Je kunt zo je redenen hebben om ze toch als vriend in de lijst te houden. In mijn geval bijvoorbeeld een dochter van goede kennissen van mijn ouders. Staat niet meer in mijn timeline. Heb net even op haar profiel gekeken, en ja hoor: bovenaan een rouwfoto van Ruben en Julian....quote:Op maandag 20 mei 2013 17:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat soort mensen verwijder ik direct. Ik zou niet weten waarom ik die als vriend op Facebook zou willen hebben.
ow kut.. deze is toch wel echt het toppunt inderdaad... ik zit met plaatsvervangende schaamte hardop te lachen achter mijn laptopquote:
twitter:sophiemarianne twitterde op maandag 20-05-2013 om 16:41:05Mogen #ruben en #julian rust vinden buiten deze zieke zieke wereld. reageer retweet
twitter:mamatoettoet twitterde op maandag 20-05-2013 om 16:59:14Een kaarsje een wierokje en een engeltje voor #Ruben en Julian rustzacht http://t.co/o3rm0vtX7x reageer retweet
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:49 schreef KoningPils het volgende:
twitter:sophiemarianne twitterde op maandag 20-05-2013 om 16:41:05Mogen #ruben en #julian rust vinden buiten deze zieke zieke wereld. reageer retweet
nee er zit nog een random wit hoofd aan het eindequote:Op maandag 20 mei 2013 17:47 schreef Michielos het volgende:
wacht even.. is het einde van dat filmpje helemaal zwart???![]()
!!!!!!!!!!!!
fuck off gek, what the fuck?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:50 schreef Doodloper het volgende:
[..]
nee er zit nog een random wit hoofd aan het einde![]()
sorry voor het offtopic, maar op diezelfde twitterdinges:quote:Op maandag 20 mei 2013 17:50 schreef KoningPils het volgende:
[ afbeelding ]twitter:mamatoettoet twitterde op maandag 20-05-2013 om 16:59:14Een kaarsje een wierokje en een engeltje voor #Ruben en Julian rustzacht http://t.co/o3rm0vtX7x reageer retweet
twitter:xxMarloespoesx twitterde op maandag 20-05-2013 om 12:19:34IK MEEN HET OR! STOP IEDEREEN http://t.co/ZwaiNxIkYq reageer retweet
twitter:loveeforyou twitterde op maandag 20-05-2013 om 17:07:32@xxMarloespoesx meiden zijn gewoon facking jaloers op jou omdat je zo mooi bent! reageer retweet
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:51 schreef Doodloper het volgende:
[..]
sorry voor het offtopic, maar op diezelfde twitterdinges:[ afbeelding ]twitter:xxMarloespoesx twitterde op maandag 20-05-2013 om 12:19:34IK MEEN HET OR! STOP IEDEREEN http://t.co/ZwaiNxIkYq reageer retweet
wattwitter:loveeforyou twitterde op maandag 20-05-2013 om 17:07:32@xxMarloespoesx meiden zijn gewoon facking jaloers op jou omdat je zo mooi bent! reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Op willekeurige plekken zoeken was helemaal niet nuttig. Als ze na een dag of 2 nog niet zijn opgedoken is de kans dat ze nog leven wel gedaald tot nul, en dan kunnen ze mensen die nog zoeken, als ze toch iets nuttigs willen doen, hun aandacht beter geven aan zaken waarin nog wel een positieve oplossing mogelijk is.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:46 schreef frumslegnulk het volgende:
Hoewel dat zoeken op die willekeurige plaatsen op zich nog best nuttig was. Uiteindelijk is de boel ook op een random plaats gevonden toch? Als je geen aanknopingspunten meer hebt moet je maar op goed geluk gaan zoeken, en als je dan met veel mensen bent is er een redelijke kans dat er wat wordt aangetroffen.
heb je fapvoer nodig?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:38 schreef Hyaenidae het volgende:
Is er ook beeldmateriaal van de kinderlijkjes beschikbaar?
twitter:FysioIJsselmond twitterde op maandag 20-05-2013 om 15:37:00Fysiotherapie IJsselmonde leeft mee met de familie van #Julian en #Ruben. reageer retweet
"Vlinder, sport2000 leeft ook mee met Ruben en Julian, daar gaan we voortaan onze gymkleren kopen"twitter:Sport2000VB twitterde op maandag 20-05-2013 om 10:28:10Het weer past bij deze dag....#ruben #julian , sterkte voor de nabestaanden, denk even aan hun voordat je druk maakt om iets onbelangrijks reageer retweet
Op willekeurige plekken zoeken is nooit nuttig, hoe interessant die pittige korte kapsels er ook over willen doenquote:Op maandag 20 mei 2013 17:54 schreef cricket het volgende:
[..]
Op willekeurige plekken zoeken was helemaal niet nuttig. Als ze na een dag of 2 nog niet zijn opgedoken is de kans dat ze nog leven wel gedaald tot nul, en dan kunnen ze mensen die nog zoeken, als ze toch iets nuttigs willen doen, hun aandacht beter geven aan zaken waarin nog wel een positieve oplossing mogelijk is.
Of de lijken nu of over een maand worden gevonden maakt echt niet uit, dood zijn ze toch al.
Het zou nuttig zijn als ze ook bedreven waren erin. Maar huisvrouwen die met bammetjes, een langlaufstok, vies van water zijnde een bostocht organiseren is beyond nutteloosquote:Op maandag 20 mei 2013 17:54 schreef cricket het volgende:
[..]
Op willekeurige plekken zoeken was helemaal niet nuttig. Als ze na een dag of 2 nog niet zijn opgedoken is de kans dat ze nog leven wel gedaald tot nul, en dan kunnen ze mensen die nog zoeken, als ze toch iets nuttigs willen doen, hun aandacht beter geven aan zaken waarin nog wel een positieve oplossing mogelijk is.
Of de lijken nu of over een maand worden gevonden maakt echt niet uit, dood zijn ze toch al.
To be fair, de plekken waar werd gezocht waren niet helemaal random, maar min of meer in de buurt van waar ze geweest hadden kunnen zijn. Maar dat maakt die zoektochten verder niet nuttiger.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:56 schreef Flammie het volgende:
Op willekeurige plekken zoeken is nooit nuttig, hoe interessant die pittige korte kapsels er ook over willen doenZoeken op plekken met een reden om daar te zoeken, dat is nuttig!
Goed topic maar wie heb je nou in elkaar gerost?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:22 schreef Michielos het volgende:
Echt ik heb hier zo een tyfushekel aan. Ja.. het is ergens dat die jongetjes gevonden zijn.. Verschrikkelijk dat dit gebeurt.. Maar dan zijn er natuurlijk altijd 40 jarige huisvriouwen die hun medeleven gaan "betuigen".
ter voorbeeld:
[ afbeelding ]
"Nederland houd van jullie" ???![]()
![]()
[ afbeelding ]
Deel dit kaarsje??
Twitteraccounts worden gesloten om "het verlies te verwerken en te rouwen" enz.
Natuurlijk is het erg dat dit gebeurd is, ik ontken dat ook helemaal niet, maar ... wat? Ben je opeens een nobel mens omdat je dit soort plaatjes post? Zo van: hmm ik heb aan mn taak voldaan, nu maar weer verder met de orde van de dag
Dit zelfde soort miepen zullen je ook gaan verwensen omdat jij niet zo een plaatje post.
De klacht moge duidelijk zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |