Oh bij mij nemen ze nooit initiatiefquote:Op maandag 20 mei 2013 22:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik vind helemaal niet dat een jongen altijd het initiatief hoeft te nemen, maar ik heb er zelf gewoon soms even moeite mee dus dan gebeurt het alsnog altijd
Nou de jongen in kwestie is bepaald niet lelijk dat kan ik wel verzekeren, en hij heeft ook eerder initiatief genomen maarja
Meisjes nemen bijna nooit initiatiefquote:Op maandag 20 mei 2013 23:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh bij mij nemen ze nooit initiatief
quote:Op maandag 20 mei 2013 23:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh bij mij nemen ze nooit initiatief
Oh zo'n workout.. Misschien wel leuk om eens 2 maand te doen ja, ben benieuwd of je écht resultaten zult zien. Morgen maar ff kijken op torrentz dan.quote:
ruikt dit naar gloorform???? lol :pquote:Op maandag 20 mei 2013 23:07 schreef jordyqwerty het volgende:
Geloof je in liefde op het eerste gezigt of moet ik noch een x voorbij lope XD
ik neem altijd initaitief want jongens praten niet uit zichzelf tegen mijquote:Op maandag 20 mei 2013 23:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Meisjes nemen bijna nooit initiatief
ik ben gewoon een geval apart
behalve nu dan
stomme ik
Ik ben bezig met een topic maken!quote:Op maandag 20 mei 2013 23:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Oh zo'n workout.. Misschien wel leuk om eens 2 maand te doen ja, ben benieuwd of je écht resultaten zult zien. Morgen maar ff kijken op torrentz dan.
die heb ik toch allang gezien gekkiequote:Op maandag 20 mei 2013 23:07 schreef Leeuwenkoning het volgende:
[..]
Nu kan ik eindelijk mijn pener showen in dm
Niemand weet toch wat mijn tweede account is
jouw vader moet wel kunstrover zijn want jij bent echt een meesterwerkquote:Op maandag 20 mei 2013 23:07 schreef jordyqwerty het volgende:
Geloof je in liefde op het eerste gezigt of moet ik noch een x voorbij lope XD
Ro-ald zal dat wel doen geloof mequote:Op maandag 20 mei 2013 23:08 schreef Osuchi het volgende:
[..]
ik neem altijd initaitief want jongens praten niet uit zichzelf tegen mij
quote:Op maandag 20 mei 2013 23:08 schreef Osuchi het volgende:
[..]
ik neem altijd initaitief want jongens praten niet uit zichzelf tegen mij
quote:Op maandag 20 mei 2013 23:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ruikt dit naar gloorform???? lol :p
quote:Op maandag 20 mei 2013 23:09 schreef Leeuwenkoning het volgende:
[..]
Ro-ald zal dat wel doen geloof me
| Forum Opties | |