Dat vroeg ik mij dus ook al af.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is er met die tweede hond gebeurd dan? Die was toch niet dood?
Precies.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Zal ze wel weer net zo snel hebben weggedaan als dat het gekocht is.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar dat kunnen ze dan toch even noemen? Het laatste beeld was zo'n beetje gejank om een ziek hondje en nu is het alsof 'ie er nooit geweest is...quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zal ze wel weer net zo snel hebben weggedaan als dat het gekocht is.
Dus dit. Heel vreemd ja..quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dat kunnen ze dan toch even noemen? Het laatste beeld was zo'n beetje gejank om een ziek hondje en nu is het alsof 'ie er nooit geweest is...
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:00 schreef vencodark het volgende:
Kán Barbie d'r haar niet gewoon laten groeien of kan ze écht niks?
quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:16 schreef Leipuri het volgende:
Hebben ze geen maxicosi voor Angelina?
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:18 schreef kissaa het volgende:
Wat is het toch een vreselijk ordinaire vrouwDie nagels!
Ja, ze zoeken echt situaties.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:26 schreef hunter2011 het volgende:
Volgens mij is RTL5 nu echt wel de officiele tokkie-zender van Nederland geworden, zo erg was SBS nooit.
Vermoed overigens dat dit het laatste seizoen van Barbie zal zijn ...het is een beetje op.
Ze zullen gewoon zolang deze melkkoe is uit te melken het blijven uitmelken.quote:
Precies, ik had hetzelfde. Wat zag dat kind eruit zeg met dat rare haar en al die extensions, oranje huid en dan die smerige lange wimpers en nepnagelsquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb het na 10 minuten afgezet. Het leuke is er nu wel van af.
Die kale plek op Barbies hoofd.Dat krijg je ervan als je altijd extensions in je haar hebt (die ze waarschijnlijk niet eens nodig had).
Dat geloof ik dan weer niet. Vind die ouders echt wel types om dat in te vriezen of de volgende dag nog een keer eten (vooral die moeder vind dat denk ik veel te zonde)quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Voor 160 euro Chinees halen en zo (en ja, papa betaalde deze keer, maar vaak wordt er sowieso niet gekookt)... en als je de kliekjes nou zou verdelen, maar volgens mij gooien ze het ook nog allemaal weg
Wellicht enkel geleend voor het programma? Dacht al dat ze er nog één had maar twijfelde hahaquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:09 schreef miss_dynastie het volgende:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:38 schreef controlaltdelete het volgende:
Precies, ik had hetzelfde. Wat zag dat kind eruit zeg met dat rare haar en al die extensions, oranje huid en dan die smerige lange wimpers en nepnagelsToen ik dr zag liggen met die klitpiercing haakte ik af, en dat allemaal voor de kijkcijfers en poen te scoren.
Hoeveel van die Chihuahua's heeft zij dan?quote:Is die andere hond van haar al boven water trouwens?
Dat was geen Chihuahua maar een ander harig klein hondjequote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:40 schreef Iwanius het volgende:
Hoeveel van die Chihuahua's heeft zij dan?
Geléénd? Nee joh, het was de hele tijd 'Mijk ik krijg een tweede hond, je hebt een tweede hond beloofd Mijk!' En janken toen het ding naar de dierenarts moest en nu is het alsof 'ie nooit heeft bestaanquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:57 schreef Amarantha het volgende:
Wat een aansteller is ze zeg met die hondSnap best dat je een traantje.. Zal ik misschien ook wel doen maar ik zou me al vrij snel erover heen zetten en denken 'ik zie hem wel weer als ik terug ben en het is beter voor hem'. Maar zo hysterisch huilen..
!
[..]
Wellicht enkel geleend voor het programma? Dacht al dat ze er nog één had maar twijfelde haha
Ja daarom denk ik dat dat beest na de opnames terug is gebracht.. En dat het allemaal één grote toneelstuk was. Gucci had ze tenslotte al voor dit hele gebeuren op tv dus die kan je moeilijk na de opnames terug brengenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Geléénd? Nee joh, het was de hele tijd 'Mijk ik krijg een tweede hond, je hebt een tweede hond beloofd Mijk!' En janken toen het ding naar de dierenarts moest en nu is het alsof 'ie nooit heeft bestaan
Gucci zou ik juist hebben teruggebracht, maar wie ben ikquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja daarom denk ik dat dat beest na de opnames terug is gebracht.. En dat het allemaal één grote toneelstuk was. Gucci had ze tenslotte al voor dit hele gebeuren op tv dus die kan je moeilijk na de opnames terug brengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |