Niet alles staat op Spotify.quote:Op maandag 6 april 2015 14:34 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
iemand moet ff een spotify lijst maken van de top 100 (0).
Lijkt verdomd veel op de Top 5 van de Radio 538 House top 100 uit 1996.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:14 schreef TUFKAL het volgende:
En de top 10 van 2015
1 Mary Go Wild - Grooveyard
2 Don't you want me - Felix
3 Energy Flash - Joey Beltram
4 Insomnia - Faithless
5 Plastic Dreams - Jaydee
6 Age of love - Age of love
7 Go - Moby
8 Solid Session - Format #1
9 Born Slippy - Underworld
10 Love Stimulation (Paul van Dyk remix) - Humate
Hoezo zijn er maar 3 dezelfde ofzo.quote:Op maandag 28 maart 2016 13:55 schreef GewoneBurger het volgende:
[..]
Lijkt verdomd veel op de Top 5 van de Radio 538 House top 100 uit 1996.
1. Plastic Dreams JAYDEE
2. Don't You Want Me FELIX
3. Age Of Love AGE OF LOVE
4. Go MOBY
5. Show Me Love ROBIN S
6. Passion GAT DECOR
7. Give It Up THE GOODMEN
8. Feel What You Want KRISTINE W
9. Rubb It In FIERCE RULING DIVA
10. Waterfall ATLANTIC OCEAN
Dat maakt me niet uit, als het EDM is mag het in de lijst, maar op iemand stemmen omdat ie van een podium afgevallen is...quote:Op maandag 28 maart 2016 20:59 schreef GewoneBurger het volgende:
Eens. Is eigenlijk niet eens house maar meer club / trance.
Was ook een feestje in Het Paard in Den Haag afgelopen nacht. Ook gemistquote:Op maandag 28 maart 2016 21:01 schreef D. het volgende:
Heb de lijst voor volgend jaar al in mijn agenda gezet, zodat ik er niet 2 dagen na het begin pas aan denk
Ferryquote:Op woensdag 30 maart 2016 17:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ene Ferry heeft net als vroegaah alles opgenomen.
https://www.mixcloud.com/ferryutrecht
De laatste 8u: https://www.mixcloud.com/ferryutrecht/030-ht1000-ma-1240-2040/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ergens rond de eeuwwisseling lijkt er iets mis te zijn gegaan in houseland.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 09:16 schreef Handleiding het volgende:
1- Plastic Dreams - Jaydee
2 - Children - Robert Miles
3 - Mary Go Wild - Grooveyard
4 - Don't you want me - Felix
5 - Go - Moby
6 - Love Stimulation (Paul van Dyk remix) - Humate
7 - Born Slippy - Underworld
8 - Energy Flash - Joey Beltram
9 - Solid Session - Format #1
10 - Dark And Long - Underworld
http://www.fresh.fm/house-top-1000-de-lijst113/
Wat het is, is denk ik dat veel house klassiekers vroeger mainstream hits waren, omdat het aanbod simpelweg minder groot was vroeger.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 17:33 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ergens rond de eeuwwisseling lijkt er iets mis te zijn gegaan in houseland.
Nummers van begin en midden jaren 00 kunnen inmiddels ook klassiekers zijn, mits memorabel genoeg.
Ik spreek namens mezelf dat ik deze eeuw niet meer op een 'houseparty' geweest ben, dus mijn klassiekers zijn ook wat ouderquote:Op vrijdag 9 juni 2017 17:33 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ergens rond de eeuwwisseling lijkt er iets mis te zijn gegaan in houseland.
Nummers van begin en midden jaren 00 kunnen inmiddels ook klassiekers zijn, mits memorabel genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |