalen én een halfjaar onbetaald verlof op te nemen. Bovendien ben ik aan het sparen voor een huis
.
Naja, ik hoef niet meteen een halfjaar weg natuurlijk, drie maanden zou ook nog wel kunnen... hmm...
Wauw!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:53 schreef anna82 het volgende:
[..]
We hebben de route nog niet gepland, maar we vliegen iig op Sydney en terug vanuit Kaapstad. Daartussen zitten 6 hopelijk lange en warme maanden
Ik vind goedquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou ja. Dan wordt dido Anna84? Toch accurater.
Nee, ik zit tot september 2014 aan m'n huidige huis vastquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:01 schreef anna82 het volgende:
[..]
Los van het geld allemaal bezwaren die je kunt oplossen. Huur kan je opzeggen. Onbetaald verlof kun je aanvragen. En als je het echt wilt zou ik het zeker doen voordat je een huis koopt.
Nogmaals: Go Dido!
Ik zou niet zo snel alleen gaan, dat vind ik doofheidstechnisch niet zo handigquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:05 schreef Goodbye het volgende:
Dido, ik zou ook niet gelijk 3 maanden gaan. Probeer eerst eens drie weken helemaal zelf alles te regelen enzo. Krijg je ook weer wat meer zelfvertrouwen van.![]()
Mijn huis valt qua locatie niet zo goed te verhuren. We hebben wel een jacuzzi in de badkamer, dat dan weer wel.
Dat is 'm ja. Geen gedoe dat jasjes niet dicht kunnenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:06 schreef J0ycie88 het volgende:
In het vorige topic gaf iemand de tip om naar een waterfalled vest te kijken. Maar ik weet niet meer door wie. Bedoel je dan zoiets?
http://www.wehkamp.nl/dam(...)9,1,2,4,17&PI=1&SM=0
Nouja, of met M., maar dan dus niet georganiseerd!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:07 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik zou niet zo snel alleen gaan, dat vind ik doofheidstechnisch niet zo handig. En ik moet ook eerst een CI hebben waar gewone batterijen in kunnen (volgend voorjaar
), anders heb ik een probleem als ik geen stroom in de buurt heb
.
Dat is ook zo, hoeft ook niet stante pedequote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:05 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Nee, ik zit tot september 2014 aan m'n huidige huis vast
Maar dit is iets wat ik nog wel 'een keer' wil. Ik heb echter geen plannen voor de toekomst (qua huisje, boompje, beestje, bedoel ik), dus ik denk dat ik wat minder haast hoef te hebben dan mensen van mijn leeftijd die die plannen wel hebben.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouja, of met M., maar dan dus niet georganiseerd!
Nou ja, ik heb niet zo erg veel spijt van dingen in mijn leven, maar wel dat ik niet ben gaan reizen toen ik nog in de twintig was. Ik vind het nu nog steeds geweldig hoor en ik schiet ook best op met mensen van in de twintig (quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:05 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Nee, ik zit tot september 2014 aan m'n huidige huis vast
Maar dit is iets wat ik nog wel 'een keer' wil. Ik heb echter geen plannen voor de toekomst (qua huisje, boompje, beestje, bedoel ik), dus ik denk dat ik wat minder haast hoef te hebben dan mensen van mijn leeftijd die die plannen wel hebben.
Omdat ik tegen de tijd dat ik met pensioen ga (voor zover er dan nog iets over is), niet met een maandelijkse huur opgescheept wil zitten die niet in verhouding staat tot mijn inkomen op dat moment. Als ik op mijn 35e ongeveer iets koop, heb ik het tegen de tijd dat ik met pensioen ga afbetaald. En het lijkt me mooi om een mooi, authentiek Haags appartementje voor mezelf te hebbenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb niet zo erg veel spijt van dingen in mijn leven, maar wel dat ik niet ben gaan reizen toen ik nog in de twintig was. Ik vind het nu nog steeds geweldig hoor en ik schiet ook best op met mensen van in de twintig (), maar het is wel zo dat mensen van mijn leeftijd bezig zijn met kinderen opvoeden en carriere en zo en dus kom ik die niet zoveel tegen en soms vind ik dat wel jammer.
Waarom zou je eigenlijk een huis willen kopen?
Jij weet al waar je over 30 jaar bent?? Ik heb nog geen flauw idee wat de komende 5 jaar me gaat brengen...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:15 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Omdat ik tegen de tijd dat ik met pensioen ga (voor zover er dan nog iets over is), niet met een maandelijkse huur opgescheept wil zitten die niet in verhouding staat tot mijn inkomen op dat moment. Als ik op mijn 35e ongeveer iets koop, heb ik het tegen de tijd dat ik met pensioen ga afbetaald. En het lijkt me mooi om een mooi, authentiek Haags appartementje voor mezelf te hebben.
Jij had toch ook een koopappartementje?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:18 schreef the85mc het volgende:
[..]
Jij weet al waar je over 30 jaar bent?? Ik heb nog geen flauw idee wat de komende 5 jaar me gaat brengen...
Ik ben wel van plan om terug te gaan ja, tzt en daar werk te zoeken. En daar dan ook te blijven tot ik met pensioen ga. Maar goed, ik zie mezelf eerder rentenieren in het buitenland dan hier.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:18 schreef the85mc het volgende:
[..]
Jij weet al waar je over 30 jaar bent?? Ik heb nog geen flauw idee wat de komende 5 jaar me gaat brengen...
Yep, maar dat is van mijn ouders. Hebben ze ooit gekocht toen mijn zus in amersfoort werkte en ik hier ging studeren. Als we allebei apart iets gingen huren waren we meer kwijt. Nu woon ik met 1 huisgenoot. Maar ik verwacht niet dat ik hier nog 5 jaar woon eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Jij had toch ook een koopappartementje?
Succes met rentenierenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:20 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik ben wel van plan om terug te gaan ja, tzt en daar werk te zoeken. En daar dan ook te blijven tot ik met pensioen ga. Maar goed, ik zie mezelf eerder rentenieren in het buitenland dan hier.
Wat is daar zo grappig aan? We zijn dan 40 jaar verder, hoorquote:
Best een valide argument van Dido. Ik heb ook geen lange termijn visie, maar als we terug zijn en allebei (weer) een baan hebben ga ik maar eens beginnen met aflossen en sparen voor later.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:18 schreef the85mc het volgende:
[..]
Je wil èn een huis kopen, en zo rijk worden dat je van de rente kan leven. Ga eens gauw op zoek naar een rijke vrouwquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:22 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Wat is daar zo grappig aan? We zijn dan 40 jaar verder, hoor.
Lol, zo bedoel ik het niet, het is zo'n gebruikelijke term geworden voor 'in het buitenland vertoeven na je pensioen'quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Je wil èn een huis kopen, en zo rijk worden dat je van de rente kan leven. Ga eens gauw op zoek naar een rijke vrouw
Ja, als ik dat doe, heb ik geen appeltje voor de dorst. Vind ik ook wel belangrijk!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:22 schreef conleche het volgende:
Ik wil alleen maar zeggen dat je dingen die je leuk lijken eigenlijk niet moet uitstellen.
ok, waar dacht je 10 jaar geleden dat je zou zijn? en klopt dat met waar je nu bent? bij mij is het totaal iets anders geworden in ieder geval. Laat staan dat ik kan zeggen waar ik over 30 jaar ben.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:23 schreef anna82 het volgende:
[..]
Best een valide argument van Dido. Ik heb ook geen lange termijn visie, maar als we terug zijn en allebei (weer) een baan hebben ga ik maar eens beginnen met aflossen en sparen voor later.
Maar jij hebt de hepiesquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:28 schreef V1z0R het volgende:
Ik was miljonair op m'n 28e en had leuk boerderijtje waar ik hele weekenden LAN-parties had...kutverbeelding!
Je kunt je puberdromen niet echt vergelijken met je dromen als volwassene. Als volwassene is je leven doorgaans een stuk stabieler, als puber kan het nog alle kanten op. Zeker als je een gezin hebt, is je leven wel vrij stabiel, denk ik.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:25 schreef the85mc het volgende:
[..]
ok, waar dacht je 10 jaar geleden dat je zou zijn? en klopt dat met waar je nu bent? bij mij is het totaal iets anders geworden in ieder geval. Laat staan dat ik kan zeggen waar ik over 30 jaar ben.
Ik zeg niet dat je niet vooruit moet denken, maar voor 30 jaar is wel erg ver vooruit.
En een arm die onder de krassen zitquote:
Ik heb 10 jaar geleden geen moment gedacht aan nuquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:25 schreef the85mc het volgende:
[..]
ok, waar dacht je 10 jaar geleden dat je zou zijn? en klopt dat met waar je nu bent? bij mij is het totaal iets anders geworden in ieder geval. Laat staan dat ik kan zeggen waar ik over 30 jaar ben.
Ik zeg niet dat je niet vooruit moet denken, maar voor 30 jaar is wel erg ver vooruit.
Dit dus! Beetje plannen moet, maar zeker niet te veel. Je moet ook ruimte laten om impulsieve dingen te kunnen doen, vaak zijn dingen die je spontaan kiest/bedenkt de leukstequote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:43 schreef _aurum_ het volgende:
Je kan plannen tot je een ons weegt, maar je moet ook niet vergeten om te leven. Als je daar een balans in weet te vinden dan ben je goed bezig
Ja, zoiets bedoel ik inderdaad, maar zou zelf dan voor iets gaan dat een beetje korter aan de achterkant is. Of bijvoorbeeld van "blazer-stof", dit zeg maar: http://static.fashionchick.nl/images/uploads/waterfall_blazer.pngquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:06 schreef J0ycie88 het volgende:
In het vorige topic gaf iemand de tip om naar een waterfalled vest te kijken. Maar ik weet niet meer door wie. Bedoel je dan zoiets?
http://www.wehkamp.nl/dam(...)9,1,2,4,17&PI=1&SM=0
wij dan weer niet. Maar mijn man heeft een eigen bedrijf...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wij zijn sowieso getrouwd in gemeenschap van goederen. Dus in principe is alles al voor de helft van ons beiden/is niks meer helemaal van onszelf![]()
wij moeten tzt nog uitvogelen, atm gemeenschap van goederen getrouwd en meneer wil zijn eigen toko....ooitquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:54 schreef Skoap het volgende:
[..]
wij dan weer niet. Maar mijn man heeft een eigen bedrijf...
"Koude uitsluiting" noemde de notaris onze huwelijksvoorwaarden. Hoe romantisch![]()
Gemeenschap van goederen betekent toch dat je je gezamenlijke bedrijf deelt en je gezamenlijke kapitaal splitst?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:59 schreef _Dido_ het volgende:
De ouders van M. waren ook in gemeenschap van goederen getrouwd. Best zuur als je een eigen bedrijf hebt en de helft van je kapitaal aan je ex moet geven idd.
Dat is toch juist dat je alles deelt itt huwelijkse voorwaarden?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Gemeenschap van goederen betekent toch dat je je gezamelijke bedrijf deelt en je gezamelijke kapitaal splitst?
Ik bedoel dat het door in gemeenschap van goederen te trouwen, niet zijn maar hun kapitaal was.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:09 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Dat is toch juist dat je alles deelt itt huwelijkse voorwaarden?
Nou ja, ik weet alleen dat hij de helft van z'n kapitaal kwijt was.
Ja okéquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het door in gemeenschap van goederen te trouwen, niet zijn maar hun kapitaal was.
Dat is natuurlijk in veel gevallen ook zo. Omdat de moeder voor de kinderen zorgde, kon de vader het kapitaal vergaren. Nowadays is het vaak niet meer zo ouderwets, maar bij de generatie van mijn ouders (die zijn nu 66 en 63) was het wel vaak zo geregeld.quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:32 schreef _aurum_ het volgende:
Denk dat er nog steeds veel vrouwen zijn die parttime werken, kinderen opvoeden etc. Die zijn niet bezig met carriere of pensioensopbouw... Wat allemaal prima is als ze voor altijd bij elkaar blijven
Ik word nog weleens heen en weer geworpen tussen de wereld overnemen en koekjes bakken/ het ultieme hamburgertoko'tje opzetten
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]niet de enige dus?
Mijn idee was pitabroodjes speklap
En andere pitabroodjes natuurlijk...
Ik wil na het bezoekje aan Kopenhagen weer een interieur-winkel met een koffie en gebak hoekje.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]niet de enige dus?
Mijn idee was pitabroodjes speklap
En andere pitabroodjes natuurlijk...
Nouja, dat. Vandaar dat voor mij de werkdiscussie van laatst (fijner werk met leukere collega's en goed verdienen, of minder leuke collega's, minder leuk werk en veel meer verdienen) zo helder was. Zit je daar jarenlang een minder leuk leven te hebben dan je had kùnnen hebben, en dan? Een extra zak geld lijkt me zo weinig compensatie voor die verloren tijd.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:22 schreef conleche het volgende:
Ik wil alleen maar zeggen dat je dingen die je leuk lijken eigenlijk niet moet uitstellen.
als je van plan bent om een hypotheek aan te gaan, is het toch wel aan te raden om 30 jaar vooruit te denken. Zeker in een tijd dat je je huis niet zo makkelijk verkoopt als alles anders loopt. Wil / kun je dat niet kan je imo beter huren iddquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:25 schreef the85mc het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Dit!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:14 schreef Goodbye het volgende:
Van hetgeen waar je geld aan uit geeft (dus los van de basisbehoeften en liefde enzo) is reizen toch wel echt wat mij het meest gelukkig maakt.
^^quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:08 schreef Sarabi het volgende:
Ziet er goed uit Mo! En wat een leuk jurkje
Volgens mij heb je milkarepen in verschillende matenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:51 schreef _Dido_ het volgende:
Forgive me Father for I have sinnedHad zo de pee in dat ik een Milkareep heb weggewerkt. Wel de eerste keer ongecontroleerd zondigen in vijf/zes weken. Zeiknat geregend, fietssleutel kwijtgeraakt in AH (gelukkig had iemand hem ingeleverd bij de balie!), diepvriesfruit was alweer op
ja dit was zo'n Daimgeval. Niet de grootste gelukkigquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:52 schreef An24 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je milkarepen in verschillende maten![]()
Dan moet je je niet te druk makenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:54 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ja dit was zo'n Daimgeval. Niet de grootste gelukkig
Maar toch. En ik had gewoon mn restje van gisteren moeten opeten ipv ingewikkeld gedoe met koken.
Zo lekker douchen en in bed serie kijken.
Nouja, wij zijn klaar met de hypotheek voor mijn 50e. Rond die tijd moet het een passiefhuis worden of we gaan verhuizen. Met een beetje mazzel kunnen we tegen die tijd levenvan het equivalent van 1000 euro per maand.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Je wil èn een huis kopen, en zo rijk worden dat je van de rente kan leven. Ga eens gauw op zoek naar een rijke vrouw
Mooi streven en klinkt best haalbaar.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nouja, wij zijn klaar met de hypotheek voor mijn 50e. Rond die tijd moet het een passiefhuis worden of we gaan verhuizen. Met een beetje mazzel kunnen we tegen die tijd levenvan het equivalent van 1000 euro per maand.
Oe sowieso leuk voor sport in het algemeen, die lange broek met uitlopende pijpjes, capris ookquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Dan moet je je niet te druk maken![]()
![]()
Ik heb ubertoffe yogakleding gekocht. Toffe site:
http://www.mikayogawear.com/
In duitsland moet je 20 procent zelf financieren en minimaal 2 procent per jaar afbetalen. Een huisin de stad hadden wij ook nooit kunnen betalenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Mooi streven en klinkt best haalbaar.
Helaas zitten dido en ik in een iets ongunstigere tijd. Maar we zullen nog wel zien hoe lastig het wordt als we wat willen kopen. Hoor van collega's (met twee prima salarissen) dat het nie makkelijk is.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
Pastasaus gemaakt, had meer dan genoeg voor twee porties, dus ook eentje voor in de vriezernomnom.
Tevens, foto van vorige week ergens, érg blij met m'n benen. Waar ik dat vroeger altijd maar 'meh' vond, vind ik het nu, dankzij hardlopen, echt wel een pre.In het kader van het positieve inzien van dingen. De rest volgt ook langzaam maar zeker.
Nice leeeegs chicaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Zeemeermin?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ok. Komende zaterdag dus blijkbaar een themafeestje. Het thema is onder water. Ik moet nog een kostuum dat niets mag kosten. Iemand een beter idee dan zwarte vlekken op een witte broek en shirt, duikbril op en gaan als zeekoe?.
Moet ik figureren?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zeemeermin?![]()
Ik vind de zeekoe wel origineel
http://www.mikayogawear.c(...)rt-no-drawstring.phpquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe sowieso leuk voor sport in het algemeen, die lange broek met uitlopende pijpjes, capris ook![]()
Wat heb je besteld?
goed principe welquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
In duitsland moet je 20 procent zelf financieren en minimaal 2 procent per jaar afbetalen. Een huisin de stad hadden wij ook nooit kunnen betalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Inmiddels vind ik dat zelf ook, is wel eens anders geweestquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Naais! Kan jij goed hebben denk ik zo
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Morgen kappert! Wat is leuk bij moi misschien?Wil weer eens wat anders dan anders
Kans is groot dat ik weer bij standaard uitkom
![]()
Wou misschien ietsje korter, ivm variatie en low maintenance (en groeit toch wel weer
)
Oe! Spannend! 1 of 5. Hoewel ik de classy stijl ook erg mooi vind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uniekje en jij zijn het eens!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:52 schreef An24 het volgende:
[..]
Oe! Spannend! 1 of 5. Hoewel ik de classy stijl ook erg mooi vind.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:50 schreef An24 het volgende:
[..]
Inmiddels vind ik dat zelf ook, is wel eens anders geweest
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
Trotse momentjes ftw! En volgens mij ook allemaal op fijne manier he, 'today you are you, that's truer than true..."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanochtend ook een setje oefeningen gedaan, minder en lichter.
Verder een normale kantoor-eetdag, afgezien van die spoiler dan.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
ik zeg 3. Om even tegendraads te zijn, vind 1 ook mooi, 5 wat minder.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:52 schreef An24 het volgende:
[..]
Oe! Spannend! 1 of 5. Hoewel ik de classy stijl ook erg mooi vind.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:18 schreef sigme het volgende:
Zo, nog even oefeningetjes gedaan. Met liefste, dan kan ik zwaarder (want de 50 kilo-stang kan ik niet goed afleggen anders)
3x5 squat 50kg
18 dips
18 & 16 opdrukken
3 x optrekken biceps (handpalmen naar binnen)
3 & 2 optrekken normaal (handpalmen buiten)
5 x optrekken dwars op de stang
3 x 5 overhead press 22,5 kg
3 x 5 row 32,5 kg
3 x 5 stanghangen knieen optrekkenelke keer als ik jou zo die oefeningen zie posten, vraag ik me af of ik dat ooit zal kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanochtend ook een setje oefeningen gedaan, minder en lichter.
Verder een normale kantoor-eetdag, afgezien van die spoiler dan.
Wij hadden vanavond de intake bij de sportschool en dat was erg leuk (niet zwaar genoeg naar mijn zin)
25 min cardio en 20 KT ongeveer? Weet het niet precies.
En vanmiddag Jillian, maar wel te weinig gegeten...dus ik pak zo nog een handje nootjes om het een béétje aan te vullen, maar ik kom niet boven de 1200 kcal uit.
Morgen gewoon Jillian en dan donderdag wil ik een groepsles yoga mee gaan doen in de ochtend en 'savonds met Ado ons programmaatje afwerken, is dat een idee? Of zou het teveel zijn?
Ik eet dan dus wel wat meer dan nu
Die trainer zei dat je om af te vallen op 1500 kcal zou moeten zitten? Ik zit normaal net boven de 1700 met af en toe een uitschieter naar 2000/2200 als er iets te doen is (uit eten, verjaardag, zoiets) geen idee hoeveel ik nu weeg btw.compact en kleverig.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:54 schreef anna82 het volgende:
Def lijstje:
O kwark, havermout, banaan, bosbessen
L 2 boterhammen ei, kaas, tomaat
T broccolisalade met tomaat en pijnboompitten
S Evy les 28: 30 min achter elkaar!
D pasta met tomatensaus, cashewnoten en gegrilde groenten (broccoli, wortel etc)
T bakje kwark met nog een beetje havermout
T half plakje krentenbrood
Prima de luxe!
ik heb totaal geen trek, dus een handje is al tegen heug en meugquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sigme is een heldinEye of the tiiiigeeerrrr!
Doe anders twee handjes nootjes, JB!Yoga, word je An 2.0
![]()
Was dat een algemene opmerking van de trainer of specifiek voor jou, met jouw lengte/gewicht?
Mevrouw Jones doet het goed
Fijn he? Geen gedoe om je winterkleding op te bergen enzo.. Fijn dat het zo weervast isquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:59 schreef loveli het volgende:
Ja, bedacht me net dat als het niet regent, ik morgen weer eens m'nlaarzen
met
bontrand
van stal haal.
Joh, daar gaat het niet om. Je moet je hoofd niet laten bepalen hoe ver je lichaam kan gaan. Gewoon door ademen en voor je het weet sta je ook op je kopquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb totaal geen trek, dus een handje is al tegen heug en meugmisschien nog een glas jus ofzo.
Voor ik een An ben, zijn we wel een jaar of 8 verder whehe.(als ik t al volhoud)
En het was idd redelijk algemeen, we zijn nog niet opgemeten enzo (dacht dat ze dat wel zouden doen) dus het is sowieso niet precies, maar hij ging uit van een onderhoud van 2000 kcal en dat heb ik nooit nodig. 500 minder dan onderhoud zei hij geloof ik.
Ik denk dat ik voorlopig gewoon rond de 1700 blijf zitten, gewoon eigenwijs doen
nou ja, ik heb ook nog een nekblessure, ik weet niet hoe ver ik uiteindelijk zal kunnen komen zonder te ver te gaan, maar het lijkt me in elk geval heel erg leuk om te doen en ik was vroeger altijd wel vrij lenig, dus we zien wel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:03 schreef An24 het volgende:
[..]
Joh, daar gaat het niet om. Je moet je hoofd niet laten bepalen hoe ver je lichaam kan gaan. Gewoon door ademen en voor je het weet sta je ook op je kopIk had vorig jaar dit ook niet durven dromen
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Fijn he? Geen gedoe om je winterkleding op te bergen enzo.. Fijn dat het zo weervast is
Goed naar je lijf luisteren. Als je niet over je grenzen gaat kan yoga 'helend' zijn. Klinkt wat zweverig, maar ik ervaar het zo wel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou ja, ik heb ook nog een nekblessure, ik weet niet hoe ver ik uiteindelijk zal kunnen komen zonder te ver te gaan, maar het lijkt me in elk geval heel erg leuk om te doen en ik was vroeger altijd wel vrij lenig, dus we zien wel.![]()
Vind het alleen al zo knap dat je je evenwicht kan bewarenen benen die op plaatsen liggen waar ze niet bedoeld zijn enzo
Wel jammer alleen dat er maar twee yogalessen in de week zijn, waarvan 1 om etenstijd![]()
ja, als ik het wat vaker doe en leuk vind, wil ik het ook thuis gaan doen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:10 schreef An24 het volgende:
[..]
Goed naar je lijf luisteren. Als je niet over je grenzen gaat kan yoga 'helend' zijn. Klinkt wat zweverig, maar ik ervaar het zo wel.
Ik oefen zelf ook thuis. En als ik iets niet vertrouw vraag ik mijn instructrice of Kinoom hulp. Kino reageert namelijk bijna altijd op youtube vragen.
In noord holland was het vandaag al 9○ Celcius. Het ging, hoefde mijn muts nog niet op. Merk wel dat mijn blij erg snel weg is.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:59 schreef loveli het volgende:
Ja, bedacht me net dat als het niet regent, ik morgen weer eens m'nlaarzen
met
bontrand
van stal haal.
ik twijfelde gewoon om mn sjaal om te doenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
In noord holland was het vandaag al 9○ Celcius. Het ging, hoefde mijn muts nog niet op. Merk wel dat mijn blij erg snel weg is.
Dat helende bedoel ik zelfs letterlijk. Door de EDS had met sporten heel snel blessures. Ontstekingen van vijf maanden enzo. Sinds yoga heb ik dus al een jaar geen blessures gehad. En een aantal EDS problemen zijn zelfs verdwenen. Mijn pijn is ook beter te dragen. Heb sindsdien bijvoorbeeld geen diclofenac en tramadol meer gesliktquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, als ik het wat vaker doe en leuk vind, wil ik het ook thuis gaan doen.
Ik had verwacht dat ik de discipline niet zou hebben, maar ik ben nu vanaf maart bezig met wiien en daarna met Jillian en dat houd ik erg goed vol, ik verbaas mezelfdus dan zal ik yoga ook wel kunnen volhouden thuis.
Ik heb nu ook geen werk, dat scheelt, weet niet hoe het gaat als ik wel weer werk heb.
En ik snap denk ik wel wat je bedoelt met dat 'helend' ik vind stretchoefeningen en dat soort dingen vaak heel rustgevend, kan me voorstellen dat dat bij yoga ook zo is.
o! Dat is wel heel positief dan!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:19 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat helende bedoel ik zelfs letterlijk. Door de EDS had met sporten heel snel blessures. Ontstekingen van vijf maanden enzo. Sinds yoga heb ik dus al een jaar geen blessures gehad. En een aantal EDS problemen zijn zelfs verdwenen. Mijn pijn is ook beter te dragen. Heb sindsdien bijvoorbeeld geen diclofenac en tramadol meer geslikt
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
Pastasaus gemaakt, had meer dan genoeg voor twee porties, dus ook eentje voor in de vriezernomnom.
Tevens, foto van vorige week ergens, érg blij met m'n benen. Waar ik dat vroeger altijd maar 'meh' vond, vind ik het nu, dankzij hardlopen, echt wel een pre.In het kader van het positieve inzien van dingen. De rest volgt ook langzaam maar zeker.
wat zie je er prachtig uit Mootje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier een gek lang weekend weer. Maandag vrij voor pinkstermaandag, vandaag mijn reguliere vrije dag en morgen maar 1 lesuur ivm kids op reis en examens. Lekker natuurlijk, maar ik ben thuis heel erg onproductief (Ik knutsel eigenlijk alleen maar een kijk seriestenzij iets me de deur uit dwingt)... merk dat ik stiekem nog steeds erg bij moet slapen van de drukte eerder dit jaar. Vraag me af of ik niet gewoon overspannen was. Nu gaat het als ik op het werk ben heel goed maar thuis echt 0 energie.
Maar ja, studie deadline nadert hard en ook veel werk te doen voor school dus ik ga morgen maar gewoon de hele dag zitten daar, dan doe ik tenminste ietsdonderdag en vrijdag zijn sowieso bizar drukke werkdagen altijd...
/dagboekKwak
No matter, ik hoor graag meningen want ben megaslecht in beslissingenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:37 schreef the85mc het volgende:
Ik vind de 4e eigenlijk het mooist Maria.. Maar dat komt denk ik omdat ik een pony eigenlijk nooit echt mooi vind staan. Vind het snel zo 'pruikerig' ofzo. Dus ja, nu zeggen we allemaal wat anders. Lekker advies geven we hier
Haha lekker duidelijk gesprek dus.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
No matter, ik hoor graag meningen want ben megaslecht in beslissingen![]()
Vriendje vindt foto 1 maar niks![]()
Ik: "Die vind ik wel leuk! Jij?"
Hij: "Dan doe je dat toch".
"Jamaar vind je het leuk?"
"Meh niet echt".
"OhWaarom nie?
"
"Weet ik niet, vind het gewoon niet wat!"
"..." XD
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:19 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat helende bedoel ik zelfs letterlijk. Door de EDS had met sporten heel snel blessures. Ontstekingen van vijf maanden enzo. Sinds yoga heb ik dus al een jaar geen blessures gehad. En een aantal EDS problemen zijn zelfs verdwenen. Mijn pijn is ook beter te dragen. Heb sindsdien bijvoorbeeld geen diclofenac en tramadol meer geslikt
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
No matter, ik hoor graag meningen want ben megaslecht in beslissingen![]()
Vriendje vindt foto 1 maar niks![]()
Ik: "Die vind ik wel leuk! Jij?"
Hij: "Dan doe je dat toch".
"Jamaar vind je het leuk?"
"Meh niet echt".
"OhWaarom nie?
"
"Weet ik niet, vind het gewoon niet wat!"
"..." XD
Je mag max 100 ml /stuk meenemen, dus ik zou voor de mini's gaan! Leuk hoor, je gaat al bijna!quote:Op woensdag 22 mei 2013 07:16 schreef _Dido_ het volgende:
Ik reis trouwens met alleen handbagage, weet iemand of ze moeilijk doen over grote flessen shampoo? Of moet ik toch mini's aanschaffen?
oké dacht ik al. Vorig jaar naar Madrid ook zo gedaan, maar wist niet of ze in de praktijk echt zo streng waren. Had toen wel van die kleine reisflesjes die je kon vullen, maar die liggen natuurlijk nog in Den Haag. Morgenochtend maar even mini's regelen dusquote:Op woensdag 22 mei 2013 07:24 schreef Novem het volgende:
Dido, in je handbagage mag je flessen van max 100 ml meenemen (incl tandpasta en potjes creme en mascara) dit moet in een plastic zakje met sluitstrip gedaan worden.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 07:24 schreef anna82 het volgende:
[..]
Je mag max 100 ml /stuk meenemen, dus ik zou voor de mini's gaan! Leuk hoor, je gaat al bijna!
Ik ben moehoe. Vannacht 5 uur geslapen en heb, al weken, geen zin in m'n werk, blegh.
quote:de regelgeving
Het is alleen toegestaan om een kleine hoeveelheid vloeistoffen in de handbagage mee te nemen.
Deze vloeistoffen moeten in aparte verpakkingen zitten met een maximum van 100 milliliter per verpakking.
De verpakkingen met vloeibare inhoud moeten in één transparante plastic zak zitten met een maximale inhoud van één liter.
De plastic zak moet hersluitbaar zijn.
Per persoon mag u één transparante plastic zak meenemen.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 07:17 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Heb je meer aan mijn M., die kan wel zeggen wat 'ie er dan niet leuk aan vindt. En dan gaat het ook terug
al gaat dat een beetje moeilijk met een nieuw kapsel
quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 08:29 schreef An24 het volgende:
Morgen slankies!
Sterkte anna. Ik kruip as we speak uit bed, maar gelukkig wel zin om te werken
Ik ga eerst maar eens op reis. Zit net vacatures te kijken en ik word zo treurig van al het "high potential", 'high energy, high demand" gewauwel...quote:Op woensdag 22 mei 2013 08:30 schreef Nallie het volgende:
Morning![]()
Is t al weekend?
Gelukkig nog maar 3 dagen met leuke dingen
Is er al zicht op verbetering/verandering Anna? Of moet je wachten tot de reis?
Ja, half negen is dik uitslapen!quote:Op woensdag 22 mei 2013 08:41 schreef Perruche het volgende:
Morning!!
[..]waarom
als je pas zo laat uit bed hoeft!
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Morgen kappert! Wat is leuk bij moi misschien?Wil weer eens wat anders dan anders
Kans is groot dat ik weer bij standaard uitkom
![]()
Wou misschien ietsje korter, ivm variatie en low maintenance (en groeit toch wel weer
)
Ik zou 1 of 2 laten knippen, dan wordt het vanzelf na een tijdje 3, 4 en 5.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel!quote:
DLD zelf is ook al 7,-...quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:05 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Veel!Maar er staat dus niet op de site dat ze daaraan doen
.
Naja, kan altijd m'n Duits even oppoetsen en even mailen.
Thanksquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:06 schreef V1z0R het volgende:
[..]
DLD zelf is ook al 7,-...
'Zur kasse' > 'zzgl. Versandkosten' > 'Niederlande' et voila.
Ze doen ook aan kortingscodes, dus misschien dat je daar nog op kunt googlen voor een lagere prijs.
Oehhh, leuk?quote:
Ik dacht dat Oilily in Nederland failliet was? Maar misschien hebben ze wel een doorstart gemaakt, dat kan ook.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Dido, ik zou denken dat er bij jou in de buurt zat winkels met oilily zijn? Dat scheelt best wat tov daar kopen.
Zo slapen
Had het ook gehoord ja. wilden hun dochtermerk de kans geven, maar dacht dat ze toch doorgingen. In de koopgoot zit ie in elk geval niet meer.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik dacht dat Oilily in Nederland failliet was? Maar misschien hebben ze wel een doorstart gemaakt, dat kan ook.
Omdat ik het vervelend vind voor annaquote:Op woensdag 22 mei 2013 08:41 schreef Perruche het volgende:
Morning!!
[..]waarom
als je pas zo laat uit bed hoeft!
Ja we hadden 's middags afgesproken om een muffin te eten.. En daarna nog bij mij gegeten en had hij de laatste trein gemistquote:
En was t leuk? Was dat die jongere jongen waar je t laatst over had?quote:
Haha, klinkt leuk!quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:20 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja we hadden 's middags afgesproken om een muffin te eten.. En daarna nog bij mij gegeten en had hij de laatste trein gemistmaar het is wel gezellig nog
Dat spreekt tot de verbeelding, vooral die smileyquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:20 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja we hadden 's middags afgesproken om een muffin te eten.. En daarna nog bij mij gegeten en had hij de laatste trein gemistmaar het is wel gezellig nog
Klinkt goed. tijd voor weer eens een plaatje?quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:21 schreef the85mc het volgende:
[..]
En was t leuk? Was dat die jongere jongen waar je t laatst over had?
Heb me weer eens opgemeten, moet ik eigenlijk vaker doen om verschillen te zien.
Arm: 35 cm
Nek: 45 cm
Borst: 116 cm
Taille : 91 cm
Been 63 cm
Eigenlijk mogen armen iets groter, taille wat kleiner, borst eigenlijk ook. Dan ben ik 'af'
Hah de laatste trein 'gemist'quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:20 schreef Probability het volgende:
[..]
Sounds good!quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:20 schreef Probability het volgende:
[..]
Dat doe ik over een tijdje wel weer, als ik af benquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Klinkt goed. tijd voor weer eens een plaatje?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Klinkt goed. tijd voor weer eens een plaatje?
Uitverkocht en dat is niet dezelfdequote:Op woensdag 22 mei 2013 09:30 schreef loveli het volgende:
Gratis bezorgd:
http://www.travelbags.nl/oilily-winter-leafs-s-wallet-cacao.html
Dat was mijn eerste keus, tot ik die cacao zag dusquote:
Ik ontwikkel zulke systemen dus ik weet hoe ik moet zoekenquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Dido, ik zou denken dat er bij jou in de buurt zat winkels met oilily zijn? Dat scheelt best wat tov daar kopen.
Zo slapen
Grappig dat v1zor de toponlinewinkelaar is hier
Approvedquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dit wordt trouwens mn nieuwe werktas
[ afbeelding ]
Via mp
Blijf je krachttraining doen zoals eerder?quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:21 schreef the85mc het volgende:
[..]
En was t leuk? Was dat die jongere jongen waar je t laatst over had?
Heb me weer eens opgemeten, moet ik eigenlijk vaker doen om verschillen te zien.
Arm: 35 cm
Nek: 45 cm
Borst: 116 cm
Taille : 91 cm
Been 63 cm
Eigenlijk mogen armen iets groter, taille wat kleiner, borst eigenlijk ook. Dan ben ik 'af'
Plan is nu toch direct lichter worden ipv eerst meer gainen. Ik zag wat foto's van het weekend terug en iets smaller/dunneer staat me beter. Dus wil nu 1x per week torso kt doen, met 30 min cardio. 1x pw benen rug kt. En 1 a 2 keer pw pure cardio. Op kt dagen relatief veel en eiwitrijk eten. Op cardio dagen iets meer kh's.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:01 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Blijf je krachttraining doen zoals eerder?
@Prob, is hij een blijvertje?![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:12 schreef the85mc het volgende:
[..]
Plan is nu toch direct lichter worden ipv eerst meer gainen. Ik zag wat foto's van het weekend terug en iets smaller/dunneer staat me beter. Dus wil nu 1x per week torso kt doen, met 30 min cardio. 1x pw benen rug kt. En 1 a 2 keer pw pure cardio. Op kt dagen relatief veel en eiwitrijk eten. Op cardio dagen iets meer kh's.
Meer eiwitten met KT moet sowieso toch? En cardioen duurt meestal anderhalf uur. Dan moet ik wel wat eten anders ga ik van mn stokje..quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:14 schreef V1z0R het volgende:
[..]Andersom zou je dan meer eruit halen... KH's voor groei en lean voor vetverlies.
Echt, heel veel zit 'm in de styling van het haar. Dus gewoon laten knippen wat je leuk vindtquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mooie werktas Puff!
LauEcht?
iig weet mn onderbewustzijn dan wel een beetje wat ik wil, mwehe
Ook, maar je bent de KH's nodig om te groeienquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:17 schreef the85mc het volgende:
[..]
Meer eiwitten met KT moet sowieso toch? En cardioen duurt meestal anderhalf uur. Dan moet ik wel wat eten anders ga ik van mn stokje..
Waarom geen upper body dagje en dan een lower body dagje?quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:12 schreef the85mc het volgende:
maller/dunneer staat me beter. Dus wil nu 1x per week torso kt doen, met 30 min cardio. 1x pw benen rug kt. En 1 a 2 keer pw pure cardio. Op kt dagen relatief veel en eiwitrijk eten. Op cardio dagen iets meer kh's.
Iets meer eiwitten en carbs op de KT dagen. Op cardio dagen wat minder carbs en verder dan wat carbs eten voordat je gaat cardio gaat doen, maar wel in de macro's passen van die dag.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:17 schreef the85mc het volgende:
[..]
Meer eiwitten met KT moet sowieso toch? En cardioen duurt meestal anderhalf uur. Dan moet ik wel wat eten anders ga ik van mn stokje..
Ik style eigenlijk nooitquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:19 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Echt, heel veel zit 'm in de styling van het haar. Dus gewoon laten knippen wat je leuk vindt
^^quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik style eigenlijk nooitDus het moet eigenlijk van nature (na borstelen) gewoon goed vallen
![]()
^^quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:19 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Echt, heel veel zit 'm in de styling van het haar. Dus gewoon laten knippen wat je leuk vindt
Oe, wat voor kapsel?quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:25 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
^^
Ook gedaan afgelopen vrijdag.Had al een jaar een kapsel in de wacht.
Plan is dus upper + cardio, en dagje alleen benen en rug. Daarnaast nog pure cardio.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:23 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Waarom geen upper body dagje en dan een lower body dagje?
Verder ook eens met V1z.
[..]
Iets meer eiwitten en carbs op de KT dagen. Op cardio dagen wat minder carbs en verder dan wat carbs eten voordat je gaat cardio gaat doen, maar wel in de macro's passen van die dag.
Leuk! Althans, op die foto heel leukquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:30 schreef Mufasa208 het volgende:
[ afbeelding ]
Geinspireerd hierdoor.
Het begon voor mijn doen best lang te worden, er is aardig wat vanaf gegaan. Had eerst een scheiding aan de zijkant.
Volgens mij wel dezelfde, maar een ander stukje van de print. Kijk maar bij amazon naar grote tassen, daar zie je de volledige print.quote:
Jensen Ackles.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Leuk! Althans, op die foto heel leuk![]()
Maria, benieuwd wat het gaat worden dan
Over kapsels: dat van mij laat zich niet borstelen. Of nou ja, het gáát wel, maar dan zie ik eruit als een ontplofte suikerspin
Dean!quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:30 schreef Mufasa208 het volgende:
[ afbeelding ]
Geinspireerd hierdoor.
Het begon voor mijn doen best lang te worden, er is aardig wat vanaf gegaan. Had eerst een scheiding aan de zijkant.
Ik ookquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Over kapsels: dat van mij laat zich niet borstelen. Of nou ja, het gáát wel, maar dan zie ik eruit als een ontplofte suikerspin
Ook niet met John Frieda spul erin?quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
ik heb minder krullen dan Coco en ik hoef het niet eens te kammen, want afroquote:
Hoe denk je dat ik eruit zie als de krullers eruit zijn?quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:37 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik heb minder krullen dan Coco en ik hoef het niet eens te kammen, want afro
Echt uitborstelen/kammen is een no-go met mijn haar. Dan krijg ik er echt alleen een bos pluis voor terugquote:
quote:
Lekker fout.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Al is het maar vanwege dit filmpje![]()
Ik kende 'm helemaal niet, maar ik zou er geen moeite mee hebben inderdaad.quote:
Kijktip: Supernatural!quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik kende 'm helemaal niet, maar ik zou er geen moeite mee hebben inderdaad.
Pics van de seventies lookquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:45 schreef Goodbye het volgende:
Ik borstel mijn haar goed door voor ik mijn haar was, daarna als het droog is niet meer. Hoogstens bij mijn scheiding even gauw met de kam een beetje netjes maken, maar niet met een borstel er helemaal door heen. Dan krijg ik een beetje een seventies look.
Die bestaan uiteraard niet.quote:
Wat niet is kan nog komen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Dat biedt hoopquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:11 schreef Skoap het volgende:
pffffff dat was jillian level 3 dag 2.
Vind level 3 een stuk leuker dan level 2 gelukkig.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:13 schreef motorbloempje het volgende:
Een van de onderzoekers hier toegang tot het artikel in de spoiler? Ik helaas nietHelaas, uva nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
we zijn weer gelijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:11 schreef Skoap het volgende:
pffffff dat was jillian level 3 dag 2.
Vind level 3 een stuk leuker dan level 2 gelukkig.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:13 schreef motorbloempje het volgende:
Een van de onderzoekers hier toegang tot het artikel in de spoiler? Ik helaas nietIs maar 2 pagina's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op woensdag 22 mei 2013 12:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zeg, vraagje....
Ik eet dus redelijk gelijk qua aantal kcal elke dag, maar af en toe heb ik zo'n dag dat t veel meer is, kan dat kwaad? Ik bedoel, dat komt gemiddeld denk ik eens in de maand voor ofzo.
Ik kon em wel openen iig. Doorsturen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:38 schreef motorbloempje het volgende:
Is waarschijnlijk een review. Had inderdaad niet goed gekeken. Never mind, bedankt voor 't kijken beide!
Kan nooit kwaad! motorbloempje at fok punt en el werkt!quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:43 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik kon em wel openen iig. Doorsturen?
Typisch iets om aan uniek te vragenquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zeg, vraagje....
Ik eet dus redelijk gelijk qua aantal kcal elke dag, maar af en toe heb ik zo'n dag dat t veel meer is, kan dat kwaad? Ik bedoel, dat komt gemiddeld denk ik eens in de maand voor ofzo.
Ik heb opeens bijna geen krullen meer. Ik vind het heel maf! Ik kan nu dus wel gewoon mijn haar borstelen en dan zit het beter dan daarvoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:37 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik heb minder krullen dan Coco en ik hoef het niet eens te kammen, want afro
Het is toch juist beter om een beetje af te wisselen? Zodat je lijf niet 'lui' wordt toch?quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:51 schreef Nallie het volgende:
[..]
Het is toch juist beter om een beetje af te wisselen? Zodat je lijf niet 'lui' wordt toch?
Las zoiets in BTFFTM over dat cyclen. dus paar dagen wat lager dan je onderhoud en dan paar dagen wat erboven
lijkt me ook een onmogelijke opgavequote:Op woensdag 22 mei 2013 12:53 schreef loveli het volgende:
Voor degenen die dat serieus willen nemen, niet doen.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:52 schreef loveli het volgende:
Je moet gewoon elke dag exact hetzelfde aantal kcals eten en exact evenveel verbranden.
hup, hup, maak eens een mooie brief! Zat mensen hier die de boel kunnen bekijken me dunkt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:40 schreef Chicolate het volgende:
MotivatiebrievenMotivatiebrieven in het Engels
. Motivatiebrieven in het Engels waar een deel van je toekomst afhangt
. Ik ga wel weer een rondje lopen ofzo
.
hehequote:Op woensdag 22 mei 2013 12:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
we zijn weer gelijk
Maar ik sla morgen over, dus dan lig jij weer voor![]()
Afhankelijk van de deadline (heb er zelf ook nog wat..) kan ik er wel naar kijken als 'ie af is! Motivatiebrieven, lastig. Ben zelf nu ook met een PhD proposal bezig, en wat mensen aan het mailen voor PhD-supervision, en het blijft lastig de juiste toon te vinden (al heb ik al wel twee enthousiaste reacties teruggehad, dát is wel positief).quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:40 schreef Chicolate het volgende:
MotivatiebrievenMotivatiebrieven in het Engels
. Motivatiebrieven in het Engels waar een deel van je toekomst afhangt
. Ik ga wel weer een rondje lopen ofzo
.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
hup, hup, maak eens een mooie brief! Zat mensen hier die de boel kunnen bekijken me dunkt.
Wakker gebeld
Hier in de UB staan zelfs 2 papieren versies zie ik.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kan nooit kwaad! motorbloempje at fok punt en el werkt!
kan door de zwangerschap, had Daphne Deckers ook volgens mijquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:50 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik heb opeens bijna geen krullen meer. Ik vind het heel maf! Ik kan nu dus wel gewoon mijn haar borstelen en dan zit het beter dan daarvoor. Ik mis mijn krullen wel, ik hoop dat ze nog terugkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |