quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:28 schreef Curlbrah het volgende:
moet alleen nog even wat dingen afwerken maar dat schiet niet op zo met al die regen.
Die kotsblokjes stoppen ze meestal ergens in het interieur (bv. achter de bekleding bij de achterlichten). Kan niet zo heel veel kwaad. Onder de motorkap zou ik ze ook niet gebruiken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:07 schreef Fer het volgende:
Waarom zijn dealers dan zo gek op die kabelmoordenaars bij het aansluiten van de trekhaak? Geeft ieder geval mooie discoverlichting na een jaar.
Waarom is dat ?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:29 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Andersom, 30 is accu plus, deze schroef je direct aan de accu (tenzij je auto is uitgevoerd met een start stop systeem, dan is dat ten strengste verboden!). met een zekering er tussen. 87 gaat naar de verbruiker
Een auto uitgevoerd met een start/stop systeem heeft een IBS (kom er maar in 2CVquote:
Dankjewel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:25 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Een auto uitgevoerd met een start/stop systeem heeft een IBS (kom er maar in 2CV) ( intelligent Battery Sensor). Welke de ladings toestand van de accu meet, door het aansluiten van extra draden VOOR de IBS sensor, registeerd deze sensor dit als inwendig accu spanning verlies, en schakelt hij het start stop systeem uit. Een starthulp mag bij deze auto's ook niet meer rechtstreeks op de accu polen uitgevoerd, maar dient op een daar voor gecreëerde plek door de fabrikant uitgevoerd te worden
sorryquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |