SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, take it or leave it. Overmars is honderd keer beter dan die Martin van Geel etc.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:33 schreef Kopsterk het volgende:
Overmars de keiharde onderhandelaar. Jan Smit met zijn ‘Niet de koper bepaalt de prijs maar de verkoper’
. Dat werkt alleen bij PSV.
Waarom zouden we een verdediger halen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:33 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Is Douglas niks voor Ajax? In potentie een goede speler en een beer van een vent en ik denk dat Stam en De Boer hem stukken beter kunnen maken. We kunnen hem gratis ophalen.
Alderweireld gaat toch weg?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zouden we een verdediger halen?
Ik heb liever gratis Douglas erbij dan Veltman. Ik denk dat Douglas wel zijn mannetje kan staan tegen spitsen als Lewandowski etc.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Veltman en zelfs Moisander kan daar eventueel nog spelen
Dat betwijfel ik. Hij is wel een stuk jonger, maar Schöne is een slimmere speler denk ik. Draait ook al wat langer mee in Nederland, weet hoe het allemaal werkt.quote:
Ik denk dat Duarte iets langer meedraait in Nederland, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:49 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Hij is wel een stuk jonger, maar Schöne is een slimmere speler denk ik. Draait ook al wat langer mee in Nederland, weet hoe het allemaal werkt.
Ik bedoel in de eredivisie, uiteraard.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk dat Duarte iets langer meedraait in Nederland, eerlijk gezegd.
Ik weet niet wat er met Douglas aan de hand is maar die speelt al tijden niet goed en past ook niet bij het Ajax spel, verder betwijfel ik of hij het middel is tegen een spits als Lewandowski, die is toch iets te bewegelijk en technisch voor hem.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:47 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Ik heb liever gratis Douglas erbij dan Veltman. Ik denk dat Douglas wel zijn mannetje kan staan tegen spitsen als Lewandowski etc.
Het is niet de beste meevoetballer maar dat kunnen Van Rhijn, Blind en Moisander wel goed dus geen probleem, hij is een echte breker. En ik denk dat Stam en De Boer hem wel weer aan het voetballen krijgen, hij stond stil onder koekebakkers als Mclaren en nu Schreuder.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er met Douglas aan de hand is maar die speelt al tijden niet goed en past ook niet bij het Ajax spel, verder betwijfel ik of hij het middel is tegen een spits als Lewandowski, die is toch iets te bewegelijk en technisch voor hem.
Dat hij bij Ajax beter zou worden denk ik ook wel maar hij lijkt me geen prioriteit.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:06 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Het is niet de beste meevoetballer maar dat kunnen Van Rhijn, Blind en Moisander wel goed dus geen probleem, hij is een echte breker. En ik denk dat Stam en De Boer hem wel weer aan het voetballen krijgen, hij stond stil onder koekebakkers als Mclaren en nu Schreuder.
Ik denk dat Veltman nog wel twee jaar nodig heeft om goed te kunnen spelen in grote wedstrijden, dus het lijkt mij wel prioriteit.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat hij bij Ajax beter zou worden denk ik ook wel maar hij lijkt me geen prioriteit.
Waar baseer je dat op dat hij nog wel twee jaar nodig heeft?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:11 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Ik denk dat Veltman nog wel twee jaar nodig heeft om goed te kunnen spelen in grote wedstrijden, dus het lijkt mij wel prioriteit.
HIj is een insider maar wilt de mening van mensen die er wat verder vanaf staan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op dat hij nog wel twee jaar nodig heeft?
Wedstrijd tegen Vitesse waar hij als pupil het duel met Janssen in ging.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op dat hij nog wel twee jaar nodig heeft?
Kan iedere speler wel eens gebeurenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:13 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Wedstrijd tegen Vitesse waar hij als pupil het duel met Janssen in ging.
Dat denk ik niet en je hebt Denswil ook nogquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:11 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Ik denk dat Veltman nog wel twee jaar nodig heeft om goed te kunnen spelen in grote wedstrijden, dus het lijkt mij wel prioriteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |