quote:DEN HAAG -
PVV-voorman Geert Wilders bezoekt dinsdag om 12.00 uur de Haagse Schilderswijk. Hij brengt daar een werkbezoek in reactie op een artikel zaterdag in de dagblad Trouw. Daarin concludeert de krant op basis van eigen onderzoek dat een deel van de Schilderswijk zich 'ontwikkelt tot een enclave van orthodoxe moslims'.
Volgens de krant wonen in die wijk meer strenggelovige moslims bij elkaar dan elders in de stad en willen ze hun regels ook op straat toepassen. Niet-moslims en gematigde moslims hebben daar last van.
Die zeggen dat ze op straat worden aangesproken op zaken die de orthodoxe meerderheid niet aanstaan, zoals roken, het eten van varkensvlees en het drinken van alcohol. Vrouwen krijgen ongevraagd kritiek op kleding die te bloot of te opvallend zou zijn.
Wilders krijgt eerst een briefing van de politie. Daarna loopt hij door de wijk.
De PVV' er wil een Kamerdebat over de kwestie, liet hij eerder via Twitter weten. Hij noemt het onaanvaardbaar dat het „islamofascisme oprukt in Nederland”.
Doet mij hieraan denken morgen:twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 20-05-2013 om 12:01:24Morgen werkbezoek aan sharia-driehoek Haagse Schilderswijk. Eerst briefing door politie en daarna door de wijk lopen #geenshariainnederland reageer retweet
Worden weer extra zeteltjes dan, lijkt me niet slim.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Geheid dat Wilders belaagd gaat worden.
Hij gaat het hol van de leeuw in.
Er is maar een beperkt aantal simpele zielen in dit land, dus dat lijkt me niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:03 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Worden weer extra zeteltjes dan, lijkt me niet slim.
Dit inderdaad.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:04 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat er weinig bijzonders gaat gebeuren
Guess not. Maar we zullen zien wat er gaat gebeurenquote:Op maandag 20 mei 2013 16:03 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Worden weer extra zeteltjes dan, lijkt me niet slim.
Zou een goede stunt zijn als zo'n moslimdame een kopje thee aanbied. Volgens mij weet hij dan echt niet meer wat te doen.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Guess not. Maar we zullen zien wat er gaat gebeuren
Kopje Marokkaanse thee misschien ?
Ik denk het ook niet. Al is het alleen al omdat de veiligheidsmaatregelen er naar zullen zijn.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:04 schreef Hexagon het volgende:
Waarom, hij heeft al een internetbruid uit het oostblok.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:12 schreef ocho het volgende:
Vrouwen van Nederland zouden met hem mee moeten gaan.
Hij is inderdaad sowieso alle contact met de werkelijkheid en de samenleving kwijt door z'n 24/7 beveiliging. Best triest.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:13 schreef gelly het volgende:
Het zou leuk zijn als Wilders eens zonder allerhande beveiliging daar een bezoek bracht, net als normale politici zegmaar. Het is altijd een beetje "grote bek achter het hek" bij Wilders, of op een afstandje iemand uitschelden en dan hard wegrennen
quote:Op maandag 20 mei 2013 16:13 schreef gelly het volgende:
Het zou leuk zijn als Wilders eens zonder allerhande beveiliging daar een bezoek bracht, net als normale politici zegmaar. Het is altijd een beetje "grote bek achter het hek" bij Wilders, of op een afstandje iemand uitschelden en dan hard wegrennen
Normale politici hebben ook veiligheidsmensen in de buurt hoor, inherent aan de tijd waar we in leven.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:13 schreef gelly het volgende:
[..]
Waarom, hij heeft al een internetbruid uit het oostblok.
Alsof het hem daar om te doen is.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:15 schreef Desunoto het volgende:
Er gaat niets gebeuren omdat hij dit van tevoren aankondigt. Zoiets moet je onverwacht doen. Nu heeft hij er niets meer aan... niemand heeft er iets aan omdat het geen realistisch beeld zal opleveren.
Ik denk dat hij hard doorloopt hahaha.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zou een goede stunt zijn als zo'n moslimdame een kopje thee aanbied. Volgens mij weet hij dan echt niet meer wat te doen.
Die houden zich bewust aan de oppervlakte.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:04 schreef Hexagon het volgende:
Ik bedoel de voor veel vrouwen de vrijheid op de lange duur op het spel staat.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:13 schreef gelly het volgende:
[..]
Waarom, hij heeft al een internetbruid uit het oostblok.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |