PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Luckboxquote:
Ja ja,dat komt straks terug om hier ff een arabische lente te maken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
https://www.facebook.com/(...)0005911506056&type=1
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahaha wie heet er nou Daniel echt een rare naam haha.quote:
"He is a SMLENO-silver player."quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ging net uitloggen en ik probeerde in te loggen op het EA forum maar dat lukte ook niet. Iemand postte dat plaatje van TOTS Bale + RvP + Messi + Fuentes in een pack op het EA forum en iemand zei dat het fake was omdat er een silver in zatIk wilde daarop reageren door te zeggen dat Fuentes niet zomaar een silver is maar dat kon nu dus niet.
lololololquote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ging net uitloggen en ik probeerde in te loggen op het EA forum maar dat lukte ook niet. Iemand postte dat plaatje van TOTS Bale + RvP + Messi + Fuentes in een pack op het EA forum en iemand zei dat het fake was omdat er een silver in zatIk wilde daarop reageren door te zeggen dat Fuentes niet zomaar een silver is maar dat kon nu dus niet.
He's a center bek that's only 1 meter 72 centimeters long but in for for toe he is still toe keequote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
He's a center bek that's only 1 meter 72 centimeters long but in for for toe he is still toe kee
leugens.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:43 schreef Jimbo het volgende:
wat een kut 50k pakjes gister zeg
150k erdoorheen gejast, voor nog geen 4k aan spelers gehadde beste was Kaka
![]()
Makaay, Engelaar, Salgado, Dudek, Ayala(?), Die tjech op camquote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wie herkennen jullie in dit team: [ afbeelding ]
Ik herken de GK, RB, CAM (die van Schalke) CM en de ST. De anderen herken ik niet of ik weet de namen niet.
makaay, Dudekquote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik herken de GK, RB, CAM (die van Schalke) CM en de ST. De anderen herken ik niet of ik weet de namen niet.
mja discard value misschien jaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
leugens.
zo'n 50k pakje kan je minimaal voor 7200 coins discarden
Ik had IF Mirallas en Di Mariaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:43 schreef Jimbo het volgende:
wat een kut 50k pakjes gister zeg
150k erdoorheen gejast, voor nog geen 4k aan spelers gehadde beste was Kaka
![]()
Makaay en Engelaarquote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ze Roberto dacht ik? Het zijn allemaal legends. Wie is die Tsjech op CAM dan? En die LB heet volgens mij Hreidarsson ofzo. Die RCB komt me bekend voor maar ik kan niet op zijn naam komen en die LS en die RM ken ik denk ik niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:46 schreef vandermar het volgende:
Die braziliaan is die van Flamengo met longshots of niet?
Die heb ik een tijdje geleden gevonden maar ik weet niet meer waar. Hij had wel 75/76 shooting en iets van 67 pace maar voor de rest weet ik het niet meer.quote:
Best aardig voor als je 433 speelt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die heb ik een tijdje geleden gevonden maar ik weet niet meer waar. Hij had wel 75/76 shooting en iets van 67 pace maar voor de rest weet ik het niet meer.
echte legends waar nog nooit iemand van heeft gehoordquote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ze Roberto dacht ik? Het zijn allemaal legends. Wie is die Tsjech op CAM dan? En die LB heet volgens mij Hreidarsson ofzo. Die RCB komt me bekend voor maar ik kan niet op zijn naam komen en die LS en die RM ken ik denk ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |