quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:59 schreef LompeHork het volgende:
Oh shit, ik nam TS niet helemaal serieus, want ik zag dit:Haha, nu snap ik je reactie ook pas:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het gaat dus om deze: http://www.ibood.com/home-living-nl/nl/quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:40 schreef LompeHork het volgende:
Goed model, je kunt er doorgaans ook goed in mixen.
[..]
Er zijn ook zakloze modellen.Zin in pizza? Simpel pizzarecept - Uitgebreid pizzarecept! - DIY pizzaschep - Bestron Alfredo Tuning - kookkompas.nl
Piet, wat voor zakken gebruik je daar dan voor? Zit hier ook nog een groot verschil in?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb er eentje van de Aldi, ideaal, vries al mijn vlees gevacumeerd in
De rollen die meegeleverd waren, gewone diepvrieszakken werken nietquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:36 schreef Mercure het volgende:
[..]
Piet, wat voor zakken gebruik je daar dan voor? Zit hier ook nog een groot verschil in?
Een Foodsaver heeft perse tunnelzakken nodig. Daar zit een profiel in. Daar kan je dus geen gladde zakken mee vacumeren (maar het resultaat is wel weer beter).quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:43 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
De zakjes die je volgens de gebruiksaanwijzing moet kopen omdat andere merken het apparaat kapot maken kan je beter niet aanschaffen. Om dat die gewoon veel te duur zijn. De grote partijen merkloos bij de groothandel zijn vaker van betere kwaliteit, en duurzamer.
Die van mij van de Lidl vacumeerd alles, zolang hij het maar dicht kan smelten. De Foodsaver is wat veeleisender.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De rollen die meegeleverd waren, gewone diepvrieszakken werken niet
Wel tof een apparaat wat zich niet aan de natuurwetten houdt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:00 schreef GekkePoes het volgende:
ff print screen gemaakt, anders is dit topic over een week erg onduidelijk
[ afbeelding ]
Ja toch, een proffessioneel vacuüm apparaat werkt net andersom, die haalt de lucht eromheen weg, sealt het zakje, en dan pas wor het apparaat weer op druk gebracht, Je ziet dan ook allemaal luchtbelletjes in het product verschijnen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:48 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wel tof een apparaat wat zich niet aan de natuurwetten houdt.
Ik bedoel meer dat die een negatieve druk maakt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:51 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ja toch, een proffessioneel vacuüm apparaat werkt net andersom, die haalt de lucht eropheen weg, sealt het zakje, en dan pas wor het apparaat weer op druk gebracht, Je ziet dan ook allemaal luchtbelletjes in het product verschijnen.
Je mag trouwens geen hamsters in een vacumeer apparaat stoppen.
Haha. oh zo. ja 0.8 bar bedoelen ze denk ik.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:51 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat die een negatieve druk maakt.
Ik denk eerder 0,2 bar.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:52 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Haha. oh zo. ja 0.8 bar bedoelen ze denk ik.
Manometrisch mag ik hopenquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:51 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat die een negatieve druk maakt.
Ze kómen wel eens voorbij bij Troostwijk...quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Zou graag een prof apparaat hebben, maar die investering kan ik niet verantwoorden.
Ik heb bij een slager gewerkt met een 'echte' vacuumverpakker. Mijn pielemuis hoeft daar niet in, ik vermoed dat het genoegen heftig maar zeer tijdelijk is.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nog geen een Fokker die hem wil gebruiken om zijn pielemuis in te stoppen
Djeez posten en snel
Je weet dat die papperig worden als je ze hebt ingevroren? Niet erg, prima in toetjes enzo.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:33 schreef Erasmo het volgende:
Ik heb hemKan ik mooi aardbeien invriezen voor aankomende winter
Vacumeren werkt beter, geen rijpvorming in de verpakking.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:57 schreef PureEvil het volgende:
Ik zie het voordeel van zo'n apparaat nog niet écht eigenlijk. Als ik wat wil invriezen gaat het gewoon in zo'n diepvrieszak met zo'n ijzerdraadje erom![]()
Ik gebruik ze voornamelijk voor in smoothies en dergelijke. Heerlijk, zoete zomeraardbeien in de winter.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je weet dat die papperig worden als je ze hebt ingevroren? Niet erg, prima in toetjes enzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |