Je kunt het iig proberenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:47 schreef utrecht1970 het volgende:
ik vermoed dat dit niet zal helpen bij een batterij die overleden is.
Nee hij doet helemaal niets, normaal als hij aan de oplader ligt en uit is, zie je wel dat hij aan het opladen is (er verschijnt een batterij in beeld) dat doet ie nu ook niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:52 schreef Crutch het volgende:
En hij gaat ook niet aan als ie aan een kabel hangt?
Volgens mij is het contact gewoon kapot.
Samsung heeft minimaal 2 jaar garantie, check dat eerst maar even.
Ander kabeltje geprobeerd?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:59 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Nee hij doet helemaal niets, normaal als hij aan de oplader ligt en uit is, zie je wel dat hij aan het opladen is (er verschijnt een batterij in beeld) dat doet ie nu ook niet.
Kun je makkelijk zelf een batterij/accu vervangen? Hoeveel kost zo'n accu,hij heeft nog garantie.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:51 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Je kunt het iig proberen
Maar je kunt toch gewoon een nieuwe accu kopen? Je hoeft je hele tablet toch niet te laten repareren?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:01 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Kun je makkelijk zelf een batterij/accu vervangen? Hoeveel kost zo'n accu,hij heeft nog garantie.
Zou de mediamarkt dat ter plekke doen of gaan ze hem opsturen naar samsung? Daar komt ie vandaan.
zo'n domme vraag is dat toch niet. Je moet volgens mij de plastic achterkant eraf halen en in de garantie staat dat als je zelf de batterij vervangt dan vervalt de garantie. vandaar. Als het net zo simpel is als het plaatsen van een accu in een telefoon/fototoestel of zoiets dan wil ik mij nog wel een ritje naar de stad uitsparen en hier om de hoek het bij een andere winkel halen.quote:
Je hebt garantie. Dan moet je dus niets doen waardoor de garantie vervalt. Door het vervallen van de garantie door een batterijwissel kan je ook de conclusie trekken dat het meer werk zal zijn als een klepje opendoen en de accu vervangen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:01 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
zo'n domme vraag is dat toch niet. Je moet volgens mij de plastic achterkant eraf halen en in de garantie staat dat als je zelf de batterij vervangt dan vervalt de garantie. vandaar. Als het net zo simpel is als het plaatsen van een accu in een telefoon/fototoestel of zoiets dan wil ik mij nog wel een ritje naar de stad uitsparen en hier om de hoek het bij een andere winkel halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |