abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126993120
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 18:25 schreef comfortably_dumb het volgende:

[..]

Als je ziet wat voor gedachten de gemiddelde Nederlander op zijn Facebook plaatst, is de kans best groot dat het inderdaad die kant op gaat.
Facebook is erg, kent iemand dat verhaal van een jonge moeder (17 jaar?) met die verbrande baby?Ik weet niet precies wat maar ze had een huilbaby en kon er niet meer tegen en had hem/haar in een heet bad gedaan gevolg: baby verbrand (wat natuurlijk afschuwelijk is ) ,maar de foto van het kindje gaat nu heel Facebook wereld rond .Een afschuwelijke foto, iets wat je niet graag wilt zien eigenlijk en wat nog het ergste is dat er op deze vrouw, de 'dader' een soort heksenjacht op werd gericht. Is toch te zot voor woorden? De reacties die de wereld geeft .'we krijgen je te pakken heks ' 'jij hebt geen recht meer om moeder te zijn laat staan te leven teef'. Wat heeft Facebook Nederland het recht zo te oordelen?
  zaterdag 25 mei 2013 @ 18:34:46 #77
383377 comfortably_dumb
af en toe een helder momentje
pi_126993163
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 18:33 schreef Skillsy het volgende:

[..]

Facebook is erg, kent iemand dat verhaal van een jonge moeder (17 jaar?) met die verbrande baby?Ik weet niet precies wat maar ze had een huilbaby en kon er niet meer tegen en had hem/haar in een heet bad gedaan gevolg: baby verbrand (wat natuurlijk afschuwelijk is ) ,maar de foto van het kindje gaat nu heel Facebook wereld rond .Een afschuwelijke foto, iets wat je niet graag wilt zien eigenlijk en wat nog het ergste is dat er op deze vrouw, de 'dader' een soort heksenjacht op werd gericht. Is toch te zot voor woorden? De reacties die de wereld geeft .'we krijgen je te pakken heks ' 'jij hebt geen recht meer om moeder te zijn laat staan te leven teef'. Wat heeft Facebook Nederland het recht zo te oordelen.
Welkom in de denkwereld van mensen die praten met hun onderbuik ipv hun hersenen ^O^
" treat other people like they were you, living another life" - Joe Rogan
" I love and treasure individuals as I meet them; I loathe and despise the groups they identify with and belong to." - George Carlin
  zaterdag 25 mei 2013 @ 18:41:48 #78
383377 comfortably_dumb
af en toe een helder momentje
pi_126993440
Ik vraag me trouwens altijd sterk af hoeveel van die verhalen echt waar zijn.

Het komt vaak genoeg voor dat na een beetje google blijkt dat de foto die gebruikt worden bij die verhalen, bij een totaal ander verhaal blijkt te horen en dat een compleet verhaal omheen wordt verzonnen wat soms wel van een waargebeurd verhaal is afgeleid, maar waarin alles compleet uit zijn context is gerukt om lekker veel likes te scoren.
" treat other people like they were you, living another life" - Joe Rogan
" I love and treasure individuals as I meet them; I loathe and despise the groups they identify with and belong to." - George Carlin
  zondag 26 mei 2013 @ 17:32:38 #79
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_127030639
Amber Alert vind ik ook al zo debiel iets. Alsof iedereen mee moet helpen om een misdaad op te lossen. Dit is linea recta Orwells 1984 aan het worden zo.

Ik word heel treurig ook van berichten als van die opa uit Dieren, waarvan iemand dacht dat ie een kidnapper was, alleen maar omdat zijn kleindochter in zijn auto instapte.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')