Idd, geef anderen ook eens kans om wat te posten.quote:
Frustrerend he?quote:Op maandag 20 mei 2013 20:46 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Pfff dat kutteam van me heeft in 8 wedstrijden 1x gewonnen
het is me eerste save ja. ik had er ook 1 met swansea tot ongeveer jan daarna wou die niet meer openen..quote:Op maandag 20 mei 2013 20:33 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Was dit je eerste game ooit in FM?
Beter begin je dan met Barca of Real en daarna met een andere club zodat je het spel wat beter leert kennen (talenten etc.)
kan ik nog met dezelfde save doorgaan als manager bij bijvoorbeeld barcalona?quote:
Wat studeer je?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:26 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Tussendoor even een mogelijk geweldige bron gevonden voor mijn afstudeeronderzoek
Kan je alleen door met je huidige manager met pensioen te gaan en dan een nieuwe manager toevoegenquote:Op maandag 20 mei 2013 21:20 schreef quer het volgende:
[..]
kan ik nog met dezelfde save doorgaan als manager bij bijvoorbeeld barcalona?
Wat?quote:
Nu al cheatenquote:Op maandag 20 mei 2013 21:45 schreef quer het volgende:
nah lukte niet, ik was manager van real en van barca
ik weet het..
slechtttt
Da ga nie verkeerd niequote:Op maandag 20 mei 2013 22:27 schreef dennis3d het volgende:
Na 17 wedstrijden met Stoke City 36 punten sta 4de en Man Utd staat 3de Man City 2de en Arsenal 1ste.
Nicequote:Op maandag 20 mei 2013 22:27 schreef dennis3d het volgende:
Na 17 wedstrijden met Stoke City 36 punten sta 4de en Man Utd staat 3de Man City 2de en Arsenal 1ste.
Zodra spelers ouder worden halen ze vaak diploma's om trainer te worden.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:57 schreef quer het volgende:
Nou morgen maar weer is beginnen met een gloed nieuwe manager. ik zie altijd bij stories op andere forums dat mensen bestaande spelers gebruiken als manager.. is dat dan maar alsof? of gebruik je die speler echt als manager?
quote:
Gaat wel goed jaquote:Op maandag 20 mei 2013 22:36 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Nice
Ik ben toch wel enthousiast over mijn nieuwe projectje. De vorige keer had ik een hele nieuwe club gemaakt en dan is alles gewoon niet in verhouding met de rest van de competitie en staat er al een team waar in de eerste jaren weinig aan gedaan hoeft te worden, maar nu is het gewoon als normaal, alleen dan met eigen bazennaam en logo's
Wie?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:45 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Apart ook om te zien wie topmanagers worden. Bij mijn Borehamspel heeft Jasper Waalkens PSV naar geweldige successen geleid
Die komt van FC Eindhoven volgens mij. Heeft bij mij in fm12 nog lang in de basis gestaan iig!quote:Op maandag 20 mei 2013 22:45 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Apart ook om te zien wie topmanagers worden. Bij mijn Borehamspel heeft Jasper Waalkens PSV naar geweldige successen geleid
Oblivionquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, de stad Cheydinhal, de club Cheydinhal FC en het stadion Cheydinhal Castle zijn iig aangemaakt
+1 voor degene die weet waar Cheydinhal vandaan komt.
Correctquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:14 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Oblivion(of zit ik fout? meen me iets te herinneren)
Al spelers aangemaakt? Paar goede Khajiit namen erin gooienquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
CorrectMorrowindse namen waren me iets te fantasy voor een serieuze stad/club/stadion in Engeland, dus keken we even verderop in Cyrodiil
Neh, ik ga bazenspelers uit de NHL (ijshockey) er in gooienquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:39 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Al spelers aangemaakt? Paar goede Khajiit namen erin gooien(Khajiit
![]()
)
http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Category:Oblivion:_Khajiit
Zoals je ziet heb ik hun hockeyrugnummers behouden. Ik denk ook maar zo: echte geboortedatum +20 tot +25 jaar, want met kerels uit 1969 oid win je de oorlog niet... verder zullen de CA's rond het niveau nPower League 1/nPower Championship liggen, met een PA van -8 en hier en daar -9.quote:GK (3):
30 Martin Brodeur
33 Patrick Roy
39 Dominic Hasek
DLRC (8):
2 Al McInnis
5 Nicklas Lidstrom
18 Adam Deadmarsh
27 Scott Niedermayer
38 Pavol Demitra
44 Chris Pronger
70 Oleg Tverdovsky
77 Ray Borque
VMC/MC (7):
11 Mark Messier
13 Mats Sundin
25 Joe Nieuwendyk
66 Mario Lemieux
68 Jaromir Jagr
82 Martin Straka
87 Sidney Crosby
97 Jeremy Roenick
AMLR (6):
8 Alexander Ovechkin
9 Teemu Selanne
14 Brendan Shanahan
19 Joe Sakic (C)
21 Peter Forsberg
23 Milan Hejduk
Strikers (5):
7 Keith Tkachuk
10 Pavel Bure
17 Ilya Kovalchuk
88 Eric Lindros
91 Sergei Fedorov
99 Wayne Gretzky
29 spelers in totaal.
en dat in een kwartier!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:40 schreef PSV1990- het volgende:
Met PSV
4x kampioen
CL gewonnen.
City
Kampioen
EL
CL
Met NL
WK gewonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |