ja dat zegt wel iets over degene die dit belachelijke plaatje gemaakt heeft jaquote:
ja... zoiets las ik ook. Dat ze gingen zoeken.. wtf??? ook op totaal random plaatsen...quote:Op maandag 20 mei 2013 17:27 schreef KoningPils het volgende:
Maar wat moeten alle huismoeders nu doen? Ze hoeven niet meer te zoeken in het bos.
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:29 schreef Cactus1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als alternatief voor die andere. Je moet toch iets doen met de pinksterdagenquote:Op maandag 20 mei 2013 17:30 schreef Michielos het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dat vermeldde ik hier ook ergens in. Maar dat snap ik wel. Dat is meestal namelijk de doelgroep van BJZ. Dommere tokkies zonder beredeneringsvermogen. No offense, maar voor hun ben je dan inderdaad ook de "vijand".quote:Op maandag 20 mei 2013 17:30 schreef hoink581 het volgende:
Weet je wat ook een klacht is? Mensen die zeiken op Jeugdzorg. Maar dat is weer een heel ander verhaal.
Cactus. Nederland houd van jou!!quote:Op maandag 20 mei 2013 17:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als alternatief voor die andere. Je moet toch iets doen met de pinksterdagen
ja , ik denk ook serieus dat zij het niet echt menen, maar enkel met hun eigen imago bezig zijn. Die speurtochten zijn natuurlijk gewoon leuke uitjes onder het mom van "kijk ons eens caren". Ze hopen natuurlijk dat ze die kinderen niet vinden, dan zijn ze getraumatiseerd voor de rest van hun leven.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:31 schreef Dimens het volgende:
Typisch Nederland. Er wordt een scheet gelaten en heel aandachtshoeren Nederland staat op zijn kop.
sorry mijn fout. Ik bedoelde natuurlijk gebeurdtquote:
Trent?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:34 schreef LittleLady het volgende:
Tja en over 3 maand weten die mensen die dat hebben doorgestuurd niet eens meer wie de jongetjes zijn, laten we wel zijn dat is er vast wel weer een nieuwe 'trent' waar de oohhwww en aaahhwww bij gebalkt moet worden.
Ik vind het heel erg voor die moeder, maar denk dat die heel wat andere dingen aan het hoofd heeft dan heel Nederland die voor het moraal haar sterkte wenst.
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:35 schreef Michielos het volgende:
[..]
sorry mijn fout. Ik bedoelde natuurlijk gebeurdt
Nou ze hoopten juist wel dat ze die kinderen hadden gevonden, dat waren dan weer 10 verjaardagen dat je het traumatiserende verhaal in geuren en kleuren kon vertellen.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:34 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja , ik denk ook serieus dat zij het niet echt menen, maar enkel met hun eigen imago bezig zijn. Die speurtochten zijn natuurlijk gewoon leuke uitjes onder het mom van "kijk ons eens caren". Ze hopen natuurlijk dat ze die kinderen niet vinden, dan zijn ze getraumatiseerd voor de rest van hun leven.
Interessantdoenerij is het
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:34 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja , ik denk ook serieus dat zij het niet echt menen, maar enkel met hun eigen imago bezig zijn. Die speurtochten zijn natuurlijk gewoon leuke uitjes onder het mom van "kijk ons eens caren". Ze hopen natuurlijk dat ze die kinderen niet vinden, dan zijn ze getraumatiseerd voor de rest van hun leven.
Interessantdoenerij is het
Precies.twitter:JulianRubenNL twitterde op maandag 13-05-2013 om 23:00:44OPROEP: Help mee zoeken in Ambyerbos, #Maastricht 11.30 verzamelen Molenweg/ Hagenstraat. Denk aan goede schoenen en eten en drinken. #RT reageer retweet
ja, hahaahhaa VERSCHRIKKELIJKquote:Op maandag 20 mei 2013 17:37 schreef Dimens het volgende:
[..]Precies.twitter:JulianRubenNL twitterde op maandag 13-05-2013 om 23:00:44OPROEP: Help mee zoeken in Ambyerbos, #Maastricht 11.30 verzamelen Molenweg/ Hagenstraat. Denk aan goede schoenen en eten en drinken. #RT reageer retweet
Dat soort mensen verwijder ik direct. Ik zou niet weten waarom ik die als vriend op Facebook zou willen hebben.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:37 schreef Elfletterig het volgende:
Terechte klacht. De gebeurtenissen zijn bijzonder triest, maar ik houd echt niet van Ruben en Julian. Ik ken ze niet en zal ze ook nooit kennen.
Maar dit is hoe een bepaalde groep Nederlanders omgaat met nieuws. Dit is hun rouwverwerking...
Gelukkig bestaat er een geweldige remedie voor dit soort mensen op Facebook. Verander hun status van "vriend" naar "kennissen". Daarna heb je de optie om hun berichten uit je timeline te verwijderen. De ander merkt niet dat je de status hebt verzet.
Ideale oplossing.
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:37 schreef Dimens het volgende:
[..]Precies.twitter:JulianRubenNL twitterde op maandag 13-05-2013 om 23:00:44OPROEP: Help mee zoeken in Ambyerbos, #Maastricht 11.30 verzamelen Molenweg/ Hagenstraat. Denk aan goede schoenen en eten en drinken. #RT reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |