PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Nee, in het lokaal.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Lindgren. ik had meer van je verwacht dan dat je een sweaty goal ging scoren en uploaden.
[..]
Ga je dan in de mediatheek zitten? o ja en lapo
Enkel als het mij uitkomtquote:
rechts op de foto of rechts voor hem?quote:
Rechts voor hem die hangt lekker en is zo groot als een oude knaakquote:Op maandag 20 mei 2013 23:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
rechts op de foto of rechts voor hem?
Woensdag moet ik weerquote:Op maandag 20 mei 2013 23:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had als TT 'Lindgren. scoort sweaty goals'
[..]
O, dan komen we elkaar weer niet tegen.
heb je je review al op het EA forum gezet?quote:
Ja, zo'n vermoeden had ik al.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:21 schreef MolFan het volgende:
[..]
Rechts voor hem die hangt lekker en is zo groot als een oude knaak
quote:Op maandag 20 mei 2013 23:21 schreef Maver24 het volgende:
ik moet ook wat zeggen over dik zijn, 12 jaar geleden was ik ook behoorlijk dik, ben toen gaan afvallen, in 6 maanden tijd 64 kilo afgevallen![]()
, ik woog serieus 142kg schoon aan de haak, en nee die foto's heb ik niet meer, haha. Nu ben ik 95kg, er is dus wel wat aangekomen weer want ik voelde me te mager ineens dat was ook niet goed.
Respectquote:Op maandag 20 mei 2013 23:21 schreef Maver24 het volgende:
ik moet ook wat zeggen over dik zijn, 12 jaar geleden was ik ook behoorlijk dik, ben toen gaan afvallen, in 6 maanden tijd 64 kilo afgevallen![]()
, ik woog serieus 142kg schoon aan de haak, en nee die foto's heb ik niet meer, haha. Nu ben ik 95kg, er is dus wel wat aangekomen weer want ik voelde me te mager ineens dat was ook niet goed.
quote:
WOW WTFquote:Op maandag 20 mei 2013 23:21 schreef Maver24 het volgende:
Geile navelquote:Op maandag 20 mei 2013 23:23 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel sexy als je dat hoofd wegdenkt
29/30quote:Op maandag 20 mei 2013 23:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk dan? Want ik had je op 16 geschat ofzo en dan was je echt een konkodikke peuter
Hij is nu 16quote:Op maandag 20 mei 2013 23:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk dan? Want ik had je op 16 geschat ofzo en dan was je echt een konkodikke peuter
Nee geen maagband, veel sporten buiten, was in de zomer van 2000. Veel mountainbiken buiten en geen chocola etc meer eten, ging me goed af, was wel zwaar hoorquote:
Ik ook ongeveer (ik weeg iets minder dan 70 kg en 1 of 2 cm langer) maar ik ben wat jaren ouder.quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 23:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
29quote:Op maandag 20 mei 2013 23:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jouw search history zal wel aardig disturbing zijn inmiddelsquote:Op maandag 20 mei 2013 23:23 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel sexy als je dat hoofd wegdenkt
Nee hoor, ik verwijder altijd allesquote:Op maandag 20 mei 2013 23:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jouw search history zal wel aardig disturbing zijn inmiddels
Ik ben 30quote:Op maandag 20 mei 2013 23:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
tik 'm aan.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ook ongeveer (ik weeg iets minder dan 70 kg en 1 of 2 cm langer) maar ik ben wat jaren ouder.
Tuurlijk verwijder ik het nietquote:
Hij is niet echt charmant richting vrouwen hequote:Op maandag 20 mei 2013 23:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die ouwe maagd, wat een ontiegelijke mongool![]()
![]()
Toefjes. toch?quote:
Zou hij weten dat die date een actrice is? Anders is hij eindelijk genaaid, maar dan op de verkeerde manierquote:Op maandag 20 mei 2013 23:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die ouwe maagd, wat een ontiegelijke mongool![]()
![]()
Ik wel, daarom verwijder ik mijn zoekgeschiedenis altijd als mijn broer hier FIFA gaat doen.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tuurlijk verwijder ik het nietniets te verbergen voor mijn ouders.
Hij laat de moeder gewoon alles uit de auto tillenquote:Op maandag 20 mei 2013 23:25 schreef MolFan het volgende:
[..]
Hij is niet echt charmant richting vrouwen heGeen stoel aanbieden, geen paard opzadelen etc etc
toefquote:
Hij zegt dat hij echt verliefd is (na die eerste date met dat paardquote:Op maandag 20 mei 2013 23:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zou hij weten dat die date een actrice is? Anders is hij eindelijk genaaid, maar dan op de verkeerde manier
En Babel mag zich wel eens leren inhouden op Twitter.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:25 schreef poker4lifee het volgende:
Ryan Babel @RyanBabel 2u
Ik wil niet respectloos overkomen maar dit is een typisch voorbeeld dat je niet blind moet vertrouwen wat iemand met een snor uitkraamt
quote:Op maandag 20 mei 2013 23:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 mei 2013 23:26 schreef MolFan het volgende:
[..]
Trampling is veel geiler. Dik wijf met naaldhakken aan die op je komt zitten
Succes jongen.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:26 schreef TBakkert het volgende:
Ik ga nog even aan school en dan slapen, gr gr allemaal
Half 12 nog aan schoolquote:Op maandag 20 mei 2013 23:26 schreef TBakkert het volgende:
Ik ga nog even aan school en dan slapen, gr gr allemaal
quote:Op maandag 20 mei 2013 23:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En Babel mag zich wel eens leren inhouden op Twitter.
Hij had eerder al een jongetje bedreigd.
Zo kijkt die van mij ook vaakquote:Op maandag 20 mei 2013 23:29 schreef MolFan het volgende:
Trouwens nog wel een grappige foto gemaakt gisteren tijdens een beurs waar ik stond, check mn hond zn bakkes![]()
[ afbeelding ]
jij ook gr gr veel succesquote:Op maandag 20 mei 2013 23:29 schreef Thorb het volgende:
Nou Kevin, Kent, Blanchito, Ajacied, Reemi en anderen succes morgen
Timmy en Mathijs ook
Nog ff tv kijken en dan maar slapen
Mooi beestquote:Op maandag 20 mei 2013 23:29 schreef MolFan het volgende:
Trouwens nog wel een grappige foto gemaakt gisteren tijdens een beurs waar ik stond, check mn hond zn bakkes![]()
[ afbeelding ]
Zn bijnaam is ook ED (die hyena uit de leeuwenkoning ook net zon mongoolquote:Op maandag 20 mei 2013 23:29 schreef MolFan het volgende:
[ afbeelding ]
He/She wants the Dquote:Op maandag 20 mei 2013 23:29 schreef MolFan het volgende:
[ afbeelding ]
Succes iedereenquote:Op maandag 20 mei 2013 23:29 schreef Thorb het volgende:
Timmy en Mathijs ook
quote:
Was het maar zo'n feestquote:
Thanks jij ook, jullie ookquote:Op maandag 20 mei 2013 23:29 schreef Thorb het volgende:
Timmy en Mathijs ook
gekke aapquote:Op maandag 20 mei 2013 23:33 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja hahaha. Tis een mannetje trouwens, heb er nog een das deze
[ afbeelding ]
gaat ie dan niet kapot?quote:Op maandag 20 mei 2013 23:33 schreef vandermar het volgende:
Ik heb ook nog een mountainbike staan. Van de zomer maar even in mijn doping(rabo)bank shirt onder de gouden zonnestralen rijden
De zon?quote:
Hahah mooi he. Zoals ik al zei loop ik hier vaak te fucken manquote:Op maandag 20 mei 2013 23:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hij klinkt in die filmpjes wel aardiger als dat hij hier is
Mijn broertje heeft sinds een paar weken een hometrainer. Kei chill lekker TV kijken tijdens het sportenquote:Op maandag 20 mei 2013 23:33 schreef vandermar het volgende:
Ik heb ook nog een mountainbike staan. Van de zomer maar even in mijn doping(rabo)bank shirt onder de gouden zonnestralen rijden
ed hardy?quote:Op maandag 20 mei 2013 23:33 schreef MolFan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Check zijn ondertitelquote:
Gulden als in oude munt?quote:Op maandag 20 mei 2013 23:34 schreef MolFan het volgende:
i he. Zoals ik al zei loop ik hier vaak te fucken man Gulden spreek je trouwens ook uit als Gildens of Gilden
Bij fitness kan dat wel waar ik zit, jammer dat altijd iemand op konko zender druktquote:Op maandag 20 mei 2013 23:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft sinds een paar weken een hometrainer. Kei chill lekker TV kijken tijdens het sporten
Nee dat spreek je uit als Gulden. Als jij Jan uit spreek je dat ook niet uit als Jenquote:Op maandag 20 mei 2013 23:34 schreef MolFan het volgende:
[..]
Hahah mooi he. Zoals ik al zei loop ik hier vaak te fucken manGulden spreek je trouwens ook uit als Gildens of Gilden
Ben jij die lellekert in de spiegel?quote:Op maandag 20 mei 2013 23:33 schreef MolFan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie hierbovenquote:Op maandag 20 mei 2013 23:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee dat spreek je uit als Gulden. Als jij Jan uit spreek je dat ook niet uit als Jen
Ik zet mijn laptop er gewoon naastquote:Op maandag 20 mei 2013 23:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bij fitness kan dat wel waar ik zit, jammer dat altijd iemand op konko zender drukt
Ik wou het niet zeggenquote:
GOED GESPOTquote:
Nederlanders die Engels spreken is sowieso at randomquote:Op maandag 20 mei 2013 23:36 schreef Maks0s het volgende:
MolFan spreekt wel beter Engels dan Djeetje maar het is nog steeds wel redelijk kut
quote:Op maandag 20 mei 2013 23:35 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja ooit gekocht die pet, ligt inmiddels in prullenbak btw
Heb je een link van Molfan?quote:Op maandag 20 mei 2013 23:36 schreef Maks0s het volgende:
MolFan spreekt wel beter Engels dan Djeetje maar het is nog steeds wel redelijk kut
Nee haah die met die bril das mijn vaderquote:Op maandag 20 mei 2013 23:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hij leeft met een vent. Vandaar ook dat hij Partner ipv vrouw zeiHommo!
quote:Op maandag 20 mei 2013 23:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hij leeft met een vent. Vandaar ook dat hij Partner ipv vrouw zeiHommo!
Omdat ik een collector ben of coursequote:
Hij zag de fame van Djeetje en dacht dit wil ik ookquote:
Nee zit op Collectorsforum vandaar, handig met ruilen/verkoop etcquote:Op maandag 20 mei 2013 23:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
gaat hij tienduizenden euro's meer verdienen
Kanaal bestaat al langerquote:Op maandag 20 mei 2013 23:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Hij zag de fame van Djeetje en dacht dit wil ik ook
miljoenen hoorquote:Op maandag 20 mei 2013 23:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
gaat hij tienduizenden euro's meer verdienen
Hmmz denk het niet. Heb nog 100 PS1 games liggen maar die ligt er niet tussen denk ik.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:39 schreef poker4lifee het volgende:
heb je speedfreaks? bazen ps1 game was dat
en ja was een grapje
Heb je mij laatste 2 dagen iets geks zien doen hierquote:Op maandag 20 mei 2013 23:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb niet zoveel moeite met dat kanaalAls je dat leuk vindt is er niks mis mee. Als hij zich hier nou ook eens normaal gedraagd
Omdat niet iedereen de hele dag FIFA filmpjes aan het kijken is.quote:
Nee je was er ook niet. Maar je was ook niet geband toch?quote:Op maandag 20 mei 2013 23:40 schreef MolFan het volgende:
[..]
Heb je mij laatste 2 dagen iets geks zien doen hier![]()
Je gaat mee in het niveau hier.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb niet zoveel moeite met dat kanaalAls je dat leuk vindt is er niks mis mee. Als hij zich hier nou ook eens normaal gedraagd
k, jammerquote:Op maandag 20 mei 2013 23:39 schreef MolFan het volgende:
[..]
Hmmz denk het niet. Heb nog 100 PS1 games liggen maar die ligt er niet tussen denk ik.
Ik heb overigens wel moeite met staatsmongool V Bommel maar dat terzijdequote:Op maandag 20 mei 2013 23:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
Flikker maar weer op danquote:Op maandag 20 mei 2013 23:40 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ik heb overigens wel moeite met staatsmongool V Bommel maar dat terzijde
Seedorf![]()
![]()
Davids![]()
Hij valt ons er iig niet zo mee lastig als anderen doenquote:
Ik was er welquote:Op maandag 20 mei 2013 23:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee je was er ook niet. Maar je was ook niet geband toch?
LIKE AND SUBSCRIBE PLEASE SENK JOEquote:Op maandag 20 mei 2013 23:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij valt ons er iig niet zo mee lastig als anderen doen
Wel raar dat je niet geband wasquote:Op maandag 20 mei 2013 23:41 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ik was er welMisschien heb je posts niet gezien, maar was er wel minder ja in verband met mn webwinkel had een beurs
Like and supplies bedoel jequote:
Ditquote:
Nee nee, wie is dat dan?quote:Op maandag 20 mei 2013 23:36 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nederlanders die Engels spreken is sowieso at random![]()
@Hierboven nee
Issie de pa van Djeetjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |