Gelukkig hier gemirroredquote:Op maandag 20 mei 2013 22:23 schreef Etsu het volgende:
mn filmpje kan uit de OP hoor, heb t allang verwijderd
nodigquote:Op maandag 20 mei 2013 22:32 schreef nodig het volgende:
HeeHallo nodig heeft het gehad met jortgeschiedenis.
nodigquote:Op maandag 20 mei 2013 22:32 schreef nodig het volgende:
jortgeschiedenisquote:Op maandag 20 mei 2013 22:32 schreef nodig het volgende:
quote:Hello! How at you mood? My name is Kseniya. I work as an administrator.
This is my first experience with a man on the Internet. I used to be
married. But because marriage is not well formed we had to file for
divorce.
I hesitated for a long time to start new friendships with men. I live
alone with their child. I hope this does not scare you? Do you love
children?
I was able to find confidence in themselves. Now I want to find my true
love, who could build a strong relationship. I dream of a happy family.
I want to meet with you closer. If you have an interest to know me, I'll
be glad to receive your letter and photo to my email: kiya852@gmail.com
I'll be happy to reply to your letter. I can tell you more about myself
and send new photos.
I hope to receive your letter to Kseniya.
+ een net verschoond bedquote:Op maandag 20 mei 2013 22:32 schreef supersof het volgende:
doesjen voor je gaat slapen![]()
lekker warrrum
oh ja, maar dat had ik twee dagen geleden al gedaan. Maar dat is ook zeker lekkerquote:
tsssssquote:
doe ik ook nietquote:Op maandag 20 mei 2013 22:34 schreef msacras het volgende:
bleh wachten op whatsappjes van bepaalde personen is stom
waarom neem ik ook eigenlijk niet gewoon zelf het initiatief
Ik wordt er altijd zo wakker vanquote:Op maandag 20 mei 2013 22:32 schreef supersof het volgende:
doesjen voor je gaat slapen![]()
lekker warrrum
wordtquote:Op maandag 20 mei 2013 22:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wordt er altijd zo wakker van
normaal heb ik daar geen problemen mee, maar wanneer ik iemand echt leuk vind kan ik het nooitquote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]net als die gast 'IkWilSpoilersKunnenLezen'
gewoon doen denk ikquote:Op maandag 20 mei 2013 22:35 schreef msacras het volgende:
[..]
normaal heb ik daar geen problemen mee, maar wanneer ik iemand echt leuk vind kan ik het nooitirritant
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
AHHAHAHHAH wat is dit nou weer voor mail dat ik net krijg
[..]
Doe dat danquote:Op maandag 20 mei 2013 22:34 schreef msacras het volgende:
bleh wachten op whatsappjes van bepaalde personen is stom
waarom neem ik ook eigenlijk niet gewoon zelf het initiatief
quote:
bang voor een afwijzing ofzo...quote:
Stuur een grappig plaatje ofzo?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:37 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
bang voor een afwijzing ofzo...
na een enorm lang gesprek reageerde hij ineens niet meer en dan ben ik bang dat het aan mij ligt blablablabla
wat echt bullshit is want het is een man en hun hersenen werken helemaal niet zo, maarja.
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:38 schreef zwerty het volgende:
[..]
Stuur een grappig plaatje ofzo?
ik ben geen expert oke
ja fml, ik heb echt zo enorm vaak flirts gehad met jongens (ookover de whatsapp enzo), maar als ik echt gevoelens krijg twijfel ik ineens aan alles wat ik zeg...quote:Op maandag 20 mei 2013 22:38 schreef zwerty het volgende:
[..]
Stuur een grappig plaatje ofzo?
ik ben geen expert oke
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:39 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]dat zou als disclaimer onder elk bericht moeten eigenlijk
lukt me zelfs met TienVingers in m'n neus pffquote:Op maandag 20 mei 2013 22:38 schreef TienVingers het volgende:
Ik ga het programma van mijn lotgenoten terugkijken
Bij jongens kun je toch niet veel fout doen.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:39 schreef msacras het volgende:
[..]
ja fml, ik heb echt zo enorm vaak flirts gehad met jongens (ookover de whatsapp enzo), maar als ik echt gevoelens krijg twijfel ik ineens aan alles wat ik zeg...
Dat is al mooiquote:Op maandag 20 mei 2013 22:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Bij jongens kun je toch niet veel fout doen.
kwenie wat ik moet vertellen.quote:
Moet ik eerlijk zijn?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:40 schreef Trollscience het volgende:
ik wil sigaren zodat ik met $wag naar bebop kan luisteren hebben meer mensen hier last van
Ik ben groot hoorquote:Op maandag 20 mei 2013 22:39 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
lukt me zelfs met TienVingers in m'n neus pff
nee mijn borsten jeukenquote:Op maandag 20 mei 2013 22:40 schreef Trollscience het volgende:
ik wil sigaren zodat ik met $wag naar bebop kan luisteren hebben meer mensen hier last van
toe maarquote:Op maandag 20 mei 2013 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
kwenie wat ik moet vertellen.
ik zit in zo'n bui dat ik alles wil vertellen wat op mn hart zit.
Je zei het zelf al, zo werken onze hersenen niet haha.quote:
Just another day at the office voor mijquote:Op maandag 20 mei 2013 22:37 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
bang voor een afwijzing ofzo...
na een enorm lang gesprek reageerde hij ineens niet meer en dan ben ik bang dat het aan mij ligt blablablabla
wat echt bullshit is want het is een man en hun hersenen werken helemaal niet zo, maarja.
''Your musical compatibility with twolliebollie is Very Low''quote:Op maandag 20 mei 2013 22:40 schreef Trollscience het volgende:
dat betekent waarschijnlijk dat je kutsmaak hebtquote:Op maandag 20 mei 2013 22:41 schreef nodig het volgende:
[..]
''Your musical compatibility with twolliebollie is Very Low''
Je stelt me teleur
verras mequote:Op maandag 20 mei 2013 22:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wil je een leuk weetje over alcohol horen
Nee true, maarja, mijn hersenen welquote:Op maandag 20 mei 2013 22:41 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Je zei het zelf al, zo werken onze hersenen niet haha.
haha vertel?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Just another day at the office voor mij
..ver as me.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
alcohol beschadigt de prefontale cortex
Houd ik privéquote:Op maandag 20 mei 2013 22:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat betekent waarschijnlijk dat je kutsmaak hebt
wats je last.fm
ja man jordy is ook echt plebquote:Op maandag 20 mei 2013 22:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Houd ik privé![]()
Maar ik kom wel overeen met jordyqwerty daar staat de meter op very high
4 berichtjesquote:Op maandag 20 mei 2013 22:43 schreef Leeuwenkoning het volgende:
[..]
Oh dus en na al die dm gesprekken dan?
Als jongen moet je altijd het initiatief nemen. En als je zegt dat dat niet zo is geld dat voor knappe jongensquote:Op maandag 20 mei 2013 22:42 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee true, maarja, mijn hersenen wel
nee, laat ik het zo zeggen, mijn (bijna) verliefde hersenen werken zo
[..]
haha vertel?
Ik ken hem niet hoor op het forumquote:Op maandag 20 mei 2013 22:44 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Niet weten wie Ro-ald is
[ afbeelding ]
Ik vind helemaal niet dat een jongen altijd het initiatief hoeft te nemen, maar ik heb er zelf gewoon soms even moeite mee dus dan gebeurt het alsnog altijdquote:Op maandag 20 mei 2013 22:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als jongen moet je altijd het initiatief nemen. En als je zegt dat dat niet zo is geld dat voor knappe jongens
QFTquote:Op maandag 20 mei 2013 22:44 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Niet weten wie Ro-ald is
[ afbeelding ]
Haten op de Arctic Apenquote:Op maandag 20 mei 2013 22:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat is ook mijn pleb kant (plus blink420 en taking back sunday)
nog meer plebquote:Op maandag 20 mei 2013 22:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Haten op de Arctic Apen
The xx en rise against delen we ook
Fuck de republiek en de vsquote:Op maandag 20 mei 2013 22:47 schreef arachide. het volgende:
Oke, ik heb alles doorgenomen van GS.
yay!
Gewoon ff 10 halen morgen dus.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:47 schreef arachide. het volgende:
yay!
Havo?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:47 schreef arachide. het volgende:
yay!
ik dacht even dat GS codetaal was voor notes ofzo hihiquote:Op maandag 20 mei 2013 22:47 schreef arachide. het volgende:
yay!
Waarom staat het dan in je top25quote:Op maandag 20 mei 2013 22:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nog meer pleb
the xx is wel goed though
Ik ookquote:Op maandag 20 mei 2013 22:47 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik dacht even dat GS codetaal was voor notes ofzo hihi
maar veel succes morgenquote:Op maandag 20 mei 2013 22:47 schreef arachide. het volgende:
yay!
Je kan het, ik geloof in je!quote:
het is net zoals op school, je moet kunnen compenseren voor je verliespunten. ik compenseer met captain troutface en the locust BITCHquote:
Oké dan, die ken ik nietquote:Op maandag 20 mei 2013 22:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
het is net zoals op school, je moet kunnen compenseren voor je verliespunten. ik compenseer met captain troutface en the locust BITCH
hoofdtelefoonquote:Op maandag 20 mei 2013 22:51 schreef nodig het volgende:
[..]
Er slapen momenteel mensen dus kan niet luisteren
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:51 schreef Leeuwenkoning het volgende:
Maar die user Ro-ald post ie hier vaker?
stop maar gewoon weetje, je bent niet zo'n beste acteurquote:Op maandag 20 mei 2013 22:51 schreef Leeuwenkoning het volgende:
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:51 schreef Leeuwenkoning het volgende:
Echt, ik ben nog steeds boos over die vriendin die me in de stront heeft laten zakken. En ik hoor gewoon helemaal niks meer van der. Kutwijf.quote:
hahahahahahahaquote:
zeg gewoon ehmquote:Op maandag 20 mei 2013 22:54 schreef msacras het volgende:
wat moet ik nou zeggen
ik haat mezelf echt
Wanneer leer jij dat mensen hier met hun username worden aangesproken tot blijkt dat ze er compleet ok mee zijn dat iemand constant hun echte naam post? Kan dat vanaf nuuuu?quote:
Nee das echt een enorme loser sukkel mongol gelukkig dat je hem niet kentquote:Op maandag 20 mei 2013 22:51 schreef Leeuwenkoning het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kijk terugggquote:Op maandag 20 mei 2013 22:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wanneer leer jij dat mensen hier met hun username worden aangesproken tot blijkt dat ze er compleet ok mee zijn dat iemand constant hun echte naam post? Kan dat vanaf nuuuu?
jezus wat heb jij gezopenquote:Op maandag 20 mei 2013 22:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wanneer leer jij dat mensen hier met hun username worden aangesproken tot blijkt dat ze er compleet ok mee zijn dat iemand constant hun echte naam post? Kan dat vanaf nuuuu?
Vrouwenruzie'squote:Op maandag 20 mei 2013 22:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
Echt, ik ben nog steeds boos over die vriendin die me in de stront heeft laten zakken. En ik hoor gewoon helemaal niks meer van der. Kutwijf.
Verwijder dan ook je kwootquote:Op maandag 20 mei 2013 22:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Omg ik ook!quote:Op maandag 20 mei 2013 22:57 schreef nodig het volgende:
omg omg omg ik weet de echte naam van Rockiejj nou! Mijn leven is compleet! Nr. 1 van mijn bucketlist kan ik doorstrepen
Wijn. Is dit het goede antwoord zodat je weer kan zeggen hoe slecht alcohol wel niet is? En anders: water en koffie.quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wijn. Is dit het goede antwoord zodat je weer kan zeggen hoe slecht alcohol wel niet is? En anders: water en koffie.
.........................................................................................................quote:Op maandag 20 mei 2013 22:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja goed, die user Leeuwingkoning
Dikke emogif.
*ahum* opzichtig *ahum*quote:Op maandag 20 mei 2013 22:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dikke emogif.
En dat zegt een fucking Newbee tegen mijquote:Op maandag 20 mei 2013 22:58 schreef Osuchi het volgende:
[..]
kan je nu gewoon weggaan of is dat teveel gevraagd
Omg, dat is nou ook weer niet nodig. (snappiequote:Op maandag 20 mei 2013 22:59 schreef nodig het volgende:
[..]
D....... Rockiejj omg wij denken hetzelfde zijn wij tweelingbroertjes ofzo![]()
Tolerant, wees het!quote:Op maandag 20 mei 2013 22:58 schreef Osuchi het volgende:
[..]
kan je nu gewoon weggaan of is dat teveel gevraagd
huh wat is zn naam dan ik weet het niet ik wil m ook weten wat dn :S :S :S S: :Squote:Op maandag 20 mei 2013 22:57 schreef nodig het volgende:
omg omg omg ik weet de echte naam van Rockiejj nou! Mijn leven is compleet! Nr. 1 van mijn bucketlist kan ik doorstrepen
quote:
quote:
quote:
ja jesas zeg wat een mongol echt wtf man :S :S :S :Squote:Op maandag 20 mei 2013 22:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dikke emogif.
Ja maar dan moet je Rock even dmen en vragen want ik denk dat ik dan binnen 5 seconden een note krijg van anarchidequote:Op maandag 20 mei 2013 23:00 schreef msacras het volgende:
[..]
huh wat is zn naam dan ik weet het niet ik wil m ook weten wat dn :S :S :S S: :S
[..]
[..]
[..]
mij teleurstellen als je zaktquote:
oh maar ik weet niet of ik dat wel durf hoorquote:Op maandag 20 mei 2013 23:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je Rock even dmen en vragen want ik denk dat ik dan binnen 5 seconden een note krijg van anarchide
Wat is daar erg aan?quote:Op maandag 20 mei 2013 23:01 schreef jordyqwerty het volgende:
Het meest erge is dat ik morgen dat hele boek kan navertellen en alle onnodige details en jaartallen weet
Ja dat hoorde ik al dat je het moeilijk vind om het gesprek met aantrekkelijke jongens te beginnenquote:Op maandag 20 mei 2013 23:01 schreef msacras het volgende:
[..]
oh maar ik weet niet of ik dat wel durf hoor
vind ik altijd wel spannend, een onbekende jongen aanvragen
middelvingerfoto.jpgquote:Op maandag 20 mei 2013 23:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
mij teleurstellen als je zakt!
waag t niet.
LEREN NU GODVERDOMME TOT JE NEERVALT EN DAN MAG JE PAS SLAPEN GR
dat is echt gekkenhuis johquote:Op maandag 20 mei 2013 23:01 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga vanaf vandaag 60 dagen lang Insanity Workout doen. Door het zweet voor de zomer!
Je mag wel met me daten enzo.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:01 schreef msacras het volgende:
[..]
oh maar ik weet niet of ik dat wel durf hoor
vind ik altijd wel spannend, een onbekende jongen aanvragen
Zou het echt werken?quote:Op maandag 20 mei 2013 23:01 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga vanaf vandaag 60 dagen lang Insanity Workout doen. Door het zweet voor de zomer!
Wij praten over 5 dagen nog eensquote:Op maandag 20 mei 2013 23:01 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil het al een tijdje. En zat te twijfelen tussen insanity en deze:quote:Op maandag 20 mei 2013 23:02 schreef Osuchi het volgende:
[..]
dat is echt gekkenhuis johmijn moeder doet dat, wil er ook mee beginnen
je hebt me doorquote:Op maandag 20 mei 2013 23:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik al dat je het moeilijk vind om het gesprek met aantrekkelijke jongens te beginnenVandaar dat je natuurlijk ook niet zo vaak met mij praat
![]()
ik kom wel even langs bij je op school okquote:Op maandag 20 mei 2013 23:02 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Je mag wel met me daten enzo.
Wat doe je morgenmiddag?
Ja is goed, hoelaat?quote:Op maandag 20 mei 2013 23:03 schreef msacras het volgende:
[..]
je hebt me door
[..]
ik kom wel even langs bij je op school ok
Dan ga ik wel de 30 dagen challenge doen, moet lukkenquote:Op maandag 20 mei 2013 23:03 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik wil het al een tijdje. En zat te twijfelen tussen insanity en deze:
[ afbeelding ]
Stuur is een schema of linkje van die Insanity Workout dan? Dan doe ik met je mee.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:03 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik wil het al een tijdje. En zat te twijfelen tussen insanity en deze:
[ afbeelding ]
Dussssssss wanneer daten?quote:Op maandag 20 mei 2013 23:03 schreef msacras het volgende:
[..]
je hebt me door
[..]
ik kom wel even langs bij je op school ok
omdat jij een kloon bent grgrquote:Op maandag 20 mei 2013 23:04 schreef Leeuwenkoning het volgende:
Waarom praten jullie zo naar over mij dan?
Slaap lekker jijquote:Op maandag 20 mei 2013 23:03 schreef zwerty het volgende:
Vriendin van mij deed Insanity en ze zegt dat ze wel verschil merkt
En even via torrentz andersquote:Op maandag 20 mei 2013 23:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Stuur is een schema of linkje van die Insanity Workout dan? Dan doe ik met je mee.
Gewoon de vraag goed lezen en dan voorkom je dit.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat ik 20 pagina's vol schrijf met nutteloze details om intelligent over te komen
waarmee?quote:
Maak maar een topic Rockiejj dan doet heel JNG SC meequote:Op maandag 20 mei 2013 23:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Stuur is een schema of linkje van die Insanity Workout dan? Dan doe ik met je mee.
we haten je allemaal gr grquote:Op maandag 20 mei 2013 23:04 schreef Leeuwenkoning het volgende:
deden ze ook toen ze dachten dat ik een kloon was hoorquote:Op maandag 20 mei 2013 23:04 schreef Leeuwenkoning het volgende:
Ja is goed, ben half 2 klaar met school, dus dat kan dan wel ffquote:
jij was dan ook een kloonquote:Op maandag 20 mei 2013 23:04 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
deden ze ook toen ze dachten dat ik een kloon was hoor
Goed idee!quote:Op maandag 20 mei 2013 23:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Maak maar een topic Rockiejj dan doet heel JNG SC mee
moet ik de dm posten? heb echt een hekel aan mensen zoals jij, beetje iedereen voor de gek houdenquote:
Ik ben Dennis en ik kom uit Amsterdam hoorquote:Op maandag 20 mei 2013 23:04 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
deden ze ook toen ze dachten dat ik een kloon was hoor
quote:Op maandag 20 mei 2013 23:05 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja is goed, ben half 2 klaar met school, dus dat kan dan wel ff
Gaan we ff koffie drinken
Ja doe maar krijg je een banquote:Op maandag 20 mei 2013 23:05 schreef Osuchi het volgende:
[..]
moet ik de dm posten? heb echt een hekel aan mensen zoals jij, beetje iedereen voor de gek houden
Oh bij mij nemen ze nooit initiatiefquote:Op maandag 20 mei 2013 22:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik vind helemaal niet dat een jongen altijd het initiatief hoeft te nemen, maar ik heb er zelf gewoon soms even moeite mee dus dan gebeurt het alsnog altijd
Nou de jongen in kwestie is bepaald niet lelijk dat kan ik wel verzekeren, en hij heeft ook eerder initiatief genomen maarja
Meisjes nemen bijna nooit initiatiefquote:Op maandag 20 mei 2013 23:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh bij mij nemen ze nooit initiatief
quote:Op maandag 20 mei 2013 23:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh bij mij nemen ze nooit initiatief
Oh zo'n workout.. Misschien wel leuk om eens 2 maand te doen ja, ben benieuwd of je écht resultaten zult zien. Morgen maar ff kijken op torrentz dan.quote:
ruikt dit naar gloorform???? lol :pquote:Op maandag 20 mei 2013 23:07 schreef jordyqwerty het volgende:
Geloof je in liefde op het eerste gezigt of moet ik noch een x voorbij lope XD
ik neem altijd initaitief want jongens praten niet uit zichzelf tegen mijquote:Op maandag 20 mei 2013 23:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Meisjes nemen bijna nooit initiatief
ik ben gewoon een geval apart
behalve nu dan
stomme ik
Ik ben bezig met een topic maken!quote:Op maandag 20 mei 2013 23:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Oh zo'n workout.. Misschien wel leuk om eens 2 maand te doen ja, ben benieuwd of je écht resultaten zult zien. Morgen maar ff kijken op torrentz dan.
die heb ik toch allang gezien gekkiequote:Op maandag 20 mei 2013 23:07 schreef Leeuwenkoning het volgende:
[..]
Nu kan ik eindelijk mijn pener showen in dm
Niemand weet toch wat mijn tweede account is
jouw vader moet wel kunstrover zijn want jij bent echt een meesterwerkquote:Op maandag 20 mei 2013 23:07 schreef jordyqwerty het volgende:
Geloof je in liefde op het eerste gezigt of moet ik noch een x voorbij lope XD
Ro-ald zal dat wel doen geloof mequote:Op maandag 20 mei 2013 23:08 schreef Osuchi het volgende:
[..]
ik neem altijd initaitief want jongens praten niet uit zichzelf tegen mij
quote:Op maandag 20 mei 2013 23:08 schreef Osuchi het volgende:
[..]
ik neem altijd initaitief want jongens praten niet uit zichzelf tegen mij
quote:Op maandag 20 mei 2013 23:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ruikt dit naar gloorform???? lol :p
quote:Op maandag 20 mei 2013 23:09 schreef Leeuwenkoning het volgende:
[..]
Ro-ald zal dat wel doen geloof me
Forum Opties | |