abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126806636
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
compact en kleverig.
pi_126806656
Vervelend he Joycie... Ik heb ook zo'n hekel aan al die papieren invullen en t gedoe wat er omheen komt kijken, dat ik nog liever putjesschapper zou worden eigenlijk :+
compact en kleverig.
pi_126806891
Geen gezamelijke rekeningen hier, met name omdat vriend dat niet wil. Ik betaal 2/3e van de huur en alles wat we niet zouden doen als we het 50/50 zouden betalen (omdat het dan niet zou kunnen). En af en toe krijgt ie een cadeautje. En toch heb ik XM's mijlpaal ook bereikt, daar was ik ook best trots op vorige maand.
pi_126806901
Ja en nu moet ik kiezen of ik loonheffing wil toepassen ja of nee, maar ik weet niet wat verstandig is want ik heb geen idee hoeveel ik kan werken de komende maanden. Dilemma's dilemma's!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_126806946
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 12:37 schreef Tinkepink het volgende:
Voel me altijd zo ouderwets vergeleken bij jullie. Wzt man en ik verdienen is ons gezamenlijk inkomen. Soms verdient hij meer en ik minder, soms andersom. Het is bij ons ook totaal niet relevant wie wat betaalt.
Zo doen wij het inderdaad ook :Y
pi_126806969
XM, ik zou ook trots zijn op die mijlpaal! :Y
pi_126807094
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:22 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Hmm, ik denk dat wanneer wij alles op een hoop zouden gooien, er wel wat meer gadgets in huis zouden staan en het spaarsaldo lager zou zijn :P Als lief klaar is met de studie wordt het een ander verhaal denk ik :) dan nemen we gewoon een gezamelijke rekening.
pi_126807419
Ik verdien een stuk meer dan vriendlief en die vindt het niet echt leuk dat ik soms betaal voor gezamelijke uitjes. Maarja, ík wil uit eten, en wil dat niet alleen, dus dan wil ik met alle liefde ook voor zijn eten betalen zodat we niet samen thuis zitten (en ik moet koken). Vindt ie nog een beetje lastig te accepteren. Dat wordt nog wat als ik een fulltime baan heb en hij nog 3 jaar moet studeren :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_126807460
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:21 schreef J0ycie88 het volgende:
Ja en nu moet ik kiezen of ik loonheffing wil toepassen ja of nee, maar ik weet niet wat verstandig is want ik heb geen idee hoeveel ik kan werken de komende maanden. Dilemma's dilemma's!
Je hebt dus twee banen begrijp ik? Dan moet je kiezen voor de werkgever waar je denkt dat je het meeste gaat verdienen. En uiteindelijk maakt het niet uit, want de rest krijg je volgend jaar terug.
pi_126807559
Ik werk op oproepbasis maar het ziet er naar uit dat ik de komende maanden niet veel kan werken maar dat is allemaal nog niet zeker. Laat het wel gewoon zoals het nu is. Dan zie ik het volgend jaar wel terug.
pi_126807620
Zo, omelet van 3 eieren, tomaat en wat spekblokjes met wat kaas op 2 toast. Moet wel een goede bodem zijn voor trailrun vanavond :9 Dat te weinig eten is voor mietjes :{w
Ja doei.
pi_126807656
Ik vind ons systeem best ideaal. Onze beider salarissen komen op de gezamenlijke rekening. Daar blijft voor beide ongeveer de helft staan en de andere helft gaat naar onze eigen rekening. Van de gezamenlijke rekening sparen we, betalen we onze vaste lasten en doen we boodschappen. Op onze eigen rekening kan worden gespaard (hij) of alles wordt tot de laatste cent uitgegeven, zonder dat je precies weet waaraan.. (ik). - kan natuurlijk ook andersom, maar met deze constructie kregen we kroting op de hypotheek :P

Wij hebben genoeg gespaard om een half jaar relaxed op reis te kunnen gaan. Maar daarna is het ook wel echt op :o Het komende half jaar wil ik daarom nog wat extra sparen om een buffertje te hebben voor als we terugkomen.
pi_126807658
Zo ik ga onze behandelingen bij Sanadome boeken.. Donderdag een dagje quality time met mijn lief, en totaal nergens aan denken. Hij een hot stone massage en ik ga denk ik voor de kruidenstempel-massage! Kunnen we vrijdag helemaal ontspannen ons weekendje weg in!
pi_126807758
Joycie88, waarover appt hij met zijn stiefschoonzusje? Maak er anders een groeps-whatsapp van ;)
pi_126807808
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:39 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, omelet van 3 eieren, tomaat en wat spekblokjes met wat kaas op 2 toast. Moet wel een goede bodem zijn voor trailrun vanavond :9 Dat te weinig eten is voor mietjes :{w
Gelukkig zien we jou nooooooooooit posten dat je te weinig gegeten hebt.
pi_126807857
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:44 schreef anna82 het volgende:

[..]

Gelukkig zien we jou nooooooooooit posten dat je te weinig gegeten hebt.
Waarom denk je dat ik het expliciet vermeld?
Ja doei.
pi_126807859
Lijstje:
O: kwark, havermout, bosbessen, banaan
L: twee boterhammen met kaas, ei, tomaat
T: broccoli-salade met broccoli, pijnboompitjes, komkommer, tomaat
T: appeltje
S: rondje evy
D: pasta met tomatensaus en cashewnoten en een rucola-salade
T: bakje kwark
  Vis een optie? dinsdag 21 mei 2013 @ 13:45:26 #18
70532 loveli
N
pi_126807861
Eigenlijk ben ik voor plan Tink/Coco, maar ergens hield ik toch altijd een scorelijst bij dat ik minimaal de helft bijdroeg. Misschien ook het verschil tussen huwelijk of geen huwelijk.
En voorlopig betaal ik toch alles zelf.
crap in = crap out
pi_126807869
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:45 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ik het expliciet vermeld?
Om die reden. Ik vul graag in.
pi_126807891
Ok.
Ja doei.
pi_126807978
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:45 schreef loveli het volgende:
Eigenlijk ben ik voor plan Tink/Coco, maar ergens hield ik toch altijd een scorelijst bij dat ik minimaal de helft bijdroeg. Misschien ook het verschil tussen huwelijk of geen huwelijk.
En voorlopig betaal ik toch alles zelf.
Wij zijn sowieso getrouwd in gemeenschap van goederen. Dus in principe is alles al voor de helft van ons beiden/is niks meer helemaal van onszelf :P :+
pi_126808033
Anna, waar ga je allemaal heen op reis?
pi_126808061
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:42 schreef anna82 het volgende:
Joycie88, waarover appt hij met zijn stiefschoonzusje? Maak er anders een groeps-whatsapp van ;)
Geen idee, volgens mij niets bijzonders. Het enige gekke vond ik dat er een stuk gesprek weg was. Maar dat was bij meerder mensen. Mijn vriend is naar andere toe nog al open en maak soms opmerkingen net op het randje..
Maar ik denk dat ik me er gewoon niet te druk om moet maken. Hij gaf gisteren zelf aan van moet ik dan stoppen met whatsappen met haar. En toen zij ik nee, want dat vind ik dus ook weer stom.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 13:52:30 #24
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126808111
Ik ben zó jaloers op Anna! Ik wil Anna zijn!
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_126808138
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:49 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Wij zijn sowieso getrouwd in gemeenschap van goederen. Dus in principe is alles al voor de helft van ons beiden/is niks meer helemaal van onszelf :P :+
Ik had ook zoiets, maar heb dat laten terugdraaien bij de scheiding. Vond het niet nodig. Ik ging al weg en dan zou hij me ook nog eens zwaar moeten uitkopen. Dus we hebben het onderling afgesproken dat ik het huisje in Frankrijk zou nemen en hij de rest.
pi_126808143
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:50 schreef conleche het volgende:
Anna, waar ga je allemaal heen op reis?
We hebben de route nog niet gepland, maar we vliegen iig op Sydney en terug vanuit Kaapstad. Daartussen zitten 6 hopelijk lange en warme maanden :D
pi_126808160
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:52 schreef _Dido_ het volgende:
Ik ben zó jaloers op Anna! Ik wil Anna zijn!
Wat houd je tegen?
pi_126808179
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:53 schreef anna82 het volgende:

[..]

We hebben de route nog niet gepland, maar we vliegen iig op Sydney en terug vanuit Kaapstad. Daartussen zitten 6 hopelijk lange en warme maanden :D
Zoooo koel! O+
pi_126808183
quote:
5s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:53 schreef conleche het volgende:

[..]

Wat houd je tegen?
Identiteitsdiefstal is strafbaar.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_126808216
quote:

[..]

Wat houd je tegen?
Niet veel meer dan 8 cm en een bezoekje aan de kapper :D

Go Dido!
pi_126808244
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:54 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Identiteitsdiefstal is strafbaar.
Nou ja. Dan wordt dido Anna84? Toch accurater.
pi_126808303
Ik ga de uren aftellen tot donderdag. Ben nog nooit een dag naar de een thermen of iets geweest, ben zo benieuwd!

Alleen nu twijfel ik of een badpak wel fijn is in de warme en ik niet beter voor een bikini kan gaan. Iemand ervaring?
pi_126808308
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:54 schreef conleche het volgende:

[..]

Zoooo koel! O+
Jaaaaaaaa O+ En het is zo lang! Of althans, veel langer dan de 2 weken vakantie die ik doorgaans gewend ben :) Ik weet niet waar ik moet beginnen met plannen, dus plannen we maar gewoon niets!
  dinsdag 21 mei 2013 @ 13:57:31 #34
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126808312
quote:

[..]

Wat houd je tegen?
Geld :P Ik heb geen geld om én een halfjaar m'n huur te betalen én een halfjaar onbetaald verlof op te nemen. Bovendien ben ik aan het sparen voor een huis :').

Naja, ik hoef niet meteen een halfjaar weg natuurlijk, drie maanden zou ook nog wel kunnen... hmm...
And eternity in an hour.
pi_126808333
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:53 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik had ook zoiets, maar heb dat laten terugdraaien bij de scheiding. Vond het niet nodig. Ik ging al weg en dan zou hij me ook nog eens zwaar moeten uitkopen. Dus we hebben het onderling afgesproken dat ik het huisje in Frankrijk zou nemen en hij de rest.
Wij hadden zelf zoiets van, we gaan allebei met bijna niks het huwelijk in. Dus geen reden om met huwelijke voorwaarden (of hoe heet dat) te trouwen.

Los van het feit dat wij dat laatste allebei maar raar vinden. We beloven de rest van ons leven samen door te brengen. Maar stél dat we gaan scheiden...
[sub]en uiteraard bestaat die mogelijkheid, maar we vonden het voor ons gevoel niet kloppen om die belofte te doen, terwijl we tegelijkertijd rekening zou houden met het feit dat het mis kan gaan.[sub]
pi_126808340
Verder is mijn lijstje zo treurig dat ik hem nog geen een post.

Morgen weer een schone lei, en ook tijdens het weekendje weg ga ik me inhouden! Geen alcohol voor mij, ik ga wel in bad leggen als de rest zich klem zuipt (nooit begrepen trouwens wat daar leuk aan is hoor)
pi_126808409
Om toch iets ontopics mee te delen: het is weleens beter gegaan, zowel eet- als sportsgewijs. Die knop langer dan een week omgedraaid houden lijkt niet meer te kunnen? Regen helpt ook niet echt mee.

Maar weet je wat, zodra ik uit bad kom ga ik een stukje rennen.

:+
pi_126808472
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:57 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Geld :P Ik heb geen geld om én een halfjaar m'n huur te betalen én een halfjaar onbetaald verlof op te nemen. Bovendien ben ik aan het sparen voor een huis :').

Naja, ik hoef niet meteen een halfjaar weg natuurlijk, drie maanden zou ook nog wel kunnen... hmm...
Los van het geld allemaal bezwaren die je kunt oplossen. Huur kan je opzeggen. Onbetaald verlof kun je aanvragen. En als je het echt wilt zou ik het zeker doen voordat je een huis koopt.

Nogmaals: Go Dido! *O*
pi_126808524
De komende drie jaar gaat lang vrij zijn alleen nog lukken als er iets uitgepoept moet worden. /leve de spontaniteit, dus zo'n mooi plan zou niet eens kùnnen bij ons...

Ontzettend gaaf trouwens _O_ Nu al!
pi_126808528
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:53 schreef anna82 het volgende:

[..]

Wauw! O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_126808564
Je kan je huis ook onderverhuren! En ik was in twee maanden maar iets van 2000 kwijt of zo, dus zo duur hoeft het niet te zijn.
pi_126808575
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:55 schreef conleche het volgende:

[..]

Nou ja. Dan wordt dido Anna84? Toch accurater.
Ik vind goed :7
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_126808652
Dido, ik zou ook niet gelijk 3 maanden gaan. Probeer eerst eens drie weken helemaal zelf alles te regelen enzo. Krijg je ook weer wat meer zelfvertrouwen van. :Y

Mijn huis valt qua locatie niet zo goed te verhuren. We hebben wel een jacuzzi in de badkamer, dat dan weer wel. :+
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 14:05:57 #44
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126808680
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 14:01 schreef anna82 het volgende:

[..]

Los van het geld allemaal bezwaren die je kunt oplossen. Huur kan je opzeggen. Onbetaald verlof kun je aanvragen. En als je het echt wilt zou ik het zeker doen voordat je een huis koopt.

Nogmaals: Go Dido! *O*
Nee, ik zit tot september 2014 aan m'n huidige huis vast :P
Maar dit is iets wat ik nog wel 'een keer' wil. Ik heb echter geen plannen voor de toekomst (qua huisje, boompje, beestje, bedoel ik), dus ik denk dat ik wat minder haast hoef te hebben dan mensen van mijn leeftijd die die plannen wel hebben :+.
And eternity in an hour.
pi_126808697
In het vorige topic gaf iemand de tip om naar een waterfalled vest te kijken. Maar ik weet niet meer door wie. Bedoel je dan zoiets?

http://www.wehkamp.nl/dam(...)9,1,2,4,17&PI=1&SM=0
  dinsdag 21 mei 2013 @ 14:07:20 #46
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126808724
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 14:05 schreef Goodbye het volgende:
Dido, ik zou ook niet gelijk 3 maanden gaan. Probeer eerst eens drie weken helemaal zelf alles te regelen enzo. Krijg je ook weer wat meer zelfvertrouwen van. :Y

Mijn huis valt qua locatie niet zo goed te verhuren. We hebben wel een jacuzzi in de badkamer, dat dan weer wel. :+
Ik zou niet zo snel alleen gaan, dat vind ik doofheidstechnisch niet zo handig :@. En ik moet ook eerst een CI hebben waar gewone batterijen in kunnen (volgend voorjaar *O*), anders heb ik een probleem als ik geen stroom in de buurt heb :P.
And eternity in an hour.
pi_126808751
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 14:06 schreef J0ycie88 het volgende:
In het vorige topic gaf iemand de tip om naar een waterfalled vest te kijken. Maar ik weet niet meer door wie. Bedoel je dan zoiets?

Dat is 'm ja. Geen gedoe dat jasjes niet dicht kunnen :') Maar als je een wat grotere boezem hebt, valt het niet altijd slanker dan een 'gewoon jasje' of een vest met knoopjes. Proberen kan altijd toch?
pi_126808755
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 14:07 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Ik zou niet zo snel alleen gaan, dat vind ik doofheidstechnisch niet zo handig :@. En ik moet ook eerst een CI hebben waar gewone batterijen in kunnen (volgend voorjaar *O*), anders heb ik een probleem als ik geen stroom in de buurt heb :P.
Nouja, of met M., maar dan dus niet georganiseerd!
pi_126808816
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 14:05 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Maar dit is iets wat ik nog wel 'een keer' wil. Ik heb echter geen plannen voor de toekomst (qua huisje, boompje, beestje, bedoel ik), dus ik denk dat ik wat minder haast hoef te hebben dan mensen van mijn leeftijd die die plannen wel hebben :+.
Dat is ook zo, hoeft ook niet stante pede :) Ik heb ook heel lang gezegd dat ik het 'een keer' wilde doen, maar als mijn vriend de knoop nu niet had doorgehakt had ik het zo weer een jaar uitgesteld ivm werk. Het is natuurlijk zonde als je over 40 jaar niet meer in shortjes kan lopen als je door Azie trekt :P
  dinsdag 21 mei 2013 @ 14:09:52 #50
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126808820
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 14:08 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nouja, of met M., maar dan dus niet georganiseerd!
:Y Drie weken of een maand weggaan is idd nog wel een optie... Zo'n oefenwereldreis is wel een goed idee in mijn geval, want ik ben nogal een stresskip als dingen niet zo lopen als ik gedacht had :').
And eternity in an hour.
pi_126808880
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 14:05 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Nou ja, ik heb niet zo erg veel spijt van dingen in mijn leven, maar wel dat ik niet ben gaan reizen toen ik nog in de twintig was. Ik vind het nu nog steeds geweldig hoor en ik schiet ook best op met mensen van in de twintig ( :+ ), maar het is wel zo dat mensen van mijn leeftijd bezig zijn met kinderen opvoeden en carriere en zo en dus kom ik die niet zoveel tegen en soms vind ik dat wel jammer.

Waarom zou je eigenlijk een huis willen kopen?
pi_126808988
Van hetgeen waar je geld aan uit geeft (dus los van de basisbehoeften en liefde enzo :P ) is reizen toch wel echt wat mij het meest gelukkig maakt. O+
pi_126809016
Huis kopen schijnt zwaar lastig te zijn tegenwoordig... We zitten allebei nog lang niet aan een vast contract, dus ben erg benieuwd hoe dat moet gaan.
We willen op termijn een koophuis omdat we een huis met een tuintje willen en die met huren onbetaalbaar zijn in de vrije sector ;(
  dinsdag 21 mei 2013 @ 14:15:59 #54
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126809036
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 14:11 schreef conleche het volgende:

[..]

Nou ja, ik heb niet zo erg veel spijt van dingen in mijn leven, maar wel dat ik niet ben gaan reizen toen ik nog in de twintig was. Ik vind het nu nog steeds geweldig hoor en ik schiet ook best op met mensen van in de twintig ( :+ ), maar het is wel zo dat mensen van mijn leeftijd bezig zijn met kinderen opvoeden en carriere en zo en dus kom ik die niet zoveel tegen en soms vind ik dat wel jammer.

Waarom zou je eigenlijk een huis willen kopen?
Omdat ik tegen de tijd dat ik met pensioen ga (voor zover er dan nog iets over is), niet met een maandelijkse huur opgescheept wil zitten die niet in verhouding staat tot mijn inkomen op dat moment. Als ik op mijn 35e ongeveer iets koop, heb ik het tegen de tijd dat ik met pensioen ga afbetaald. En het lijkt me mooi om een mooi, authentiek Haags appartementje voor mezelf te hebben O+.
And eternity in an hour.
pi_126809101
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 14:15 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Omdat ik tegen de tijd dat ik met pensioen ga (voor zover er dan nog iets over is), niet met een maandelijkse huur opgescheept wil zitten die niet in verhouding staat tot mijn inkomen op dat moment. Als ik op mijn 35e ongeveer iets koop, heb ik het tegen de tijd dat ik met pensioen ga afbetaald. En het lijkt me mooi om een mooi, authentiek Haags appartementje voor mezelf te hebben O+.
Jij weet al waar je over 30 jaar bent?? Ik heb nog geen flauw idee wat de komende 5 jaar me gaat brengen...
pi_126809127
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 14:18 schreef the85mc het volgende:

[..]

Jij weet al waar je over 30 jaar bent?? Ik heb nog geen flauw idee wat de komende 5 jaar me gaat brengen...
Jij had toch ook een koopappartementje? :P
  dinsdag 21 mei 2013 @ 14:20:11 #57
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126809158
quote:

[..]

Ik ben wel van plan om terug te gaan ja, tzt en daar werk te zoeken. En daar dan ook te blijven tot ik met pensioen ga. Maar goed, ik zie mezelf eerder rentenieren in het buitenland dan hier.
And eternity in an hour.
pi_126809219
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 14:19 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Jij had toch ook een koopappartementje? :P
Yep, maar dat is van mijn ouders. Hebben ze ooit gekocht toen mijn zus in amersfoort werkte en ik hier ging studeren. Als we allebei apart iets gingen huren waren we meer kwijt. Nu woon ik met 1 huisgenoot. Maar ik verwacht niet dat ik hier nog 5 jaar woon eigenlijk.
pi_126809224
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 14:20 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Ik ben wel van plan om terug te gaan ja, tzt en daar werk te zoeken. En daar dan ook te blijven tot ik met pensioen ga. Maar goed, ik zie mezelf eerder rentenieren in het buitenland dan hier.
Succes met rentenieren :D
  dinsdag 21 mei 2013 @ 14:22:29 #60
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126809255
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 14:21 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Succes met rentenieren :D
Wat is daar zo grappig aan? We zijn dan 40 jaar verder, hoor :P.
And eternity in an hour.
pi_126809266
Ik wil alleen maar zeggen dat je dingen die je leuk lijken eigenlijk niet moet uitstellen.
pi_126809289
quote:

[..]

Best een valide argument van Dido. Ik heb ook geen lange termijn visie, maar als we terug zijn en allebei (weer) een baan hebben ga ik maar eens beginnen met aflossen en sparen voor later.
pi_126809303
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 14:22 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Wat is daar zo grappig aan? We zijn dan 40 jaar verder, hoor :P.
Je wil èn een huis kopen, en zo rijk worden dat je van de rente kan leven. Ga eens gauw op zoek naar een rijke vrouw ^)
  dinsdag 21 mei 2013 @ 14:24:46 #64
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126809347
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 14:23 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Je wil èn een huis kopen, en zo rijk worden dat je van de rente kan leven. Ga eens gauw op zoek naar een rijke vrouw ^)
Lol, zo bedoel ik het niet, het is zo'n gebruikelijke term geworden voor 'in het buitenland vertoeven na je pensioen' ;).
And eternity in an hour.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 14:25:05 #65
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126809360
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 14:22 schreef conleche het volgende:
Ik wil alleen maar zeggen dat je dingen die je leuk lijken eigenlijk niet moet uitstellen.
Ja, als ik dat doe, heb ik geen appeltje voor de dorst. Vind ik ook wel belangrijk!
And eternity in an hour.
pi_126809368
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 14:23 schreef anna82 het volgende:

[..]

Best een valide argument van Dido. Ik heb ook geen lange termijn visie, maar als we terug zijn en allebei (weer) een baan hebben ga ik maar eens beginnen met aflossen en sparen voor later.
ok, waar dacht je 10 jaar geleden dat je zou zijn? en klopt dat met waar je nu bent? bij mij is het totaal iets anders geworden in ieder geval. Laat staan dat ik kan zeggen waar ik over 30 jaar ben.
Ik zeg niet dat je niet vooruit moet denken, maar voor 30 jaar is wel erg ver vooruit.
pi_126809504
Ik was miljonair op m'n 28e en had leuk boerderijtje waar ik hele weekenden LAN-parties had... }:| kutverbeelding!
pi_126809566
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 14:28 schreef V1z0R het volgende:
Ik was miljonair op m'n 28e en had leuk boerderijtje waar ik hele weekenden LAN-parties had... }:| kutverbeelding!
Maar jij hebt de hepies O+
  dinsdag 21 mei 2013 @ 14:30:55 #69
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126809579
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 14:25 schreef the85mc het volgende:

[..]

ok, waar dacht je 10 jaar geleden dat je zou zijn? en klopt dat met waar je nu bent? bij mij is het totaal iets anders geworden in ieder geval. Laat staan dat ik kan zeggen waar ik over 30 jaar ben.
Ik zeg niet dat je niet vooruit moet denken, maar voor 30 jaar is wel erg ver vooruit.
Je kunt je puberdromen niet echt vergelijken met je dromen als volwassene. Als volwassene is je leven doorgaans een stuk stabieler, als puber kan het nog alle kanten op. Zeker als je een gezin hebt, is je leven wel vrij stabiel, denk ik.
And eternity in an hour.
pi_126809615
quote:
4s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 14:30 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Maar jij hebt de hepies O+
En een arm die onder de krassen zit :')
En een gigantische op m'n rug, zaterdag zat m'n t-shirt gewoon vastgeplakt aan m'n rug...

Maar was wel een 'droom' om weer huisdieren te hebben ja :Y O+
pi_126809693
quote:

[..]

Ik heb 10 jaar geleden geen moment gedacht aan nu :D Dus jij bent al meer planner dan ik :P

Maar alle gekheid op een stokje: het is natuurlijk ook omdat ik zelf helemaal niet met de toekomst bezig ben, dat ik mensen die dat wel zijn enorm verstandig vind. Kan ik wel iets van leren.
pi_126809931
Lijstje vandaag:
O: yoghurt met muesli, appel
L: 2 dubbele boterhammen kipfilet, appel
T: kennismakingsgesprek (spann0nd!)
D: denk een maaltijdsalade
(indien druk op werk nog een nachtelijke tosti met kipfilet/kaas)
pi_126809998
Je kan plannen tot je een ons weegt, maar je moet ook niet vergeten om te leven. Als je daar een balans in weet te vinden dan ben je goed bezig ^O^
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_126810080
Ik houd het gewoon bij een jaarlijkse vakantie van 1 a 2 weken voorlopig. Hoop ik. :+
compact en kleverig.
pi_126810153
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 14:43 schreef _aurum_ het volgende:
Je kan plannen tot je een ons weegt, maar je moet ook niet vergeten om te leven. Als je daar een balans in weet te vinden dan ben je goed bezig ^O^
Dit dus! Beetje plannen moet, maar zeker niet te veel. Je moet ook ruimte laten om impulsieve dingen te kunnen doen, vaak zijn dingen die je spontaan kiest/bedenkt de leukste :)
  dinsdag 21 mei 2013 @ 14:49:27 #76
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126810201
Ik zou wel vaker dingen willen doen. Echt weg. Zoals nu naar Kopenhagen, in de zomer naar Rome... wil ook nog naar Antwerpen en/of Parijs dit jaar...
And eternity in an hour.
pi_126810203
Groentesoep :9 :Y)

Planning

O: yoghurt met kersen en een snee brood met witte chocoladepasta
T: handje nootjes
S: Jillian, eerste dag level 3 opnieuw
T: banaan
L: grote kom goed gevulde groentesoep
T: cappuccino, handje rabarber
D: bloemkool, gekookte aardappelen met jus, verse worst.

En dan vanavond de intake bij de sportschool. Ben benieuwd.
compact en kleverig.
pi_126810275
O, er komt nog wel wat bij hoor, want dit is errug weinig, maar ik weet nog niet wat of wanneer :')
compact en kleverig.
pi_126810287
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:22 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

wij ook :Y
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_126810324
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 14:06 schreef J0ycie88 het volgende:

Ja, zoiets bedoel ik inderdaad, maar zou zelf dan voor iets gaan dat een beetje korter aan de achterkant is. Of bijvoorbeeld van "blazer-stof", dit zeg maar: http://static.fashionchick.nl/images/uploads/waterfall_blazer.png
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_126810350
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:49 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

wij dan weer niet. Maar mijn man heeft een eigen bedrijf...

"Koude uitsluiting" noemde de notaris onze huwelijksvoorwaarden. Hoe romantisch *; :P
pi_126810511
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 14:54 schreef Skoap het volgende:

[..]

wij dan weer niet. Maar mijn man heeft een eigen bedrijf...

"Koude uitsluiting" noemde de notaris onze huwelijksvoorwaarden. Hoe romantisch *; :P
wij moeten tzt nog uitvogelen, atm gemeenschap van goederen getrouwd en meneer wil zijn eigen toko....ooit :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 21 mei 2013 @ 14:59:29 #83
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126810539
De ouders van M. waren ook in gemeenschap van goederen getrouwd. Best zuur als je een eigen bedrijf hebt en de helft van je kapitaal aan je ex moet geven idd :X.
And eternity in an hour.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 15:04:23 #84
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126810728
Als Duuf en ik ooit trouwen, zal dat op huwelijkse voorwaarden zijn. Zeker weten :).
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? dinsdag 21 mei 2013 @ 15:07:28 #85
70532 loveli
N
pi_126810849
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 14:59 schreef _Dido_ het volgende:
De ouders van M. waren ook in gemeenschap van goederen getrouwd. Best zuur als je een eigen bedrijf hebt en de helft van je kapitaal aan je ex moet geven idd :X.
Gemeenschap van goederen betekent toch dat je je gezamenlijke bedrijf deelt en je gezamenlijke kapitaal splitst?
crap in = crap out
  dinsdag 21 mei 2013 @ 15:09:44 #86
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126810943
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 15:07 schreef loveli het volgende:

[..]

Gemeenschap van goederen betekent toch dat je je gezamelijke bedrijf deelt en je gezamelijke kapitaal splitst?
Dat is toch juist dat je alles deelt itt huwelijkse voorwaarden?

Nou ja, ik weet alleen dat hij de helft van z'n kapitaal kwijt was.
And eternity in an hour.
  Vis een optie? dinsdag 21 mei 2013 @ 15:09:51 #87
70532 loveli
N
pi_126810949
Het woordenboek van m'n telefoon kan niet spellen ;(
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 21 mei 2013 @ 15:11:46 #88
70532 loveli
N
pi_126811016
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 15:09 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Dat is toch juist dat je alles deelt itt huwelijkse voorwaarden?

Nou ja, ik weet alleen dat hij de helft van z'n kapitaal kwijt was.
Ik bedoel dat het door in gemeenschap van goederen te trouwen, niet zijn maar hun kapitaal was.
crap in = crap out
  dinsdag 21 mei 2013 @ 15:14:24 #89
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126811108
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 15:11 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik bedoel dat het door in gemeenschap van goederen te trouwen, niet zijn maar hun kapitaal was.
Ja oké :).
And eternity in an hour.
pi_126811253
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 15:14 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Ja oké :).
Dat is natuurlijk in veel gevallen ook zo. Omdat de moeder voor de kinderen zorgde, kon de vader het kapitaal vergaren. Nowadays is het vaak niet meer zo ouderwets, maar bij de generatie van mijn ouders (die zijn nu 66 en 63) was het wel vaak zo geregeld.
pi_126811926
Denk dat er nog steeds veel vrouwen zijn die parttime werken, kinderen opvoeden etc. Die zijn niet bezig met carriere of pensioensopbouw... Wat allemaal prima is als ze voor altijd bij elkaar blijven :P

Ik word nog weleens heen en weer geworpen tussen de wereld overnemen en koekjes bakken/ het ultieme hamburgertoko'tje opzetten :D
pi_126811984
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 15:32 schreef _aurum_ het volgende:
Denk dat er nog steeds veel vrouwen zijn die parttime werken, kinderen opvoeden etc. Die zijn niet bezig met carriere of pensioensopbouw... Wat allemaal prima is als ze voor altijd bij elkaar blijven :P

Ik word nog weleens heen en weer geworpen tussen de wereld overnemen en koekjes bakken/ het ultieme hamburgertoko'tje opzetten :D
:D niet de enige dus? :+

Mijn idee was pitabroodjes speklap :')
En andere pitabroodjes natuurlijk...
  dinsdag 21 mei 2013 @ 15:36:50 #93
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126812132
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 15:33 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:')

Pitabroodjes met de vulling eróp :Y
And eternity in an hour.
pi_126812639
Denk dat iedereen wel eens twijfelt tussen een 'veilige' baan bij een werkgever of van je hobby je werk maken. Voor de een is dat iets met speklappen, of koekjes bakken. Ik twijfel of ik iets in de watersport moet gaan doen. Zeiltrainingen geven ofzo, maar ik denk altijd, dat doe ik over een paar jaar misschien wel. En tegelijkertijd weet ik ook dat als het bij denken blijft, dat het nooit gebeurt. Vind dit altijd een mooie vid:
pi_126812738
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 15:33 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik wil na het bezoekje aan Kopenhagen weer een interieur-winkel met een koffie en gebak hoekje. :Z
pi_126812858
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 14:22 schreef conleche het volgende:
Nouja, dat. Vandaar dat voor mij de werkdiscussie van laatst (fijner werk met leukere collega's en goed verdienen, of minder leuke collega's, minder leuk werk en veel meer verdienen) zo helder was. Zit je daar jarenlang een minder leuk leven te hebben dan je had kùnnen hebben, en dan? Een extra zak geld lijkt me zo weinig compensatie voor die verloren tijd.
Nu heb ik makkelijk praten natuurlijk, ik denk dat het iedere generatie verder nog moeilijker wordt in mijn vak nog je geld te verdienen. Tenminste, ik zou zelf de mini nu liever naar Nijenrode zien gaan dan naar de kunstacademie :7 .
pi_126813808
quote:

[..]

als je van plan bent om een hypotheek aan te gaan, is het toch wel aan te raden om 30 jaar vooruit te denken. Zeker in een tijd dat je je huis niet zo makkelijk verkoopt als alles anders loopt. Wil / kun je dat niet kan je imo beter huren idd :)
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 21 mei 2013 @ 16:13:01 #98
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126813823
Ik heb al eten voor vanavond, maar ik heb gruwelijk veel zin in Turkse tortilla's, dus die ga ik gewoon lekker maken :9~.
And eternity in an hour.
pi_126816181
Update:
O: zero-fat griekse yoghurt gemixt met overnight oats (sojamelk, chia,- en lijnzaad en 2 el havermout)
T: omeletje met spinazie
L: courgettesoep met snee brood en 200 gr ratatouille, koffie met koekje en stukje pure choco
T: smoothie 200 ml
T: dubbel roggebroodje geitenkaas
D: sla met kip en tomaat

Denk dat ik de gym niet Meer red... :(
pi_126817341
Pastasaus gemaakt, had meer dan genoeg voor twee porties, dus ook eentje voor in de vriezer :9 nomnom.

Tevens, foto van vorige week ergens, érg blij met m'n benen. Waar ik dat vroeger altijd maar 'meh' vond, vind ik het nu, dankzij hardlopen, echt wel een pre. *O* In het kader van het positieve inzien van dingen. De rest volgt ook langzaam maar zeker.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 17:16:54 #101
171890 Chicolate
Chemicals
pi_126817360
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 14:14 schreef Goodbye het volgende:
Van hetgeen waar je geld aan uit geeft (dus los van de basisbehoeften en liefde enzo :P ) is reizen toch wel echt wat mij het meest gelukkig maakt. O+
Dit! O+

OT: wat zijn makkelijke, gezonde maaltijden waarvoor je max 20 minuten in de keuken hoeft te staan en die flink vullen (want vriendlief heeft stevig voer nodig)? Ik wil wel weer gezond gaan koken enzo, maar heb de energie niet om dat uitgebreid te doen en ben compleet inspiratieloos. Voorkeur ging altijd uit naar ovenschotels, maar die duren te lang (wachttijd).

Daaaamn Mo. Daar ben je terecht trots op :D.
  Vis een optie? dinsdag 21 mei 2013 @ 17:24:55 #102
70532 loveli
N
pi_126817771
* kip in stukkies bakken
* roerbakgroente bakken
* rijst
crap in = crap out
pi_126819000
Looking good Mo!

Chico, in allerhande staan vaak snelle makkelijke en vaak ook gezonde gerechten!

Verder maak ik vaak AVG maar dan met zoete aardappel of pompoen ipv aardappel en dan of vis of mager vlees of vega. Pasta kan je ook gezonder maken door er heel veel groenten door te doen en minder pasta. Ik vervang meestal een deel van de carbs of het vlees door extra groenten, dat scheelt al een hoop in het 'gezond'. En dan wel de wat vullender groenten gebruiken zoals bonen of aubergine of pompoen!
Be someone that makes you happy
pi_126819526
Ziet er goed uit Mo! En wat een leuk jurkje O+
pi_126819598
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 18:08 schreef Sarabi het volgende:
Ziet er goed uit Mo! En wat een leuk jurkje O+
^^
pi_126819726
Chico, iets met relatief veel eiwitten en ook wat vetten vult meestal wel goed.
Snelle gerechten zijn roerbakgerechten met kip,veel groenten en beetje rijst, of pastaatje met bijvoorbeeld tomatensaus, groenten en rundergehakt. En anders rijkgevulde salade nicoise. Flink wat tonijn en ei erin en het vult prima.
Ik vind zelf ovengerechten ook wel handig. Ook al duurt het langer, in de 'oventijd' kun je mooi andere dingen doen.
Ik ga zo ook maar eens in de pannen roeren.
pi_126819869
Lijstje:

O: havermout met banaan en kokos
T: koffie verkeerd
L: bh pindakaas, bh geitenkaas, een soort waldorfsalade en wat bietjessalade :9
T: mini stukje brownie (dat was alles *O*), quinoa-reep
D: stoofpotje van aubergine, ui, courgette, champignons, tomaat en kikkererwten met chorizo
S: uur boksen
T: kwark met appel
pi_126820317
Waar is de mo 'ik draag geen jurkjes en of hakken' verstopt?
Kipsate met bami eet ik, lekker.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 18:30:56 #109
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126820398
Fietfieuw Mootje!!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 21 mei 2013 @ 18:37:11 #110
211002 Goodbye
Awesome!
pi_126820612
Mo, je ziet er goed uit! :Y
  dinsdag 21 mei 2013 @ 18:55:19 #111
171890 Chicolate
Chemicals
pi_126821440
Bedankt allemaal! Het is voor vandaag een allerhande-recept geworden: roergebakken verse spinazie met kikkererwten en catalaanse braadworst. Makkelijk, snel en flink vullend :).

Zou ik vanavond een van de ervaren Engelssprekende/-lezende Slankies mogen vragen om mijn motivatiebrief voor een stageplaats te controleren op zinsbouw/spelling/gebruik van uitdrukkingen? Hij wordt door de docent nog gecontroleerd op stijl en inhoud, maar ik wil hem ook niet een al te ruwe versie met steenkolenengels opsturen :@.
pi_126821479
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 18:37 schreef Goodbye het volgende:
Mo, je ziet er goed uit! :Y
^^
pi_126821930
Je ziet er goed uit Mo!

Sparen O+ helaas sparen wij momenteel afbetaling van 'onderwaterhuis' :+

En huwelijkse voorwaarden O+ is toch geen drama? Het kan ook andersom: bedenken dat ALS er iets gebeurt, de ander niet aansprakelijk is voor gerotzooi van de ander. Is alleen maar slim bedacht. Maar hier deden we dat vanwege twee bedrijven :+

Lijstje:

O: spelt zuurdesembrood en gekookt ei
L: een broccoli, wat haricots verts, een eitje en pindasaus, ranja-spa
T: handje dropjes en cappuchino uit automaat
D: paksoi, tauge, champignons, ui, wokkruidenprutje, rijst en manis pedis
pi_126822706
Ik verdien geloof ik netto ook zo'n tweemaal zoveel als mijn liefste. En ik doe alle boodschappen en etenkokerij. Maar hij is 5 dagen per week bij huis en houdt dus de boel draaiende met snoeien, maaien, rikken, beesten voeren.
Alle inkomsten gaan gewoon in 1 pot, en we hebben beide 100 per maand die we zonder nadere verantwoording aan elkaar mogen verbrassen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 21 mei 2013 @ 19:30:52 #115
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126823841
Jij ziet er heeeeeeeeeeeeeeel goed uit Mo, prachtig! Mooie kleding, staat je goed! En probs voor je aanmelding voor de hm. Jaloers maar weer eens.

Wij verdienen ook genoeg om 10 x per jaar een hotelletje te boeken :')

LIjst
O kwark,vla, bastersuiker, rabarber
T's: halve komkommer, 250 gr tomaten, cup a soup kerrie, halve paprika, boterham koud gebakken ei O+
L; Kom snert met spek, rookworst en saucijs, bker melk, 2 boterhammen met gegrilde kip en groente beetje curry
T's: appel, peer, sinaasappel, blokje choco, dropjes
D:; Voor ons tweeen 2 kg groente (alles moest op :D ), Gegrilde scholletjes (3 pp) met kaas gegratineerd, paar augurken, zilveruien, rauwe ui, kwart meloen
T's cola-berenburg, 20 zoute stokjes
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 21 mei 2013 @ 19:51:16 #116
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126825422
Forgive me Father for I have sinned :@ Had zo de pee in dat ik een Milkareep heb weggewerkt. Wel de eerste keer ongecontroleerd zondigen in vijf/zes weken. Zeiknat geregend, fietssleutel kwijtgeraakt in AH (gelukkig had iemand hem ingeleverd bij de balie!), diepvriesfruit was alweer op :(
And eternity in an hour.
pi_126825521
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 19:51 schreef _Dido_ het volgende:
Forgive me Father for I have sinned :@ Had zo de pee in dat ik een Milkareep heb weggewerkt. Wel de eerste keer ongecontroleerd zondigen in vijf/zes weken. Zeiknat geregend, fietssleutel kwijtgeraakt in AH (gelukkig had iemand hem ingeleverd bij de balie!), diepvriesfruit was alweer op :(
Volgens mij heb je milkarepen in verschillende maten O-) ;)
  dinsdag 21 mei 2013 @ 19:54:40 #118
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126825693
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 19:52 schreef An24 het volgende:

[..]

Volgens mij heb je milkarepen in verschillende maten O-) ;)
ja dit was zo'n Daimgeval. Niet de grootste gelukkig :P

Maar toch. En ik had gewoon mn restje van gisteren moeten opeten ipv ingewikkeld gedoe met koken.

Zo lekker douchen en in bed serie kijken.
And eternity in an hour.
pi_126825771
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 19:54 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

ja dit was zo'n Daimgeval. Niet de grootste gelukkig :P

Maar toch. En ik had gewoon mn restje van gisteren moeten opeten ipv ingewikkeld gedoe met koken.

Zo lekker douchen en in bed serie kijken.
Dan moet je je niet te druk maken :*

*O*

Ik heb ubertoffe yogakleding gekocht. Toffe site:

http://www.mikayogawear.com/

*O*
pi_126825800
Daim :9 je kiest in ieder geval dan wel de lekkerste uit ;). Gelukkig is je sleutel teruggevonden!

Hier zaten toch ook mensen die het Day Zero Project doen?
Ik ben vandaag ook begonnen *O* http://taluma101.blogspot.nl/
  dinsdag 21 mei 2013 @ 19:55:50 #121
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_126825803
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 14:23 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Nouja, wij zijn klaar met de hypotheek voor mijn 50e. Rond die tijd moet het een passiefhuis worden of we gaan verhuizen. Met een beetje mazzel kunnen we tegen die tijd levenvan het equivalent van 1000 euro per maand.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_126826264
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 19:55 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nouja, wij zijn klaar met de hypotheek voor mijn 50e. Rond die tijd moet het een passiefhuis worden of we gaan verhuizen. Met een beetje mazzel kunnen we tegen die tijd levenvan het equivalent van 1000 euro per maand.
Mooi streven en klinkt best haalbaar.
Helaas zitten dido en ik in een iets ongunstigere tijd. Maar we zullen nog wel zien hoe lastig het wordt als we wat willen kopen. Hoor van collega's (met twee prima salarissen) dat het nie makkelijk is.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 20:04:10 #123
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126826418
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 19:55 schreef An24 het volgende:

[..]

Dan moet je je niet te druk maken :*

*O*

Ik heb ubertoffe yogakleding gekocht. Toffe site:

http://www.mikayogawear.com/

*O*
Oe sowieso leuk voor sport in het algemeen, die lange broek met uitlopende pijpjes, capris ook O+

Wat heb je besteld? *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 21 mei 2013 @ 20:08:43 #124
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_126826742
Ben je slank mo!

Lijstje
O. 3 boterhammen, 1x ham, 1x kaas, 1x boter
S. 1,5 uur sportschool
T. Mandarijn, halve komkommer
L. 100 gram ham , 1 meiknolletje, 2 boterhammen met boter
T. Kinderportie ikeapatat met kotsballetjes, ijsje, cola
D. Stamppot van aardappelen, courgette, wortelen, bosui, asperge, sla, tomaat
  dinsdag 21 mei 2013 @ 20:10:26 #125
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_126826839
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 20:01 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Mooi streven en klinkt best haalbaar.
Helaas zitten dido en ik in een iets ongunstigere tijd. Maar we zullen nog wel zien hoe lastig het wordt als we wat willen kopen. Hoor van collega's (met twee prima salarissen) dat het nie makkelijk is.
In duitsland moet je 20 procent zelf financieren en minimaal 2 procent per jaar afbetalen. Een huisin de stad hadden wij ook nooit kunnen betalen
pi_126826863
Ok. Komende zaterdag dus blijkbaar een themafeestje. Het thema is onder water. Ik moet nog een kostuum dat niets mag kosten. Iemand een beter idee dan zwarte vlekken op een witte broek en shirt, duikbril op en gaan als zeekoe? :+ .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 20:10:56 #127
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126826868
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
Pastasaus gemaakt, had meer dan genoeg voor twee porties, dus ook eentje voor in de vriezer :9 nomnom.

Tevens, foto van vorige week ergens, érg blij met m'n benen. Waar ik dat vroeger altijd maar 'meh' vond, vind ik het nu, dankzij hardlopen, echt wel een pre. *O* In het kader van het positieve inzien van dingen. De rest volgt ook langzaam maar zeker.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice leeeegs chica :7
  dinsdag 21 mei 2013 @ 20:11:53 #128
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126826923
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 20:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ok. Komende zaterdag dus blijkbaar een themafeestje. Het thema is onder water. Ik moet nog een kostuum dat niets mag kosten. Iemand een beter idee dan zwarte vlekken op een witte broek en shirt, duikbril op en gaan als zeekoe? :+ .
Zeemeermin? :7

Ik vind de zeekoe wel origineel :D
  dinsdag 21 mei 2013 @ 20:13:52 #129
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126827054
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 20:11 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Zeemeermin? :7

Ik vind de zeekoe wel origineel :D
Moet ik figureren?
  dinsdag 21 mei 2013 @ 20:17:28 #130
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126827250
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 20:13 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Moet ik figureren?
Alle slankies met DaD mee zodat ze een kudde kan uitbeelden :D
  dinsdag 21 mei 2013 @ 20:21:38 #131
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126827462
Ga je compleet in een duikpak :P

Zo over geld: net even alle vakanties voor dit jaar betaald.. Doei 2000 E :')
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_126827548
Baard gaat al in z'n wetsuit. Vriend van ons gaat natuurlijk als onderwaterbanaan.
pi_126828139
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 20:10 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

In duitsland moet je 20 procent zelf financieren en minimaal 2 procent per jaar afbetalen. Een huisin de stad hadden wij ook nooit kunnen betalen
goed principe wel :) ben benieuwd hoe het ons zal gaan :P

Heb net toch de hele bak druiven op :@
  dinsdag 21 mei 2013 @ 20:40:12 #135
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
  dinsdag 21 mei 2013 @ 20:44:20 #136
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126828647
Morgen kappert! Wat is leuk bij moi misschien? :7 Wil weer eens wat anders dan anders :+ Kans is groot dat ik weer bij standaard uitkom :') :+ Wou misschien ietsje korter, ivm variatie en low maintenance (en groeit toch wel weer :+)

SPOILER
  dinsdag 21 mei 2013 @ 20:48:09 #137
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126828850
1! of 5..

Leuk An!

straks 2 dagen volvreten aan ontbijtbuffetten en dinerbuffetten :9 YOLO *O*
pi_126829001
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 20:40 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Naais! Kan jij goed hebben denk ik zo :7
Inmiddels vind ik dat zelf ook, is wel eens anders geweest :+
pi_126829071
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 20:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Morgen kappert! Wat is leuk bij moi misschien? :7 Wil weer eens wat anders dan anders :+ Kans is groot dat ik weer bij standaard uitkom :') :+ Wou misschien ietsje korter, ivm variatie en low maintenance (en groeit toch wel weer :+)

SPOILER
Oe! Spannend! 1 of 5. Hoewel ik de classy stijl ook erg mooi vind.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 20:54:36 #140
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126829219
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 20:52 schreef An24 het volgende:

[..]

Uniekje en jij zijn het eens! *O*

Classy is idd mooi :Y Maar past denk ik wel iets minder bij mij :+ *lompe truus*
  dinsdag 21 mei 2013 @ 20:56:47 #141
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126829336
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 20:50 schreef An24 het volgende:

[..]

Inmiddels vind ik dat zelf ook, is wel eens anders geweest :+
O+

Trotse momentjes ftw! En volgens mij ook allemaal op fijne manier he, 'today you are you, that's truer than true..." O+
pi_126829416
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 20:56 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

O+

Trotse momentjes ftw! En volgens mij ook allemaal op fijne manier he, 'today you are you, that's truer than true..." O+
:*
pi_126830460
Zo, nog even oefeningetjes gedaan. Met liefste, dan kan ik zwaarder (want de 50 kilo-stang kan ik niet goed afleggen anders)
3x5 squat 50kg
18 dips
18 & 16 opdrukken
3 x optrekken biceps (handpalmen naar binnen)
3 & 2 optrekken normaal (handpalmen buiten)
5 x optrekken dwars op de stang
3 x 5 overhead press 22,5 kg
3 x 5 row 32,5 kg
3 x 5 stanghangen knieen optrekken
SPOILER
Vanochtend ook een setje oefeningen gedaan, minder en lichter.
Verder een normale kantoor-eetdag, afgezien van die spoiler dan.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_126831696
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 20:52 schreef An24 het volgende:

[..]

ik zeg 3. Om even tegendraads te zijn, vind 1 ook mooi, 5 wat minder.
compact en kleverig.
pi_126831808
Vind de eerste 3 het leukst :)
pi_126832189
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 21:18 schreef sigme het volgende:
Zo, nog even oefeningetjes gedaan. Met liefste, dan kan ik zwaarder (want de 50 kilo-stang kan ik niet goed afleggen anders)
3x5 squat 50kg
18 dips
18 & 16 opdrukken
3 x optrekken biceps (handpalmen naar binnen)
3 & 2 optrekken normaal (handpalmen buiten)
5 x optrekken dwars op de stang
3 x 5 overhead press 22,5 kg
3 x 5 row 32,5 kg
3 x 5 stanghangen knieen optrekken
SPOILER
Vanochtend ook een setje oefeningen gedaan, minder en lichter.
Verder een normale kantoor-eetdag, afgezien van die spoiler dan.
elke keer als ik jou zo die oefeningen zie posten, vraag ik me af of ik dat ooit zal kunnen :')

Wij hadden vanavond de intake bij de sportschool en dat was erg leuk (niet zwaar genoeg naar mijn zin :@ )
25 min cardio en 20 KT ongeveer? Weet het niet precies.
En vanmiddag Jillian, maar wel te weinig gegeten... :X dus ik pak zo nog een handje nootjes om het een béétje aan te vullen, maar ik kom niet boven de 1200 kcal uit.

Morgen gewoon Jillian en dan donderdag wil ik een groepsles yoga mee gaan doen in de ochtend en 'savonds met Ado ons programmaatje afwerken, is dat een idee? Of zou het teveel zijn?
Ik eet dan dus wel wat meer dan nu :P

Die trainer zei dat je om af te vallen op 1500 kcal zou moeten zitten? Ik zit normaal net boven de 1700 met af en toe een uitschieter naar 2000/2200 als er iets te doen is (uit eten, verjaardag, zoiets) geen idee hoeveel ik nu weeg btw.
compact en kleverig.
pi_126832261
Ik ga mee met Brownie :P
pi_126832398
1 Maria! Denk dat t je goed staat ook!

Lekker gebokst O+
  dinsdag 21 mei 2013 @ 21:54:15 #149
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126832456
Sigme is een heldin :7 Eye of the tiiiigeeerrrr!

Doe anders twee handjes nootjes, JB! :Y Yoga, word je An 2.0 *O*

Was dat een algemene opmerking (over 1500 kcal) van de trainer of specifiek voor jou, met jouw lengte/gewicht?

Mevrouw Jones doet het goed, gemiddeld :7
pi_126832463
Def lijstje:
O kwark, havermout, banaan, bosbessen
L 2 boterhammen ei, kaas, tomaat
T broccolisalade met tomaat en pijnboompitten
S Evy les 28: 30 min achter elkaar!
D pasta met tomatensaus, cashewnoten en gegrilde groenten (broccoli, wortel etc)
T bakje kwark met nog een beetje havermout
T half plakje krentenbrood

Prima de luxe!
  Vis een optie? dinsdag 21 mei 2013 @ 21:56:12 #151
70532 loveli
N
pi_126832586
1, 2 en 3. Maar sowieso Maria O+

Sigme, morgen 0 koekjes?
crap in = crap out
  dinsdag 21 mei 2013 @ 21:56:18 #152
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126832593
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 21:54 schreef anna82 het volgende:
Def lijstje:
O kwark, havermout, banaan, bosbessen
L 2 boterhammen ei, kaas, tomaat
T broccolisalade met tomaat en pijnboompitten
S Evy les 28: 30 min achter elkaar!
D pasta met tomatensaus, cashewnoten en gegrilde groenten (broccoli, wortel etc)
T bakje kwark met nog een beetje havermout
T half plakje krentenbrood

Prima de luxe!
*O* _O_ voor de 30 minuten!
pi_126832686
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 21:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sigme is een heldin :7 Eye of the tiiiigeeerrrr!

Doe anders twee handjes nootjes, JB! :Y Yoga, word je An 2.0 *O*

Was dat een algemene opmerking van de trainer of specifiek voor jou, met jouw lengte/gewicht?

Mevrouw Jones doet het goed :7
ik heb totaal geen trek, dus een handje is al tegen heug en meug :') misschien nog een glas jus ofzo.

Voor ik een An ben, zijn we wel een jaar of 8 verder whehe. :') (als ik t al volhoud)

En het was idd redelijk algemeen, we zijn nog niet opgemeten enzo (dacht dat ze dat wel zouden doen) dus het is sowieso niet precies, maar hij ging uit van een onderhoud van 2000 kcal en dat heb ik nooit nodig. 500 minder dan onderhoud zei hij geloof ik.
Ik denk dat ik voorlopig gewoon rond de 1700 blijf zitten, gewoon eigenwijs doen :+
compact en kleverig.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 21:58:24 #154
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126832710
Zo, de thermokleding en handschoenen liggen klaar *O* Laat de winter maar komen
  Vis een optie? dinsdag 21 mei 2013 @ 21:59:34 #155
70532 loveli
N
pi_126832783
Ja, bedacht me net dat als het niet regent, ik morgen weer eens m'n O+ laarzen O+ met O+ bontrand O+ van stal haal.
crap in = crap out
pi_126832815
Overigens merk ik heel erg dat ik leniger ben na 22 dagen Jillian! Bij het stretchen kan ik nu met gemak aan beide kanten mn neus op mn knieen leggen *O* (eerst alleen rechts, en minder soepel) das wel grappig :Y
compact en kleverig.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 22:00:58 #157
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126832881
Sigme is sowieso baas!!

En onder 1500 kcal zal ik ECHT niet gaan zitten Jamie.. dat kan altijd nog want we worden allemaal ouder :r Dus nu zo hoog mogelijk houden, omlaag kan altijd nog
  dinsdag 21 mei 2013 @ 22:01:56 #158
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126832941
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 21:59 schreef loveli het volgende:
Ja, bedacht me net dat als het niet regent, ik morgen weer eens m'n O+ laarzen O+ met O+ bontrand O+ van stal haal.
Fijn he? Geen gedoe om je winterkleding op te bergen enzo.. Fijn dat het zo weervast is O+
pi_126833034
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 21:57 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik heb totaal geen trek, dus een handje is al tegen heug en meug :') misschien nog een glas jus ofzo.

Voor ik een An ben, zijn we wel een jaar of 8 verder whehe. :') (als ik t al volhoud)

En het was idd redelijk algemeen, we zijn nog niet opgemeten enzo (dacht dat ze dat wel zouden doen) dus het is sowieso niet precies, maar hij ging uit van een onderhoud van 2000 kcal en dat heb ik nooit nodig. 500 minder dan onderhoud zei hij geloof ik.
Ik denk dat ik voorlopig gewoon rond de 1700 blijf zitten, gewoon eigenwijs doen :+
Joh, daar gaat het niet om. Je moet je hoofd niet laten bepalen hoe ver je lichaam kan gaan. Gewoon door ademen en voor je het weet sta je ook op je kop :+ Ik had vorig jaar dit ook niet durven dromen O+
pi_126833095
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 21:56 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*O* _O_ voor de 30 minuten!
Dat! Dus nog een _O_ voor de lopert!
pi_126833221
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 22:03 schreef An24 het volgende:

[..]

Joh, daar gaat het niet om. Je moet je hoofd niet laten bepalen hoe ver je lichaam kan gaan. Gewoon door ademen en voor je het weet sta je ook op je kop :+ Ik had vorig jaar dit ook niet durven dromen O+
nou ja, ik heb ook nog een nekblessure, ik weet niet hoe ver ik uiteindelijk zal kunnen komen zonder te ver te gaan, maar het lijkt me in elk geval heel erg leuk om te doen en ik was vroeger altijd wel vrij lenig, dus we zien wel. :Y

Vind het alleen al zo knap dat je je evenwicht kan bewaren :') en benen die op plaatsen liggen waar ze niet bedoeld zijn enzo :+

Wel jammer alleen dat er maar twee yogalessen in de week zijn, waarvan 1 om etenstijd :X
compact en kleverig.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 22:06:30 #162
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126833233
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 22:01 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Fijn he? Geen gedoe om je winterkleding op te bergen enzo.. Fijn dat het zo weervast is O+
:D

Jokedress! O+
pi_126833446
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 22:06 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nou ja, ik heb ook nog een nekblessure, ik weet niet hoe ver ik uiteindelijk zal kunnen komen zonder te ver te gaan, maar het lijkt me in elk geval heel erg leuk om te doen en ik was vroeger altijd wel vrij lenig, dus we zien wel. :Y

Vind het alleen al zo knap dat je je evenwicht kan bewaren :') en benen die op plaatsen liggen waar ze niet bedoeld zijn enzo :+

Wel jammer alleen dat er maar twee yogalessen in de week zijn, waarvan 1 om etenstijd :X
Goed naar je lijf luisteren. Als je niet over je grenzen gaat kan yoga 'helend' zijn. Klinkt wat zweverig, maar ik ervaar het zo wel.

Ik oefen zelf ook thuis. En als ik iets niet vertrouw vraag ik mijn instructrice of Kino :+ om hulp. Kino reageert namelijk bijna altijd op youtube vragen.
pi_126833608
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 22:10 schreef An24 het volgende:

[..]

Goed naar je lijf luisteren. Als je niet over je grenzen gaat kan yoga 'helend' zijn. Klinkt wat zweverig, maar ik ervaar het zo wel.

Ik oefen zelf ook thuis. En als ik iets niet vertrouw vraag ik mijn instructrice of Kino :+ om hulp. Kino reageert namelijk bijna altijd op youtube vragen.
ja, als ik het wat vaker doe en leuk vind, wil ik het ook thuis gaan doen.
Ik had verwacht dat ik de discipline niet zou hebben, maar ik ben nu vanaf maart bezig met wiien en daarna met Jillian en dat houd ik erg goed vol, ik verbaas mezelf :+ dus dan zal ik yoga ook wel kunnen volhouden thuis.
Ik heb nu ook geen werk, dat scheelt, weet niet hoe het gaat als ik wel weer werk heb. :@

En ik snap denk ik wel wat je bedoelt met dat 'helend' ik vind stretchoefeningen en dat soort dingen vaak heel rustgevend, kan me voorstellen dat dat bij yoga ook zo is.
compact en kleverig.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 22:13:32 #165
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_126833664
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 21:59 schreef loveli het volgende:
In noord holland was het vandaag al 9○ Celcius. Het ging, hoefde mijn muts nog niet op. Merk wel dat mijn blij erg snel weg is.
pi_126833773
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 22:13 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

In noord holland was het vandaag al 9○ Celcius. Het ging, hoefde mijn muts nog niet op. Merk wel dat mijn blij erg snel weg is.
ik twijfelde gewoon om mn sjaal om te doen :@
compact en kleverig.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 22:16:37 #167
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_126833871
Morgen ga ik maar weer erns in maillot en jurkje ofzo, in plaats van spijkerbroek en t shirt wat mijn lente uniform is.
pi_126834048
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 22:12 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ja, als ik het wat vaker doe en leuk vind, wil ik het ook thuis gaan doen.
Ik had verwacht dat ik de discipline niet zou hebben, maar ik ben nu vanaf maart bezig met wiien en daarna met Jillian en dat houd ik erg goed vol, ik verbaas mezelf :+ dus dan zal ik yoga ook wel kunnen volhouden thuis.
Ik heb nu ook geen werk, dat scheelt, weet niet hoe het gaat als ik wel weer werk heb. :@

En ik snap denk ik wel wat je bedoelt met dat 'helend' ik vind stretchoefeningen en dat soort dingen vaak heel rustgevend, kan me voorstellen dat dat bij yoga ook zo is.
Dat helende bedoel ik zelfs letterlijk. Door de EDS had met sporten heel snel blessures. Ontstekingen van vijf maanden enzo. Sinds yoga heb ik dus al een jaar geen blessures gehad. En een aantal EDS problemen zijn zelfs verdwenen. Mijn pijn is ook beter te dragen. Heb sindsdien bijvoorbeeld geen diclofenac en tramadol meer geslikt *O*
  dinsdag 21 mei 2013 @ 22:22:11 #169
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126834204
Wat fijn An!! :*
pi_126834228
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 22:19 schreef An24 het volgende:

[..]

Dat helende bedoel ik zelfs letterlijk. Door de EDS had met sporten heel snel blessures. Ontstekingen van vijf maanden enzo. Sinds yoga heb ik dus al een jaar geen blessures gehad. En een aantal EDS problemen zijn zelfs verdwenen. Mijn pijn is ook beter te dragen. Heb sindsdien bijvoorbeeld geen diclofenac en tramadol meer geslikt *O*
o! Dat is wel heel positief dan! *O*
compact en kleverig.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 22:34:43 #171
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_126835070
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 17:16 schreef motorbloempje het volgende:

SPOILER
wat zie je er prachtig uit Mootje! O+

Hier een gek lang weekend weer. Maandag vrij voor pinkstermaandag, vandaag mijn reguliere vrije dag en morgen maar 1 lesuur ivm kids op reis en examens. Lekker natuurlijk, maar ik ben thuis heel erg onproductief (Ik knutsel eigenlijk alleen maar een kijk series :@ tenzij iets me de deur uit dwingt)... merk dat ik stiekem nog steeds erg bij moet slapen van de drukte eerder dit jaar. Vraag me af of ik niet gewoon overspannen was. Nu gaat het als ik op het werk ben heel goed maar thuis echt 0 energie.

Maar ja, studie deadline nadert hard en ook veel werk te doen voor school dus ik ga morgen maar gewoon de hele dag zitten daar, dan doe ik tenminste iets :Y donderdag en vrijdag zijn sowieso bizar drukke werkdagen altijd...
/dagboek
Kwak
  dinsdag 21 mei 2013 @ 22:35:39 #172
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_126835136
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 22:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat fijn An!! :*
What she says!
Kwak
pi_126835293
Ik vind de 4e eigenlijk het mooist Maria.. Maar dat komt denk ik omdat ik een pony eigenlijk nooit echt mooi vind staan. Vind het snel zo 'pruikerig' ofzo. Dus ja, nu zeggen we allemaal wat anders. Lekker advies geven we hier :P
  dinsdag 21 mei 2013 @ 22:46:44 #174
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126835966
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 22:37 schreef the85mc het volgende:
Ik vind de 4e eigenlijk het mooist Maria.. Maar dat komt denk ik omdat ik een pony eigenlijk nooit echt mooi vind staan. Vind het snel zo 'pruikerig' ofzo. Dus ja, nu zeggen we allemaal wat anders. Lekker advies geven we hier :P
No matter, ik hoor graag meningen want ben megaslecht in beslissingen :D

Vriendje vindt foto 1 maar niks :+
Ik: "Die vind ik wel leuk! Jij?"
Hij: "Dan doe je dat toch :Y ".
"Jamaar vind je het leuk? :7 "
"Meh niet echt".
"Oh :') Waarom nie? :o "
"Weet ik niet, vind het gewoon niet wat!"
"..." XD
pi_126836228
O+ bedankt allen! Vooruitgang zien is tof.

Net terug (ok, wel even gegeten eerst) van trailrun met clubgenoten. Wat een hel. Route was niet duidelijk, veel modder, valse honden, stieren, nog meer modder en veel steile heuvels die mijn gripvrije schoenen niet zo goed aan konden ivm glibberigheid. Máár het was wel gezellig en er kan tóch weer 10.7km bij op de teller. Dat we er anderhalf uur over gedaan hebben denken we maar even niet aan! :D!
Ja doei.
pi_126836457
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 22:46 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

"Meh niet echt".
"..." XD
Haha lekker duidelijk gesprek dus.
Ik zat net even te denken aan vriendinnen van me die een pony hebben. Ik vind het soms wel mooi staan, maar dan moet je wel sprekende ogen hebben en/of vrij scherpe kaaklijn. Als je een ronder hoofd hebt staat het vaak niet zo. Vind ik dan.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 22:58:57 #177
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_126836801
Vakantiegeld O+

Gelijk een paar nieuwe topjes besteld :@ en een jurkje O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_126840390
O haiz!

Heel hard gelachen om deze http://m.youtube.com/#/wa(...)re%3Dplayer_embedded :D
pi_126844016
Reizen is vaak nog wel lachen ja, al heb ik vaak wel het gevoel dat je meer in een reizigers cultuur zit in plaats van de cultuur van het land wat je bezoekt. Maar goed, dat is net als het bezoeken van mooie dingen die om die reden erg veel toeristen trekken helemaal niet erg.

Maar goed iedereen z'n ding, was afgelopen weekend even in een hostel waar gasten zaten die echt door 7 landen gingen in 7 weken en een gast die er al 20 dagen was blijven plakken. Beide niets voor mij :D

O: broodje + suikerrietsap
L: rijst/groente/vlees
T: cappuccino
D: ?
S: rondje lopen
T: smoothie
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
  woensdag 22 mei 2013 @ 07:15:54 #180
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126844268
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 22:19 schreef An24 het volgende:

[..]

*O*

Mogguh! Laatste dagje!
And eternity in an hour.
  woensdag 22 mei 2013 @ 07:16:32 #181
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126844269
Ik reis trouwens met alleen handbagage, weet iemand of ze moeilijk doen over grote flessen shampoo? Of moet ik toch mini's aanschaffen?
And eternity in an hour.
  woensdag 22 mei 2013 @ 07:17:47 #182
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126844272
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 22:46 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

"Meh niet echt".
"..." XD

Heb je meer aan mijn M., die kan wel zeggen wat 'ie er dan niet leuk aan vindt :+. En dan gaat het ook terug :Y al gaat dat een beetje moeilijk met een nieuw kapsel :')
And eternity in an hour.
  woensdag 22 mei 2013 @ 07:19:03 #183
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126844277
Ik vind de vierde ook het leukst, Mariaaaa! Al is pony ook best leuk, mits niet recht.
And eternity in an hour.
  woensdag 22 mei 2013 @ 07:20:06 #184
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126844279
Vanavond mag ik weer een rondje hardlopen *O* ben benieuwd hoe ik Jillian weer oppak, want dat kan ik pas volgende week dinsdag weer doen. Kan m'n rug ook even bijkomen.

Zo, genoeg gepost nu :7
And eternity in an hour.
pi_126844300
Dido, in je handbagage mag je flessen van max 100 ml meenemen (incl tandpasta en potjes creme en mascara) dit moet in een plastic zakje met sluitstrip gedaan worden.
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_126844310
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 07:16 schreef _Dido_ het volgende:
Ik reis trouwens met alleen handbagage, weet iemand of ze moeilijk doen over grote flessen shampoo? Of moet ik toch mini's aanschaffen?
Je mag max 100 ml /stuk meenemen, dus ik zou voor de mini's gaan! Leuk hoor, je gaat al bijna!

Ik ben moehoe. Vannacht 5 uur geslapen en heb, al weken, geen zin in m'n werk, blegh.
  woensdag 22 mei 2013 @ 07:26:16 #187
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126844319
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 07:24 schreef Novem het volgende:
Dido, in je handbagage mag je flessen van max 100 ml meenemen (incl tandpasta en potjes creme en mascara) dit moet in een plastic zakje met sluitstrip gedaan worden.
oké dacht ik al. Vorig jaar naar Madrid ook zo gedaan, maar wist niet of ze in de praktijk echt zo streng waren. Had toen wel van die kleine reisflesjes die je kon vullen, maar die liggen natuurlijk nog in Den Haag. Morgenochtend maar even mini's regelen dus :Y thanks :) nu naar het werk, hopelijk blijft het droog.
And eternity in an hour.
  woensdag 22 mei 2013 @ 08:11:35 #188
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_126844632
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 07:24 schreef anna82 het volgende:

[..]

Je mag max 100 ml /stuk meenemen, dus ik zou voor de mini's gaan! Leuk hoor, je gaat al bijna!

Ik ben moehoe. Vannacht 5 uur geslapen en heb, al weken, geen zin in m'n werk, blegh.
quote:
de regelgeving

Het is alleen toegestaan om een kleine hoeveelheid vloeistoffen in de handbagage mee te nemen.
Deze vloeistoffen moeten in aparte verpakkingen zitten met een maximum van 100 milliliter per verpakking.
De verpakkingen met vloeibare inhoud moeten in één transparante plastic zak zitten met een maximale inhoud van één liter.
De plastic zak moet hersluitbaar zijn.
Per persoon mag u één transparante plastic zak meenemen.
pi_126844754
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 07:17 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Heb je meer aan mijn M., die kan wel zeggen wat 'ie er dan niet leuk aan vindt :+. En dan gaat het ook terug :Y al gaat dat een beetje moeilijk met een nieuw kapsel :')
O+
  woensdag 22 mei 2013 @ 08:24:57 #190
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126844775
quote:
7s.gif Op woensdag 22 mei 2013 08:23 schreef anna82 het volgende:

[..]

O+
:P.
And eternity in an hour.
pi_126844824
Morgen slankies!

Sterkte anna. Ik kruip as we speak uit bed, maar gelukkig wel zin om te werken
;(
pi_126844834
Morning :O

Is t al weekend? :')
Gelukkig nog maar 3 dagen met leuke dingen :s)

Is er al zicht op verbetering/verandering Anna? Of moet je wachten tot de reis?
  woensdag 22 mei 2013 @ 08:34:15 #193
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_126844888
Bleh, vandaag saaaaaai werk te doen.
pi_126844976
Morning!!

quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 08:29 schreef An24 het volgende:
Morgen slankies!

Sterkte anna. Ik kruip as we speak uit bed, maar gelukkig wel zin om te werken
;(
:D waarom ;( als je pas zo laat uit bed hoeft!
pi_126844999
Planning:

O: griekse yoghurt met appel/havermout/lijnzaad/chia
T: grote hand nootjes
L: broodje en iets met groente
T: 2 stuks fruit
D: pasta met mozarella en kerstomaatjes en groene salade erbij
T: soja/anijsmelk

B: 40 min fietsen & lesje in de sportschool
pi_126845012
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 08:30 schreef Nallie het volgende:
Morning :O

Is t al weekend? :')
Gelukkig nog maar 3 dagen met leuke dingen :s)

Is er al zicht op verbetering/verandering Anna? Of moet je wachten tot de reis?
Ik ga eerst maar eens op reis. Zit net vacatures te kijken en ik word zo treurig van al het "high potential", 'high energy, high demand" gewauwel...

Ik kan zo aan de slag bij een concullega, maar dat is hetzelfde werk, alleen met andere collega's. En het ligt ook aan de projecten die ik dit jaar heb gedaan. Relatief korte projecten, weinig contact met mensen, veel IT, geen project-team, maar veel zelfstandig (alleen) en ik word daar niet zo blij van. Maar ik ken mezelf en bij een nieuw project met leuke mensen kan ik het ook weer prima vinden w/
pi_126845143
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 08:41 schreef Perruche het volgende:
Morning!!

[..]

Ja, half negen is dik uitslapen! O+
pi_126845192
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 20:44 schreef MariaEtcetera het volgende:

SPOILER
Ik zou 1 of 2 laten knippen, dan wordt het vanzelf na een tijdje 3, 4 en 5.
  woensdag 22 mei 2013 @ 09:00:53 #199
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126845253
http://www.milksugar.de/O(...)s-S-Wallet-Cacao.htm

Ik wil deze portemonnee, en dus ook precies deze :P /autist.

Ik heb het hele internet al afgezocht. Heeft iemand nog een idee waar ik zou kunnen kijken? Ben ook al bij V&D H'sum, Almere en Utrecht geweest.

Voor de slimmeriken: ik zie op deze site niets staan over verzenden naar het buitenland, dus ik vrees dat ze dat niet doen ;(.
And eternity in an hour.
pi_126845286
Mogguh!

Vind 2 of 3 denk het meest bij je passen, Maria. :)

pi_126845315
Dido, verzendkosten zijn 14,- voor naar NL :)
Staat een dropdown met alle landen als je wilt afrekenen...
  woensdag 22 mei 2013 @ 09:05:34 #202
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126845328
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 09:04 schreef V1z0R het volgende:
Dido, verzendkosten zijn 14,- voor naar NL :)
Veel! :o Maar er staat dus niet op de site dat ze daaraan doen ;).
Naja, kan altijd m'n Duits even oppoetsen en even mailen :P.
And eternity in an hour.
pi_126845329
De verpakkingen met vloeibaar spul in het vliegtuig mogen trouwens ook slechts 100 ml zijn. Toen ik een keer in de rij voor de bagagecheck stond moest een vrouw een hele dure zonnebrandcrème daar achter laten omdat het een verpakking van 500 ml (ofzo) was. Zij gaf aan dat er nog maar heel weinig in zat, maar dat mocht dus ook niet. :P
pi_126845336
Hoi :W

Ik had gister een date :P
Worry is a misuse of imagination
pi_126845342
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 09:05 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Veel! :o Maar er staat dus niet op de site dat ze daaraan doen ;).
Naja, kan altijd m'n Duits even oppoetsen en even mailen :P.
DLD zelf is ook al 7,-...

'Zur kasse' > 'zzgl. Versandkosten' > 'Niederlande' et voila.
Daar staat het dus, en je hebt ook nog los de 'Versandkosten-Rechner' waar staat hoeveel het je kost :P op wel 2 plekken staat het op hun site...

Ze doen ook aan kortingscodes, dus misschien dat je daar nog op kunt googlen voor een lagere prijs.

[ Bericht 6% gewijzigd door V1z0R op 22-05-2013 09:13:07 ]
  woensdag 22 mei 2013 @ 09:12:41 #206
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126845463
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 09:06 schreef V1z0R het volgende:

[..]

DLD zelf is ook al 7,-...

'Zur kasse' > 'zzgl. Versandkosten' > 'Niederlande' et voila.

Ze doen ook aan kortingscodes, dus misschien dat je daar nog op kunt googlen voor een lagere prijs.
And eternity in an hour.
pi_126845554
Mogge!
Dido, ik zou denken dat er bij jou in de buurt zat winkels met oilily zijn? Dat scheelt best wat tov daar kopen.

Zo slapen :z
Grappig dat v1zor de toponlinewinkelaar is hier :D
pi_126845555
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 09:06 schreef Probability het volgende:

Oehhh, leuk? :D
pi_126845560
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 09:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Dido, ik zou denken dat er bij jou in de buurt zat winkels met oilily zijn? Dat scheelt best wat tov daar kopen.

Ik dacht dat Oilily in Nederland failliet was? Maar misschien hebben ze wel een doorstart gemaakt, dat kan ook.
pi_126845612
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 09:17 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik dacht dat Oilily in Nederland failliet was? Maar misschien hebben ze wel een doorstart gemaakt, dat kan ook.
Had het ook gehoord ja. wilden hun dochtermerk de kans geven, maar dacht dat ze toch doorgingen. In de koopgoot zit ie in elk geval niet meer.
pi_126845620
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 08:41 schreef Perruche het volgende:
Morning!!

[..]

Omdat ik het vervelend vind voor anna ;)
pi_126845622
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 09:16 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oehhh, leuk? :D
Ja we hadden 's middags afgesproken om een muffin te eten.. En daarna nog bij mij gegeten en had hij de laatste trein gemist :P maar het is wel gezellig nog O-)
pi_126845635
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 09:06 schreef Probability het volgende:

En was t leuk? Was dat die jongere jongen waar je t laatst over had?

Heb me weer eens opgemeten, moet ik eigenlijk vaker doen om verschillen te zien.
Arm: 35 cm
Nek: 45 cm
Borst: 116 cm
Taille : 91 cm
Been 63 cm
Eigenlijk mogen armen iets groter, taille wat kleiner, borst eigenlijk ook. Dan ben ik 'af' :P
pi_126845652
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 09:20 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja we hadden 's middags afgesproken om een muffin te eten.. En daarna nog bij mij gegeten en had hij de laatste trein gemist :P maar het is wel gezellig nog O-)
Haha, klinkt leuk!
  woensdag 22 mei 2013 @ 09:22:13 #215
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126845667
quote:

[..]

Dat spreekt tot de verbeelding, vooral die smiley :P
And eternity in an hour.
  woensdag 22 mei 2013 @ 09:22:56 #216
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_126845681
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 09:21 schreef the85mc het volgende:

[..]

Heb me weer eens opgemeten, moet ik eigenlijk vaker doen om verschillen te zien.
Been 63 cm
Eigenlijk mogen armen iets groter, taille wat kleiner, borst eigenlijk ook. Dan ben ik 'af' :P
Klinkt goed. tijd voor weer eens een plaatje?
pi_126845689
quote:

[..]

Hah de laatste trein 'gemist' :D
pi_126845700
quote:

[..]

Sounds good! :7
pi_126845703
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 09:23 schreef the85mc het volgende:

[..]

Hah de laatste trein 'gemist' :D
Ja kon nog wel met het nachtnet :P
pi_126845756
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 09:22 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat doe ik over een tijdje wel weer, als ik af ben ;) Ik ben nu niet zo droog door KT en veel vreten de laatste tijd.
pi_126845796
Leuk Prob O+

Koffie :9
  Vis een optie? woensdag 22 mei 2013 @ 09:30:22 #222
70532 loveli
N
  woensdag 22 mei 2013 @ 09:30:28 #223
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126845828
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 09:22 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

And eternity in an hour.
  woensdag 22 mei 2013 @ 09:32:08 #224
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126845870
quote:
Uitverkocht en dat is niet dezelfde :P

quote:
Ander kleurtje, tientje goedkoper:
http://www.travelbags.nl/(...)temonnees+%26+Overig
Dat was mijn eerste keus, tot ik die cacao zag dus :')
And eternity in an hour.
pi_126845917
Dit wordt trouwens mn nieuwe werktas

Via mp :)
pi_126845944
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 09:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!

Grappig dat v1zor de toponlinewinkelaar is hier :D
Ik ontwikkel zulke systemen dus ik weet hoe ik moet zoeken :+
  woensdag 22 mei 2013 @ 09:37:24 #227
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126845988
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 09:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dit wordt trouwens mn nieuwe werktas
[ afbeelding ]
Via mp :)
Approved O+ Welk merk is dat?
And eternity in an hour.
pi_126846175
Marc-picard-shop.de
Prijzen zijn vrij gunstig wat ik zie op de site :)
pi_126846297
Picard heeft mooie tassen.
pi_126846567
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 09:21 schreef the85mc het volgende:

[..]

Been 63 cm
Blijf je krachttraining doen zoals eerder? :)

@Prob, is hij een blijvertje? :Y)
  woensdag 22 mei 2013 @ 10:06:03 #231
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126846702
Mooie werktas Puff!

Lau :D Echt? :') iig weet mn onderbewustzijn dan wel een beetje wat ik wil, mwehe :')
pi_126846772
Maria! O+

Weet je al welk kapsel het gaat worden?
pi_126846810
Wanneer ga je Maria?

Ik moet ook weereens meten, maar weet de vorige maten niet meer :')
Wel weer gewogen zaterdag, nu 69 kilo dus dat is wel netjes denk ik!

Lijstje:

O: overnight oats met banaan
T: koffie verkeerd, appel
L: volkoren bolletje met geitenkaas, salade van kikkererwten/tomaat/komkommer met yoghurtdressing
T: handje rozijnen, miniboterham pindakaas
S: half uur buik/benen/billen, half uur of 45 min cardio
D: spinazie, linzen en gekookt ei
T: kwark
pi_126846903
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 10:01 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Blijf je krachttraining doen zoals eerder? :)

@Prob, is hij een blijvertje? :Y)
Plan is nu toch direct lichter worden ipv eerst meer gainen. Ik zag wat foto's van het weekend terug en iets smaller/dunneer staat me beter. Dus wil nu 1x per week torso kt doen, met 30 min cardio. 1x pw benen rug kt. En 1 a 2 keer pw pure cardio. Op kt dagen relatief veel en eiwitrijk eten. Op cardio dagen iets meer kh's.
  woensdag 22 mei 2013 @ 10:14:44 #235
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126846970
Cocoface: nee nog niet xD De mister vond een ander Norah Jones kapsel (die wel veel leek op foto 1 :') :D) wel leuk maar dacht dat dat wellicht zou resulteren in een bad case of rondhoofdigheid :+

Nallie: vanmiddag om 17:00 _O- Moest wel vandaag want loop er al een paar weken bij als een hooibaal en van het weekend heb ik werk-evenement dinges.
pi_126846974
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 10:12 schreef the85mc het volgende:

[..]

Plan is nu toch direct lichter worden ipv eerst meer gainen. Ik zag wat foto's van het weekend terug en iets smaller/dunneer staat me beter. Dus wil nu 1x per week torso kt doen, met 30 min cardio. 1x pw benen rug kt. En 1 a 2 keer pw pure cardio. Op kt dagen relatief veel en eiwitrijk eten. Op cardio dagen iets meer kh's.
:? Andersom zou je dan meer eruit halen... KH's voor groei en lean voor vetverlies.
pi_126847073
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 10:14 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:? Andersom zou je dan meer eruit halen... KH's voor groei en lean voor vetverlies.
Meer eiwitten met KT moet sowieso toch? En cardioen duurt meestal anderhalf uur. Dan moet ik wel wat eten anders ga ik van mn stokje..
pi_126847125
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 10:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mooie werktas Puff!

Lau :D Echt? :') iig weet mn onderbewustzijn dan wel een beetje wat ik wil, mwehe :')
Echt, heel veel zit 'm in de styling van het haar. Dus gewoon laten knippen wat je leuk vindt :+
pi_126847210
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 10:17 schreef the85mc het volgende:

[..]

Meer eiwitten met KT moet sowieso toch? En cardioen duurt meestal anderhalf uur. Dan moet ik wel wat eten anders ga ik van mn stokje..
Ook, maar je bent de KH's nodig om te groeien :P

Je zou bijvoorbeeld op cardio-dagen na je training minder KH's kunnen nemen. Voortijd als je toch alles verbrand zijn die KH's niet zo erg inderdaad.
  woensdag 22 mei 2013 @ 10:22:11 #240
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126847226
Oh, er is weer iemand jarig. Snel wat fruit eten :P
And eternity in an hour.
pi_126847278
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 10:12 schreef the85mc het volgende:
maller/dunneer staat me beter. Dus wil nu 1x per week torso kt doen, met 30 min cardio. 1x pw benen rug kt. En 1 a 2 keer pw pure cardio. Op kt dagen relatief veel en eiwitrijk eten. Op cardio dagen iets meer kh's.
Waarom geen upper body dagje en dan een lower body dagje? :)
Verder ook eens met V1z.
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 10:17 schreef the85mc het volgende:

[..]

Iets meer eiwitten en carbs op de KT dagen. Op cardio dagen wat minder carbs en verder dan wat carbs eten voordat je gaat cardio gaat doen, maar wel in de macro's passen van die dag.
  woensdag 22 mei 2013 @ 10:23:56 #242
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126847290
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 10:19 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Echt, heel veel zit 'm in de styling van het haar. Dus gewoon laten knippen wat je leuk vindt :+
Ik style eigenlijk nooit :@ Dus het moet eigenlijk van nature (na borstelen) gewoon goed vallen :') :D
  woensdag 22 mei 2013 @ 10:25:07 #243
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126847319
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 10:23 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik style eigenlijk nooit :@ Dus het moet eigenlijk van nature (na borstelen) gewoon goed vallen :') :D
^^

Ik vind mijn haar het leukst als ik de avond van tevoren met nat haar ben gaan slapen en het vervolgens niet borstel. Maar dat staat dan weer zo slordig oO<
And eternity in an hour.
pi_126847332
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 10:19 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

^^

Ook gedaan afgelopen vrijdag. :Y Had al een jaar een kapsel in de wacht.
  woensdag 22 mei 2013 @ 10:26:33 #245
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126847361
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 10:25 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

^^

Ook gedaan afgelopen vrijdag. :Y Had al een jaar een kapsel in de wacht.
Oe, wat voor kapsel? *O* Jij had al best kort haar dacht ik?
pi_126847471

Geinspireerd hierdoor. :P

Het begon voor mijn doen best lang te worden, er is aardig wat vanaf gegaan. Had eerst een scheiding aan de zijkant.
pi_126847508
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 10:23 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Waarom geen upper body dagje en dan een lower body dagje? :)
Verder ook eens met V1z.

[..]

Iets meer eiwitten en carbs op de KT dagen. Op cardio dagen wat minder carbs en verder dan wat carbs eten voordat je gaat cardio gaat doen, maar wel in de macro's passen van die dag.
Plan is dus upper + cardio, en dagje alleen benen en rug. Daarnaast nog pure cardio.

Over kapsels, ik heb nu bovenop nog redelijk lang, zijkanten bedekt geschoren. Is stuk makkelijker dan langer haar.
pi_126847582
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 10:30 schreef Mufasa208 het volgende:
[ afbeelding ]

Het begon voor mijn doen best lang te worden, er is aardig wat vanaf gegaan. Had eerst een scheiding aan de zijkant.
Leuk! Althans, op die foto heel leuk :Y :+

Maria, benieuwd wat het gaat worden dan :)

Over kapsels: dat van mij laat zich niet borstelen. Of nou ja, het gáát wel, maar dan zie ik eruit als een ontplofte suikerspin :')
  Vis een optie? woensdag 22 mei 2013 @ 10:34:11 #249
70532 loveli
N
pi_126847585
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 09:32 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Uitverkocht en dat is niet dezelfde :P
Volgens mij wel dezelfde, maar een ander stukje van de print. Kijk maar bij amazon naar grote tassen, daar zie je de volledige print.
crap in = crap out
pi_126847618
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 10:34 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Over kapsels: dat van mij laat zich niet borstelen. Of nou ja, het gáát wel, maar dan zie ik eruit als een ontplofte suikerspin :')
Jensen Ackles. O+

/mancrush
  woensdag 22 mei 2013 @ 10:36:54 #251
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126847685
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 10:30 schreef Mufasa208 het volgende:
[ afbeelding ]

Dean! O+ ^O^ *stamps approval*

quote:

[..]

Ik ook :+ En ach ja, het groeit toch als kool dus feitelijk maakt het ook niet drastisch veel uit :') Misschien vraag ik de kapster ook wel even om input :D

Suikerspin :D Benieuwd of Saartje ook krulletjes krijgt!
  Vis een optie? woensdag 22 mei 2013 @ 10:37:02 #252
70532 loveli
N
pi_126847692
quote:

[..]

Ook niet met John Frieda spul erin?
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 22 mei 2013 @ 10:37:20 #253
70532 loveli
N
pi_126847703
Saartje O+
crap in = crap out
pi_126847711
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 10:37 schreef loveli het volgende:

[..]

ik heb minder krullen dan Coco en ik hoef het niet eens te kammen, want afro :X
pi_126847722
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 10:35 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Jensen Ackles. O+

/mancrush
Ik zou 'm ook doen, ja :Y
  woensdag 22 mei 2013 @ 10:38:27 #256
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126847751
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 10:35 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Jensen Ackles. O+

/mancrush
Al is het maar vanwege dit filmpje O+

Vis een optie? woensdag 22 mei 2013 @ 10:39:20 #257
70532 loveli
N
pi_126847788
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 10:37 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Hoe denk je dat ik eruit zie als de krullers eruit zijn?
crap in = crap out
pi_126847835
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 10:37 schreef loveli het volgende:

[..]

Echt uitborstelen/kammen is een no-go met mijn haar. Dan krijg ik er echt alleen een bos pluis voor terug :') Niet eens een afro zoals aurum.

Meer dit idee, helaas:

Dus ik haal er tijdens het wassen mijn vingers goed doorheen, en daarna spul erin, gewoon op laten drogen en wat losschudden.
dat doe ik als ik tijd heb, anders föhn ik het vaker als een razende droog, waardoor ik er alsnog uitzie alsof ik recentelijk ontploft ben
pi_126847843
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 10:37 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

_O- :D

quote:
14s.gif Op woensdag 22 mei 2013 10:38 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Al is het maar vanwege dit filmpje O+

Lekker fout. O+
pi_126847971
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 10:37 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik kende 'm helemaal niet, maar ik zou er geen moeite mee hebben inderdaad.
pi_126848019
Ik borstel mijn haar goed door voor ik mijn haar was, daarna als het droog is niet meer. Hoogstens bij mijn scheiding even gauw met de kam een beetje netjes maken, maar niet met een borstel er helemaal door heen. Dan krijg ik een beetje een seventies look. :')
  woensdag 22 mei 2013 @ 10:47:58 #262
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126848091
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 10:44 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik kende 'm helemaal niet, maar ik zou er geen moeite mee hebben inderdaad.
Kijktip: Supernatural! *O*

"Damn it, Sammy! }:| "
pi_126848156
Balls! :D
  woensdag 22 mei 2013 @ 11:14:02 #264
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126848962
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 10:45 schreef Goodbye het volgende:
Ik borstel mijn haar goed door voor ik mijn haar was, daarna als het droog is niet meer. Hoogstens bij mijn scheiding even gauw met de kam een beetje netjes maken, maar niet met een borstel er helemaal door heen. Dan krijg ik een beetje een seventies look. :')
Pics van de seventies look :P
And eternity in an hour.
pi_126849020
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:14 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Pics van de seventies look :P
Die bestaan uiteraard niet. :P
  Vis een optie? woensdag 22 mei 2013 @ 11:17:25 #266
70532 loveli
N
pi_126849068
Proxy's O+ Vooral als je noob bent O+
crap in = crap out
  woensdag 22 mei 2013 @ 12:03:25 #267
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126850657
Hoi, wij gaan uitwaaien en koukleumen, heel letterlijk'
Lijst
O bak salade met gekookt ei, boterham ham, beker melk, beschuit kaas
T's: appel, peer, cappucinno, dropjes, bier
D: dinerbuffet
T: paar biertjes en bittergarnituur
  woensdag 22 mei 2013 @ 12:07:42 #268
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126850801
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:15 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Die bestaan uiteraard niet. :P
Wat niet is kan nog komen.

Pindakaas :9~ En ik heb geen gebakje gehad, woei!
And eternity in an hour.
  woensdag 22 mei 2013 @ 12:08:15 #269
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126850822
Ben benieuwd wat ik de komende dagen allemaal ga eten :9~. M. heeft een stamkroeg :'), daar gaan we sowieso naartoe.
And eternity in an hour.
pi_126850969
pffffff dat was jillian level 3 dag 2.
Vind level 3 een stuk leuker dan level 2 gelukkig.
pi_126851019
Een van de onderzoekers hier toegang tot het artikel in de spoiler? Ik helaas niet -O-

SPOILER
Ja doei.
  woensdag 22 mei 2013 @ 12:17:04 #272
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126851151
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:11 schreef Skoap het volgende:
Dat biedt hoop :P.
And eternity in an hour.
pi_126851668
Zeg, vraagje....
Ik eet dus redelijk gelijk qua aantal kcal elke dag, maar af en toe heb ik zo'n dag dat t veel meer is, kan dat kwaad? Ik bedoel, dat komt gemiddeld denk ik eens in de maand voor ofzo.
compact en kleverig.
pi_126851690
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:13 schreef motorbloempje het volgende:
Een van de onderzoekers hier toegang tot het artikel in de spoiler? Ik helaas niet -O-

SPOILER
Helaas, uva niet :(.
pi_126851699
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:11 schreef Skoap het volgende:
we zijn weer gelijk :D

Maar ik sla morgen over, dus dan lig jij weer voor :+
compact en kleverig.
pi_126851903
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:13 schreef motorbloempje het volgende:

SPOILER
Is maar 2 pagina's?
pi_126851961
Is waarschijnlijk een review. Had inderdaad niet goed gekeken. Never mind, bedankt voor 't kijken beide! :*
Ja doei.
pi_126852019
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zeg, vraagje....
Ik eet dus redelijk gelijk qua aantal kcal elke dag, maar af en toe heb ik zo'n dag dat t veel meer is, kan dat kwaad? Ik bedoel, dat komt gemiddeld denk ik eens in de maand voor ofzo.
Nee :)
pi_126852050
Motivatiebrieven :{ Motivatiebrieven in het Engels :{. Motivatiebrieven in het Engels waar een deel van je toekomst afhangt :{. Ik ga wel weer een rondje lopen ofzo :').
pi_126852155
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:38 schreef motorbloempje het volgende:
Is waarschijnlijk een review. Had inderdaad niet goed gekeken. Never mind, bedankt voor 't kijken beide! :*
Ik kon em wel openen iig. Doorsturen?
pi_126852189
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:43 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ik kon em wel openen iig. Doorsturen?
Kan nooit kwaad! motorbloempje at fok punt en el werkt! O+
Ja doei.
  woensdag 22 mei 2013 @ 12:44:58 #282
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126852210
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zeg, vraagje....
Typisch iets om aan uniek te vragen :P. Bij haar kan het duidelijk geen kwaad, dus bij jou ook niet :).
And eternity in an hour.
pi_126852433
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 10:37 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ik heb opeens bijna geen krullen meer. Ik vind het heel maf! Ik kan nu dus wel gewoon mijn haar borstelen en dan zit het beter dan daarvoor :o. Ik mis mijn krullen wel, ik hoop dat ze nog terugkomen :'(
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_126852484
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:39 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Nee :)
Het is toch juist beter om een beetje af te wisselen? Zodat je lijf niet 'lui' wordt toch?
Las zoiets in BTFFTM over dat cyclen. dus paar dagen wat lager dan je onderhoud en dan paar dagen wat erboven
  woensdag 22 mei 2013 @ 12:52:05 #285
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126852502
Dan voel ik me meteen al minder schuldig over m'n reep van gisteren :P. En bij voorbaat ook alvast over de komende dagen 8-).
And eternity in an hour.
  woensdag 22 mei 2013 @ 12:52:21 #286
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126852515
BTFFTM?
And eternity in an hour.
  Vis een optie? woensdag 22 mei 2013 @ 12:52:55 #287
70532 loveli
N
pi_126852543
Je moet gewoon elke dag exact hetzelfde aantal kcals eten en exact evenveel verbranden.
crap in = crap out
pi_126852559
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:52 schreef _Dido_ het volgende:
BTFFTM?
Burn the fat feed the muscle 8-)
  Vis een optie? woensdag 22 mei 2013 @ 12:53:44 #289
70532 loveli
N
pi_126852577
Voor degenen die dat serieus willen nemen, niet doen.
crap in = crap out
pi_126852597
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:51 schreef Nallie het volgende:

[..]

Het is toch juist beter om een beetje af te wisselen? Zodat je lijf niet 'lui' wordt toch?
Las zoiets in BTFFTM over dat cyclen. dus paar dagen wat lager dan je onderhoud en dan paar dagen wat erboven
:Y
pi_126852609
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:53 schreef loveli het volgende:
Voor degenen die dat serieus willen nemen, niet doen.
lijkt me ook een onmogelijke opgave :D
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 22 mei 2013 @ 12:54:41 #292
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126852620
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:52 schreef loveli het volgende:
Je moet gewoon elke dag exact hetzelfde aantal kcals eten en exact evenveel verbranden.
:')
And eternity in an hour.
pi_126852683
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:40 schreef Chicolate het volgende:
Motivatiebrieven :{ Motivatiebrieven in het Engels :{. Motivatiebrieven in het Engels waar een deel van je toekomst afhangt :{. Ik ga wel weer een rondje lopen ofzo :').
hup, hup, maak eens een mooie brief! Zat mensen hier die de boel kunnen bekijken me dunkt.

Wakker gebeld :(
pi_126852755
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:31 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

we zijn weer gelijk :D

Maar ik sla morgen over, dus dan lig jij weer voor :+
hehe :D

Wat vind jij van level 3?
pi_126852758
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:40 schreef Chicolate het volgende:
Afhankelijk van de deadline (heb er zelf ook nog wat..) kan ik er wel naar kijken als 'ie af is! Motivatiebrieven, lastig. Ben zelf nu ook met een PhD proposal bezig, en wat mensen aan het mailen voor PhD-supervision, en het blijft lastig de juiste toon te vinden (al heb ik al wel twee enthousiaste reacties teruggehad, dát is wel positief).
Ja doei.
pi_126852833
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:56 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

hup, hup, maak eens een mooie brief! Zat mensen hier die de boel kunnen bekijken me dunkt.

Wakker gebeld :(
:{

Moet zelf even kijken of 'Batterij is opgeladen'-geluid uit kan zetten. :')
Op stil zetten dus...
pi_126853119
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Kan nooit kwaad! motorbloempje at fok punt en el werkt! O+
Hier in de UB staan zelfs 2 papieren versies zie ik.
pi_126853300
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:50 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik heb opeens bijna geen krullen meer. Ik vind het heel maf! Ik kan nu dus wel gewoon mijn haar borstelen en dan zit het beter dan daarvoor :o. Ik mis mijn krullen wel, ik hoop dat ze nog terugkomen :'(
kan door de zwangerschap, had Daphne Deckers ook volgens mij :Y
pi_126853461
Dan maar geen baby -O-
  woensdag 22 mei 2013 @ 13:22:54 #300
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126853601
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 13:18 schreef Nallie het volgende:
Dan maar geen baby -O-
BAM --> afro :D
  Vis een optie? woensdag 22 mei 2013 @ 13:23:02 #301
70532 loveli
N
pi_126853607
Over zwangerschap gesproken, kuki geeft nog steeds geen sjoege?
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')