Nou enquote:Op maandag 20 mei 2013 14:58 schreef Toto69 het volgende:
Durf ik welmaar jouw post was de echte lapo
zometeen welquote:
omg en ook al hetzelfde bloemetjesdekbedovertrek die jij er gister op hadquote:
schoen, schoen, schoen, schoen, schoen, tas!quote:
Een paracetamolquote:
ja doe maarquote:Op maandag 20 mei 2013 15:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik verveel me, moet ik niet voor iemand een ui maken, GIFje verkleinen ofzo
ik had nog een kirbykrabs nodig maar dat was heel moeilijkquote:Op maandag 20 mei 2013 15:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik verveel me, moet ik niet voor iemand een ui maken, GIFje verkleinen ofzo
Ik verwacht ezelposters.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb wel 2 fokkers opgenoemd in dat filmpje![]()
volgende keer zal ik jou opnoemen
Kattengifjes doorspeuren dan maarquote:Op maandag 20 mei 2013 15:05 schreef Osuchi het volgende:
[..]
ja doe maarbedenk zelf maar iets voor mij, iets bewegends en schattigs
Jaquote:Op maandag 20 mei 2013 15:07 schreef Leeuwenkoning het volgende:
Boodschappies doen.
Zal ik daar een filmpje van maken?
jaquote:Op maandag 20 mei 2013 15:07 schreef Leeuwenkoning het volgende:
Boodschappies doen. W
Zal ik daar een filmpje van maken?
jawelquote:
Dan kom ik toch niet naar je HW.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
ezels verpesten de sfeer in mn kamer, er hoort hier geen ezels thuis
quote:Op maandag 20 mei 2013 15:08 schreef LittleBrownie het volgende:
"Hebben we ruzie om gemaakt.... Ik heb gewonnen"
ik snap je niet maar je blijft mijn superheld hoorquote:Op maandag 20 mei 2013 15:08 schreef LittleBrownie het volgende:
"Hebben we ruzie om gemaakt.... Ik heb gewonnen"
Nee de toeslag is de twintigste, maar wordt morgen want feestdagquote:Op maandag 20 mei 2013 15:08 schreef supersof het volgende:
Zorgverzekering wordt toch altijd rond de twintigste van de maand afgeschreven? En zorgtoeslag krijg je gewoon daarvoor toch? Ik ben het vergeten
Oke, maar wanneer dan die verzekering?quote:Op maandag 20 mei 2013 15:09 schreef Leeuwenkoning het volgende:
Lekker pauper in mijn joggingbroek naar de Albert Heijn.
achmert?quote:Op maandag 20 mei 2013 15:10 schreef zwerty het volgende:
[..]
achmed
woorspeling hier woordspeling daar
dat komt helemaal voor mekaar
Ik leef van uitkering.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke, maar wanneer dan die verzekering?
quote:Op maandag 20 mei 2013 15:09 schreef Etsu het volgende:
[..]eigenlijk heb ik niet gewonnen, want jordy wilde dat ik 't ging kopen, maar dat wilde ik niet en toen liep die weg en kon ik niets anders dan te kopen
quote:Op maandag 20 mei 2013 15:09 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik snap je niet maar je blijft mijn superheld hoor
oh wacht ik had dat stukje niet gezien ff opnieuw
achmedquote:Op maandag 20 mei 2013 15:10 schreef zwerty het volgende:
[..]
achmed
woorspeling hier woordspeling daar
dat komt helemaal voor mekaar
ara ik versta er niets van.quote:
omdat jij geen genie bentquote:Op maandag 20 mei 2013 15:11 schreef zwerty het volgende:
[..]
omg waarom was ik daar niet op gekomen
[..]
mag jij oordelen
quote:Op maandag 20 mei 2013 15:13 schreef Toto69 het volgende:
post 5000
ik draag hem op aan:
etsu, ezell, arachide, LB, krabs, zwerty, VA, sof, msacras, maus, nee wacht gewoon aan iedereen uit de SC gr
Ja dank je, m'n computerscherm vol sinasquote:Op maandag 20 mei 2013 15:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
je bent wel een genie hoor want je geeft je konijn cola
omg ik sta 1ste omgquote:Op maandag 20 mei 2013 15:13 schreef Toto69 het volgende:
post 5000
ik draag hem op aan:
etsu, ezell, arachide, LB, krabs, zwerty, VA, sof, msacras, maus, nee wacht gewoon aan iedereen uit de SC gr
[..]
Ja dank je, m'n computerscherm vol sinas
altijd al geweestquote:Op maandag 20 mei 2013 15:13 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik wist niet dat Etsu zo'n grote opperbaas is
lobiquote:Op maandag 20 mei 2013 15:13 schreef Toto69 het volgende:
post 5000
ik draag hem op aan:
post 5000
ik draag hem op aan:
nee wacht gewoon aan iedereen uit de SC gr
dankjequote:Op maandag 20 mei 2013 15:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
je bent wel een genie hoor want je geeft je konijn cola
post 5000
ik draag hem op aan:
wtfquote:Op maandag 20 mei 2013 15:14 schreef zwerty het volgende:
[..]
dankje![]()
Op een verjaardag van een meisje op m'n school hadden mensen bacardi in de konijnenfles gedaanecht zielig
quote:
post 5000
ik draag hem op aan:
en dit!quote:
Is het heel gemeen als ik m saai vindquote:Op maandag 20 mei 2013 15:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Osuchi wat vind je hier van?
[ afbeelding ]
die is van mijn foboquote:Op maandag 20 mei 2013 15:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Osuchi wat vind je hier van?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 mei 2013 15:14 schreef zwerty het volgende:
[..]
dankje![]()
Op een verjaardag van een meisje op m'n school hadden mensen bacardi in de konijnenfles gedaanecht zielig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
o really?quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 15:16 schreef TienVingers het volgende:
1000e post draag ik vannacht op aan het moment 21 mei, 00:00:00
zulke mensen zitten dus in mijn klasquote:Op maandag 20 mei 2013 15:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
als je dat doet bij een konijn ben je echt fucking ziek![]()
Neejoh, hem vierkant maken, naar 60x60 verkleinen en een paar frames verwijderen voor de bestandsgrootte, geen kut aanquote:Op maandag 20 mei 2013 15:15 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Is het heel gemeen als ik m saai vindals je er veel tijd aan hebt besteed doe ik m wel als ui hoor
quote:aantal posts: 20.284 (gemiddeld 64 per dag)
jammer he?quote:Op maandag 20 mei 2013 15:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neejoh, hem vierkant maken, naar 60x60 verkleinen en een paar frames verwijderen voor de bestandsgrootte, geen kut aan
vertelquote:Op maandag 20 mei 2013 15:17 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
shotjes
oh wacht dat verhaal ken je niet
https://i.chzbgr.com/maxW500/7245120256/hD4219B19/ kan je dezequote:Op maandag 20 mei 2013 15:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neejoh, hem vierkant maken, naar 60x60 verkleinen en een paar frames verwijderen voor de bestandsgrootte, geen kut aan
quote:
Dat is niet schattigquote:Op maandag 20 mei 2013 15:18 schreef Osuchi het volgende:
[..]
https://i.chzbgr.com/maxW500/7245120256/hD4219B19/ kan je deze
quote:
Oh die zag ik ook netquote:Op maandag 20 mei 2013 15:18 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Die klap in het middenquote:
omg ubercute :3 :3 <3 :$quote:Op maandag 20 mei 2013 15:18 schreef Osuchi het volgende:
[..]
:S :S ja mangquote:
bel me dushiquote:Op maandag 20 mei 2013 15:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
[..]
[..]
ja nee dat is een te erg verhaal
ik bedoelde dat zwerty mij moet dm'enquote:Op maandag 20 mei 2013 15:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
[..]
[..]
samenvatting: krabs gebruikt drugsquote:Op maandag 20 mei 2013 15:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
[..]
[..]
een konijn aan de drugs?quote:Op maandag 20 mei 2013 15:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
samenvatting: krabs gebruikt drugs
er is hier een konijn dat zweepslagen krijgtquote:Op maandag 20 mei 2013 15:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ja :Squote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 15:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 mei 2013 15:22 schreef zwerty het volgende:
[..]
er is hier een konijn dat zweepslagen krijgt
weet ikquote:Op maandag 20 mei 2013 15:22 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik bedoel wie hier het langst posten in deze slowchat
HEUY. Mij zei je 1.62quote:
Die nu nog actief zijn?quote:
dat doe je toch je konijn niet aan :Squote:Op maandag 20 mei 2013 15:22 schreef zwerty het volgende:
[..]
er is hier een konijn dat zweepslagen krijgt
een konijn neemt geen drugs xxquote:Op maandag 20 mei 2013 15:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dat doe je toch je konijn niet aan :S
quote:
Okequote:Op maandag 20 mei 2013 15:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Die nu nog actief zijn?
prom, tax, rock, msacras, ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeten dat ik die had...![]()
jaquote:Op maandag 20 mei 2013 15:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]![]()
![]()
op de dag dat ik niet mag trollen troll jij me gewoon
quote:Op maandag 20 mei 2013 15:25 schreef Ezell het volgende:
Ik heb een best fout t-shirt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeten dat ik die had...
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Ik heb een best fout t-shirt.DIE HEB IK OOKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeten dat ik die had...
jezus waarom hebben wij alles hetzelfde, bed dekbedovertrek shirt![]()
Ik heb een best fout t-shirt.haha je bent een bronySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeten dat ik die had...![]()
dankjequote:Op maandag 20 mei 2013 15:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hij is niet de allermooiste, maar heb de helft van de frames moeten verwijderen en heel veel compressie moeten doen om hem onder de 50kb te houden
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op maandag 20 mei 2013 15:29 schreef supersof het volgende:
Ik sta d'r ook inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IKEA en H&M hè.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:26 schreef Osuchi het volgende:
[..]
DIE HEB IK OOK
jezus waarom hebben wij alles hetzelfde, bed dekbedovertrek shirt
quote:Op maandag 20 mei 2013 15:29 schreef supersof het volgende:
OMFG stuart en fok-it ingehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
hoi krabsquote:Op maandag 20 mei 2013 15:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hoi ik ben krabs en ik ben ebayverslaafd
Die zijn er ook nauwelijks de laatste tijd.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
OMFG stuart en fok-it ingehaald__
Hoi krabs * LittleBrownie klaptquote:Op maandag 20 mei 2013 15:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik heb een best fout t-shirt.mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeten dat ik die had...
hoi krabsquote:Op maandag 20 mei 2013 15:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Rucka rucka aliquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
quote:
ik wou een muis kopen op ebay dus ik ging overal op bieden en nu heb ik al 3 muizen gekocht omdat ik de hoogste bieder was.quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 15:32 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Rucka rucka aliZo lang niet meer gezien
Rucka = baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
doorverkopenquote:Op maandag 20 mei 2013 15:32 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
[..]
ik wou een muis kopen op ebay dus ik ging overal op bieden en nu heb ik al 3 muizen gekocht omdat ik de hoogste bieder was.
quote:
Oh, er zitten paar mensen in EXA die gefrustreerd zijn dat ik gewoon veel ervaring heb met examens maken en er best veel over weet omtrent de zaken en alles, en als ze uitspraken doen die ik tegenspreek omdat t gewoon niet klopt, ze dan boos worden en zeggen: "Wat kom je wijs doen???"quote:
Lekker negeren danquote:Op maandag 20 mei 2013 15:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, er zitten paar mensen in EXA die gefrustreerd zijn dat ik gewoon veel ervaring heb met examens maken en er best veel over weet omtrent de zaken en alles, en als ze uitspraken doen die ik tegenspreek omdat t gewoon niet klopt, ze dan boos worden en zeggen: "Wat kom je wijs doen???"
Die mensen.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan ik niet. Ik vind EXA leuk om mee te posten.
Als je antwoord wil moet je niet zeiken als je het krijgtquote:Op maandag 20 mei 2013 15:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, er zitten paar mensen in EXA die gefrustreerd zijn dat ik gewoon veel ervaring heb met examens maken en er best veel over weet omtrent de zaken en alles, en als ze uitspraken doen die ik tegenspreek omdat t gewoon niet klopt, ze dan boos worden en zeggen: "Wat kom je wijs doen???"
Mag je dan wel dieren verkopen online :S :Squote:Op maandag 20 mei 2013 15:32 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
[..]
ik wou een muis kopen op ebay dus ik ging overal op bieden en nu heb ik al 3 muizen gekocht omdat ik de hoogste bieder was.
quote:Op maandag 20 mei 2013 15:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Mag je dan wel dieren verkopen online :S :S
Ja dat wel, maar als ze alleen maar op je lopen te zeuren moet je díe mensen lekker laten.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet jou, Jordy, LB, ara, endiemensen toch in de gaten houden en steuntje in de rug geven?
Mensen die niet aboquote:Op maandag 20 mei 2013 15:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hij is niet de allermooiste, maar heb de helft van de frames moeten verwijderen en heel veel compressie moeten doen om hem onder de 50kb te houden
[ afbeelding ]
Da's waar. Maar toch. Ik ben altijd in voor een discussie, desnoods een rel. Omdat ik gewoon weet dat ik gelijk heb (denk ik wel vaker, maar nu toch echt).quote:Op maandag 20 mei 2013 15:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar als ze alleen maar op je lopen te zeuren moet je díe mensen lekker laten.
quote:Op maandag 20 mei 2013 15:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet jou, Jordy, LB, ara, endiemensen toch in de gaten houden en steuntje in de rug geven?
quote:Op maandag 20 mei 2013 15:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Da's waar. Maar toch. Ik ben altijd in voor een discussie, desnoods een rel. Omdat ik gewoon weet dat ik gelijk heb (denk ik wel vaker, maar nu toch echt).
quote:Op maandag 20 mei 2013 15:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Mag je dan wel dieren verkopen online :S :S
quote:
ESF rel?quote:Op maandag 20 mei 2013 15:40 schreef DrNick het volgende:
Te veel rellen de laatste tijd, en die ESF rel ging voor een rel zelfs wat ver
Met een beetje geluk (voor jou) is er al een overleden onderweg. En anders doe je ze toch gewoon samen in een kooi?!quote:
Custom CSS is wel nice, vanaf Full.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh als mn abo afloopt, ga ik een goedkopere nemen. gebruik al die shit niet
* LittleBrownie luistertquote:
gebruik ik ook niet. vind ik allemaal lelijk. vind fok in t wit en grijs mooi genoeg.quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 15:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Met een beetje geluk (voor jou) is er al een overleden onderweg. En anders doe je ze toch gewoon samen in een kooi?!
quote:Op maandag 20 mei 2013 15:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
gebruik ik ook niet. vind ik allemaal lelijk. vind fok in t wit en grijs mooi genoeg.
die banners enzo wil ik weg hebben, dat kan toch ook met goedkoopste abo?
samenvatting plsquote:Op maandag 20 mei 2013 15:42 schreef DrNick het volgende:
[..]
Gezeik over foto's, mods die daarom geen mod meer wilde zijn enzo
dat was maar 1 mod.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:42 schreef DrNick het volgende:
[..]
Gezeik over foto's, mods die daarom geen mod meer wilde zijn enzo
ben jij soms lb??quote:
Oh, is de kooi te klein?quote:
Herkenbaarquote:Op maandag 20 mei 2013 15:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Joh, ik laat een bord in de keuken staan, moeder komt thuis en de hel brand weer los hoor
neequote:
had ik toen ik thuis woonde ook, moest altijd in vaatwasser zetten. had ik vaak schijt aan, dus iedere keer ruziequote:Op maandag 20 mei 2013 15:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Joh, ik laat een bord in de keuken staan, moeder komt thuis en de hel brand weer los hoor
Altijd ditquote:Op maandag 20 mei 2013 15:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga er hopelijk ook met een tijdje uitquote:Op maandag 20 mei 2013 15:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
had ik toen ik thuis woonde ook, moest altijd in vaatwasser zetten. had ik vaak schijt aan, dus iedere keer ruzie
nu op jezelf wonen
quote:
is een keversoort uit de familie zwamkevers (Endomychidae). De wetenschappelijke naam van de soort is voor het eerst geldig gepubliceerd in 1843 door Aubé.quote:
Iemand postte een foto van de ESF-meet maar dat mocht niet eigenlijk want afgesproken maar user wist er niets van ofzo, en toen brak alle hel los.quote:
Mijn ouders kopen niks voor mijquote:Op maandag 20 mei 2013 15:45 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Altijd dit
Of ook als je ouders kleding/schoenen voor je gekocht hebben ben je de rest van de week 't sloofje in huis en o wee als je iets niet wil doen, want IK HEB DIT EN DAT ALLEMAAL VOOR JE GEKOCHT EN DAN TOON JE MAAR EEN BEETJE RESPECT VOOR MEVreselijk
4/5quote:
een foto van Anouk of wat?quote:Op maandag 20 mei 2013 15:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
Iemand postte een foto van de ESF-meet maar dat mocht niet eigenlijk want afgesproken maar user wist er niets van ofzo, en toen brak alle hel los.
Over willekeurige info gesproken...quote:Op maandag 20 mei 2013 15:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
is een keversoort uit de familie zwamkevers (Endomychidae). De wetenschappelijke naam van de soort is voor het eerst geldig gepubliceerd in 1843 door Aubé.
Het kevertje wordt 0,9 tot 1,2 millimeter groot.
De soort kent een bijna wereldwijde verspreiding.
quote:
Eet smakelijkquote:Op maandag 20 mei 2013 15:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
* Mauskoekwaus gaat uiteten en kiest.. 1 kilo spareribs
Tot vanavond/vannacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |