En de winterjas weer opzoeken. Kans op nachtvorst komend weekeind.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 07:40 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Waarvandaan kom je?
Ik zou je regenkleren maar aandoen.
Van een dorp in de buurt van Leipzig.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 07:40 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Waarvandaan kom je?
Ik zou je regenkleren maar aandoen.
Kwart over vijf hier ...quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 07:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En de winterjas weer opzoeken. Kans op nachtvorst komend weekeind.![]()
Fiets bij de fietsenmaker gedropt en lopend naar kantoor gegaan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Lekke band is altijd klote, plakspullen bijje of bus/ llopen?
Ze is een Macamba, dus ze is wel wat slecht weer hier gewend...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
niet het beste weer om over te komen, of misschien juist wel. Als je dit weer meegemaakt hebt wil je toch weer op dat corrupte eiland blijven
Corrupt of niet, ze rot volgende week weer op naar dat eiland.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan klopt mijn punt nog steeds, een reden te meer om weer terug te willen naar dat corrupte eiland
dat vind ik dan net weer even iets anders dan wat B. noemtquote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:53 schreef MadMaster het volgende:
Je kind een paar keer van z'n eigen stront laten eten, schijnt ook goed te zijn voor immuniteit/het opbouwen van weerstand. Ik vind het alleen een wat extreme manier van 'voorkomen is beter dan genezen'...
Elke keer die tut in de stront duwen is inderdaad wat overdreven...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat vind ik dan net weer even iets anders dan wat B. noemt
Arme E.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:10 schreef Etcetera het volgende:
Mijn bui blijft echt zo vandaag:
[ afbeelding ]
Wel een mooie kat...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:10 schreef Etcetera het volgende:
Mijn bui blijft echt zo vandaag:
[ afbeelding ]
Die heeft er geen last van, die zit in een hotel ergens bij Rotterdam te lamzakken aan de bar 's avondsquote:
Slim van hem als jij zo'n dag hebt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die heeft er geen last van, die zit in een hotel ergens bij Rotterdam te lamzakken aan de bar 's avonds
Kan jij geen scenario schrijven voor die (bagger)serie 'Achter gesloten deuren'?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die heeft er geen last van, die zit in een hotel ergens bij Rotterdam te lamzakken aan de bar 's avonds
Zwarte kat batterijen bestaan al een tijdje niet meer...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:16 schreef ß het volgende:
[..]
Als je ze in de koelkast stopt worden ze helemaal zwart.
Hij is tot en met vrijdag wegquote:
En danquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan jij geen scenario schrijven voor die (bagger)serie 'Achter gesloten deuren'?
Witte kat, toch?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zwarte kat batterijen bestaan al een tijdje niet meer...
Dan heb je nog wat aan je situatie.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En dan
Ik moet trouwens zeggen dat als ik daarlangs zap, ik wel eens blijf hangen. Extreme baggertv, maar ik ben altijd nieuwsgierig wat The Drama Is About.
maar gelukkig is het wel overtuigend geacteerd en gefilmd, dat scheeltquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan heb je nog wat aan je situatie.
Die scenario's zijn allemaal zo slecht, het kan gewoon allemaal niet waar zijn...
Ik heb er nog geen seconde van gezien. Ik mis dus niet veel?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
maar gelukkig is het wel overtuigend geacteerd en gefilmd, dat scheelt
Het verschilt per aflevering (we kijken meestal 'De Kokkies' van Masterchef voorafgaande en blijven dan wel eens onbewust hangen...), maar er zijn er bij dat je denkt naar 'Knoop in je zakdoek' te kijken...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
maar gelukkig is het wel overtuigend geacteerd en gefilmd, dat scheelt
Helemaal niks.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen seconde van gezien. Ik mis dus niet veel?
Ik geloof dat ik niet eens weet waar het over gaat.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen seconde van gezien. Ik mis dus niet veel?
Mijn Geheim verhalen als tv-programmaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik niet eens weet waar het over gaat.![]()
Incest, moord, overspel, allerlei andere familie-/gezintragedies, in scene gezet, dagelijks op Net5 om 19.00u.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
dat zijn de ergste hequote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:39 schreef Soempie het volgende:
Ik vond het echt zo grappig om te horen dat de man van m'n nichtje dat programma volgt. Hij is zo ontzettend keurig en correct altijd. Ik moest echt even m'n beeld bijstellen.
Vraag hem eens welke situatie op hem/hen van toepassing is...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:39 schreef Soempie het volgende:
Ik vond het echt zo grappig om te horen dat de man van m'n nichtje dat programma volgt. Hij is zo ontzettend keurig en correct altijd. Ik moest echt even m'n beeld bijstellen.
Ah, je kent hun situatie al...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:51 schreef Soempie het volgende:
Ze zullen ook wel een kinky seksleven hebben.
dat je je afvraagt waarom die haak in het plafond van de logeerkamer zit?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:51 schreef Soempie het volgende:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:51 schreef Soempie het volgende:
quote:
ditquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Edit: wacht, wel eens een aankondiging voor gezien geloof ik.
Ja hallo, dat willen we allemaal wel...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:08 schreef Etcetera het volgende:
Niet meer hoeven werken en wel fatsoenlijk inkomen hebben
twitter:krisatomic twitterde op dinsdag 21-05-2013 om 12:47:53If you think you're having a bad day, just take a scroll through the 8000+ negative comments on the Flickr redesign http://t.co/RQ3xIo1U89 reageer retweet
Weet ikquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja hallo, dat willen we allemaal wel...
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:16 schreef Etcetera het volgende:
werkoverleg is aankomende maandag, niet vandaag.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's typisch Ierland, loopt altijd een uur achter...
Dat soort dingen verbaast mij niet (meer). Allemaal dingen die gewoon niet zo slecht zijn, beetje weerstand kweken. Af en toe kind ook laten stoten/vallen/botsen, die schrammetjes en blauwe plekken trekken wel weer weg. Leren ze een hoop vanquote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:30 schreef B.ertha het volgende:
Voor alle jonge ouders hier: Je kind heeft minder kans op eczeem en allergieën als je de tut eerst in je eigen mond stopt en dan pas aan het kind geeft.
http://childrenshospitalb(...)ies-from-developing/
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat soort dingen verbaast mij niet (meer). Allemaal dingen die gewoon niet zo slecht zijn, beetje weerstand kweken. Af en toe kind ook laten stoten/vallen/botsen, die schrammetjes en blauwe plekken trekken wel weer weg. Leren ze een hoop van
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Je bent dus een week te vroeg chagerijnig... [ afbeelding ]
dus deze is zeker van wiebelquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:29 schreef Soempie het volgende:
LB, gefeliciteerd! En sterkte met je hoofdpijn. Helemaal niet leuk op deze dag, natuurlijk.
Wij hebben vanmorgen een heel druk kindje gezien in m'n buik. M. lag eigenlijk altijd stil met z'n handjes bij z'n hoofd tijdens echo's, maar deze dus niet.
Ja, deze wel zekerweten.quote:
mijn vraag was ook heul niet suggestief natuurlijk!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:51 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Als M. door de kamer schiet neemt dat ook alle twijfels weg hoor:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
denk dat ze toch gestopt is Cobra, dat wordt alleen roken
Was even wat anders aan het doenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Ik kruip diep onder de dekens weg en vergeet dit moment...
quote:
Wat wordt er hier nou precies mee bedoeld?quote:een bèta achtergrond of bewezen analytische vaardigheden
quote:Op woensdag 22 mei 2013 07:45 schreef iamredleader het volgende:
Hm, Lior heeft koorts. Thuis met de kleine vandaag dus
het is hier een stuk minder neerslachtig dan gisterquote:Op woensdag 22 mei 2013 08:14 schreef Etcetera het volgende:
MogguhHumeur is aardig bijgetrokken gelukkig
Nu het weer nog
Gelukkigquote:Op woensdag 22 mei 2013 08:14 schreef Etcetera het volgende:
MogguhHumeur is aardig bijgetrokken gelukkig
Thuiswerken... Blijft voor mij een utopiequote:Op woensdag 22 mei 2013 09:30 schreef B.ertha het volgende:
Morgen
Ik werk thuis vanochtend, echt voor het eerst in maanden. Heerlijk
Later vandaag heb ik wat vergaderingen en vanavond een werkoverleg met aansluitend een "social event": Glow-in-the-dark midgetgolf![]()
Ik heb mezelf die vrijheid toegeëigendquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Thuiswerken... Blijft voor mij een utopie![]()
quote:Gaan die midgets dan gloeien of zo![]()
Dat is inderdaad even een opsteker.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:51 schreef Etcetera het volgende:
Commercieel directeur én algemeen directeur zijn vorige week even ingelicht over de bizarre situatie van mijn contractda's toch leuk om te horen. Of het helpt: geen idee.
Ondertussen ga ik deze week weer solliciteren naar andere functies(succes tot zover: 0.)
quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zwart. Onder twee lagen grijs. Komt wel goed
quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:17 schreef MadMaster het volgende:
Ik begrijp nu pas dat die bh-discussie gerelateerd is aan dat Glow-in-the-dark midgetgolf...![]()
Ik lees vaak maar met een half oog terug, zo ook nu.quote:
Het is je vergeven, mw. MM is helemaal leip van adventure golf in de USA:quote:
Dat is een natuur-dingetje ergens bij Gieten/Borger, ze hebben een looppad door de bomen gebouwd en de ingang (nu kan ik me vergissen, is al meer dan 15 jaar geleden geloof ik) daarvan zit in de 'wortels' van een 'boom'. Met blacklight.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begreep je vraag niet en je antwoord over het Boomkroon pad (wat is dat??) al helemaal niet.
Gevonden!!quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is een natuur-dingetje ergens bij Gieten/Borger, ze hebben een looppad door de bomen gebouwd en de ingang (nu kan ik me vergissen, is al meer dan 15 jaar geleden geloof ik) daarvan zit in de 'wortels' van een 'boom'. Met blacklight.
In de USA heb ik het ook wel eens gedaan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ben in Australie wel eens op zo'n mooie tree top walk geweest. Ergens in het zuidwesten.
en nog koorts?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:21 schreef iamredleader het volgende:
Kleine man weer wakker, even temperatuur checken
Een van de afleveringen is bij mij thuis opgenomenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:02 schreef MaJo het volgende:
Even bijgelezen, heb niet zoveel gemist zie ik
Achter Gesloten Deuren kijk ik wel eens omdat ik het drama wel interessant vindLaatst deed een vriendin van mijn zus eraan mee, wist helemaal niet dat ze actrice was en ze deed het nog goed ook
Wel zetten ze steeds dezelfde acteurs in, dat vind ik wel suf
Verder niet veel te melden
Ah, toch een reality soap...quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Een van de afleveringen is bij mij thuis opgenomen.
Leverde wel real cash opquote:
Kwamen ze aanbellen a la 'Man bijt hond' en vragen of ze je woning ochten gebruiken of sta je ingeschreven bij een modellenbureau voor woningen?quote:
Kreeg een brief in de bus dan mijn huis geschikt was voor tv-opnames, en als ik interesse had, dat ik kon bellen. Nou ja, gedaan dus. Ze hebben anderhalve dag opnames gemaakt voor een aflevering...quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kwamen ze aanbellen a la 'Man bijt hond' en vragen of ze je woning ochten gebruiken of sta je ingeschreven bij een modellenbureau voor woningen?
Slopen ze dan je interieur er uit of gaan ze zitten overspelen op jouw bank?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Kreeg een brief in de bus dan mijn huis geschikt was voor tv-opnames, en als ik interesse had, dat ik kon bellen. Nou ja, gedaan dus. Ze hebben anderhalve dag opnames gemaakt voor een aflevering...
Nee alles blijft zoals het is. Was wel heel grappig om te zien, zitten ze op je bank, eten ze van je borden, slapen ze in je bedquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Slopen ze dan je interieur er uit of gaan ze zitten overspelen op jouw bank?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bij deze moest ik aan jou denken:
[ afbeelding ]
Hoezo was specifiek jouw huis geschikt dan? Of schrijven ze een half dorp aan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee alles blijft zoals het is. Was wel heel grappig om te zien, zitten ze op je bank, eten ze van je borden, slapen ze in je bed. En onze poezen kwamen ook in beeld
.
Nou ja, geen idee hoe ze het precies bepalen. Er waren wel meer buren in de straat met een identiek huis qua bouw die een brief hadden gehad, maar ook weer niet allemaal. Ik denk dat ze ook even naar binnen kijken naar de inrichting ofzo.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
[..]
Hoezo was specifiek jouw huis geschikt dan? Of schrijven ze een half dorp aan?
Ik moet er niet aan denken...quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee alles blijft zoals het is. Was wel heel grappig om te zien, zitten ze op je bank, eten ze van je borden, slapen ze in je bed. En onze poezen kwamen ook in beeld
.
http://www.net5.nl/progra(...)-tussen-man-en-vrouwquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:46 schreef Etcetera het volgende:
Ik dacht dat je een grapje maaktewelke aflevering
Ik zie het probleem niet zo. Als er visite is eten er ook andere mensen van je bord en zitten ze op je bank. Beddengoed was je.quote:
Maar dan ben ik daar zelf bij en slapen mensen eventueel in ons logeerbed.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet zo. Als er visite is eten er ook andere mensen van je bord en zitten ze op je bank. Beddengoed was je.
Tja, ik geef er niet veel om. Zal me redelijk een worst wezen dat mensen zien dat ik een tv van Samsung heb en een bank van IKEAquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar dan ben ik daar zelf bij en slapen mensen eventueel in ons logeerbed.
Daarnaast hoeft mijn interieur e.d. niet zo nodig op TV...
Wat dat klusdeel ook jullie huis?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Tja, ik geef er niet veel om. Zal me redelijk een worst wezen dat mensen zien dat ik een tv van Samsung heb en een bank van IKEA.
Ja, dat is onze zolderquote:
Preciesquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:42 schreef B.ertha het volgende:
De meeste mensen weten toch niet dat het jouw huis is. De mensen die het wel weten, kennen je huis toch al.
Tnx! Vonden wij ookquote:
Bij ons thuis zijn te veel persoonlijke dingen, die hoeft niet iedereen op TV te zien...quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:05 schreef Soempie het volgende:
Zelf zou ik het trouwens net als MM ook niet doen. Niet dat ons huis geschikt is (), maar stel dat het zo was...
Hier ook en dat is ook precies m'n reden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij ons thuis zijn te veel persoonlijke dingen, die hoeft niet iedereen op TV te zien...
Eens. Lijkt me trouwens dat ze foto's en andere persoonlijke dingen toch weghalen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hier ook en dat is ook precies m'n reden.
Klinkt leuk, maar de he-she Thai? Que?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:30 schreef MadMaster het volgende:
Morgen teamdag bij brouwerij de Prael op de Wallen met etentje bij de he-she Thai, nog vanwege mijn jubileum vorig jaar.
Gezellie!![]()
Ik ookquote:
Whateverquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:35 schreef Etcetera het volgende:
Sigaar uit eigen doos he
Eerste jaar dat ik vol werken dus de volle mep krijg
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Klinkt leuk, maar de he-she Thai? Que?
foto's halen ze weg ja. Tuin ligt er nog steeds zo bijquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Eens. Lijkt me trouwens dat ze foto's en andere persoonlijke dingen toch weghalen?
Lag je tuin al zo open trouwens Bart?
Alleen wifi, is bijna overal en met 3g kom je helemaal niet meer van dat ding los...quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:40 schreef Etcetera het volgende:
Tablet met 3g of alleen met wifi. Ik twijfel al weken
Dat dus.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:47 schreef Etcetera het volgende:
Kan m'n telefoon een hotspot maken, dus eigenlijk is dat ook geen probleem. Conclusie: geen wifi
Niet allemaal, maar een aantal wel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
De serveersters zijn allemaal shemales? Waar is dat?
Nu heb ik zin Thais.
Ah.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:39 schreef Bart het volgende:
[..]
foto's halen ze weg ja. Tuin ligt er nog steeds zo bij
Alleen WiFi bedoel je dan toch?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:47 schreef Etcetera het volgende:
Ja dat had ik ook wel al bedachtmaar even internetten onderweg is met 3g makkelijker.
Kan m'n telefoon een hotspot maken, dus eigenlijk is dat ook geen probleem. Conclusie: geen wifi
En dat met 2,5u + 2u + 1,5u slaap en een dag werken achter de kiezen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Damn, wat ben jij weer eens scherp...
Als je niet weet wat je wil kan het een heel goed idee zijn om een jaar te gaan werken. Ik weet alleen niet of au pair daar een geschikte functie voor is. Het heeft zeer weinig met je studie te maken dus je doet geen relevante werkervaring op, en ik heb er het beeld bij dat je sociale kring snel kleiner/anders wordt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zeg.... Ik overweeg opeens om na de studie (dus eh over eh 4 weken zeg maar) een aanbod aan te nemen als au pair voor een jaar, sinds ik toch niet weet wat ik wil. Wat denken jullie?
En naast kinderbediende kans maakt om tevens schoonmaakster en kokkin te worden tegen een hongerloontje.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je niet weet wat je wil kan het een heel goed idee zijn om een jaar te gaan werken. Ik weet alleen niet of au pair daar een geschikte functie voor is. Het heeft zeer weinig met je studie te maken dus je doet geen relevante werkervaring op, en ik heb er het beeld bij dat je sociale kring snel kleiner/anders wordt.
quote:
Nichtje van E. is nanny, zit regelmatig in Frankrijk enzo. Wat ze als allergrootste nadeel heeft ervaren geloof ik: toen haar vader een hartinfarct kreeg duurde het lang voor ze weer in Nederland was. Verder vindt ze het erg leuk om te doenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zeg.... Ik overweeg opeens om na de studie (dus eh over eh 4 weken zeg maar) een aanbod aan te nemen als au pair voor een jaar, sinds ik toch niet weet wat ik wil. Wat denken jullie?
Je bent het eens met Hawaii?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:51 schreef wyccie het volgende:
Ik ben het eens met het eerste gedeelte van HT.
Dat is waar, maar wanneer het erop aan komt is het uiteindelijk nog verder weg. Just sayingquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:55 schreef wyccie het volgende:
Ach, PS zit al jaren verder weg, dat is dus niet anders dan normaal.
quote:
Oh zeker. Geen ruzie zoeken met Hawaii.quote:
Dat in gedachte houdend kan ze natuurlijk wel gaan nadenken over een baan in NL.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:55 schreef wyccie het volgende:
Ach, PS zit al jaren verder weg, dat is dus niet anders dan normaal.
Dat risico is er wel ja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En naast kinderbediende kans maakt om tevens schoonmaakster en kokkin te worden tegen een hongerloontje.
Vind ik ook, ik hou wel van die extreme Engelse types (niet die Bristol snollen).quote:
ik ben het meer eens met Tim, Hawaii associeer ik met ananas.quote:
Lekker.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:46 schreef wyccie het volgende:
Rijst, gebakken ei, ui, knoflook, courgette, paksoi en spekjes. Beetje laat met eten.
Een hele bol.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:14 schreef wyccie het volgende:
Iets te veel knoflook (hele bol), te weinig courgette (want aangebakken, ik moet ook niet multitasken), maar het smaakte heeeeerlijk.
Ik heb standaard wat green peas in de vriezer.
Oeps.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:17 schreef Greenpeas het volgende:
Een hele bol.![]()
Wij gebruiken hier doorgaans niet meer dan 3/4 teentjes voor vijf personen..
Inlezen? Is het dan niet makkelijker om gewoon een link te posten?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:20 schreef MaJo het volgende:
Mijn blogs deze week gaan over daten, moet me echt weer even inlezenEn gisteren stond er weer een online, en een recensie van 3voor12 dus ik ben lekker bezig
Maar was waarschijnlijk ook wat minder uren per week?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het is geen hongerloontje, trouwens. $250/w as well as inwoning, maaltijden etc. De baan die ik hier dus niet gekregen heb verdiende de helft.
ja okay...quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar was waarschijnlijk ook wat minder uren per week?
In welk deel van de VS wil je aan de slag?quote:
Nee ik moet er nog wel zelf iets van maken natuurlijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Inlezen? Is het dan niet makkelijker om gewoon een link te posten?
Met jou altijd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee ik moet er nog wel zelf iets van maken natuurlijkIk lees dingen ter inspiratie en schrijf er dan over, met ook mijn eigen ervaringen erin verwerkt
Maarre, saffie?
Het stoepje is schoon. We kunnen gaan zitten.quote:
Is het ook droog buiten?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het stoepje is schoon. We kunnen gaan zitten.
Maakt niet uit. Ik pak de plu wel.quote:
Primaquote:
Idem.quote:
Even gekeken, ik heb bijna elke periode wel een puntje of twee gepaktquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb 25 punten uit de periode 1501-1750
Andere bezigheden? Of AKQmoe?quote:Op donderdag 23 mei 2013 06:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Even gekeken, ik heb bijna elke periode wel een puntje of twee gepaktbehalve van 2251-2500
quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:32 schreef ErwinRommel het volgende:
Dit vandaag besteld
http://www.proton-modelbouw.nl/shop/product.php?id_product=319
Ik ga toch die oude hobby maar eens oppakkenquote:
doe er maar een stuk of zesquote:
Oh dat groeit er inmiddels bij mij ook inquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Ik heb er eentje met kniehoog onkruid in de aanbieding.Er groeien wel hele mooie bloemen in.
Ik begin het te worden. Dutje zou fijn zjin, maar het is gewoon doorwerken tot half 5 natuurlijk.quote:
Het is erg rustig, wellicht dat ik eerder naar huis kan...quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik begin het te worden. Dutje zou fijn zjin, maar het is gewoon doorwerken tot half 5 natuurlijk.
Soms kan ik ze niet laten gaan, en die smiley is echt epic danquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:39 schreef Soempie het volgende:
Etcie
R&P / Omgekeerde wereld. Of ben ik nu ouderwets of te rechtvaardig?
Beidenquote:Op donderdag 23 mei 2013 08:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
Môgge
[..]
Andere bezigheden? Of AKQmoe?
Ik heb nog een kuub of twee zand nodigquote:Op donderdag 23 mei 2013 08:51 schreef Bart het volgende:
Zaterdag ga ik samen met de buren de nieuwe schutting bestellen. Daarna kan ik in onze tuinen het overtollige zand kwijt. Daarna kan ik eindelijk wat gras gaan zaaien en is de tuin hopelijk eind deze zomer in de basis af.
Als er na de schutting nog over is hoor je het van me! Heb je zand of aarde nodig?quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik heb nog een kuub of twee zand nodig
Vooral zand, wat aarde kan geen kwaad.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Als er na de schutting nog over is hoor je het van me! Heb je zand of aarde nodig?
Ik houd het in mijn achterhoofdquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vooral zand, wat aarde kan geen kwaad.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat, zand? Ik hoef geen zaagsel
Ik kan er gewoon niet bij dat er mensen zijn die vreemdgaan goedkeuren.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:39 schreef Soempie het volgende:
Etcie
R&P / Omgekeerde wereld. Of ben ik nu ouderwets of te rechtvaardig?
Dat begrijp ik ook niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet bij dat er mensen zijn die vreemdgaan goedkeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |