Hoi Marcel, welkom op fokquote:Op maandag 20 mei 2013 23:06 schreef De-Dwerg het volgende:
Hey mensen van FOK,
dus naar dit te gelezen hebben dacht ik bij mezelf laat ik me registreren en eens wat zeggen.
Ik ben Marcel, ja ik hoor je nu al zeggen je bent fake, je bent een troll, dus mijn vraag is hoe moet ik mijzelf bewijzen?
En nee totdat ik dit las was ik geen FOKer
quote:Op maandag 20 mei 2013 23:12 schreef dikkedaniel het volgende:
Foto met een briefje vast waar i love fok stat. Dan geloven we je.
in je ene hand een banaan, in de andere hand je zwaard en daarmee een bordje om je nek: Hoi FOK!quote:Op maandag 20 mei 2013 23:06 schreef De-Dwerg het volgende:
Ik ben Marcel, ja ik hoor je nu al zeggen je bent fake, je bent een troll, dus mijn vraag is hoe moet ik mijzelf bewijzen?
Foto met tekst erop; I love to get scattedquote:Op maandag 20 mei 2013 23:06 schreef De-Dwerg het volgende:
Hey mensen van FOK,
dus naar dit te gelezen hebben dacht ik bij mezelf laat ik me registreren en eens wat zeggen.
Doe maar een briefje met foto en FOK! erop.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:06 schreef De-Dwerg het volgende:
Hey mensen van FOK,
Nee dat dus niet hequote:Op maandag 20 mei 2013 23:20 schreef MolFan het volgende:
[..]
Foto met tekst erop; I love to get scatted
Ik denk dat je na zo'n programma alle schaamte wel voorbij bent.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:37 schreef Karina het volgende:
Anders gewoon geblurred met iets op de achtergrond wat herkenbaar is uit de uitzending.
Kan me voorstellen dat je niet met je kop op FOK! wil.
Ja maar toch.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:38 schreef I0_0I het volgende:
[..]
Ik denk dat je na zo'n programma alle schaamte wel voorbij bent.
quote:Op maandag 20 mei 2013 23:59 schreef De-Dwerg het volgende:
En hier de foto [ afbeelding ] vondt het nog te vroeg om te zeggen dat ik van FOK hou, iets te vroeg om me te binden aan een forum.
quote:Op maandag 20 mei 2013 23:59 schreef De-Dwerg het volgende:
En hier de foto [ afbeelding ] vondt het nog te vroeg om te zeggen dat ik van FOK hou, iets te vroeg om me te binden aan een forum.
Hoe vind je dat je wordt neergezet op tv?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:06 schreef De-Dwerg het volgende:
Er zijn wat dingen in scene gezet om het allemaal wat spanneder te maken, maar dat is TV.
Maar ja, alle deelnemers zijn echt, in iedergeval Marc, Jasper, Avithal en ik. Heb ze afgelopen Zaterdag nog ontmoet, aardige mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |