Lastig.. ik had hem graag eerst nog tegen Sonnen gezien om hem goed in te kunnen schatten..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe schat jij de kansen van Weidman in?
Ik ga er heenquote:
Awesome!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:54 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Ik ga er heenwel behoorlijk aan de prijs trouwens 266 dollar...
Nicequote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:54 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Ik ga er heenwel behoorlijk aan de prijs trouwens 266 dollar...
Onzin, op het moment waar hij een klein beetje zijn hoofd beweegt zit die voet er al op.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:01 schreef ManageTheAnger het volgende:
Fixed card...
Je ziet Vitor zijn tegenstander knikken, vlak voordat hij "KO" gaat...
hij knikt, en dan pas komt de aanval.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Onzin, op het moment waar hij een klein beetje zijn hoofd beweegt zit die voet er al op.
Wel nee en mocht dit gebeuren dan zouden ze van te voren afspreken dat hij op 2:20 die techniek gaat doen en niet via een knikje tijdens een gevecht.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:18 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
hij knikt, en dan pas komt de aanval.
Kijk nou eens goed man.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel nee en mocht dit gebeuren dan zouden ze van te voren afspreken dat hij op 2:20 die techniek gaat doen en niet via een knikje tijdens een gevecht.
in de replay zie je het beterquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Kijk nou eens goed man.
00:08/00:09 de knik, en op 00:10 de trap.
Zeker ben dan een maand in Amerika en dat weekend in Vegas. Qua budget nog even zien of ik ruimte blijf houden, wordt nog duur zat. En moet er sowieso alleen heen aangezien mijn vriendin andere hobby's heeft. Maar goed dit is wel een once in a lifetime kans natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:50 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Awesome!![]()
Veel plezier! Geef je ons een verslagje als je terug bent?
ook veel vechtpartijen in het publiek in Vegasquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:35 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Zeker ben dan een maand in Amerika en dat weekend in Vegas. Qua budget nog even zien of ik ruimte blijf houden, wordt nog duur zat. En moet er sowieso alleen heen aangezien mijn vriendin andere hobby's heeft. Maar goed dit is wel een one's in a lifetime kans natuurlijk.
Dat zijn we als Nederlands vechtsport liefhebber wel gewend natuurlijkquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ook veel vechtpartijen in het publiek in Vegas
ooh ja, 2 pilsjes pp max, he, dus beter inzuipen, als je van een pilsje houdtquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:39 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Dat zijn we als Nederlands vechtsport liefhebber wel gewend natuurlijk
lul niet, hij knikte al heel de werstrijd met zijn kop.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Kijk nou eens goed man.
Als het gevecht verkocht was dan gaan ze dat zo toch niet doen. Verder deed hij dit net zoals heel veel vechters al het hele gevechtquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Kijk nou eens goed man.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:01 schreef ManageTheAnger het volgende:
Fixed card...
Je ziet Vitor zijn tegenstander knikken, vlak voordat hij "KO" gaat...
Dat kun je toch niet serieus nemen man.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heeft er iemand nog wat gehoord van het gerucht dat Nick Diaz zijn eigen vechtorganisatie wou opzetten?
Kan hij wel champ wordenquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet serieus nemen man.
hij is ook gewoon een new kids miet, die pick diazquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee want daar kan hij niet de regels naar zijn eigen stijl aanpassen
is die crybaby toch?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Kennen we deze baas nog?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Kennen we deze baas nog?
weet je ook waarom?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:49 schreef Fenomeno het volgende:
Ben ik de enige die Fat Country niet mag?
Haha denk het wel ja, ik mocht hem eerst ook niet, maar door de manier waarop hij wint kan je eigenlijk niet tegen hem rooten. Zo'n fysiek en dan links en rechts grote gasten KO slaan, is toch geweldig eigenlijk?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:49 schreef Fenomeno het volgende:
Ben ik de enige die Fat Country niet mag?
kom op, die stipe komt van een loss af tegen struve, hoe kan een win nu een titleshot garanderen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:05 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Haha denk het wel ja, ik mocht hem eerst ook niet, maar door de manier waarop hij wint kan je eigenlijk niet tegen hem rooten. Zo'n fysiek en dan links en rechts grote gasten KO slaan, is toch geweldig eigenlijk?
Tegen Stipe Miocic is idd lose/lose, maar bij winst zou hij toch wel eens een titleshot verdienen...
Op basis van voorgaande KO'squote:Op woensdag 22 mei 2013 21:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kom op, die stipe komt van een loss af tegen struve, hoe kan een win nu een titleshot garanderen?
De enige echtequote:Op woensdag 22 mei 2013 20:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Andy "The Warrior" Wang?
Goede toevoeging op de hw divisie.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:18 schreef Fyodor het volgende:
The fuck, lees net dat Josh Barnett weer terug in de UFC is?!
CEES!! Duurt wel lang, ik dacht dat hij aktiever wilde zijnquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:37 schreef THEFXR het volgende:
Alistair Overeem's return to the octagon has been shifted from UFC 164 to the promotion's debut event on FOX Sports 1.
![]()
Lijkt mij dat hij eerder gebruikt wordt voor Fox on Sports 1quote:Op donderdag 23 mei 2013 06:44 schreef Lesnar het volgende:
[..]
CEES!! Duurt wel lang, ik dacht dat hij aktiever wilde zijn
Ze hebben al een buitenlander als posterboy voor steroids, hier komt nummer 2?quote:Op donderdag 23 mei 2013 07:15 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Lijkt mij dat hij eerder gebruikt wordt voor Fox on Sports 1
injury, hequote:Op donderdag 23 mei 2013 06:44 schreef Lesnar het volgende:
[..]
CEES!! Duurt wel lang, ik dacht dat hij aktiever wilde zijn
haha, dat meen je nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:32 schreef Fyodor het volgende:
The Reem vs Travis Browne is nu ook officieel lijkt het
Ja en?quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
haha, dat meen je niet
SPT / [Centraal] MMA topic #218 Bones vs Sonnen 2
Goed, en op welke zender kunnen we zijn gevecht nu gaan zien want dat het er komt is leuk maar ik wil het live kunnen meemaken. Dus Sport 1/ESPN USA o.i.d.?quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:32 schreef Fyodor het volgende:
The Reem vs Travis Browne is nu ook officieel lijkt het
Je kan via de site van de UFC het event kopen en dan live kijkenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:58 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Goed, en op welke zender kunnen we zijn gevecht nu gaan zien want dat het er komt is leuk maar ik wil het live kunnen meemaken. Dus Sport 1/ESPN USA o.i.d.?
Ik ga met de beer meequote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:34 schreef Paxlie het volgende:
Velasquez vs Silva
Dos Santos vs Hunt
Teixeira vs Te Huna
Maynard vs Grant
Cerrone vs Noons
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cain Velasquez (c) vs. Antonio Silva
Junior Dos Santos vs. Mark Hunt
Glover Teixeira vs. James Te Huna
Gray Maynard vs. TJ Grant
Donald Cerrone vs. K.J. Noons
vind noons echt slapThere's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
mss geen ko power maar wel techniekquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nick Diaz is ook slap wat wil dat zeggen?
Ja.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:20 schreef incognitoomuch het volgende:
Vorige event Belfort VS Cockhold. Telde die nou mee voor de nieuwe TUP?
Die helmquote:
Doctor Stoppage toch?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:31 schreef ChesterPerry het volgende:
Diaz vs Noons 1 had ie ook moeten verliezen
Die helm leek wel een keppeltjequote:
Dit was 35 kilo geledenquote:
pfff, de platvoet techniek,jaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:23 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
mss geen ko power maar wel techniek
cyborg is idd specialerquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik vind Carano eigenlijk helemaal niet zo speciaal
mss ben ik niet helemaal objectiefquote:
Zou het?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:23 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
mss ben ik niet helemaal objectief
Deze man weetquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gewoon een zak erover, zoals altijd, toch
Eind juniquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:33 schreef ChesterPerry het volgende:
wanneer is marloes vs cyborg ook alsweer
Ga mee.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:34 schreef Paxlie het volgende:
Velasquez vs Silva
Dos Santos vs Hunt
Teixeira vs Te Huna
Maynard vs Grant
Cerrone vs Noons
Vroeger was ze het mooie, verlegen meisje dat iedereen in elkaar kon slaan. Nu is het gewoon een lekker wijf.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Precies mijn picks. Hunt gun ik het van harte. Ben ook benieuwd hoe dit zal gaanquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:42 schreef n00cL30n het volgende:
Cain Velasquez (c) vs. Antonio Silva
Hunt is een een gun- factor stem. Zou het geweldig vinden als hij inderdaad een partijtje tegen Velasquez mag mokeren!
Cerrone tegen Noons, Noons heeft een geweldige boxing game, maar ook tegen Cerrone zal hij gewoon tekort komen.
Niet overdrijven, Cees is gewoon compleet afgetroefd. Silva heeft hem 2 rondes laten uitrazen en sloeg in de 3e ronde toe, perfect gameplan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mooiste is dat Bigfoot niet begrijpt dat hij ontzettend veel geluk had tegen de Reem
Perfect gameplan? Dat is het meest achterlijke gameplan wat je kan hebben juistquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:13 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Niet overdrijven, Cees is gewoon compleet afgetroefd. Silva heeft hem 2 rondes laten uitrazen en sloeg in de 3e ronde toe, perfect gameplan.
van Cees wel, jaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Perfect gameplan? Dat is het meest achterlijke gameplan wat je kan hebben juist
Geo weetquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:36 schreef Geo4kant het volgende:
Inderdaadmensen die toen riepen (ook hier) van ja het is gepland..
Als je nou ging wall'n'stallen met dirty boxing ala Couture dat is een gameplan om iemand moe te krijgen.. maar jezelf laten overklassen en als human punchingbag te fugeren is geen gameplan dat is onvermogen
Als je dat wil dan moet je proberen het gevecht te neutraliseren door te clinchen, takedowns en dirty boxing tegen de kooi maar dan moet je niet twee rondes lang de punchingbag zijn van Reemquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:44 schreef Lesnar het volgende:
Wat een gelul allemaal, nooit van een ropadope gehoord? Silva's enige manier om te winnen, was als Cees zou gassen of overmoedigd zou raken. Veel meer keuze had hij niet
Dat domineren viel wel erg mee en van human punching bag was al helemaal geen sprake. Overeem was wel iets sterker - met in de eerste ronde wat knees in de clinch en in de tweede topposition + wat daarbij behorende strikes - maar Bigfoot is absoluut nooit in de problemen gekomen, of ook maar iets dat daar in de buurt daar van komt. Misschien was tot dan toe nog wel de strike met het meeste effect een knee van Bigfoot aan het eind van ronde 2. Het was gewoon een heel slap optreden van Overeem, achteraf weten we natuurlijk hoe dat is gekomen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:36 schreef Geo4kant het volgende:
maar jezelf laten overklassen en als human punchingbag te fugeren is geen gameplan dat is onvermogen
Ik denk dat je het gevecht wat verkeerd in je hoofd hebt zitten. Kijk het maar eens terug; punchingbag was echt niet aan de orde.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je dat wil dan moet je proberen het gevecht te neutraliseren door te clinchen, takedowns en dirty boxing tegen de kooi maar dan moet je niet twee rondes lang de punchingbag zijn van Reem
Overeem leverde harde GnP in ronde 2 en domineerde de stand up in ronde 1. Maar goed sommige vinden het een goede tactiek om 2 rondes hard te verliezen om daarna te hopen op een goede derde ronde ik kan dat geen gameplan noemen eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:34 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Ik denk dat je het gevecht wat verkeerd in je hoofd hebt zitten. Kijk het maar eens terug; punchingbag was echt niet aan de orde.
Ik denk wel dat dezelfde tactiek (als daar al sprake van was bij de Overeemfight) tegen Cain niet gaat lukken. Cain heeft een veel actievere output, dat ga je niet tegenhouden door af te wachten.
Hoewel 'weathering the storm' wel degelijk een (goede/succesvolle) tactiek kan zijn ben ik het op zich nog wel eens met je laatste reactie. Ik vind de Silva-Overeem fight aleen niet echt een goed voorbeeld.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Overeem leverde harde GnP in ronde 2 en domineerde de stand up in ronde 1. Maar goed sommige vinden het een goede tactiek om 2 rondes hard te verliezen om daarna te hopen op een goede derde ronde ik kan dat geen gameplan noemen eerlijk gezegd.
Ik kijk alleen de prelims, de rest pluk ik de volgende dag van PirateBay. Verder heb ik er geen moeite mee om alvast de uitslag te weten.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:29 schreef THEFXR het volgende:
wie gaat vannacht dze stacked card kijken, met al die ex-champs, hw geweld en Hunt??
Gina is met grote voorsprong de lekkerste chick in MMAquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kyra disagrees:quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:31 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Gina is met grote voorsprong de lekkerste chick in MMA
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:44 schreef Splackavellie02 het volgende:
En hoe de neuk kan deze man hetzelfde wegen als ik??
[ afbeelding ]
00.30quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:53 schreef Beach het volgende:
hoe laat begint het en waarom heeft Geo nog geen streams gedmt
quote:Cain Velasquez vs. Antonio Silva
2nd round KO!
Hunto is the man, alleen zie ik hem dit keer niet winnen.. denk toch dat hij slachtoffer wordt van een submission eind ronde 2.
Tixeira met een submission I guess
Veel vertrouwen in Grant, en alhoewel het vast een decision zal worden en je nooit weet hoe de judges het zien ga ik voor 28-27 Maynard
Cowboy all the way!!!![]()
hij heeft ook de slechtse voorbereiding eva achter de rug.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:00 schreef Hooidraad het volgende:
Ik ben bang dat Hunto behoorlijk door de mand gaat vallen vannacht.
ga je slapen en om 4 uur opstaan?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:49 schreef Beach het volgende:
Silva (ja waarom niet een gok)
JDS
Texeira
Grant
Cerrone
Of slapen en niet kijken (maincard later downloaden) of wakker blijven en misschien kijkenquote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 00:09 schreef Fenomeno het volgende:
JDS gaat hem niet naar de grond krijgen en staand heeft niemand een kans tegen Hunto.
Zonde dat hij zelf een glass jaw heeft.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:20 schreef Fenomeno het volgende:
Manhoef zou een volwassen olifant nog dood kunnen slaan, dat telt niet
moet ik alleen cain spelen dan a zebquote:
Nee, maar het is nagenoeg onmogelijk dat je op elke bet die pinnacle aanbiedt een edge over ze hebtquote:Op zondag 26 mei 2013 01:02 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
moet ik alleen cain spelen dan a zeb
Neequote:
Waarom zou je een bet spelen als je het niet beter weet dan de bookmaker, want dan kan je geen winst maken.quote:Op zondag 26 mei 2013 01:05 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Needat hoeft toch ook niet perse bij elke joh
overigens wrm heb je me geboortedatum in je onderbalkje
cheerleading ipv coachingquote:Op zondag 26 mei 2013 01:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
He did not steal that round![]()
Zou Roop dat zelf ook geloven?
Aleksander is HUGE, bijna net zo'n reus als Sapp.quote:Op zondag 26 mei 2013 01:09 schreef ChesterPerry het volgende:
voor de liefhebber, betere partij ga je vanavond niet zien
Samequote:Op zondag 26 mei 2013 01:18 schreef One_conundrum het volgende:
stream kapot? zowel yt als facebook doen het hier niet
Minder dan Hari kreeg?quote:Op zondag 26 mei 2013 01:20 schreef Fenomeno het volgende:
Hoeveel zou Sapp nou nog krijgen per partij?
10.000 ex kostenquote:Op zondag 26 mei 2013 01:20 schreef Fenomeno het volgende:
Hoeveel zou Sapp nou nog krijgen per partij?
quote:Op zondag 26 mei 2013 01:25 schreef Nober het volgende:
Maar ik zie Silva vannacht de titel winnen tenzij z'n kop weer open ligt en Hunt wint ook.
sapp is ook een goede zakenmanquote:Op zondag 26 mei 2013 01:24 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Niet slecht voor enkel op komen dagen en nog geen 3 minuten klappen vangen.
Nee want die twee die nu bezig zijn ken ik niet eens, boeit ook niet, voor mij part wint Thompson met penalty's.quote:
ja de volgende keer ken je dus welquote:Op zondag 26 mei 2013 01:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee want die twee die nu bezig zijn ken ik niet eens, boeit ook niet, voor mij part wint Thompson met penalty's.
Beetje casualquote:Op zondag 26 mei 2013 01:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee want die twee die nu bezig zijn ken ik niet eens, boeit ook niet, voor mij part wint Thompson met penalty's.
ja er moeten toch ook nieuwe grote namen komen en ik vind de prelims va tegenwoordig toch leuker dan maincardquote:Op zondag 26 mei 2013 01:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik wil gewoon de grote namen zien, dan maar wat minder evenementen met onbekende.
die komen om 4 uur, dit is het voorprogramma, het is in lv nl 19.38quote:Op zondag 26 mei 2013 01:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik wil gewoon de grote namen zien, dan maar wat minder evenementen met onbekende.
Ook al zoiets, dat tijdsverschil... waarom beginnen ze niet om 1 uur 's nachts onze tijd met die main card?quote:Op zondag 26 mei 2013 01:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die komen om 4 uur, dit is het voorprogramma, het is in lv nl 19.38
0900-Dana daar kun je het voorstellenquote:Op zondag 26 mei 2013 01:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Ook al zoiets, dat tijdsverschil... waarom beginnen ze niet om 1 uur 's nachts onze tijd met die main card?
omdat het daar te vroeg is, dan is iedereen nog aan het werk, op dit tijdstip verkopen ze in de usa, de meeste ppv'squote:Op zondag 26 mei 2013 01:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Ook al zoiets, dat tijdsverschil... waarom beginnen ze niet om 1 uur 's nachts onze tijd met die main card?
Ga er nou niet op inquote:Op zondag 26 mei 2013 01:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
omdat het daar te vroeg is, dan is iedereen nog aan het werk, op dit tijdstip verkopen ze in de usa, de meeste ppv's
http://www.facebook.com/UFC/app_247211121995467?ref=tsquote:
Neem aan dat iedereen dit onder hand toch wel weetquote:Op zondag 26 mei 2013 01:55 schreef Geo4kant het volgende:
Misschien een keer in de OP zetten.. al leest niemand die waarschijnlijk
Dan zijn ze gewoon lui elke week hetzelfde.quote:Op zondag 26 mei 2013 02:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Neem aan dat iedereen dit onder hand toch wel weet
Dat lijkt me een betere constateringquote:Op zondag 26 mei 2013 02:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan zijn ze gewoon lui elke week hetzelfde.
je hebt geluk dat ik vanochtend al mn creatine had ingenomen want als het later was werd ik nu vet boos op jequote:
Smoesjes.quote:Op zondag 26 mei 2013 02:05 schreef Beach het volgende:
[..]
je hebt geluk dat ik vanochtend al mn creatine had ingenomen want als het later was werd ik nu vet boos op je
naar de gym gaanquote:Op zondag 26 mei 2013 02:05 schreef Beach het volgende:
[..]
je hebt geluk dat ik vanochtend al mn creatine had ingenomen want als het later was werd ik nu vet boos op je
Neuken ook and yet here you are.. achter je pc'tje.quote:Op zondag 26 mei 2013 02:09 schreef wuuht het volgende:
[..]
een martial art beoefenen is toch veel leuker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |