Niks beters dan dingen relativeren door grappen erover te maken. Zelfs over doden.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:30 schreef balkanboy het volgende:
[..]
Mij boeit het ook niet heel veel, maar grappen erover maken? Komop man!!
Een goede grap is een goede grap, ongeacht het onderwerp.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:30 schreef balkanboy het volgende:
[..]
Mij boeit het ook niet heel veel, maar grappen erover maken? Komop man!!
ik wil graag een plaatje aanvragen voor Jeroen Denis:quote:Op maandag 20 mei 2013 18:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Niks beters dan dingen relativeren door grappen erover te maken. Zelfs over doden.
De omschrijving 'familiedrama' is best een term die de lading redelijk dekt. Het gebeurde komt, voor zover dat tot nu toe valt te bepalen, voort uit een reeks gebeurtenissen die allemaal spelen binnen een groep personen die allemaal deel uitmaken van een familie (dat er een scheiding is geweest doet daar niets aan af) - en ook zijn dat de primaire betrokkenen. In dit geval is de term 'familiedrama' dan ook neutraal (genoeg). Dat anderen daar weer verschillende ladingen aan hangen doet niet af aan de technische correctheid van de omschrijving.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:40 schreef Ro-ald het volgende:
En dan gaat de media dit natuurlijk weer een "Familiedrama" noemen waardoor de volgende dader denkt dat Nederland medelijden met hem heeft. De media moet zijn verantwoordelijkheid pakken en zoiets een "Gruwelijke moordzaak" noemen.
Grotendeels mee eens, maar ik betwijfel sterk dat de benaming "gruwelijke moordzaak" een rol gaat spelen in iemands beslissing z'n kinderen te vermoorden.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:40 schreef Ro-ald het volgende:
''Van die mensen die de dood van die twee broertjes gebruiken om zogenaamd "Likes uit respect" te krijgen. Jullie weten niets van respect.
Als mijn 2 zoontjes op zo'n vreselijke manier zouden komen te overlijden. Zouden fake condoleances door middel van likes op foto of pagina wel het laatste zijn wat ik zou willen.
En dan gaat de media dit natuurlijk weer een "Familiedrama" noemen waardoor de volgende dader denkt dat Nederland medelijden met hem heeft. De media moet zijn verantwoordelijkheid pakken en zoiets een "Gruwelijke moordzaak" noemen. Gooi de drempel voor dat soort mensen omhoog.
Het feit dat sommige mensen dit soort gebeurtenissen nodig hebben om hun karmapunten te sparen is alleen al een stille tocht waard.. ''
Eens!
Zelf niet getypt dit he.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Grotendeels mee eens, maar ik betwijfel sterk dat de benaming "gruwelijke moordzaak" een rol gaat spelen in iemands beslissing z'n kinderen te vermoorden.
Voelt hij niets meer van.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:15 schreef balkanboy het volgende:
[..]
Maar dan nog hoef je niet zo respectloos te reageren. Dit gun je niemand toe.
Helemaal mee eens! Ik kom misschien bot over maar dat komt omdat ik er gewoon helemaal niets mee heb, ik ken die jochies, vader en familie niet. Ik vind het wel erg wat er gebeurd is maar ik zal er niet om treuren.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:13 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Inderdaad. Verschrikkelijk wat er gebeurd is voor de nabestaanden/omgeving, maar waarom kunnen mensen niet gewoon voor zichzelf spreken.
Hallo, ik heb interesse in die twee kindertjes.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:37 schreef Woelwater het volgende:
Ohh my goddd![]()
http://link.marktplaats.nl/679266829
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |