En de winterjas weer opzoeken. Kans op nachtvorst komend weekeind.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 07:40 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Waarvandaan kom je?
Ik zou je regenkleren maar aandoen.
Van een dorp in de buurt van Leipzig.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 07:40 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Waarvandaan kom je?
Ik zou je regenkleren maar aandoen.
Kwart over vijf hier ...quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 07:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En de winterjas weer opzoeken. Kans op nachtvorst komend weekeind.![]()
Fiets bij de fietsenmaker gedropt en lopend naar kantoor gegaan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Lekke band is altijd klote, plakspullen bijje of bus/ llopen?
Ze is een Macamba, dus ze is wel wat slecht weer hier gewend...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
niet het beste weer om over te komen, of misschien juist wel. Als je dit weer meegemaakt hebt wil je toch weer op dat corrupte eiland blijven
Corrupt of niet, ze rot volgende week weer op naar dat eiland.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan klopt mijn punt nog steeds, een reden te meer om weer terug te willen naar dat corrupte eiland
dat vind ik dan net weer even iets anders dan wat B. noemtquote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:53 schreef MadMaster het volgende:
Je kind een paar keer van z'n eigen stront laten eten, schijnt ook goed te zijn voor immuniteit/het opbouwen van weerstand. Ik vind het alleen een wat extreme manier van 'voorkomen is beter dan genezen'...
Elke keer die tut in de stront duwen is inderdaad wat overdreven...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat vind ik dan net weer even iets anders dan wat B. noemt
Arme E.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:10 schreef Etcetera het volgende:
Mijn bui blijft echt zo vandaag:
[ afbeelding ]
Wel een mooie kat...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:10 schreef Etcetera het volgende:
Mijn bui blijft echt zo vandaag:
[ afbeelding ]
Die heeft er geen last van, die zit in een hotel ergens bij Rotterdam te lamzakken aan de bar 's avondsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |