Hele nare foto.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:25 schreef razz het volgende:
[ afbeelding ]
Gemaakt met Mamiya RB67, Ilford HP4+ 125 filmrol..
Thx!quote:
Mooi moment was dat!quote:Op zondag 16 juni 2013 13:13 schreef CrashO het volgende:
Geen photoshop (behalve crop)![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:31 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Wat een fucked up watermerken overal.
Shit.
Dikke zwellingen en koortsig? Volgens mij is er een Scania over je maat z'n been heengereden..quote:Op zondag 16 juni 2013 20:41 schreef euforisch-ezeltje het volgende:
...
de andere foto heb ik drie jaar geleden in Chersonissos gemaakt, ben er nooit achtergekomen wat voor soort dier het is, dus wellicht dat hier iemand er meer vanaf weet? het heeft mijn maat toen geprikt waarna hij dikke zwellingen kreeg en een beetje koortsig werd. op dat moment was het 8 uur in de ochtend en maakte wij ons over weinig dingen nog druk, dus verder ook weinig mee gedaan. foto is wel echt schitterend. toen gemaakt met mijn oude sony ericsson.
http://nl.picturepush.com(...)355/640/13333355.jpg
er ging iets niet helemaal goed inderdaad, liep met de link te pielen en ineens was daar de vrachtwagen. Hele foto staat niet op mijn computer namelijk. maar goed ik zal nog een poging wagen, hij is het zeker waard.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:53 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dikke zwellingen en koortsig? Volgens mij is er een Scania over je maat z'n been heengereden..
Rechtermuisknop op een foto, klik op "Afbeeldings-URL kopiëren", rechtermuisknop in het reageervak op FOK!, klik op plakken. Dan selecteer je de hele url en klik je opquote:Op zondag 16 juni 2013 22:20 schreef euforisch-ezeltje het volgende:
[ [url=[ link | afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
ik blijf ook maar ruzie maken met de foto functie, weet niet of ik nou maar beter onder mijn steen kan kruipen of dat het aan het zware weekend ligt;-)
Heel mooi!quote:Op zondag 16 juni 2013 22:18 schreef Ferry_76 het volgende:
Mijn favoriete foto van de luchtmachtdagen:
[ link | afbeelding ]
Wauw!!quote:Op maandag 17 juni 2013 00:20 schreef Dwyrin het volgende:
Vogeltje
[ link | afbeelding ]
IMG_1897 by CVSmileY, on Flickr
Met 130mm heb je er best dicht op gezeten of niet?quote:Op maandag 17 juni 2013 00:20 schreef Dwyrin het volgende:
Vogeltje
[ link | afbeelding ]
IMG_1897 by CVSmileY, on Flickr
Best welquote:Op maandag 17 juni 2013 20:09 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Met 130mm heb je er best dicht op gezeten of niet?
Wat een schatje!quote:Op maandag 17 juni 2013 18:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn grote vrolijke vriend. Stond ook al in het beginners topic maar ben gewoon blij met deze plaat
[ afbeelding ]
Awhh hahaquote:Op maandag 17 juni 2013 20:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Thanx! En dat is hij zeker.. Mijn prutsertje
Nikon D5100 met volgens mij de Nikon 70-300 lens.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:26 schreef xuryah het volgende:
[..]
Awhh haha
Wat voor camera heb je trouwens gebruikt?
Dat lijkt een borstelworm, maar daar zijn zo ontzettend veel soorten van dat ik het niet met zekerheid durf te zeggen.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:35 schreef euforisch-ezeltje het volgende:
[ link | afbeelding ]
@Tchock, bedankt voor de uitleg, hier nog een foto van onze prikkelbare vriend.
Toffe foto omdat zij zo goed als recht in beeld is maar de horizon totaal uit zijn verband is.quote:
Gaaf!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Begin:
[ afbeelding ]
Tijdens:
[ afbeelding ]
Slot:
[ afbeelding ]
zeker mooie serie, waarbij laatste vanuit een leuk oogpunt is geschoten, top!quote:
olgende keer eens proberen moet diafragma op F12, dan wordt hij nog mooierquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:03 schreef bigbass het volgende:
Onlangs 's avonds een keertje met statief de stad in gegaan. Was hier al een paar keer langs gefietst en het leek me een mooie foto. Ben wel blij met het resultaat.
[ link | afbeelding ]
Haarlem by night by BasDiender, on Flickr
Ik zag laatst ook dat vanuit die hoek de Grote St. Bavo zelfs in spiegeling te zien zou zijn. Toffe foto!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:03 schreef bigbass het volgende:
Onlangs 's avonds een keertje met statief de stad in gegaan. Was hier al een paar keer langs gefietst en het leek me een mooie foto. Ben wel blij met het resultaat.
[ link | afbeelding ]
Haarlem by night by BasDiender, on Flickr
Dank voor de tip!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:45 schreef Mirjam het volgende:
V
[..]
olgende keer eens proberen moet diafragma op F12, dan wordt hij nog mooier
Ik denk dat de boten daarvoor in de weg liggen, maar ik zal het een keertje proberen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:44 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik zag laatst ook dat vanuit die hoek de Grote St. Bavo zelfs in spiegeling te zien zou zijn. Toffe foto!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |