PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Nee, in het lokaal.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Lindgren. ik had meer van je verwacht dan dat je een sweaty goal ging scoren en uploaden.
[..]
Ga je dan in de mediatheek zitten? o ja en lapo
Enkel als het mij uitkomtquote:
rechts op de foto of rechts voor hem?quote:
Rechts voor hem die hangt lekker en is zo groot als een oude knaakquote:Op maandag 20 mei 2013 23:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
rechts op de foto of rechts voor hem?
Woensdag moet ik weerquote:Op maandag 20 mei 2013 23:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had als TT 'Lindgren. scoort sweaty goals'
[..]
O, dan komen we elkaar weer niet tegen.
heb je je review al op het EA forum gezet?quote:
Ja, zo'n vermoeden had ik al.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:21 schreef MolFan het volgende:
[..]
Rechts voor hem die hangt lekker en is zo groot als een oude knaak
quote:Op maandag 20 mei 2013 23:21 schreef Maver24 het volgende:
ik moet ook wat zeggen over dik zijn, 12 jaar geleden was ik ook behoorlijk dik, ben toen gaan afvallen, in 6 maanden tijd 64 kilo afgevallen![]()
, ik woog serieus 142kg schoon aan de haak, en nee die foto's heb ik niet meer, haha. Nu ben ik 95kg, er is dus wel wat aangekomen weer want ik voelde me te mager ineens dat was ook niet goed.
Respectquote:Op maandag 20 mei 2013 23:21 schreef Maver24 het volgende:
ik moet ook wat zeggen over dik zijn, 12 jaar geleden was ik ook behoorlijk dik, ben toen gaan afvallen, in 6 maanden tijd 64 kilo afgevallen![]()
, ik woog serieus 142kg schoon aan de haak, en nee die foto's heb ik niet meer, haha. Nu ben ik 95kg, er is dus wel wat aangekomen weer want ik voelde me te mager ineens dat was ook niet goed.
quote:
WOW WTFquote:Op maandag 20 mei 2013 23:21 schreef Maver24 het volgende:
Geile navelquote:Op maandag 20 mei 2013 23:23 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel sexy als je dat hoofd wegdenkt
29/30quote:Op maandag 20 mei 2013 23:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk dan? Want ik had je op 16 geschat ofzo en dan was je echt een konkodikke peuter
Hij is nu 16quote:Op maandag 20 mei 2013 23:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk dan? Want ik had je op 16 geschat ofzo en dan was je echt een konkodikke peuter
Nee geen maagband, veel sporten buiten, was in de zomer van 2000. Veel mountainbiken buiten en geen chocola etc meer eten, ging me goed af, was wel zwaar hoorquote:
Ik ook ongeveer (ik weeg iets minder dan 70 kg en 1 of 2 cm langer) maar ik ben wat jaren ouder.quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 23:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
29quote:Op maandag 20 mei 2013 23:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jouw search history zal wel aardig disturbing zijn inmiddelsquote:Op maandag 20 mei 2013 23:23 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel sexy als je dat hoofd wegdenkt
Nee hoor, ik verwijder altijd allesquote:Op maandag 20 mei 2013 23:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jouw search history zal wel aardig disturbing zijn inmiddels
Ik ben 30quote:Op maandag 20 mei 2013 23:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
tik 'm aan.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ook ongeveer (ik weeg iets minder dan 70 kg en 1 of 2 cm langer) maar ik ben wat jaren ouder.
Tuurlijk verwijder ik het nietquote:
Hij is niet echt charmant richting vrouwen hequote:Op maandag 20 mei 2013 23:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die ouwe maagd, wat een ontiegelijke mongool![]()
![]()
Toefjes. toch?quote:
Zou hij weten dat die date een actrice is? Anders is hij eindelijk genaaid, maar dan op de verkeerde manierquote:Op maandag 20 mei 2013 23:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die ouwe maagd, wat een ontiegelijke mongool![]()
![]()
Ik wel, daarom verwijder ik mijn zoekgeschiedenis altijd als mijn broer hier FIFA gaat doen.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tuurlijk verwijder ik het nietniets te verbergen voor mijn ouders.
Hij laat de moeder gewoon alles uit de auto tillenquote:Op maandag 20 mei 2013 23:25 schreef MolFan het volgende:
[..]
Hij is niet echt charmant richting vrouwen heGeen stoel aanbieden, geen paard opzadelen etc etc
toefquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |