Oh, er zitten paar mensen in EXA die gefrustreerd zijn dat ik gewoon veel ervaring heb met examens maken en er best veel over weet omtrent de zaken en alles, en als ze uitspraken doen die ik tegenspreek omdat t gewoon niet klopt, ze dan boos worden en zeggen: "Wat kom je wijs doen???"quote:
Lekker negeren danquote:Op maandag 20 mei 2013 15:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, er zitten paar mensen in EXA die gefrustreerd zijn dat ik gewoon veel ervaring heb met examens maken en er best veel over weet omtrent de zaken en alles, en als ze uitspraken doen die ik tegenspreek omdat t gewoon niet klopt, ze dan boos worden en zeggen: "Wat kom je wijs doen???"
Die mensen.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan ik niet. Ik vind EXA leuk om mee te posten.
Als je antwoord wil moet je niet zeiken als je het krijgtquote:Op maandag 20 mei 2013 15:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, er zitten paar mensen in EXA die gefrustreerd zijn dat ik gewoon veel ervaring heb met examens maken en er best veel over weet omtrent de zaken en alles, en als ze uitspraken doen die ik tegenspreek omdat t gewoon niet klopt, ze dan boos worden en zeggen: "Wat kom je wijs doen???"
Mag je dan wel dieren verkopen online :S :Squote:Op maandag 20 mei 2013 15:32 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
[..]
ik wou een muis kopen op ebay dus ik ging overal op bieden en nu heb ik al 3 muizen gekocht omdat ik de hoogste bieder was.
quote:Op maandag 20 mei 2013 15:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Mag je dan wel dieren verkopen online :S :S
Ja dat wel, maar als ze alleen maar op je lopen te zeuren moet je díe mensen lekker laten.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet jou, Jordy, LB, ara, endiemensen toch in de gaten houden en steuntje in de rug geven?
Mensen die niet aboquote:Op maandag 20 mei 2013 15:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hij is niet de allermooiste, maar heb de helft van de frames moeten verwijderen en heel veel compressie moeten doen om hem onder de 50kb te houden
[ afbeelding ]
Da's waar. Maar toch. Ik ben altijd in voor een discussie, desnoods een rel. Omdat ik gewoon weet dat ik gelijk heb (denk ik wel vaker, maar nu toch echt).quote:Op maandag 20 mei 2013 15:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar als ze alleen maar op je lopen te zeuren moet je díe mensen lekker laten.
quote:Op maandag 20 mei 2013 15:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet jou, Jordy, LB, ara, endiemensen toch in de gaten houden en steuntje in de rug geven?
quote:Op maandag 20 mei 2013 15:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Da's waar. Maar toch. Ik ben altijd in voor een discussie, desnoods een rel. Omdat ik gewoon weet dat ik gelijk heb (denk ik wel vaker, maar nu toch echt).
quote:Op maandag 20 mei 2013 15:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Mag je dan wel dieren verkopen online :S :S
quote:
ESF rel?quote:Op maandag 20 mei 2013 15:40 schreef DrNick het volgende:
Te veel rellen de laatste tijd, en die ESF rel ging voor een rel zelfs wat ver
Met een beetje geluk (voor jou) is er al een overleden onderweg. En anders doe je ze toch gewoon samen in een kooi?!quote:
Custom CSS is wel nice, vanaf Full.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh als mn abo afloopt, ga ik een goedkopere nemen. gebruik al die shit niet
* LittleBrownie luistertquote:
gebruik ik ook niet. vind ik allemaal lelijk. vind fok in t wit en grijs mooi genoeg.quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 15:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Met een beetje geluk (voor jou) is er al een overleden onderweg. En anders doe je ze toch gewoon samen in een kooi?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |