PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Luckboxquote:
Ja ja,dat komt straks terug om hier ff een arabische lente te maken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
https://www.facebook.com/(...)0005911506056&type=1
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahaha wie heet er nou Daniel echt een rare naam haha.quote:
"He is a SMLENO-silver player."quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ging net uitloggen en ik probeerde in te loggen op het EA forum maar dat lukte ook niet. Iemand postte dat plaatje van TOTS Bale + RvP + Messi + Fuentes in een pack op het EA forum en iemand zei dat het fake was omdat er een silver in zatIk wilde daarop reageren door te zeggen dat Fuentes niet zomaar een silver is maar dat kon nu dus niet.
lololololquote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ging net uitloggen en ik probeerde in te loggen op het EA forum maar dat lukte ook niet. Iemand postte dat plaatje van TOTS Bale + RvP + Messi + Fuentes in een pack op het EA forum en iemand zei dat het fake was omdat er een silver in zatIk wilde daarop reageren door te zeggen dat Fuentes niet zomaar een silver is maar dat kon nu dus niet.
He's a center bek that's only 1 meter 72 centimeters long but in for for toe he is still toe keequote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
He's a center bek that's only 1 meter 72 centimeters long but in for for toe he is still toe kee
leugens.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:43 schreef Jimbo het volgende:
wat een kut 50k pakjes gister zeg
150k erdoorheen gejast, voor nog geen 4k aan spelers gehadde beste was Kaka
![]()
Makaay, Engelaar, Salgado, Dudek, Ayala(?), Die tjech op camquote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wie herkennen jullie in dit team: [ afbeelding ]
Ik herken de GK, RB, CAM (die van Schalke) CM en de ST. De anderen herken ik niet of ik weet de namen niet.
makaay, Dudekquote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik herken de GK, RB, CAM (die van Schalke) CM en de ST. De anderen herken ik niet of ik weet de namen niet.
mja discard value misschien jaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
leugens.
zo'n 50k pakje kan je minimaal voor 7200 coins discarden
Ik had IF Mirallas en Di Mariaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:43 schreef Jimbo het volgende:
wat een kut 50k pakjes gister zeg
150k erdoorheen gejast, voor nog geen 4k aan spelers gehadde beste was Kaka
![]()
Makaay en Engelaarquote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ze Roberto dacht ik? Het zijn allemaal legends. Wie is die Tsjech op CAM dan? En die LB heet volgens mij Hreidarsson ofzo. Die RCB komt me bekend voor maar ik kan niet op zijn naam komen en die LS en die RM ken ik denk ik niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:46 schreef vandermar het volgende:
Die braziliaan is die van Flamengo met longshots of niet?
Die heb ik een tijdje geleden gevonden maar ik weet niet meer waar. Hij had wel 75/76 shooting en iets van 67 pace maar voor de rest weet ik het niet meer.quote:
Best aardig voor als je 433 speelt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die heb ik een tijdje geleden gevonden maar ik weet niet meer waar. Hij had wel 75/76 shooting en iets van 67 pace maar voor de rest weet ik het niet meer.
echte legends waar nog nooit iemand van heeft gehoordquote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ze Roberto dacht ik? Het zijn allemaal legends. Wie is die Tsjech op CAM dan? En die LB heet volgens mij Hreidarsson ofzo. Die RCB komt me bekend voor maar ik kan niet op zijn naam komen en die LS en die RM ken ik denk ik niet.
nope helemaal niks, beetje jammer dat ik een potje was gestart op de xbox, daarna werd ik eruit gegooid, had nooit een potje moeten starten,quote:
Daar gaat je smetloze DNF-ratio.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:12 schreef Maver24 het volgende:
[..]
nope helemaal niks, beetje jammer dat ik een potje was gestart op de xbox, daarna werd ik eruit gegooid, had nooit een potje moeten starten,
Ach, dan maar even teams bedenkenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar gaat je smetloze DNF-ratio.
beetje jammer van die RM, 4411 is ook een kut formatiequote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:16 schreef over_hedge het volgende:
Misschien dit even maken:
[ afbeelding ]
Pepe is een kneiter fijne RM hoorquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:17 schreef Maver24 het volgende:
[..]
beetje jammer van die RM, 4411 is ook een kut formatie
Formaties is iets persoonlijk hequote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:17 schreef Maver24 het volgende:
[..]
beetje jammer van die RM, 4411 is ook een kut formatie
quote:
ik heb het niet zo op non rare spelers, vind ze gewoon lelijk in een team staan , sommige zijn wel goed hoor maar ik heb er niks meequote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Formaties is iets persoonlijk heEn ja rm is wel jammer, maar aan de andere kant hebben non rare spelers me wel vaker verbaast over hoe goed ze het doen
Iedereen heeft een banquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:20 schreef dion_v_k het volgende:
Ik kom niet meer op de app![]()
De app herkend mijn wachtwoord ineens niet meer
CE gebruikt zeker... vergeet het maar.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:20 schreef dion_v_k het volgende:
herkent.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:20 schreef dion_v_k het volgende:
Zie je niks van hoor in het veldquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik heb het niet zo op non rare spelers, vind ze gewoon lelijk in een team staan , sommige zijn wel goed hoor maar ik heb er niks mee
Ik gebruik geen CE. Ik bedoel ook de app op mijn tel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
CE gebruikt zeker... vergeet het maar.
zeg maartegen je spelers en coins.
na een lang en smerig ziektebed heeft EA de hoop op een goed product opgegeven.quote:
Nu zijn we allemaal gedwongen een sociaal leven op te bouwen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
na een lang en smerig ziektebed heeft EA de hoop op een goed product opgegeven.
Sociaal leven incommingquote:
"Haal dat ding maar van de beademing"quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
na een lang en smerig ziektebed heeft EA de hoop op een goed product opgegeven.
Kun je je studie versneld afronden en een baan gaan zoekenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:25 schreef Maver24 het volgende:
EA heeft gewoon de stekker eruit getrokken, zometeen een extra nieuws bericht EA dat het einde daar is. Das pech,alles weg
Een kleiner woord dan groot.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Last is een groot woord. Maar ik kom er inderdaad niet in.
straks heel FC voorvocht met tijd overquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kun je je studie versneld afronden en een baan gaan zoeken
hahahaha, aan alles zit een nadeel maar ook een voordeelquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kun je je studie versneld afronden en een baan gaan zoeken
Daar ben ik ook bang voor. Dan gaan ze onze straten onveilig makenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
straks heel FC voorvocht met tijd over![]()
dat kan de wereld niet aan. we gaan er aan
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
hahahaha, aan alles zit een nadeel maar ook een voordeel
Omkoping?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:38 schreef Revontulet het volgende:
Massimo Carrera voor 2.5 jaar de cel in
Dodelijk ongeluk veroorzaaktquote:
Mijn hond heeft vanochtend mijn beeldscherm geslooptquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mijn hond heeft vanochtend mijn beeldscherm gesloopt
Maar je mag toch eigenlijk helemaal geen dodelijk ongeluk veroorzaken?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:43 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dodelijk ongeluk veroorzaaktBest klote, Conte kunnen ze missen aangezien Carrera het brein achter dit Juve is
Ja man, hij had beter die Conte dood kunnen rijden.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:43 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dodelijk ongeluk veroorzaaktBest klote, Conte kunnen ze missen aangezien Carrera het brein achter dit Juve is
Oh nee joh?! Dat snap ik ook welquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar je mag toch eigenlijk helemaal geen dodelijk ongeluk veroorzaken?
Weet je in ieder geval wat je moet vragen als cadeau voor je kindquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb nog een oude versterker liggen maar die klinkt voor geen ruk.
Een gitaarversterkerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Weet je in ieder geval wat je moet vragen als cadeau voor je kind
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Een gitaarversterker![]()
Jij weet zeker al wat je vraagt voor dierendag?
Dure versterker die kaput is?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Een gitaarversterker![]()
Jij weet zeker al wat je vraagt voor dierendag?
VOX VT20+ dus valt wel mee.quote:
Haha ja net weer een pilletje opquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:48 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Komt zeker door de morfine?Het is je vergeven hoor
Kan altijd.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:49 schreef marcie216 het volgende:
Kan je nu nog steeds winst maken met zilver 2500 packs? Of zijn de prijzen daar ook extreem gedaald
Line6quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
VOX VT20+ dus valt wel mee.
Ik heb nu nog een Line6 spider staan maar die is ruk.
Peavey Vypyr heeft zeker vele malen mooier geluid dan de Line6!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:50 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Line6Heb zelf een Peavey Vypyr, vergelijkbare functies als de Line6 alleen is het geluid naar mijn mening vele malen beter
Wat ga je jouw kind het eerste leren? Smoke on the water?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
VOX VT20+ dus valt wel mee.
Ik heb nu nog een Line6 spider staan maar die is ruk.
Dat is nu in ieder geval niet meer zo, vooral dankzij alle HH's. Misschien over een paar weken weer.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:51 schreef marcie216 het volgende:
Ja maar toen was het dat je op bijna alle pakjes winst maakte
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat ga je jouw kind het eerste leren? Smoke on the water?![]()
twitter:SuleyOzturk twitterde op dinsdag 21-05-2013 om 13:20:19AS Monaco heeft na Falcao (70 miljoen) ook Joao Moutinho en James Rodriguez (totaal 60 miljoen) vastgelegd. (Bron: Sky Italia). reageer retweet
Is er ook zo'n rijke olie man in Monaco gestapt?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:03 schreef Zhano het volgende:
twitter:SuleyOzturk twitterde op dinsdag 21-05-2013 om 13:20:19AS Monaco heeft na Falcao (70 miljoen) ook Joao Moutinho en James Rodriguez (totaal 60 miljoen) vastgelegd. (Bron: Sky Italia). reageer retweet
Sjezus. Ligue 1 wordt volgend jaar een hele interessante competitiequote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:03 schreef Zhano het volgende:
Met zo'n jurk ja.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is er ook zo'n rijke olie man in Monaco gestapt?
Ow. Maar die is laatst ook in een jurk gesignaleerdquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Een rus volgens mij hoor...
Deze: http://en.wikipedia.org/wiki/Dmitry_Rybolovlev
Je lult uit je nek.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ow. Maar die is laatst ook in een jurk gesignaleerd
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prima. Beter dan uit je lul nekken.
Ooit geprobeerd? Lijkt me niet, dus wederom lul je uit je nek.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prima. Beter dan uit je lul nekken.
Nee, niet geprobeerd. Maar ik heb het eens een ander zien doen, en daar werd ik ook al niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ooit geprobeerd? Lijkt me niet, dus wederom lul je uit je nek.
Kwam het op je gezicht?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, niet geprobeerd. Maar ik heb het eens een ander zien doen, en daar werd ik ook al niet vrolijk van.
Dat een vriend van jou uit zijn lul in jou gezicht nekte? Wat heb ik daaraan? Tevens nergens voor nodig. PI's niet gezien zeker?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat zou jij wel willen, he Gurbuh?
Waar staat PI voor? Prestatie indicatoren?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat een vriend van jou uit zijn lul in jou gezicht nekte? Wat heb ik daaraan? Tevens nergens voor nodig. PI's niet gezien zeker?
Post Icon... Je moet die Brabo's ook alles uitleggenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waar staat PI voor? Prestatie indicatoren?
Als ik daar ook nog op moet gaan lettenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Post Icon... Je moet die Brabo's ook alles uitleggen
Oke.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vucinic was eigenlijk beter dan TOTS Damjanovic
Bakkes dicht kut.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Post Icon... Je moet die Brabo's ook alles uitleggen
Mijn vrouw wil nu al beginnen met het ontruimen van de potentiele babykamer. En dat terwijl het pas half okt zover is, en we nog helemaal geen babykamer hebben gekochtquote:
Ik vond hem echt goed, had dat team juist verkocht omdat ik Vucinic kut vondquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vucinic was eigenlijk beter dan TOTS Damjanovic
Vucinic had bij mij 15 goals in 7 wedstrijden en Damjanovic 3 goals in 7 wedstrijdenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:23 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Ik vond hem echt goed, had dat team juist verkocht omdat ik Vucinic kut vond
Ja dat is erg.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn vrouw wil nu al beginnen met het ontruimen van de potentiele babykamer. En dat terwijl het pas half okt zover is, en we nog helemaal geen babykamer hebben gekocht
Heb je dat boek van Kluun gelezen? Ben er nu mee bezig, hilarischquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja dat is erg.
Bij mij wou ze al gelijk beginnen nadat ze over de zwangerschapstest heen had gepist.
Komt een vrouw bij de dokter?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb je dat boek van Kluun gelezen? Ben er nu mee bezig, hilarisch
Kluunquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb je dat boek van Kluun gelezen? Ben er nu mee bezig, hilarisch
Die ga ik maar eens downloaden dan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee. Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt. Zo herkenbaar
Gaat over hoe hij de eerste zwangerschap van zijn vrouw ervaarde. Ik kreeg het cadeau van mijn zusje, vind de eerste hoofdstukken in ieder geval erg grappig. Gaat er ook over dat ze direct een kinderkamer moeten hebben enzoquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die ga ik maar eens downloaden dan.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gaat over hoe hij de eerste zwangerschap van zijn vrouw ervaarde. Ik kreeg het cadeau van mijn zusje, vind de eerste hoofdstukken in ieder geval erg grappig. Gaat er ook over dat ze direct een kinderkamer moeten hebben enzo
Ergens halverwege het boek staat een hoofdstuk "Sex tijdens de zwangerschap". Ik moest hardop lachen toen ik zag wat er volgdequote:
Serie Aquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:52 schreef ThadCastle het volgende:
Welke TOTS denken jullie dat er morgen komt? Ik denk Liga BBVA.
Ik hoef niemand uit de Serie A, tenzij er een Colombiaan bij zit of Marchetti/Ogbonna/Gamberini/Chiellini (lijkt me niet). Vidal wilde ik eerst, maar heb dat team nu verkocht.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik wil TOTS Courtois, dan ben ik voorlopig klaar met TOTS spelers kopen
Ik had bij de NIF/IF/SIF ook al geen last van zijn workrates. Wel viel hij in de lucht wat tegen so far.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:56 schreef ThadCastle het volgende:
Hoe is TOTS Vertonghen? Staat hij wel in de verdediging of is hij constant uit positie?
Steeds uit positie voor mij, twijfel nog om hem te houden, misschien maar verkopenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:56 schreef ThadCastle het volgende:
Hoe is TOTS Vertonghen? Staat hij wel in de verdediging of is hij constant uit positie?
Ik speel met hem in 352. Daarnaast Kompany en MOTM Ivanovic. Speelt geweldig.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:56 schreef ThadCastle het volgende:
Vertonghenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik speel met hem in 352. Daarnaast Kompany en MOTM Ivanovic. Speelt geweldig.
Ik ook niet gelukkig. Wel van backs. Maar ook dan verschilt het nog. Marcelo staat nooit op de goede plek..niet toen ik hem had en niet als ik tegen hem moet. Net als De Ceglie. Maar andere H/M backs hebben daar weer minder last van. Ga nu wel echt voor M/M als het even kan though.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:59 schreef wieisboos het volgende:
Ik heb nog nooit last gehad van workrates bij een CB
Ik vind Marcelo nog best prima eigenlijk. Zolang je maar niet aan beide kanten van die assertievelingen hebt. Marcelo links en Konko rechts werkt prima.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ook niet gelukkig. Wel van backs. Maar ook dan verschilt het nog. Marcelo staat nooit op de goede plek..niet toen ik hem had en niet als ik tegen hem moet. Net als De Ceglie. Maar andere H/M backs hebben daar weer minder last van. Ga nu wel echt voor M/M als het even kan though.
geliked en gesurprisedquote:
ik heb de muziek niet gehoord, maar ik denk dat je muziek smaak wel goed is.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
[..]
Nou sorry.Ik gebruik volgende keer wel Iron Maiden
IF Agger heb ik gekocht..lijkt me echt een beest. Perfecte CCB voor jouquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:07 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Mata wordt TOTS Mata. CB Kompany waarschijnlijk, zodat ik TOTS Courtois er ook in past. Lukaku wordt SIF Lukaku natuurlijk
LCB twijfel ik nog hoe ik dat zal verbeteren
Voor elke positie heb ik wel een sub.
Een Chelsea team zonder Luiz en Lampardquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:07 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Mata wordt TOTS Mata. CB Kompany waarschijnlijk, zodat ik TOTS Courtois er ook in past. Lukaku wordt SIF Lukaku natuurlijk
LCB twijfel ik nog hoe ik dat zal verbeteren
Voor elke positie heb ik wel een sub.
Ik vond de NIF van Boscielny en Agger echt fijn achterinquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF Agger heb ik gekocht..lijkt me echt een beest. Perfecte CCB voor jou
Die IF van Agger was maar 30k..had ik niet verwachtquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Een Chelsea team zonder Luiz en Lampard
[..]
Ik vond de NIF van Boscielny en Agger echt fijn achterin
Kijk nog eens goedquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Een Chelsea team zonder Luiz en Lampard
[..]
Ik vond de NIF van Boscielny en Agger echt fijn achterin
Heb ik een tijdje gehad...maar ik vond 'm maar zo-zo.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die IF van Agger was maar 30k..had ik niet verwacht
High Med work rates.. David en Frank hebben ook ook al attacking rates. Moses ook. Vertrouw dat niet zoquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF Agger heb ik gekocht..lijkt me echt een beest. Perfecte CCB voor jou
Jawel zou Vertonghen in het midden zetten aangezien veel tegenstanders door het midden proberen te spelen en daar is Vidic te traag voor.quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:21 schreef MolFan het volgende:
[..]
Jawel zou Vertonghen in het midden zetten aangezien veel tegenstanders door het midden proberen te spelen en daar is Vidic te traag voor.
Zodat Vidic lekker de trage vleugelspelers kan dekken?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:21 schreef MolFan het volgende:
[..]
Jawel zou Vertonghen in het midden zetten aangezien veel tegenstanders door het midden proberen te spelen en daar is Vidic te traag voor.
Dit ja. Ik denk dat Ferdinand daar ook qua pace tekort komt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zodat Vidic lekker de trage vleugelspelers kan dekken?
Vleugels is idd ook kut alleen je moet je afvragen welke krijg ik vaker tegen? Mensen die over de vleugels spelen of steekballen door het midden geven? Bij mij dat laatstequote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zodat Vidic lekker de trage vleugelspelers kan dekken?
Hoge steekballen door het midden kunnen ook worden opgevangen door de LCB/RCB, als je ze goed rugdekking laat geven. Je moet centraal gewoon een hele goede kopper wegzetten, en die mag wat minder snel zijn.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:23 schreef MolFan het volgende:
[..]
Vleugels is idd ook kut alleen je moet je afvragen welke krijg ik vaker tegen? Mensen die over de vleugels spelen of steekballen door het midden geven? Bij mij dat laatste
Mag minder snel idd maar 50 pace is wel ff iets te traagquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoge steekballen door het midden kunnen ook worden opgevangen door de LCB/RCB. Je moet centraal gewoon een hele goede kopper wegzetten, en die mag wat minder snel zijn.
Ik zeg de onderste. Ik heb Kompany ipv Vidic en verder hetzelfde, verdedigt best wel lekkerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:24 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
zou dit niet beter zijn ?,
of deze
[ afbeelding ]
Heb ik al een keer in 4231 gehad, daar was hij poepquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:25 schreef Tim86 het volgende:
WAAROM ZEG IK AGGER ALS IK SKRTEL BEDOEL??????
Skrtel had ik het dus over...die was 30k en heeft low/high
Ik dacht dat je ook Skrtel bedoeldequote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:25 schreef Tim86 het volgende:
WAAROM ZEG IK AGGER ALS IK SKRTEL BEDOEL??????
Skrtel had ik het dus over...die was 30k en heeft low/high
Dat zullen we merken. Had er eigenlijk NIF Kompany staan, maar dan kan ik dit team en mijn Nederbelgjes niet bij elkaar op de bank zetten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ook Skrtel bedoelde
Paranormaal enzo
Maar dus nogmaals: IF Skrtel is maar zo-zo
Ikke snap. Ik ben benieuwd wat jij ervan gaat vindenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zullen we merken. Had er eigenlijk NIF Kompany staan, maar dan kan ik dit team en mijn Nederbelgjes niet bij elkaar op de bank zetten.
Mwah ik heb genoeg potjes met Mertesacker op CCB gespeeld en dat gaat primaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:24 schreef MolFan het volgende:
[..]
Mag minder snel idd maar 50 pace is wel ff iets te traag
Mertesacker?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:32 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Mwah ik heb genoeg potjes met Mertesacker op CCB gespeeld en dat gaat prima
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
In mijn 3-5-2 team kan ik prima met 72-68-71 pace CBs omgaan. Met dat team heb ik ook divisie 1 gewonnen.
Nee want je vangt die speler makkelijk op steeds. Hij wordt er alleen uitgelopen als hij erachter aan moet rennen, maar dan schakel je over naar de LCB/RCBquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:33 schreef MolFan het volgende:
[..]
Iedere speler met 60+ pace loopt hem voorbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
cd schoonlikkenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Elke keer als ik een goal scoor met FIFA valt mijn geluid weg en even later loopt hij vast.
ontwenningsverschijnselenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Elke keer als ik een goal scoor met FIFA valt mijn geluid weg en even later loopt hij vast.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:42 schreef quer het volgende:
[ afbeelding ]
cliché ik weet hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hele slechte troll weer.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]Alsof dat zo traag is, paceabuser.
Ja na 5 weken geen goal gescoord te hebben begint hij misschien te flippen.quote:
TOTS ferdinand is anders welquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met al het geld dat je hebt Michu in de spits zettenVerdediging is ook maar zozo
Ik zeg je: Over 4 uur is hij weer bezig met nieuwe keuzes.. Dit gaat hem absuluut niet bevallen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
TOTS ferdinand is anders wel![]()
al was dat in een 4 mans verdediging.
Ik ga mijn wekker alvast zettenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zeg je: Over 4 uur is hij weer bezig met nieuwe keuzes.. Dit gaat hem absuluut niet bevallen.
Michu lijkt me een beest naast een snellere spitsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met al het geld dat je hebt Michu in de spits zettenVerdediging is ook maar zozo
Met het budget van Maver is TOTS Benteke toch beter? En Nani en Valencia... tja. Denk dat hij het snel gewoontjes gaat vinden, en zijn CB's en Carrick te traag.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Michu lijkt me een beest naast een snellere spits
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met het budget van Maver is TOTS Benteke toch beter? En Nani en Valencia... tja. Denk dat hij het snel gewoontjes gaat vinden, en zijn CB's en Carrick te traag.
Ik vond Benteke maar zo zo al moet ik wel de TOTS versie nog proberenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met het budget van Maver is TOTS Benteke toch beter? En Nani en Valencia... tja. Denk dat hij het snel gewoontjes gaat vinden, en zijn CB's en Carrick te traag.
Wat ik ook kan doen ipv van Suarez halen is TOTS Benteke en dan op RM TOTS Hazard halen, TOTS Michu laat ik staan,ik vind em echt heel goed.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Doe gewoon wat je zelf leuk vind.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wat ik ook kan doen ipv van Suarez halen is TOTS Benteke en dan op RM TOTS Hazard halen, TOTS Michu laat ik staan,ik vind em echt heel goed.
Suarez altijd laten staanquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wat ik ook kan doen ipv van Suarez halen is TOTS Benteke en dan op RM TOTS Hazard halen, TOTS Michu laat ik staan,ik vind em echt heel goed.
gewoon dit doenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gewoon dit doen![]()
http://wefut.nl/squad/1596
Haha het team het dan ook een mavertje op linksquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zal het wel goed doen als LM in een 352.
Gewoon lekker passen, dribbelen en schieten. Geen dieptepassjes versturen op hem.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zal het wel goed doen als LM in een 352.
Zie het nu pas.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Haha het team het dan ook een mavertje op links
begovic ... kom op doe dan gewoon llorisquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:03 schreef Maver24 het volgende:
ik ben er uit, dit gaat em worden
[ afbeelding ]
Weet je het wel zeker?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:03 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Komt Robben niet veel beter tot zijn recht op links, en Podolski op rechts?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:03 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck 9 chem.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:04 schreef Topiek het volgende:
[..]
Komt Robben niet veel beter tot zijn recht op links, en Podolski op rechts?
inb4 not sure if serious.gifquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:04 schreef Topiek het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:04 schreef Topiek het volgende:
[..]
Chemistry kaarten?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:05 schreef Topiek het volgende:
[..]
Daar kun je toch van die kut kaarten voor kopen?
Go home, you are drunk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:05 schreef Topiek het volgende:
[..]
Daar kun je toch van die kut kaarten voor kopen?
Ja ik weet het nu zeker, Martinez is gewoon een baas die er ook in hoort te staan, net zoals Robben, Hoop dat Dante ook een TOTS gaat krijgenquote:
die vraag word hier 5 à 6x per week gesteld.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:06 schreef v0lt026 het volgende:
Komt Neymar op LM in 3-5-2 een beetje tot z'n recht?
En ik mis 5 à 6x per week het antwoordquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:07 schreef quer het volgende:
[..]
die vraag word hier 5 à 6x per week gesteld.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:07 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
En ik mis 5 à 6x per week het antwoord
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:06 schreef v0lt026 het volgende:
Komt Neymar op LM in 3-5-2 een beetje tot z'n recht?
quote:
Fut inhoudelijke vragen mogen altijd Queer, hoe vaak ze ook worden gesteld. Als ze maar niet zijn : Denken jullie dat de prijzen gaan zakken/stijgenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:07 schreef quer het volgende:
[..]
die vraag word hier 5 à 6x per week gesteld.
Reina is echt een van de beter keepers in het spel echt stukken beter dan helmpje bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:09 schreef vandermar het volgende:
Wat een vuile teringhonden kom ik tegen.
1x een 433 team die normaal speelt en 6x een 352 team die ultra def speelt.
7x verloren, de hoeveelheid ballen die op de paal en lat komenachterlijk, echt te achterlijk voor woorden.
Laatste potje tegen een smerige kneus die maar achterin rond blijft spelen 60% balbezit heeft hij en scoort bij zijn enige kans in de 86e minuuthij crosst de bal en Reina (voor de rest een prima keeper) schiet er onder door
Wat is zijn prijs nu dan ?, heb er nog helemaal niet naar gekekenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zal de prijs van TOTS Hazard nog zakken jongens?
Nani en Valenciaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:10 schreef Topiek het volgende:
Ik zoek vervanging voor Walcott en Young, (LM en RM), in 3-5-2 formatie. Iemand tips?
Ja klopt maar soms gaat een keeper op een debiele manier onder de bal door. Ik ben nu zo pissigquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Reina is echt een van de beter keepers in het spel echt stukken beter dan helmpje bijvoorbeeld
Weet je t zeker? Workrates van je LM en RM gaan je team nekken vrees ik.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:03 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Neymar (een beetje)quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:10 schreef Topiek het volgende:
Ik zoek vervanging voor Walcott en Young, (LM en RM), in 3-5-2 formatie. Iemand tips?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Fut inhoudelijke vragen mogen altijd Queer, hoe vaak ze ook worden gesteld. Als ze maar niet zijn : Denken jullie dat de prijzen gaan zakken/stijgen
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zal de prijs van TOTS Hazard nog zakken jongens?
Geen idee het was eigenlijk de bedoeling om TT gek te maken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wat is zijn prijs nu dan ?, heb er nog helemaal niet naar gekeken
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Weet je t zeker? Workrates van je LM en RM gaan je team nekken vrees ik.
Daar moet je gewoon om lachen als een boer met kiespijn dat werkt voor mij het bestequote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja klopt maar soms gaat een keeper op een debiele manier onder de bal door. Ik ben nu zo pissigwat een teringspel
laat hem niet weer gaan twijfelenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Weet je t zeker? Workrates van je LM en RM gaan je team nekken vrees ik.
Gelukkig had ik dat totaal niet doorquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geen idee het was eigenlijk de bedoeling om TT gek te maken.
Gedaald?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
Godverdomme die prijs van TOTS Benteke
Adler deed ook lekker gek terwijl hij een hele goede keeper is. Soms is dit spel wel zo raar bezig. Ik schiet voor open goal op de paal terwijl ik daar niet eens richtquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar moet je gewoon om lachen als een boer met kiespijn dat werkt voor mij het beste
350k nog op xboxquote:
Gewoon lachen net zoals Marcelo doet na een eigen goalquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Adler deed ook lekker gek terwijl hij een hele goede keeper is. Soms is dit spel wel zo raar bezig. Ik schiet voor open goal op de paal terwijl ik daar niet eens richtvorige week ook al een keer. Ben ik de keeper voorbij en leeg goal, schiet hij op de paal
rebound voor de keeper
en het is echt geen moeilijke hoek ofzo.
raap me opquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Pepe in een bronze pack #vandermargrappen
Ik hoop nu dat ik net als Tim86 een IF in een pack krijg die ik al in mijn club heb (in dit geval IF Johansen) Dat zou wel grappig zijn
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:15 schreef Maver24 het volgende:
vraag me af of TOTS Benteke nou echt zo goed is of dat hij gewoon zwaar overpriced is en dus totaal niet bijzonder is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |