Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Ten commandments for the runner
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit doen we de mei-planking-challenge. Doe je mee?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
[ Bericht 4% gewijzigd door Jero_nimo op 21-05-2013 13:16:23 ]
Op maandag 20 mei 2013 21:31 schreef Jero_nimo het volgende: Vanavond ook nog weer lekker gelopen. Hier is het trouwens de hele dag droog geweest, al lagen er nog wel wat plassen in het bos. Maar eens een keer de auto meegenomen om iets verder een rondje te doen. Parkeerplaatsje gevonden met begin van een paar routes en daar een route uitgezocht van 15.5 wat later 14 bleek te zijn. Maar weer eens op blote voeten weggegaan, kijken hoelang het goed ging. Maar door redelijk ruw terrein heb ik het maar 2km volgehouden, toen toch de FiveFingers maar weer aangedaan. Lekker met de vieze voeten in die dingen, ging makkelijker dan ik dacht.. Toen maar weer verder gehobbeld. Het was wel een erg mooi bos, heel veel groen, bomen waren groen, bosbesplanten waren allemaal groen en het was zó lekker rustig! Over de hele weg alleen 2 mountainbikers tegengekomen. Zelfs nog een stukje heide meegepakt met wat stuifzand en miniheuveltjes. Daarna weer het bos in, langs een beekje en nog wat kleine single-tracks. Heb echt weer genoten vanavond!
Op maandag 20 mei 2013 21:57 schreef linebear het volgende: In mijn tapering fase .. de spanning begint lichtelijk te stijgen. Al moet ik nog 2 weken wachten. Zeer benieuwd hoe het gaat tijdens mijn 2de HM
afbouwfase. Dus 1-2 weken voor dat je een grote wedstrijd hebt, ga je rustiger aan doen. Geen lange afstanden meer lopen. Max 8 km ook iets langzamer...
Op maandag 20 mei 2013 22:18 schreef Nirak het volgende: Weer wat geleerd Dus ik moet nu even rustig aan gaan doen voor mijn eerste keer 3 km achter elkaar zaterdag a.s. ?
* Nirak vind mensen die lange afstanden lopen zo'n bikkels
Ach, over een tijdje loop jij gewoon met die bikkels mee ! Komt allemaal vanzelf wel.
Uhuh, als je me 2 jaar terug had verteld dat ik ooit comfortabel 5km zou kunnen lopen had ik je waarschijnlijk heel hard uitgelachen. Als je me had verteld dat ik ooit zou gaan trainen voor een HM en plannen zou maken voor een M had ik je denk ik hoogstpersoonlijk ingecheckt bij een psychiatrische inrichting
Dus jij kunt ook bij de bikkels horen! ik vergeet vaak het punt dat ik wil maken ook echt expliciet te vernoemen, omdat ik het idee heb dat dat wel duidelijk is. Maar dat is het dus lang niet altijd
Op maandag 20 mei 2013 22:27 schreef hatsaflats het volgende: Uhuh, als je me 2 jaar terug had verteld dat ik ooit comfortabel 5km zou kunnen lopen had ik je waarschijnlijk heel hard uitgelachen. Als je me had verteld dat ik ooit zou gaan trainen voor een HM en plannen zou maken voor een M had ik je denk ik hoogstpersoonlijk ingecheckt bij een psychiatrische inrichting
Dus jij kunt ook bij de bikkels horen! ik vergeet vaak het punt dat ik wil maken ook echt expliciet te vernoemen, omdat ik het idee heb dat dat wel duidelijk is. Maar dat is het dus lang niet altijd
Iets meer dan een jaar geleden begonnen met lopen. Daarvoor ook nooit gedacht dat ik het uberhaupt kon en zou je voor geestelijk gek verklaren. Maar nu verslaafd en wil niet afkicken
Nu naar bed, want deze runner heeft rust nodig. Rusten is ook trainen LOL
Op maandag 20 mei 2013 22:27 schreef hatsaflats het volgende: Uhuh, als je me 2 jaar terug had verteld dat ik ooit comfortabel 5km zou kunnen lopen had ik je waarschijnlijk heel hard uitgelachen. Als je me had verteld dat ik ooit zou gaan trainen voor een HM en plannen zou maken voor een M had ik je denk ik hoogstpersoonlijk ingecheckt bij een psychiatrische inrichting
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flauwe modus uit..