SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.![]()
Alleen bovenstaande GIF toegevoegd. grgr Rickazio
Je loopt met je eigen domheid te koop want dit is al heel lang bekend.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, ik wist niet dat Hans nog een nummer had naast Hep ie luis
![]()
![]()
Vandaar dat hij stelt het persoonlijk nog niet te hebben geweten, opgevoerde lullenbijter.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:02 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Je loopt met je eigen domheid te koop want dit is al heel lang bekend.
Het feit dat hij het nog niet wist geeft al aan dat hij een notoire domoor is. Tevens vind ik het niet zo rullevant wat jij hierover te zeggen hebt.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vandaar dat hij stelt het persoonlijk nog niet te hebben geweten, opgevoerde lullenbijter.
Komt er daarna nog een compilatie?quote:Op maandag 20 mei 2013 18:12 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nog drie uitzendingen. 27 mei is de laatste.
VI vergelijken met RTL Boulevardquote:Daniël Dekker, radio-dj en Songfestival-commentator, begrijpt er niets van dat RTL Boulevard al jaren zo’n succes is. Dat vertelt de presentator in Mikro Gids. Opvallend, vindt hij het. “Ik vind het al jaren opmerkelijk dat RTL Boulevard dagelijks een miljoen kijkers trekt. Daar zitten drie mensen achter een desk te roddelen en over het algemeen toch onzin uit te kramen. Maar goed, Voetbal International is natuurlijk geen haar beter, dat is ook cabaret“, zo laat hij weten.
RTL Boulevard en Voetbal International behoren volgens hem tot dezelfde categorie. “Programma’s waarin gewoon drie mensen zitten te praten alsof je met ze in de kroeg staat.”
Zijn favoriete tv-uitzendingen zijn sportuitzendingen. “Bij de thuiswedstrijden zit ik in het stadion, maar de uitduels van Ajax kijk ik op Eredivisie Live. De Champions League zet ik ook nog weleens in mijn agenda. En het Nederlands elftal naturlijk.”
Verder kijkt hij Keuringsdienst van Waarde graag. “Een leuke mengeling van journalistiek, amusement en humor.“
Wat is dat voor een pedante lul.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:23 schreef Evertjan het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?p=152043
[..]
VI vergelijken met RTL Boulevard![]()
![]()
Te lui om te antwoorden.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:31 schreef ShaoliN het volgende:
Te lui om terug te scrollen, wie vanavond??
Ja het is toch vrij duidelijk dat VI is als drie mensen in een kroeg en boulevard als drie mensen in een darkroom.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
![]()
Wimpiequote:Op maandag 20 mei 2013 18:31 schreef ShaoliN het volgende:
Te lui om terug te scrollen, wie vanavond??
Jammer. Niks mis met Wimpie, maar Hansie is speciaal.quote:
Meninkje gegeven op die site, Daniël kan nu wel inpakken.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
![]()
Wim is Wim.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:39 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Jammer. Niks mis met Wimpie, maar Hansie is speciaal.
De aflevering van vorige week vond ik echt fantastisch, vooral de eerste 2 delen.
Dat is ook wel eens leuk.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kieft, mja, dat wordt weer anderhalf uur aanhoren hoe slecht het allemaal wel niet is tegenwoordig.
Homobar?quote:Op maandag 20 mei 2013 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
RTL Boulevard en een kroeg.
What the fuck.
Nee dat is voor nepfans, je neemt toch ook niet de wk finale op omdat je dan de rust kunt doorspoelenquote:Op maandag 20 mei 2013 20:23 schreef MolFan het volgende:
[..]
Homobar?
Trouwens VI live kijkenAltijd RTL Gemist (geen reclames je weet)
Dat is wat anders. Dit is slechts leedvermaakquote:Op maandag 20 mei 2013 20:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee dat is voor nepfans, je neemt toch ook niet de wk finale op omdat je dan de rust kunt doorspoelen
Kieft is het best als ie zich ergert.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:27 schreef kapiteintje het volgende:
Niks mis met Kieft als hij weer lekker aan 't zuchten slaat.
Is toch heerlijk. Kijken of ze het weer over die verwende spelers met oordoppen met hiphopmuziek op gaan hebbenquote:Op maandag 20 mei 2013 20:27 schreef kapiteintje het volgende:
Niks mis met Kieft als hij weer lekker aan 't zuchten slaat.
Die keeper uit '88 mag hij ook niet zo geloof ikquote:Op maandag 20 mei 2013 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch heerlijk. Kijken of ze het weer over die verwende spelers met oordoppen met hiphopmuziek op gaan hebben.
Stanley Menzo?quote:Op maandag 20 mei 2013 20:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die keeper uit '88 mag hij ook niet zo geloof ik
Is helemaal geen loos alarmquote:Op maandag 20 mei 2013 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
quote:Op maandag 20 mei 2013 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie daar Henk ten Cate. Wisten jullie dat die financieel onafhankelijk is?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |