SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De data zijn:
Vrijdag 24 mei: Tamashii, Vinniiee, BobbyB
Zaterdag 25 mei: Tamashii, Faxie, BobbyB, Remlof
Vrijdag 31 mei: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Dqop (ovb)
Zaterdag 1 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB,Dqop (ovb)
Vrijdag 7 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb)
Zaterdag 8 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb)
en ja ik weet dat ze Dqod heet maar ik noem haar Dqop
Ik ben aanwezig. Wie komt mij vergezellen![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door Huppelmuts op 21-05-2013 13:39:04 ]If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Je kunt toch zelf ook bellenquote:Op maandag 20 mei 2013 22:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niemand snapt vrouwen Vin, zelfs vrouwen zelf niet.
Of smsen, appen, mailen, faxenquote:
Nah die ziet me als leuke vriend vermoed ik...as usualquote:Op maandag 20 mei 2013 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kom nooit in de friendzone, want ik ben een lul.
[..]
Hoe dat zo?
Pcies.quote:
Beter een leuke vriend dan geen vriendquote:Op maandag 20 mei 2013 22:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nah die ziet me als leuke vriend vermoed ik...as usual
quote:
En als zij dat nu ook denkt, dan gebeurd er nietsquote:
Dat is hoe ik rol.quote:
Maar je weet het niet zeker.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nah die ziet me als leuke vriend vermoed ik...as usual
Ah, dus daar gaat het altijd mis bij mij.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En als zij dat nu ook denkt, dan gebeurd er niets
Ik ook niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is hoe ik rol.
Ik belde mijn ex ook nooit. In retrospect niet zo raar dat ze me verliet.
[..]
Maar je weet het niet zeker.
Geef haar nummer maar, dan vraag ik het wel.
Nice try, je weet d'r FBquote:Op maandag 20 mei 2013 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is hoe ik rol.
Ik belde mijn ex ook nooit. In retrospect niet zo raar dat ze me verliet.
[..]
Maar je weet het niet zeker.
Geef haar nummer maar, dan vraag ik het wel.
Bel zelf eens ipv wachten totdat zij belt.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Laat me het licht eens zien dan o hosselkoning
Ach ik kom nooit zo ver dat het mis kan gaanquote:Op maandag 20 mei 2013 22:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah, dus daar gaat het altijd mis bij mij.
Hallo met Kaneel, wie is dit?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
En als ze dan belde dan was ik zakelijk en koel.
Weet ik dat?quote:
Nee dat hoefde niet want het was een redelijk dood topicquote:Op maandag 20 mei 2013 22:20 schreef Faxie het volgende:
Je zat zeker de hele dag in spanning achter de PC te wachten op de kaap?
Vandaar dat de eerste app altijd van mij komtquote:
Meer vanquote:Op maandag 20 mei 2013 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hallo met Kaneel, wie is dit?
[..]
Weet ik dat?
Dan ga ik eens even loeren.
Jij hebt net de liefde van je leven van fb verwijdertquote:Op maandag 20 mei 2013 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vandaar dat de eerste app altijd van mij komt
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hebt net de liefde van je leven van fb verwijdert
1) dat was hij op zeker nietquote:Op maandag 20 mei 2013 22:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hebt net de liefde van je leven van fb verwijdert
Tot nu toe is het inititiatief anders altijd van mij gekomen. Zij mag ook wel wat moeite doen.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bel zelf eens ipv wachten totdat zij belt.
Dat zei je er niet bij.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tot nu toe is het inititiatief anders altijd van mij gekomen. Zij mag ook wel wat moeite doen.
Ik bel haar van de week wel, nu kan ik amper praten.
Zonder jou wordt het niet zo snel volgespammed neequote:Op maandag 20 mei 2013 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat hoefde niet want het was een redelijk dood topic
Herkenbaarquote:Op maandag 20 mei 2013 22:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Meer van
Ja, wat is er?
Oh ok.
uhuh.
ja
ok
maar ik zie je straks toch?
Ok, dan ga ik nu weer even verder.
Niet zo raar dat jij zwemt in de vrouwenaandacht.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Meer van
Ja, wat is er?
Oh ok.
uhuh.
ja
ok
maar ik zie je straks toch?
Ok, dan ga ik nu weer even verder.
Tjaquote:Op maandag 20 mei 2013 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie wel verdomd veel bekende mensen in fax zijn fb.
Ik ben zo'n smoothe prater he.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet zo raar dat jij zwemt in de vrouwenaandacht.
Ik heb geen zin om elke keer het hele verhaal weer te moeten herhalen.... we gaan al 3 jaar terug in ieder geval.quote:
Ik deed een stapje terug zodat al die vrouwen zich konden aanmelden om namens jou op ziekenbezoek te gaan.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zonder jou wordt het niet zo snel volgespammed nee
Gewoon een berichtje sturen, laten we snel weer afspreken.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om elke keer het hele verhaal weer te moeten herhalen.... we gaan al 3 jaar terug in ieder geval.
Of Hoi, neuken? doet het ook altijd goed.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon een berichtje sturen, laten we snel weer afspreken.
Niet minder windstil dan normaalquote:Op maandag 20 mei 2013 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik deed een stapje terug zodat al die vrouwen zich konden aanmelden om namens jou op ziekenbezoek te gaan.
Liep wel storm he?
Zeker. Heeft niet alleen effect op vrouwen.quote:
Haha goed ideequote:Op maandag 20 mei 2013 22:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of Hoi, neuken? doet het ook altijd goed.
Weet ze meteen wat je wil.
Moet jij ook doen.quote:
Bij iemand die niet op FOK! zit kan je nog best grappige reacties krijgen als je zoiets stuurtquote:Op maandag 20 mei 2013 22:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of Hoi, neuken? doet het ook altijd goed.
Weet ze meteen wat je wil.
Aan wie zou ik dat dan moeten sturen?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet jij ook doen.
Ik doe dat niet, want dan krijg ik klapjes.
Wel schrikken als je dan ineens, ja, is goed, terugkrijgt.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet jij ook doen.
Ik doe dat niet, want dan krijg ik klapjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:40 schreef heloef het volgende:
Yo Kaneel die rechter leek me nou echt wat voor jou.Puntige knieenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarom ben je dus single.quote:
Aan iedereen.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aan wie zou ik dat dan moeten sturen?
Dat zeker.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel schrikken als je dan ineens, ja, is goed, terugkrijgt.
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:40 schreef heloef het volgende:
Yo Kaneel die rechter leek me nou echt wat voor jou.Niet verkeerd, broeder. Niet verkeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen heb ik al knappere vrouwe in mijn supergirl cosplay map.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aan iedereen.
[..]
Dat zeker.
Maar degenen die ik in mijn bedje zou willen, willen dat niet.
Dus, ja...
[..]
Niet verkeerd, broeder. Niet verkeerd.
Alleen heb ik al knappere vrouwe in mijn supergirl cosplay map.Okee, zij wint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Okayquote:
Heloef, hoe is om een bekende nederlander te zijn? Ben je al uitgenodigt in DWDD en bieden de vrouwen zich al bij bosjes aan?quote:
I know, right?quote:
Nee.quote:
Ik heb tegen iedereen op lopen scheppen dat ik een bekende, wijze, Nederlander ken.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heloef, hoe is om een bekende nederlander te zijn? Ben je al uitgenodigt in DWDD en bieden de vrouwen zich al bij bosjes aan?
Ik zeg het je Kaneel, dit jaar komt net te vroeg maar volgend jaar zit die jongen in het Glazen Huis.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I know, right?
[..]
Nee.
[..]
Ik heb tegen iedereen op lopen scheppen dat ik een bekende, wijze, Nederlander ken.
Ik vond het echt verschrikkelijk. Zelfs bij de snackbar werd ik er op aangesproken. Niet normaal wat er gebeurd als je even met je kop op TV bent.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heloef, hoe is om een bekende nederlander te zijn? Ben je al uitgenodigt in DWDD en bieden de vrouwen zich al bij bosjes aan?
En je hebt zeker niet hoeven betalen?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond het echt verschrikkelijk. Zelfs bij de snackbar werd ik er op aangesproken. Niet normaal wat er gebeurd als je even met je kop op TV bent.
Blijven Chinezen he. Die geven niks gratis.quote:
Maar goed ook, ik ga niet helemaal naar Leeuwarden ofzo om Heloef te zien.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zeg het je Kaneel, dit jaar komt net te vroeg maar volgend jaar zit die jongen in het Glazen Huis.
Ze heeft wel van die kleurlenzen in, maar alsnog, hubba hubba.quote:
Hij regelt maar gewoon dat het in Nijmegen isquote:Op maandag 20 mei 2013 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar goed ook, ik ga niet helemaal naar Leeuwarden ofzo om Heloef te zien.
Drenthe is de max.
Waarom niet Amsterdam? Kunnen we er een leuk weekend van maken!quote:Op maandag 20 mei 2013 22:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij regelt maar gewoon dat het in Nijmegen is
Dat mag ook nog.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom niet Amsterdam? Kunnen we er een leuk weekend van maken!
Ik zie wel overal acties om het Glazen Huis in 2014 naar Heerlen te halenquote:
Ik wil een meisje in zo'n pakje.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze heeft wel van die kleurlenzen in, maar alsnog, hubba hubba.
Kan ik dan ergens blijven maffen?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij regelt maar gewoon dat het in Nijmegen is
Ja, dat regelen we dan Kaneelquote:Op maandag 20 mei 2013 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil een meisje in zo'n pakje.
[..]
Kan ik dan ergens blijven maffen?
Tegen die tijd hebben we limburg moeten verkopen aan de belgen.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zie wel overal acties om het Glazen Huis in 2014 naar Heerlen te halen
Dan ga ik vragen of heloef zijn handtekening op mijn pener zet.quote:
God I hope soquote:Op maandag 20 mei 2013 22:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tegen die tijd hebben we limburg moeten verkopen aan de belgen.
Zelfs die willen Friesland niet hebben. Dus dat laten we afdrijven.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
God I hope so![]()
En Friesland aan de Duitsers?
Jij gaat ipv geld je pener in de brievenbus stoppen?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan ga ik vragen of heloef zijn handtekening op mijn pener zet.
Dan ben ik ook een vrouwenmagneet.
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zelfs die willen Friesland niet hebben. Dus dat laten we afdrijven.
Natuurlijk.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij gaat ipv geld je pener in de brievenbus stoppen?
Wat zijn de eisen om dat huis in te gaan?quote:Op maandag 20 mei 2013 23:01 schreef heloef het volgende:
Ik zou eerder gokken op 2020 als ik jullie was.
Zal ik het vast in de OP zetten?quote:Op maandag 20 mei 2013 23:01 schreef heloef het volgende:
Ik zou eerder gokken op 2020 als ik jullie was.
Laten we beginnen met dat je eerst op 3fm moet zitten. Vervolgens gaan die omroepen samen met de leiding van 3fm bepalen wie er in dat huis gaan zitten. Je hoeft er trouwens niet in. Ze vragen eerst netjes of je er wel in wil.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat zijn de eisen om dat huis in te gaan?
Halloquote:
Ik kan niet beslissen welke film/serie ik wil gaan kijken en blijf dus maar doelloos op fok rondhangen.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:19 schreef DaMook het volgende:
Ik heb voor 2 uur aan youtube video's openstaan, maar geen zin ze te kijken. Misschien morgen
.
Lol, zoals wat dan?quote:Op maandag 20 mei 2013 23:19 schreef DaMook het volgende:
Ik heb voor 2 uur aan youtube video's openstaan, maar geen zin ze te kijken. Misschien morgen
.
Jouw scharrel is hebberigquote:
Ik ben niet zo hebberig!!quote:
quote:
Ik denk dat het een "Doomsday prepper" of een Tanked" wordt bij mij. Verder heb ik niet veel boeiends nieuwsquote:Op maandag 20 mei 2013 23:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan niet beslissen welke film/serie ik wil gaan kijken en blijf dus maar doelloos op fok rondhangen.
quote:Op maandag 20 mei 2013 23:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik denk dat het een "Doomsday prepper" of een Tanked" wordt bij mij. Verder heb ik niet veel boeiends nieuws.
Ow ja ik kreeg gisteren alcatraz ingefluisterd, ook eens opzoeken.
Niets te zeggen over de youtube filmpjesquote:
Ik moest ze nog bekijken. Ik snap er niets vanquote:Op maandag 20 mei 2013 23:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niets te zeggen over de youtube filmpjes.
Mwah zal niets voor jou zijnquote:Op maandag 20 mei 2013 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest ze nog bekijken. Ik snap er niets van
Maar wat is het dan?quote:
Dat is een led cube met 8x8x8 leds. Die kun je programmeren om dingen te doenquote:
Aha, leuk welquote:Op maandag 20 mei 2013 23:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is een led cube met 8x8x8 leds. Die kun je programmeren om dingen te doen.
Zoals aan het begin van deze video zeg maar. Allemaal vormpjes enzo.
Ben je het alweer kwijt dan?quote:Op maandag 20 mei 2013 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aha, leuk wel![]()
Ik ga mijn bed opzoeken denk ik
Mijn bed ben ik nooit kwijt hoorquote:
Geen problemen meequote:Op maandag 20 mei 2013 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn bed ben ik nooit kwijt hoor![]()
Ik heb wel vaak dat ik de kamer niet herken als ik wakker word
Slaap lekkerquote:Op maandag 20 mei 2013 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aha, leuk wel![]()
Ik ga mijn bed opzoeken denk ik
Minder vaak in een "vreemde" slaapkamer wakker worden danquote:Op maandag 20 mei 2013 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn bed ben ik nooit kwijt hoor![]()
Ik heb wel vaak dat ik de kamer niet herken als ik wakker word
Hoeft niet per se in een slaapkamer te zijn hoor, ik flikker ook vaak zat op de bank in slaapquote:Op maandag 20 mei 2013 23:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
.
[..]
Minder vaak in een "vreemde" slaapkamer wakker worden dan.
Hehe dat kan ookquote:Op maandag 20 mei 2013 23:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoeft niet per se in een slaapkamer te zijn hoor, ik flikker ook vaak zat op de bank in slaap
Ja tochquote:
Lang geleden dat ik op de bank geslapen hebquote:
Ach ik crash wel vaker ergens op een bankquote:Op maandag 20 mei 2013 23:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik op de bank geslapen heb, was toen ik mijn katjes net had zodat ze aan me konden wennen
.
Ik ga nooit met de treinquote:Op maandag 20 mei 2013 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach ik crash wel vaker ergens op een bank![]()
Ik weiger om op de tijd te gaan letten voor de laatste trein terug dus dan maar bankslapen
Ik heb geen centjes voor een hotel en ik heb geen auto meer. Maar ook toen ik auto had bleef ik vaak zat ergens pitten want een biertje is toch wel lekkerquote:Op maandag 20 mei 2013 23:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ga nooit met de treinof bus
. Ga ook nooit verweg eigenlijk en als ik dat al eens doe neem ik een hotel
.
Dan kan je toch geen biertje doenquote:
Tuurlijk wel, of je rijd lazerus naar huis of je crasht ergens of je slaapt in de auto (of hotel dus)quote:Op maandag 20 mei 2013 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen centjes voor een hotel en ik heb geen auto meer. Maar ook toen ik auto had bleef ik vaak zat ergens pitten want een biertje is toch wel lekker
[..]
Dan kan je toch geen biertje doen
Ik kan je de hotels in gorinchem niet aanraden hoor!!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, of je rijd lazerus naar huis of je crasht ergens of je slaapt in de auto (of hotel dus). Genoeg opties
.
Dan maar auto, of naar huis of crashenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan je de hotels in gorinchem niet aanraden hoor!!
Ik ookquote:
Je werkt niet echt meequote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan maar auto, of naar huis of crashen.
quote:
quote:
Zie editquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je werkt niet echt mee![]()
Ik ben 's ochtends heel lief voor mijn gasten hoor
Awwwquote:
quote:
Ik rook mn laatste peukie op en dan ga ik slapen!quote:
Ik moet nog steeds aan een serie of iets beginnenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik rook mn laatste peukie op en dan ga ik slapen!
Succes ermeequote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds aan een serie of iets beginnen, moet minstens een ep van iets zien anders kan ik niet slapen
.
Maar slaap lekker en tot morgen![]()
![]()
![]()
.
Hoiquote:
troll!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
troll!!die naam ken ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook jij hebt toch wel een icq account gehad? Jij bent ook oud!!quote:
Hehequote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi![]()
Klopt, dit zijn appjes waar ik direct een lachstuip van krijg
nee gekkie, nerds hadden datquote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook jij hebt toch wel een icq account gehad? Jij bent ook oud!!
Ik ben heul geen nerdquote:
Hey vakantiegangerquote:
yourquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets zie ik mijn zoon ook nog wel een keer doen als ik niet snel genoeg reageer
Okquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:14 schreef Dqod het volgende:
Huppeltjeeeee of Tamme Asser, zou een van jullie dit even kunnen neerplempen in de OP?
Vrijdag 31 mei: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Dqod (ovb)
Zaterdag 1 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Dqod (ovb)
Vrijdag 7 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof Dqod (ovb)
Zaterdag 8 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqod (ovb)
?
Die vrijdagen moet ik eerst werken, maar dan zou ik er in principe 's avonds gewoon bij kunnen zijn
Gr gr kus kus enzo :$
Hahaha, Dqopquote:
Natuurlijk dqop!quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:06 schreef Tamashii het volgende:
Fucking trollkat heb ik, heel zielig in die boom miauwen, kom ik er na zo'n tijd alles geprobeerd te hebben met een ladder aan, springt ie zo snel als ie kan de boom uit en spurt weg.
GE-WEL-DIG!!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:06 schreef Tamashii het volgende:
Fucking trollkat heb ik, heel zielig in die boom miauwen, kom ik er na zo'n tijd alles geprobeerd te hebben met een ladder aan, springt ie zo snel als ie kan de boom uit en spurt weg.
Klinkt als een echte kat.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:29 schreef Tamashii het volgende:
Deed mijn moederkattenhartje pijn.![]()
Nu issie ook onvindbaar. Mja, vorige avontuur eindigde ook redelijk ok dus laat maar gaan denk ik dan.
Is dit nog volgbaar?
Je hebt gewoon een echte kat. Niks mis mee. Een heerlijke avonturier, waarschijnlijk met een vleugje evil want niets is zo leuk als je personeel pesten!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:29 schreef Tamashii het volgende:
Deed mijn moederkattenhartje pijn.![]()
Nu issie ook onvindbaar. Mja, vorige avontuur eindigde ook redelijk ok dus laat maar gaan denk ik dan.
Is dit nog volgbaar?
Echt. Katten. Zijn ze niet wonderbaarlijk? Als ik blij ben komt ie prr-en, als ik verdrietig ben maakt dat beest me blij, ben ik boos maakt dat beest me blij. Zo puur, echt een wonderrol van de natuur.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een echte kat. Niks mis mee. Een heerlijke avonturier, waarschijnlijk met een vleugje evil want niets is zo leuk als je personeel pesten!
Ik heb van het weekend op de katten van ErwinRommel gepast. Die 2 zijn ook geniaal. 1 keek mij boos aan, die dacht dat ik zijn personeel had kwijt gemaaktquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Echt. Katten. Zijn ze niet wonderbaarlijk? Als ik blij ben komt ie prr-en, als ik verdrietig ben maakt dat beest me blij, ben ik boos maakt dat beest me blij. Zo puur, echt een wonderrol van de natuur.
Ik heb een weerberichtfilmpje op mn FB staan waar je gegarandeerd van gaat lachenquote:
Ik betwijfel hetquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een weerberichtfilmpje op mn FB staan waar je gegarandeerd van gaat lachen
Ga kijkenquote:
Lui varken hij staat toch bij mij!!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zie niks op mijn tijdlijn verschijnen
Ik had 'm net gevonden. Hij is mooiquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lui varken hij staat toch bij mij!!
Ik deel hem wel ff
Je moest lachen he?quote:
Ja maar dat is in dezen bijzaakquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:30 schreef Vinniiee het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)echts_inhalen__.html![]()
quote:Ook zouden zo minder ongelukken op de weg gebeuren vanwege minder onverwachte manoevres, aldus Elias.
Vast een Fok!kerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
WHAHAHAHAHAHA
Dat maagdenprogramma![]()
Kerel heeft date met een griet, gaan ze paardrijden, griet flikkert van het paard en eindigt in het ziekenhuis. Kerel zegt: "ja dit was toch wel een van de succesvolste dates die ik ooit heb gehad, misschien wel de succesvolste zelfs"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMGquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
WHAHAHAHAHAHA
Dat maagdenprogramma![]()
Kerel heeft date met een griet, gaan ze paardrijden, griet flikkert van het paard en eindigt in het ziekenhuis. Kerel zegt: "ja dit was toch wel een van de succesvolste dates die ik ooit heb gehad, misschien wel de succesvolste zelfs"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij kreeg nog een tweede date, volgens mij wel met een ander maar ok, ging hij met eten naar haar huis en ontmoette haar moeder.quote:
Heldquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij kreeg nog een tweede date, volgens mij wel met een ander maar ok, ging hij met eten naar haar huis en ontmoette haar moeder.
Hij heeft die moeder alle boodschappen naar binnen laten slepen
Wat een kerelquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij kreeg nog een tweede date, volgens mij wel met een ander maar ok, ging hij met eten naar haar huis en ontmoette haar moeder.
Hij heeft die moeder alle boodschappen naar binnen laten slepen
RTL nogwattes. Ik zag het net bij DWDD.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat een kerel![]()
Welke zender is dat ook alweer?
O ja, gaat ik maar even doenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
RTL nogwattes. Ik zag het net bij DWDD.
Je kan ook op internet terugkijken he
Probeer je nu Rotterdams te kletsen?quote:
Nee, ging per ongelukquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Probeer je nu Rotterdams te kletsen?
Ik ben nu zwaar teleurgesteld in je!!quote:
Ik ookquote:
Volledig terechtquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben nu zwaar teleurgesteld in je!!
How come?quote:
Ik zou met het OV gaan, ze geven vorst opquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja kloptIk doe morgen m'n wintervoering maar weer in m'n motorpak denk ik
Ik heb mijn winterjas nasr beneden gehaaldquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja kloptIk doe morgen m'n wintervoering maar weer in m'n motorpak denk ik
Ja doeiquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou met het OV gaan, ze geven vorst op
Die hangt nog aan de kapstok hierquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb mijn winterjas nasr beneden gehaald
Er wordt voor deze week nog wel nachtvorst opgegeven hoorquote:
Uit protest blijf ik gewoon rijdenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er wordt voor deze week nog wel nachtvorst opgegeven hoor
Nog maar 15 jaarquote:
En dan ben ik ook een 48-jarige maagdquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die snap ik niet, behalve dat jij dan die leeftijd bereikt hebt
Juist jaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan ben ik ook een 48-jarige maagd
Mooi hequote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:50 schreef Vinniiee het volgende:
"Mijn gedachte ging eigenlijk toch eerst uit naar het paard"
Mwahahaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Gorinchem - Utrecht = 40.3 km en retour met trein is 18 euro
Gorinchem - Rotterdam = 41.5 km en retour met trein 15.20 euro
Zelfs mijn portemonnee wil me omturnen naar een kakkerlak
Mijn huis is ook kaalquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
Dat huis ook van 'm, zo kaal als 't maar kan
Moeilijk vetquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawohl!!
En ik heb een jasje gevonden voor jou!!
[ afbeelding ]
Dat kan je zelf ook nog wel makenquote:
Dat lijkt me nog lastiger dan gezegd.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan je zelf ook nog wel maken![]()
Zorg jij voor het jasje en de knopjes, dan ga ik wel naaien
Download gewoon man.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:37 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom vergeet ik altijd de tijd als ik een film wil kijken die op tv komt?
Dan heb ik na 10 minuten geen zin om te kijken. Als ik de tv aan zet kijk ik het ook niet echt, maar dan is het voor het geluid op de achtergrondquote:
Ja mooi manquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:03 schreef muhahaha het volgende:
Haha dat programma, ook van zitten smullen.
48 jaar en op je eerste date al direct de gourmetschotel klaarzetten en fantaseren dat hij zijn paarsgepunte lans in haar mag steken.
Kerel gaat iets te snel.
Heel zijn date role-playing en natuurlijk later op de avond beide naar boven om de krikken in zijn 1-persoons bed. Serieus, waar moet hij heen als hij van haar af wil rollen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja mooi man![]()
Die Marcel van de 2e aflevering, net zo mooi
Ja echt grappig hoe hij zich dat voorsteldequote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heel zijn date role-playing en natuurlijk later op de avond beide naar boven om de krikken in zijn 1-persoons bed. Serieus, waar moet hij heen als hij van haar af wil rollen.
Baf zo op de grond au.
Van alle gasten is hij wel degene die vervolgens ook echt aan zichzelf gaat werken. Daar heb ik wel respect voor. Al die anderen blijven zoals ze zijn en denken dat het dan ineens wel gebeurt. Ja daaag.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja echt grappig hoe hij zich dat voorstelde![]()
Dat haar en die baard ook van 'm
Dat is dan wel weer een plus-punt jaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Van alle gasten is hij wel degene die vervolgens ook echt aan zichzelf gaat werken. Daar heb ik wel respect voor. Al die anderen blijven zoals ze zijn en denken dat het dan ineens wel gebeurt. Ja daaag.
Ow oopsie, sorry man. Ik moet deel 3 ook nog kijken trouwens.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een plus-punt jaMaar zover ben ik nog niet
Maakt niet uit, ik had het al wel in de voorstukjes gezienquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow oopsie, sorry man. Ik moet deel 3 ook nog kijken trouwens.
Ik irriteer me alleen aan Avithal. Volgens mij doet ze het ook meer voor de aandacht.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik had het al wel in de voorstukjes gezienNog kwartiertje en dan is deel 2 af.
Als ik dan nog wakker ben ga ik deel 3 kijken
Ik snap niet waarom ze mee doet aan het programma. 20 jaar en maagd is helemaal niet zo raar en ze ziet er hartstikke goed uit.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik irriteer me alleen aan Avithal. Volgens mij doet ze het ook meer voor de aandacht.
Precies, gevalletje aandachtshoer.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze mee doet aan het programma. 20 jaar en maagd is helemaal niet zo raar en ze ziet er hartstikke goed uit.
Preciesquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Precies, gevalletje aandachtshoer.
Ook qua gedrag is er niet echt iets vreemds aan haar. Vriendinnen, een gefriendzonde vriend en ze gaat gewoon stappen. Die komt vanzelf wel een lul tegen.
Inderdaadquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:31 schreef muhahaha het volgende:
Michael is een latente homo met kutvrienden.
Wat heb je van hem gezien tot dusver?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Wat ie ook allemaal ten sprake brengtIk deed serieus een facepalm
Hij heeft net chocomelk "gedronken" met die chick van de skibaan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat heb je van hem gezien tot dusver?
Als je mij de tijd geeft dan lukt dat wel. Je moet niet verwachten dat het in een uurtje klaar is natuurlijkquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog lastiger dan gezegd.
Wat? Wat een baasquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:03 schreef muhahaha het volgende:
Haha dat programma, ook van zitten smullen.
48 jaar en op je eerste date al direct de gourmetschotel klaarzetten en fantaseren dat hij zijn paarsgepunte lans in haar mag steken.
Kerel gaat iets te snel.
Hahaha oja dat was ook zo mooi he.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij heeft net chocomelk "gedronken" met die chick van de skibaan.
Nee, maar eerst moet ik nog goedkope toetsenborden zien te kopen. En uiteraard ook een aantal met de oude kleurlayout (met beige/grijs)quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je mij de tijd geeft dan lukt dat wel. Je moet niet verwachten dat het in een uurtje klaar is natuurlijk
Zwarte markt staat er vol meequote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, maar eerst moet ik nog goedkope toetsenborden zien te kopen. En uiteraard ook een aantal met de oude kleurlayout (met beige/grijs)
[ afbeelding ]
Sowieso gaan snowboarden om te versieren.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha ja
WHAHAHA! Geen reactie van die chick toen hij belde/whatsappte
Was het ook druk qua werk?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:39 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Erg leuk. Veel bandjes gezien.
Dat zijn de mooiste. Ik moet zelf ook nog ergens een toetsenbord overhebben.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, maar eerst moet ik nog goedkope toetsenborden zien te kopen. En uiteraard ook een aantal met de oude kleurlayout (met beige/grijs)
[ afbeelding ]
Sowieso in de eerste paar zinnen zeggen dat je maagd bent en er vanaf wilt komenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sowieso gaan snowboarden om te versieren.
Ik was op vakantie in Duitsland naar een festival.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Was het ook druk qua werk?
Dat is best wel wanhopig ja.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sowieso in de eerste paar zinnen zeggen dat je maagd bent en er vanaf wilt komen
Ow haha, ik wist niet dat je alweer terug in Europa was.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:42 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik was op vakantie in Duitsland naar een festival.
Ja preciesquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is best wel wanhopig ja.
Weet ze meteen waar het om draait.
Curacau is ook Europa. Inwoners zijn ook lid van de Europese Unie.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow haha, ik wist niet dat je alweer terug in Europa was.
Die maat van hem ook, stapt ie op een meidje af; ben je met je vriend hier? Ja? Jammer /loopt weg.quote:
Zucht, vermoeiend.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Curacau is ook Europa. Inwoners zijn ook lid van de Europese Unie.
Volgende week weer terug naar Curacao.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow haha, ik wist niet dat je alweer terug in Europa was.
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die maat van hem ook, stapt ie op een meidje af; ben je met je vriend hier? Ja? Jammer /loopt weg.
Serieus!
Zijn pick-upline daar bij het snowboarden is ook geweldigquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Was het ook druk qua werk?
Ik moet wel zeggen dat zijn huis er wel chill uit zag. Alleen dat poetsen, kom op.quote:
"Ben je vandaag wezen snowboarden?"quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zijn pick-upline daar bij het snowboarden is ook geweldig
Wel stoer hoor.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jjjaaa, ik kon er niet op komen. Zoooo slecht!
Hehequote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat zijn huis er wel chill uit zag. Alleen dat poetsen, kom op.
Oja en het lege fotolijstje
Facepalm momentje zoveel ..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jjjaaa, ik kon er niet op komen. Zoooo slecht!
Je mist de gehele context. Hij was al apart gaan zitten met die meid om wat te gaan drinken. Alleen dat gesprek zelf, mijn god.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:46 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Wel stoer hoor.en je hebt het in ieder geval geprobeerd.
zal best dat ik was mis.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je mist de gehele context. Hij was al apart gaan zitten met die meid om wat te gaan drinken. Alleen dat gesprek zelf, mijn god.
Oh, dat klinkt wel grappig.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb HET nog nooit gedaan, kun je terugzien bij uitzendinggemist denk ik.
Of torrents.
FusionFreak aka -Hakuna- wilde zich ook opgeven.quote:
Thanks, ga ik morgen op m'n gemak kijken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/xl/#/u/a42b64fe-af91-4d1d-bd98-e0de520d9c95
Doen, het is echt hilarischquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:49 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Thanks, ga ik morgen op m'n gemak kijken.
En dan gezamenlijk gekleurde kleding maken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
FusionFreak aka -Hakuna- wilde zich ook opgeven.
Kreeg hij een mail terug dat het seizoen al af was gelopen. Hij denkt serieus een meid te vinden in dat programma.!
Dat had ik wel willen zienquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
FusionFreak aka -Hakuna- wilde zich ook opgeven.
Kreeg hij een mail terug dat het seizoen al af was gelopen. Hij denkt serieus een meid te vinden in dat programma.!
Ja en samen de haren van elkaar verzorgen en in het Hakuna-bos wandelen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:50 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
En dan gezamenlijk gekleurde kleding maken.
Ik zie het al helemaal voor me. Natuurlijk gaat hij haar ook allerlei tips geven over haarproducten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja en samen de haren van elkaar verzorgen en in het Hakuna-bos wandelen.
Seizoen 2quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er loopt ook een reeks op FOK!
TV / [RTL5]Ik heb HET nog nooit gedaan #4 nog meer FOK!kers??
Het werkt wel, dat dode bos stro vertoont nu al enige leven.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:52 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me. Natuurlijk gaat hij haar ook allerlei tips geven over haarproducten.
Zal best kunnen. Hij is ook actief op het scholierenforum.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
FusionFreak, was dat die kerel die je toen liet zien, C_M?
Ik kan niet wachtenquote:
Oh, even lurkenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er loopt ook een reeks op FOK!
TV / [RTL5]Ik heb HET nog nooit gedaan #4 nog meer FOK!kers??
Ik moet me beheersen, het moet het moet het moet, niet gaan kijken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:52 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Zal best kunnen. Hij is ook actief op het scholierenforum.
Ja, dat was hem dan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:52 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Zal best kunnen. Hij is ook actief op het scholierenforum.
Nnnnnoooooooooooooooooooooooquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:55 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1858911&page=7
Mijn ogen, wat doe je? ;Oquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:55 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1858911&page=7
Omdat het ook meteen betekent dat ik ook oud wordquote:
Ohquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat het ook meteen betekent dat ik ook oud word
"Zoals jullie hoop ik niet gemerkt hebben, ben ik ook weer een jaartje ouder geworden."quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat het ook meteen betekent dat ik ook oud word
Owquote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
"Zoals jullie hoop ik niet gemerkt hebben, ben ik ook weer een jaartje ouder geworden."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |