Als we dat bij elke post moeten gaan zetten, dat we het niet zeker weten maar dat het aannemelijk lijkt...quote:Op maandag 20 mei 2013 15:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Want jij weet zeker wat de vader voor ogen had?
Daar kunnen we alleen vermoedens over uiten. Al is wraak misschien wel het meest aannemelijke motief, maar dan nog is een dergelijke conclusie misschien wat voorbarig.
Nee, vast niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:24 schreef hugecooll het volgende:
[..]
"Voorbarig"...want hij komt het ons vast nog uitleggen?
Eens ik kan er alleen maar van uitgaanquote:Op maandag 20 mei 2013 15:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Want jij weet zeker wat de vader voor ogen had?
Daar kunnen we alleen vermoedens over uiten. Al is wraak misschien wel het meest aannemelijke motief, maar dan nog is een dergelijke conclusie misschien wat voorbarig.
Nochtans is het allemaal wel uitgebreid voorbereid....quote:Op maandag 20 mei 2013 15:30 schreef Wessell het volgende:
[..]
Eens ik kan er alleen maar van uitgaan
Mwah, dat uitgebreide valt wel mee toch?quote:Op maandag 20 mei 2013 15:45 schreef Samson het volgende:
[..]
Nochtans is het allemaal wel uitgebreid voorbereid....
Als dat waar zou zijn, dan was zijn lichaam gevonden naast de jongens. Hij heeft ervoor gekozen om de dag voordat moeder 'gelijk' zou krijgen zijn zoons te vermoorden en geen enkele aanwijzing over hun verblijfplaats en gezondheid te geven. Hij heeft zijn mobiel uitgezet en heeft geprobeerd elk mogelijk spoor naar de jongens te verbergen. Weten dat je kinderen dood zijn, is verschrikkelijk, maar weken niet weten of ze dood zijn en je realiseren dat je er misschien nooit achterkomt wat er met ze gebeurt is, is onmenselijk.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, vast niet.
Maar we weten weinig over zijn motief. Wellicht heeft hij er wat over geschreven in zijn (afscheids)brief. Maar wraak is echt niet het enige denkbare motief.
Het kan ook zijn dat hij in zijn vreemde gedachtengang heeft gedacht dat z'n zoontjes nu "beter af zijn" ofzo. Niet dat dat waar is uiteraard, maar een mens kan vreemde gedachtenkronkels hebben.
Dat is wel zeer onwaarschijnlijk vanwege zijn route, zijn brief waar hij niks zegt over de kinderen en voornamelijk vanwege de plaats waar de lichamen van de kinderen waren de afgelopen twee weken icm zijn lichaam.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Knip
Het kan ook zijn dat hij in zijn vreemde gedachtengang heeft gedacht dat z'n zoontjes nu "beter af zijn" ofzo. Niet dat dat waar is uiteraard, maar een mens kan vreemde gedachtenkronkels hebben.
Mja een vrij extreme vorm van (zelf)destructief gedrag. De reden dat veel mensen hier ook naar de moeder kijken, is omdat normaal gesproken iets of iemand aan de oorsprong ligt van zulk gedragquote:Op maandag 20 mei 2013 15:53 schreef Mula het volgende:
Maar hoe hij het heeft gedaan, heeft maar een doel gehad: om zich heen slaan. En hard ook.
Een link naar dat bericht staat al geruime tijd in de OP.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:55 schreef Wessell het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-jaar-in-het-geding/
Is door mij al eerder gepost maar volgens mij weinig gelezen. Men ging er jammer genoeg niet op in.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:55 schreef Wessell het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-jaar-in-het-geding/
Ik zie het jaquote:Op maandag 20 mei 2013 15:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een link naar dat bericht staat al geruime tijd in de OP.
Is gisteren volop besproken.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:57 schreef deedeetee het volgende:
Is door mij al eerder gepost maar volgens mij weinig gelezen. Men ging er jammer genoeg niet op in.
Ik vind het erg interessant om te lezenquote:Op maandag 20 mei 2013 15:57 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Is door mij al eerder gepost maar volgens mij weinig gelezen. Men ging er jammer genoeg niet op in.
Ik dacht dat dit pas vandaag online kwam. Sommige delen van de tekst heb ik wel al gisteren gelezen. Maar goed ik kan me dus vergissen.quote:
Snap ik, maar wellicht verklaart het waarom er niet weer op wordt ingegaan.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:59 schreef Wessell het volgende:
Dat lijkt me moeiljk om te terug te zoeken met 70 delen
Stond in de papieren NRC weekend van eergisteren.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:01 schreef deedeetee het volgende:
Ik dacht dat dit pas vandaag online kwam. Sommige delen van de tekst heb ik wel al gisteren gelezen. Maar goed ik kan me dus vergissen.
Oke!quote:Op maandag 20 mei 2013 16:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Snap ik, maar wellicht verklaart het waarom er niet weer op wordt ingegaan.
In zijn geheel pas vandaag ook volgens google. Ik zocht op nieuws van vandaag en kreeg dit onder 2 uur geleden verschenen. Ik zag wel herhalingen van een eerder geplaatst artikel maar ook nieuwe toevoegingen.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Stond in de papieren NRC weekend van eergisteren.
Het artikel stond iig zaterdag op pagina 4 en 5 van de papieren NRC. Dat werd vervolgens deels geciteerd en vandaag dus blijkbaar volledig op het net gezet.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:04 schreef deedeetee het volgende:
In zijn geheel pas vandaag ook volgens google. Ik zocht op nieuws van vandaag en kreeg dit onder 2 uur geleden verschenen. Ik zag wel herhalingen van een eerder geplaatst artikel maar ook nieuwe toevoegingen.
misschien heeft ze mazzel gehad dat ze niet thuis was. Wie weet had hij haar ook wel om zeep willen brengen.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:58 schreef opgebaarde het volgende:
Maar is het nu een logische plek waar die kids gevonden zijn?
En had zijn rit naar Limburg zeer waarschijnlijk alleen als doel om zijn ex verdacht te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |