PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Luckboxquote:
Ja ja,dat komt straks terug om hier ff een arabische lente te maken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
https://www.facebook.com/(...)0005911506056&type=1
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahaha wie heet er nou Daniel echt een rare naam haha.quote:
"He is a SMLENO-silver player."quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ging net uitloggen en ik probeerde in te loggen op het EA forum maar dat lukte ook niet. Iemand postte dat plaatje van TOTS Bale + RvP + Messi + Fuentes in een pack op het EA forum en iemand zei dat het fake was omdat er een silver in zatIk wilde daarop reageren door te zeggen dat Fuentes niet zomaar een silver is maar dat kon nu dus niet.
lololololquote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ging net uitloggen en ik probeerde in te loggen op het EA forum maar dat lukte ook niet. Iemand postte dat plaatje van TOTS Bale + RvP + Messi + Fuentes in een pack op het EA forum en iemand zei dat het fake was omdat er een silver in zatIk wilde daarop reageren door te zeggen dat Fuentes niet zomaar een silver is maar dat kon nu dus niet.
He's a center bek that's only 1 meter 72 centimeters long but in for for toe he is still toe keequote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
He's a center bek that's only 1 meter 72 centimeters long but in for for toe he is still toe kee
leugens.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:43 schreef Jimbo het volgende:
wat een kut 50k pakjes gister zeg
150k erdoorheen gejast, voor nog geen 4k aan spelers gehadde beste was Kaka
![]()
Makaay, Engelaar, Salgado, Dudek, Ayala(?), Die tjech op camquote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wie herkennen jullie in dit team: [ afbeelding ]
Ik herken de GK, RB, CAM (die van Schalke) CM en de ST. De anderen herken ik niet of ik weet de namen niet.
makaay, Dudekquote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik herken de GK, RB, CAM (die van Schalke) CM en de ST. De anderen herken ik niet of ik weet de namen niet.
mja discard value misschien jaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
leugens.
zo'n 50k pakje kan je minimaal voor 7200 coins discarden
Ik had IF Mirallas en Di Mariaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:43 schreef Jimbo het volgende:
wat een kut 50k pakjes gister zeg
150k erdoorheen gejast, voor nog geen 4k aan spelers gehadde beste was Kaka
![]()
Makaay en Engelaarquote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ze Roberto dacht ik? Het zijn allemaal legends. Wie is die Tsjech op CAM dan? En die LB heet volgens mij Hreidarsson ofzo. Die RCB komt me bekend voor maar ik kan niet op zijn naam komen en die LS en die RM ken ik denk ik niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:46 schreef vandermar het volgende:
Die braziliaan is die van Flamengo met longshots of niet?
Die heb ik een tijdje geleden gevonden maar ik weet niet meer waar. Hij had wel 75/76 shooting en iets van 67 pace maar voor de rest weet ik het niet meer.quote:
Best aardig voor als je 433 speelt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die heb ik een tijdje geleden gevonden maar ik weet niet meer waar. Hij had wel 75/76 shooting en iets van 67 pace maar voor de rest weet ik het niet meer.
echte legends waar nog nooit iemand van heeft gehoordquote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ze Roberto dacht ik? Het zijn allemaal legends. Wie is die Tsjech op CAM dan? En die LB heet volgens mij Hreidarsson ofzo. Die RCB komt me bekend voor maar ik kan niet op zijn naam komen en die LS en die RM ken ik denk ik niet.
nope helemaal niks, beetje jammer dat ik een potje was gestart op de xbox, daarna werd ik eruit gegooid, had nooit een potje moeten starten,quote:
Daar gaat je smetloze DNF-ratio.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:12 schreef Maver24 het volgende:
[..]
nope helemaal niks, beetje jammer dat ik een potje was gestart op de xbox, daarna werd ik eruit gegooid, had nooit een potje moeten starten,
Ach, dan maar even teams bedenkenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar gaat je smetloze DNF-ratio.
beetje jammer van die RM, 4411 is ook een kut formatiequote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:16 schreef over_hedge het volgende:
Misschien dit even maken:
[ afbeelding ]
Pepe is een kneiter fijne RM hoorquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:17 schreef Maver24 het volgende:
[..]
beetje jammer van die RM, 4411 is ook een kut formatie
Formaties is iets persoonlijk hequote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:17 schreef Maver24 het volgende:
[..]
beetje jammer van die RM, 4411 is ook een kut formatie
quote:
ik heb het niet zo op non rare spelers, vind ze gewoon lelijk in een team staan , sommige zijn wel goed hoor maar ik heb er niks meequote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Formaties is iets persoonlijk heEn ja rm is wel jammer, maar aan de andere kant hebben non rare spelers me wel vaker verbaast over hoe goed ze het doen
Iedereen heeft een banquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:20 schreef dion_v_k het volgende:
Ik kom niet meer op de app![]()
De app herkend mijn wachtwoord ineens niet meer
CE gebruikt zeker... vergeet het maar.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:20 schreef dion_v_k het volgende:
herkent.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:20 schreef dion_v_k het volgende:
Zie je niks van hoor in het veldquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik heb het niet zo op non rare spelers, vind ze gewoon lelijk in een team staan , sommige zijn wel goed hoor maar ik heb er niks mee
Ik gebruik geen CE. Ik bedoel ook de app op mijn tel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
CE gebruikt zeker... vergeet het maar.
zeg maartegen je spelers en coins.
na een lang en smerig ziektebed heeft EA de hoop op een goed product opgegeven.quote:
Nu zijn we allemaal gedwongen een sociaal leven op te bouwen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
na een lang en smerig ziektebed heeft EA de hoop op een goed product opgegeven.
Sociaal leven incommingquote:
"Haal dat ding maar van de beademing"quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
na een lang en smerig ziektebed heeft EA de hoop op een goed product opgegeven.
Kun je je studie versneld afronden en een baan gaan zoekenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:25 schreef Maver24 het volgende:
EA heeft gewoon de stekker eruit getrokken, zometeen een extra nieuws bericht EA dat het einde daar is. Das pech,alles weg
Een kleiner woord dan groot.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Last is een groot woord. Maar ik kom er inderdaad niet in.
straks heel FC voorvocht met tijd overquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kun je je studie versneld afronden en een baan gaan zoeken
hahahaha, aan alles zit een nadeel maar ook een voordeelquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kun je je studie versneld afronden en een baan gaan zoeken
Daar ben ik ook bang voor. Dan gaan ze onze straten onveilig makenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
straks heel FC voorvocht met tijd over![]()
dat kan de wereld niet aan. we gaan er aan
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
hahahaha, aan alles zit een nadeel maar ook een voordeel
Omkoping?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:38 schreef Revontulet het volgende:
Massimo Carrera voor 2.5 jaar de cel in
Dodelijk ongeluk veroorzaaktquote:
Mijn hond heeft vanochtend mijn beeldscherm geslooptquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mijn hond heeft vanochtend mijn beeldscherm gesloopt
Maar je mag toch eigenlijk helemaal geen dodelijk ongeluk veroorzaken?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:43 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dodelijk ongeluk veroorzaaktBest klote, Conte kunnen ze missen aangezien Carrera het brein achter dit Juve is
Ja man, hij had beter die Conte dood kunnen rijden.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:43 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dodelijk ongeluk veroorzaaktBest klote, Conte kunnen ze missen aangezien Carrera het brein achter dit Juve is
Oh nee joh?! Dat snap ik ook welquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar je mag toch eigenlijk helemaal geen dodelijk ongeluk veroorzaken?
Weet je in ieder geval wat je moet vragen als cadeau voor je kindquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb nog een oude versterker liggen maar die klinkt voor geen ruk.
Een gitaarversterkerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Weet je in ieder geval wat je moet vragen als cadeau voor je kind
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Een gitaarversterker![]()
Jij weet zeker al wat je vraagt voor dierendag?
Dure versterker die kaput is?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Een gitaarversterker![]()
Jij weet zeker al wat je vraagt voor dierendag?
VOX VT20+ dus valt wel mee.quote:
Haha ja net weer een pilletje opquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:48 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Komt zeker door de morfine?Het is je vergeven hoor
Kan altijd.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:49 schreef marcie216 het volgende:
Kan je nu nog steeds winst maken met zilver 2500 packs? Of zijn de prijzen daar ook extreem gedaald
Line6quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
VOX VT20+ dus valt wel mee.
Ik heb nu nog een Line6 spider staan maar die is ruk.
Peavey Vypyr heeft zeker vele malen mooier geluid dan de Line6!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:50 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Line6Heb zelf een Peavey Vypyr, vergelijkbare functies als de Line6 alleen is het geluid naar mijn mening vele malen beter
Wat ga je jouw kind het eerste leren? Smoke on the water?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
VOX VT20+ dus valt wel mee.
Ik heb nu nog een Line6 spider staan maar die is ruk.
Dat is nu in ieder geval niet meer zo, vooral dankzij alle HH's. Misschien over een paar weken weer.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:51 schreef marcie216 het volgende:
Ja maar toen was het dat je op bijna alle pakjes winst maakte
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat ga je jouw kind het eerste leren? Smoke on the water?![]()
twitter:SuleyOzturk twitterde op dinsdag 21-05-2013 om 13:20:19AS Monaco heeft na Falcao (70 miljoen) ook Joao Moutinho en James Rodriguez (totaal 60 miljoen) vastgelegd. (Bron: Sky Italia). reageer retweet
Is er ook zo'n rijke olie man in Monaco gestapt?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:03 schreef Zhano het volgende:
twitter:SuleyOzturk twitterde op dinsdag 21-05-2013 om 13:20:19AS Monaco heeft na Falcao (70 miljoen) ook Joao Moutinho en James Rodriguez (totaal 60 miljoen) vastgelegd. (Bron: Sky Italia). reageer retweet
Sjezus. Ligue 1 wordt volgend jaar een hele interessante competitiequote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:03 schreef Zhano het volgende:
Met zo'n jurk ja.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is er ook zo'n rijke olie man in Monaco gestapt?
Ow. Maar die is laatst ook in een jurk gesignaleerdquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Een rus volgens mij hoor...
Deze: http://en.wikipedia.org/wiki/Dmitry_Rybolovlev
Je lult uit je nek.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ow. Maar die is laatst ook in een jurk gesignaleerd
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prima. Beter dan uit je lul nekken.
Ooit geprobeerd? Lijkt me niet, dus wederom lul je uit je nek.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prima. Beter dan uit je lul nekken.
Nee, niet geprobeerd. Maar ik heb het eens een ander zien doen, en daar werd ik ook al niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ooit geprobeerd? Lijkt me niet, dus wederom lul je uit je nek.
Kwam het op je gezicht?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, niet geprobeerd. Maar ik heb het eens een ander zien doen, en daar werd ik ook al niet vrolijk van.
Dat een vriend van jou uit zijn lul in jou gezicht nekte? Wat heb ik daaraan? Tevens nergens voor nodig. PI's niet gezien zeker?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat zou jij wel willen, he Gurbuh?
Waar staat PI voor? Prestatie indicatoren?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat een vriend van jou uit zijn lul in jou gezicht nekte? Wat heb ik daaraan? Tevens nergens voor nodig. PI's niet gezien zeker?
Post Icon... Je moet die Brabo's ook alles uitleggenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waar staat PI voor? Prestatie indicatoren?
Als ik daar ook nog op moet gaan lettenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Post Icon... Je moet die Brabo's ook alles uitleggen
Oke.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vucinic was eigenlijk beter dan TOTS Damjanovic
Bakkes dicht kut.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Post Icon... Je moet die Brabo's ook alles uitleggen
Mijn vrouw wil nu al beginnen met het ontruimen van de potentiele babykamer. En dat terwijl het pas half okt zover is, en we nog helemaal geen babykamer hebben gekochtquote:
Ik vond hem echt goed, had dat team juist verkocht omdat ik Vucinic kut vondquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vucinic was eigenlijk beter dan TOTS Damjanovic
Vucinic had bij mij 15 goals in 7 wedstrijden en Damjanovic 3 goals in 7 wedstrijdenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:23 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Ik vond hem echt goed, had dat team juist verkocht omdat ik Vucinic kut vond
Ja dat is erg.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn vrouw wil nu al beginnen met het ontruimen van de potentiele babykamer. En dat terwijl het pas half okt zover is, en we nog helemaal geen babykamer hebben gekocht
Heb je dat boek van Kluun gelezen? Ben er nu mee bezig, hilarischquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja dat is erg.
Bij mij wou ze al gelijk beginnen nadat ze over de zwangerschapstest heen had gepist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |