Jeetje Stefan wat ben jij snelquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
Jawel hoor, bedoel je dit? (let op, de hand is wat slordig geseleteerd omdat dit een voorbeeld is)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit voorbeeld is slordig gedaan, het was puur als voorbeeld, je kan als je er de tijd voor neemt de hand precies zo selecteren tot het goed is, dan een kwestie van contrast hoog, verzadiging hoog, kleurcorrectie, zwart wit, etcquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:38 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Jeetje Stefan wat ben jij snel![]()
Idd zo iets ja, alleen mis ik die schaduw over haar gehele afdruk.
de pink en duim hebben die schaduw heel erg en de rest van dr handje mist dat weer te veel.
Maar waarschijnlijk moet ik zoals DonJames al zei wachten op de zon .
Dankjewel StefanHoe heb je dat eigenlijk gedaan??
Okquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dit voorbeeld is slordig gedaan, het was puur als voorbeeld, je kan als je er de tijd voor neemt de hand precies zo selecteren tot het goed is, dan een kwestie van contrast hoog, verzadiging hoog, kleurcorrectie, zwart wit, etc
Ik zit de foto te bekijken en ik zie diepte en een trap, een deur en nog veel meer dingen die ik niet kan thuisbrengen. Spannende foto vind ik het.quote:
Volgens mij is het geen trap maar een gang met kelderboxen o.i.d.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zit de foto te bekijken en ik zie diepte en een trap, een deur en nog veel meer dingen die ik niet kan thuisbrengen. Spannende foto vind ik het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |