Je hele post raakt kant noch walquote:Op maandag 20 mei 2013 20:20 schreef Curlbrah het volgende:
Indien de paint onduidelijk is hoor ik het graag.
En pleur die scotchblokkies-rommel maar alvast weg als je geen ellende wilt.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:27 schreef Curlbrah het volgende:
y sure? Ik zat vooral met het schakelaar gedeelte. De verbinding naar het plus draadje richting de zekering wilde ik met zo'n aftak klem maken.
[ afbeelding ]
Thanks voor je post. Helaas is mijn soldeerbout pas overleden bij een pc projectje, kan ik anders gewoon een kabel naar de pluspool trekken? Dit zag ik op een ander forum gebeuren, of heb ik daar nog een zekering voor nodig?quote:Op maandag 20 mei 2013 20:35 schreef Sounddragon het volgende:
Hmkay, dan zou het kunnen gaan werken idd, vergeet niet om het spul schakelbaar te maken, want je krijgt een prent voor zo'n ding in NL.
EN NIET DIE KUTDINGEN GEBRUIKEN om af te takken. Liefst gewoon knippen, solderen en afwerken met krimpkous.
trouwens, slechte ervaringen met die klemmetjes?quote:Op maandag 20 mei 2013 20:37 schreef Sounddragon het volgende:
Alles vanaf de plus dient gezekerd te zijn.
Boutje kost een paar euro bij de bouwmarkt; non-argument als je het even tegenover een afgebrande auto stelt.
je zoekt je de krampen in het begin werkt het maar later wordt het een probleem gebruik een kaal kabelschoentje alles erin dichtknijpen en dan afknippen en dan afplakken tegen sluitingquote:Op maandag 20 mei 2013 20:45 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
trouwens, slechte ervaringen met die klemmetjes?
meh nee, zo gaat het niet werkenquote:Op maandag 20 mei 2013 20:18 schreef Curlbrah het volgende:
[ afbeelding ]
was wat aan het inbouwen maar er waren complicaties waardoor ik de bovenstaande paint heb gemaakt.
weet iemand of dit gaat werken?
Dus zoals het plaatje maar dan 85 en 86 omgekeerd?quote:
en 30 en 87 omgedraaidquote:Op maandag 20 mei 2013 22:06 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Dus zoals het plaatje maar dan 85 en 86 omgekeerd?
omdat 30 de codering is voor accu plusquote:Op maandag 20 mei 2013 22:20 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Sorry ik ben hier een noob in..maarehh, waarom gaat het op dit plaatje vanuit de 30 naar de accu toe?
[ afbeelding ]
dus 30 gaat in de compressor en 87 naar de zekering en accu?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:23 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
omdat 30 de codering is voor accu plus87 voor geschakelde plus via relais
anders om, 30 is accu plus, deze schroef je direct aan de accu (tenzij je auto is uitgevoerd met een start stop systeem, dan is dat ten strengste verboden!). met een zekering er tussen. 87 gaat naar de verbruikerquote:Op maandag 20 mei 2013 22:25 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
dus 30 gaat in de compressor en 87 naar de zekering en accu?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |