Ik moet er om lachenquote:Op maandag 20 mei 2013 22:55 schreef Coos het volgende:
Bij Kat is zelfs degene die ze bij toeval vond verdacht.Knettergek!!
![]()
http://www.klokkenluidero(...)-wie-is-de-wandelaar
En schaamteloos. Dat vooral!
Nou, hilarisch, wat een kneuzen zegquote:
En deze dan.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, hilarisch, wat een kneuzen zeg![]()
Ze vermoorden onze kinderen en spelen er zieke satanische spelletjes mee. Het is de hoogste tijd dat de massa inziet wat voor zieke geesten dit land runnen! We mogen dit niet accepteren.
quote:De tipgeefster wenst om begrijpelijke reden anoniem te blijven.
Hoi Silvia,
Ik zou graag iets willen vertellen wat me opgevallen is in de zaak
“Julian en Ruben”.
Waarschijnlijk (want dat is op dit moment nog niet zeker) zijn deze 2 jongetjes nu
eindelijk gevonden.
Toeval wil dat er afgelopen 2 weken een film is opgenomen in Cothen.
Dit is vlakbij de plek waar de lichamen gevonden zijn!!
Waarin ook Daan Schuurmans speelt.
Dit is de nieuwe bioscoop film “Finn” die eind dit jaar uitkomt. ( kerstfilm)
http://www.ditiswijk.nl/c(...)inn-op-de-brink.html
Ging hier weer een satanisch ritueel aan vooraf?
Zeg het maar……….
ps
Ik vergeet er bij te zeggen dat het de 13 e dag is dat de lichamen gevonden zijn!
Groetjes,
Dat is toch om je boxer aan puin te lachenquote:Op maandag 20 mei 2013 23:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, hilarisch, wat een kneuzen zeg![]()
Ze vermoorden onze kinderen en spelen er zieke satanische spelletjes mee. Het is de hoogste tijd dat de massa inziet wat voor zieke geesten dit land runnen! We mogen dit niet accepteren.
nog ff dan heeft Daan S het nog gedaan als in gedaante van Michael Belligerquote:
Ik kijkquote:
Ik ook, weer eerst geleuter over die jongetjes. Ik bedoel laat het toch rusten, ze zijn gevonden, ze zijn dood. klaar. Laat die nabestaanden met rust, laat ze rouwen. Ramptoerismequote:
Zeg je tegen de verkeerde. Ik ben gek op Wagner.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:15 schreef HiDiHo het volgende:
kan beter op uitzendinggemist kijken.....kun je tenminste doorspoelen
Sommige laten het niet rusten en willen het liefst dat er een complot achter zit. Maar ja die vallen in een groot gat na twee weken non stop posten eroverquote:Op maandag 20 mei 2013 23:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ook, weer eerst geleuter over die jongetjes. Ik bedoel laat het toch rusten, ze zijn gevonden, ze zijn dood. klaar. Laat die nabestaanden met rust, laat ze rouwen. Ramptoerisme
quote:Op maandag 20 mei 2013 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Sommige laten het niet rusten en willen het liefst dat er een complot achter zit. Maar ja die vallen in een groot gat na twee weken non stop posten erover
Hebben ze toch 1 kijker die het wel leuk vindquote:Op maandag 20 mei 2013 23:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zeg je tegen de verkeerde. Ik ben gek op Wagner.
Best sexyquote:Op maandag 20 mei 2013 23:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja oké, prima, jij en nog 7 mensen vinden dit leuk, maar dat ga je toch niet als onderwerp bij P&W brengen.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik mis alleen dit logo nog...quote:Op maandag 20 mei 2013 23:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja oké, prima, jij en nog 7 mensen vinden dit leuk, maar dat ga je toch niet als onderwerp bij P&W brengen.
Ja, precies!quote:Op maandag 20 mei 2013 23:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik mis alleen dit logo nog...
[ afbeelding ]
Beter dan de zeikpolitici die ze de laatste tijd hadden.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja oké, prima, jij en nog 7 mensen vinden dit leuk, maar dat ga je toch niet als onderwerp bij P&W brengen.
Net als DWDDquote:
Ik post alleen als het een functie heeft. Oh nu op tvquote:
Dan mag je hierachter Siegfried posten, .... ja ik ben niet achterlijk hoor en ken mijn klassiekers, maar dat wil nog niet zeggen dat ik er altijd van houquote:Op maandag 20 mei 2013 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik post alleen als het een functie heeft. Oh nu op tv
Ik postte het ook voor PB niet voor jouquote:Op maandag 20 mei 2013 23:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Dan mag je hierachter Siegfried posten, .... ja ik ben niet achterlijk hoor en ken mijn klassiekers, maar dat wil nog niet zeggen dat ik er altijd van hou
Smaakquote:Op maandag 20 mei 2013 23:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh, wat heeft PB wat ik niet heb ........ nah, la maar
Heb je d'r geproeft dan?quote:
Hel nee zeg, Ik mag haar toch wel aardig vinden.quote:
jaja...volgens mij wil je wat van d'rquote:Op maandag 20 mei 2013 23:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Hel nee zeg, Ik mag haar toch wel aardig vinden.
Niet belangrijk, 2 minuten hooguitquote:Op maandag 20 mei 2013 23:34 schreef Toverheks het volgende:
jemie nu weer vrouwenhandel, hoeveel minuten krijgt Anouk
Tuurlijk, PB is heel aimabel, beequeen dweept ook altijd zo met 'rquote:Op maandag 20 mei 2013 23:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Hel nee zeg, Ik mag haar toch wel aardig vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |