Dat vond ik in eerste instantie ook, maar dat kan ook met Tyrion's relatief lage status te maken hebben.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:36 schreef Khaleesi het volgende:
- Ik vond de bruiloft maar klein opgezet, vast weer budgettaire redenen maar zo'n koninklijke bruiloft zou toch grootser moeten zijn lijkt me???
Was niet de koninklijke bruiloftquote:Op maandag 20 mei 2013 11:36 schreef Khaleesi het volgende:
Net gezien, goeien epjen.![]()
Paar dingetjes die mij opvielen:
- De Hound die wel heel spraakzaam is, ben het niet van hem gewend.
- Een buitenproportionele hoeveelheid obsceniteiten dit keer.Had niet verwacht dat Emilia nog naakt zou gaan (hoewel ze er wel naar hintte in een interview eerder). Die scene met Carice en Gendry was gewoon echt te veel....
En dan die 3 zielige bloedzuigers terwijl iedereen verwachtte dat Gendry gewoon dood zou gaan...
- Ik moest echt lollen toen Sansa zei da ze 14 moest voorstellen.....
- Ik vond de bruiloft maar klein opgezet, vast weer budgettaire redenen maar zo'n koninklijke bruiloft zou toch grootser moeten zijn lijkt me???
- Idd de bikinitieten van Dany
- Scene met Sam was wel bruut, mooi gedaan. Die raven waren echt onheilspellend, echt kippenvel.CGI van WW was wat minder vond ik.
Jaja mensen, dat snap ik ook wel...quote:Op maandag 20 mei 2013 11:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Was niet de koninklijke bruiloftenkel die van Sansa en Tirion
Nou ja ze zijn nu wel in oorlogquote:Op maandag 20 mei 2013 11:42 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Jaja mensen, dat snap ik ook wel...Maar het is nog steeds het koninklijk huis so to speak.
Maar ga maar na, het ontvangstfeest van de Lannisters en Starks in Winterfell was nog uitbundiger dan dit....
2 weken?quote:
Balon bezet nog steeds een groot deel van het noorden. Dat dit in seizoen 2 gebeurde heeft weinig met de boeken te maken.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:23 schreef Poemgirl het volgende:
Beetje stom dit, wanneer was de laatste (en de eerste) keer dat we Balon Greyjoy zagen? Seizoen 1? Vaag dat Stannis hem nu noemt terwijl ze in de serie verder niets meer met de beste man gedaan hebben. Lijkt me best verwarrend als je het boek niet gelezen hebt maar wel de serie kijkt. Fail.
Hij gaat niet naaien, net als bij de nights watchquote:Op maandag 20 mei 2013 11:54 schreef Khaleesi het volgende:
Wat bedoelde Tyrion met "and so my watch begins"...? Gaat ie bij de NW?
In de nightwatch mogen ze niet neuken niet. Hij mag ook niet met Sansa neuken niet. Leuk gebbetjequote:Op maandag 20 mei 2013 11:54 schreef Khaleesi het volgende:
Dit gaat alleen nog maar meer steken, ik probeer er niet op te letten. Zelfde voor Arya, dat is het nadeel dat de actrices elk seizoen weer een jaar ouder zijn.quote:
Dat hij geen sex meer gaat hebben, aangezien Sansa dat niet wil.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:54 schreef Khaleesi het volgende:
Mja, dat zou je ook over Jon en Robb kunnen zeggen. Die zijn in de serie 17 en 19 ofzo?quote:Op maandag 20 mei 2013 11:55 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dit gaat alleen nog maar meer steken, ik probeer er niet op te letten. Zelfde voor Arya, dat is het nadeel dat de actrices elk seizoen weer een jaar ouder zijn.
Had dat vooral met Bran, herkende hem amper toen ik hem dit seizoen voor het eerst zag. Nadeel van acteurs die op de grens van de 'groeispurt'/puberteit zitten.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:55 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dit gaat alleen nog maar meer steken, ik probeer er niet op te letten. Zelfde voor Arya, dat is het nadeel dat de actrices elk seizoen weer een jaar ouder zijn.
Bij hun merk ik het wel minder sterk dat ze weer een jaartje ouder zijn geworden.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:57 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Mja, dat zou je ook over Jon en Robb kunnen zeggen. Die zijn in de serie 17 en 19 ofzo?
Dat klopt, maar ze zagen er al flink ouder uit.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:58 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Bij hun merk ik het wel minder sterk dat ze weer een jaartje ouder zijn geworden.
Ze menstrueert al in de serie, dat was best een groot punt. Cersei heeft het meerdere malen genoemd.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:03 schreef whocares86 het volgende:
Ik snap echt niet dat ze haar voor Sansa hebben gekozen. Die was in de pilot al veel te oud voor de rol. Complete groeispurt gehad maar nog geen menstruatie. Daar klopt biologisch natuurlijk geen zak van.
Meeraquote:Op maandag 20 mei 2013 12:02 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Dat het lijkt alsof ze door de Red Waste gebanjerd heeft in een two piece.![]()
Tevens:
[ afbeelding ]
Ze menstrueerd tegen het einde van het tweede seizoen pas voor het eerst. Terwijl ze was in de eerste aflevering al duidelijk door haar groeispurt heen was en er absoluut niet uitzag als 13.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:06 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ze menstrueert al in de serie, dat was best een groot punt. Cersei heeft het meerdere malen genoemd.
Bran is 11 in de serie. Boeit me verder totaal niet, maar ze hadden de leeftijd wel wat verder kunnen ophogen dan ze al gedaan hebben. Op zich is het heel gebruikelijk om oudere acteurs te nemen, alleen valt het verschil wel op wanneer een serie 8 jaar duurt.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:03 schreef whocares86 het volgende:
Ik snap echt niet dat ze haar voor Sansa hebben gekozen. Die was in de pilot al veel te oud voor de rol. Complete groeispurt gehad maar nog geen menstruatie. Daar klopt biologisch natuurlijk geen zak van.
Ik vind sowieso de originele leeftijden van sommige personages echt lachwekkend.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:09 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Bran is 11 in de serie. Boeit me verder totaal niet, maar ze hadden de leeftijd wel wat verder kunnen ophogen dan ze al gedaan hebben.
Bran zag er in het begin tenminste uit zoals ze zouden hoe oud hij was. Sansa zag er meteen al ouder dan ze zeiden dat ze was.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:09 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Bran is 11 in de serie. Boeit me verder totaal niet, maar ze hadden de leeftijd wel wat verder kunnen ophogen dan ze al gedaan hebben. Op zich is het heel gebruikelijk om oudere acteurs te nemen, alleen valt het verschil wel op wanneer een serie 8 jaar duurt.
Vergeleken de tijd dat het zich afspeelt is het normaal, vergeleken met nu wel ja.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:10 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik vind sowieso de originele leeftijden van sommige personages echt lachwekkend.
Mja, Robb en Jon zien er m.i. ook ouder uit dan ze in de serie zouden moeten zijn.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:12 schreef whocares86 het volgende:
[..]
Bran zag er in het begin tenminste uit zoals ze zouden hoe oud hij was. Sansa zag er meteen al ouder dan ze zeiden dat ze was.
Het speelt zich sowieso niet in een tijd af he, het is een compleet fictieve wereld, dus dan probeer ik vergelijkingen met de middeleeuwen te vermijden ondanks de gelijkenissen. Maar zelfs met dat in het achterhoofd zie ik liever een jonge man als oorlogskoning dan een pubertje. Robb Stark is toch ook 14 in het originele verhaal?quote:Op maandag 20 mei 2013 12:12 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Vergeleken de tijd dat het zich afspeelt is het normaal, vergeleken met nu wel ja.
Dat lijkt me wat overdreven.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:24 schreef Ugjerke het volgende:
Robb Stark is toch ook 14 in het originele verhaal?
Voor Robb en Jon hebben ze in de serie geen leeftijd gegeven. Al zijn ze duidelijk ouder dan 14 zoals in het boek. Ik denk dat ze 18 of 19 moeten voorstellen. Het probleem met Sansa is dat ze in de eerste aflevering zeggen dat ze 13 is en er veel ouder uitziet.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, Robb en Jon zien er m.i. ook ouder uit dan ze in de serie zouden moeten zijn.
Er zitten in de serie ook wel heel wat jonge personages en het is volgens mij best lastig om goede acteurs of actrices te vinden van een dergelijke leeftijd.
Ik snap wel dat er soms wat concessies moeten worden gedaan door iets oudere acteurs of actrices te nemen.
Dat vind ik dus ook, maar volgens mij is het wel zo. Ik durf het alleen even niet op te zoeken ivm spoilers.quote:
Volgens mij moeten ze iets van 17 en 19 voorstellen ofzo, maar beide acteurs zijn iets van 27.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:25 schreef whocares86 het volgende:
[..]
Voor Robb en Jon hebben ze in de serie geen leeftijd gegeven. Al zijn ze duidelijk ouder dan 14 zoals in het boek. Ik denk dat ze 18 of 19 moeten voorstellen. Het probleem met Sansa is dat ze in de eerste aflevering zeggen dat ze 13 is en er veel ouder uitziet.
Daar is het natuurlijk wel op gebaseerd.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:24 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het speelt zich sowieso niet in een tijd af he, het is een compleet fictieve wereld, dus dan probeer ik vergelijkingen met de middeleeuwen te vermijden ondanks de gelijkenissen.
Ja, daar ben ik het mee eens. Het zal me verder een zorg zijn hoe oud ze in het verhaal zijn, liever een goede acteur dan per se de juiste leeftijd nemen.quote:Maar zelfs met dat in het achterhoofd zie ik liever een jonge man als oorlogskoning dan een pubertje. Robb Stark is toch ook 14 in het originele verhaal?
mee eens.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:28 schreef timmmmm het volgende:
Maar Sansa wordt wel heel goed gespeeld, beter als wanneer ze daadwerkelijk een dertienjsrig kind hadden genomen
De actrice is 16.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:33 schreef Bronn het volgende:
[..]
mee eens.
voordeel van een jongere actrice is wel dat je dan als kijker doodsbenauwd wordt als er bijna iets gebeurd met sansa.. dan wil je echt niet dat ze wordt gepakt bij die rellen bijvoorbeeld, of dat jeoffrey haar pijn doet, of verkracht, of tyrion..
zorgt voor veel extra spanning, die de boeklezers dus blijkbaar wel hebben.
hoe oud is die arya in het echte leven eigenlijk?
Maisie Williams is 16 (15 tijdens de opnames)quote:Op maandag 20 mei 2013 12:33 schreef Bronn het volgende:
[..]
mee eens.
voordeel van een jongere actrice is wel dat je dan als kijker doodsbenauwd wordt als er bijna iets gebeurd met sansa.. dan wil je echt niet dat ze wordt gepakt bij die rellen bijvoorbeeld, of dat jeoffrey haar pijn doet, of verkracht, of tyrion..
zorgt voor veel extra spanning, die de boeklezers dus blijkbaar wel hebben.
hoe oud is die arya in het echte leven eigenlijk?
Samwell moest die speerpunt wel laten liggen want die ligt nu in de Posthoornkerk in Amsterdam, dus die konden ze ff niet meer gebruikenquote:Op maandag 20 mei 2013 12:27 schreef padlarf het volgende:
He, dit ding maakt White Walkers dood. Ik zal het maar laten liggen.
Het was nou niet bepaald een nobele bruiloft. Tyrion is niets in de ogen van Tywin. Dit huwelijk moest gewoon ff gebeuren. En veel respect krijgt Tyrion van de rest ook niet getuige het uitlachen toen ie niet bij Sansa's schouders kon.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:42 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Jaja mensen, dat snap ik ook wel...Maar het is nog steeds het koninklijk huis so to speak.
Maar ga maar na, het ontvangstfeest van de Lannisters en Starks in Winterfell was nog uitbundiger dan dit....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |