Ja zwaar he, om elke dag de ellende van een ander te moeten zien.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:07 schreef Voorschrift het volgende:
Ach ik ben allang blij dat de moeder nu wat uitsluitsel heeft, en verder omdat het nu eindelijk eens een keer van de TV verdwijnt hopelijk, dodelijk vermoeiend.
Als het bij verhoogd toezicht blijft en er geen voordeel behaald kan worden door de melding zie ik wel enige meerwaarde, al denk ik dat die dan juist niet bij dit soort extreme gevallen een meerwaarde heeft. Dit zijn dingen die je nooit aan ziet komen en ook nooit kan voorkomen. Zo kun je ook krampachtig proberen om een terroristische aanval te voorkomen, maar feitelijk belemmer je de goedwillenden en los je onder de streep niets op.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:59 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, beide ouders, dat bedoel ik ook.
Alleen vang je dan nog niets aan, want zoals in dit geval blijkt de melding 4 jaar vooraf te gaan aan de voltrekking van de dreiging.
Ik kan me voorstellen (wat overigens kennelijk niet in dit geval is) dat na 4 jaar of iig een bepaalde periode luwte, je de onder toezichtstelling staakt, maar toch weer de stoppen doorslaan en iemand overgaat tot...
Je kunt niet 100% afvangen, maar het toch wel proberen.
Nee, repetitief wel.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:08 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Ja zwaar he, om elke dag de ellende van een ander te moeten zien.
Inderdaad.. op naar de volgende hype.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:07 schreef Voorschrift het volgende:
Ach ik ben allang blij dat de moeder nu wat uitsluitsel heeft, en verder omdat het nu eindelijk eens een keer van de TV verdwijnt hopelijk, dodelijk vermoeiend.
Uiteraard.quote:
Er was ook vaak niets nieuws te vertellen. "Vrijwilligers gaan nu naar $insert random bos"quote:Op maandag 20 mei 2013 13:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, repetitief wel.
2 weken lang iedere dag een item over 2 vermiste jongens, onderhand wist ik wel een keer dat ze vermist waren.
Dat dus, hoe ernstig ook, ik vind het geen nieuws.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:11 schreef Messina het volgende:
[..]
Er was ook vaak niets nieuws te vertellen. "Vrijwilligers gaan nu naar $insert random bos"
"Vrijwilligers hebben een bal gevonden in $insert random parkje met 4 bomen"
"Bal blijkt niet van vermiste jongens"
Ik sluit niets uit. Ik vind alleen dat je heel terughoudend moet zijn, want die moeder is hoe dan ook slachtoffer. Al is ze nog zo'n kreng geweest, dit heeft ze niet verdiend!quote:Op maandag 20 mei 2013 13:02 schreef poepa het volgende:
Speculeren, speculeren...
Je moet natuurlijk "laster" door een van de partners ook niet uitsluiten...
Zeker als je min of meer 'verplicht' mee moet lezen.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, repetitief wel.
2 weken lang iedere dag een item over 2 vermiste jongens, onderhand wist ik wel een keer dat ze vermist waren.
Ja. Vond het ook een beetje non-nieuws. Bij andere familiedramas was het ook niet zo groot. Maar ach, het volk heeft toch iets nodig om zich druk over te maken.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, repetitief wel.
De aanloop is natuurlijk weer wel een rationele... En die mag best even bekeken worden, ik weet niet of de man recht is gedaan in de gehele kwestie. Het zal bepaald niet de eerste zijn, als dat niet het geval is geweest.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat blijkt, want zoals ik al aangeef: een goede reden is er niet.
[..]
We moeten niet de fout maken om het feit dat er vaders zijn die onrecht aangedaan worden als het gaat om de omgangsregeling na de scheiding meteen hierbij te betrekken.
Deze vader heeft niet normaal gehandeld. Verre van. Dan is het heel vreemd om daar maar een ratio achter te zoeken... Je zegt zelf dat die er niet is. Nou... zoek die dan ook niet (al snap ik dat mensen gerustgesteld worden daardoor en snap ik ook dat mannen die slachtoffer zijn van een vrouw die de kinderen inzet in de scheiding graag zien dat in dezen de vrouw er van langs krijgt, omdat dat dan ook inhoudt dat hun ex er van langs krijgt... maar daar schiet niemand echt wat mee op).
Mag ik jouw glazen bol even lenen. Ik ben die van mij kwijt.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:04 schreef Pleun2011 het volgende:
Dan moet je als vrouw beter uit je doppen kijken voor je met iemand in zee gaat en je niet laten verblinden door iets wat men liefde noemt..
Nog een paar dagen tandjes op elkaar.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat dus, hoe ernstig ook, ik vind het geen nieuws.
Dat ze nu gevonden zijn wel natuurlijk, maar hou er dan ook alsjeblieft een keer over op denk ik dan, is voor die familie en moeder ook beter, constant dat geleuter in je gezicht als je de TV aanzet, damn.
Laten we het hopen, dit begint onderhand Zeilmeisje Laura proporties aan te nemen.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:13 schreef Messina het volgende:
[..]
Nog een paar dagen tandjes op elkaar.
Dan nog een item over hoe slecht de hulpverlening het heeft aangepakt.
Dan een 'final announcement' van politie.
En uiteindelijk een interview met familieleden van de dader en/of de moeder. En dan wordt het stil.
Waarvan wil jij een bron?quote:
Ja , vervelend he , voor jou. Kun je nagaan hoe het voor die moeder is ??? Of moet er ook een tijdslimiet op haar verdriet ?quote:Op maandag 20 mei 2013 13:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, repetitief wel.
quote:Op maandag 20 mei 2013 13:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja , vervelend he , voor jou. Kun je nagaan hoe het voor die moeder is ??? Of moet er ook een tijdslimiet op haar verdriet ?
Dat was een leuker onderwerp.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laten we het hopen, dit begint onderhand Zeilmeisje Laura proporties aan te nemen.
Nou nee, maar ik heb haar nergens zien lopen vragen om die aandacht, of zou jij het leuk vinden dat iedere dag, dag in dag uit, dat je op de radio-tv-krant en noem maar op constant die discussie over je dode kinderen zou zien?quote:Op maandag 20 mei 2013 13:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja , vervelend he , voor jou. Kun je nagaan hoe het voor die moeder is ??? Of moet er ook een tijdslimiet op haar verdriet ?
Mij lijkt dat je dat als ouder er voor over hebt als er echt iets speelt, maar ik snap het dilemma.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat kan er natuurlijk weer toe leiden dat bij sterke vermoedens toch niets gemeld wordt omdat je dan als zelf ook onder verhoogd toezicht komt... moeilijk, moeilijk.
Tering zeg.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik niet verwacht dat zij nu voor de buis hangt.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou nee, maar ik heb haar nergens zien lopen vragen om die aandacht, of zou jij het leuk vinden dat iedere dag, dag in dag uit, dat je op de radio-tv-krant en noem maar op constant die discussie over je dode kinderen zou zien?
Ik zou helemaal gek worden, die moeder moet zich compleet van de wereld afzonderen als ze even niet geconfronteerd wil worden met het feit, lijkt me verschrikkelijk. Alleen om onze sensatielust te vullen.
Nou ze bracht wel af en toe een boodschap naar buiten via de media/facebook. In de hoop dat men niet opgaf met het zoeken naar haar jongens.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou nee, maar ik heb haar nergens zien lopen vragen om die aandacht, of zou jij het leuk vinden dat iedere dag, dag in dag uit, dat je op de radio-tv-krant en noem maar op constant die discussie over je dode kinderen zou zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |