quote:Op maandag 20 mei 2013 12:33 schreef illusions het volgende:
Weet niet wat ik hiervan moet geloven. Doet me denken aan een film, of aan iemand met waanideëen.
Zet je foto full-screen en maak een printscreen.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:58 schreef weswiladvies het volgende:
[..]
zoals ik al zei was dit te verwachten. als ik thuis ben zal ik wat online hooien.
weet iemand toevallig hoe je de exif en gps data uit fotos sloopt? kan dit gedmt worden naar me?
pssssst, moest in DM.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:35 schreef illusions het volgende:
[..]
Zet je foto full-screen en maak een printscreen.
Ik voel een [BNW] meet aankomenquote:Op maandag 20 mei 2013 11:28 schreef weswiladvies het volgende:
Toen ik deze getallen in google achter elkaar plakte gaf het me de 'Military Grid Reference System Coordinates van een groot stuk bos/land in de buurt van de Veluwe.
De allerlaatste sms had een datum en tijd erin.Vrijdag om 22:30. Ik neem aan dat ze hiermee bedoelen dat ik rond die tijd daar moet zijn
En nu komt het dat; het moment waar u als (nogsteeds?) lezende fokker op gewacht heb; het participatie onderdeel.
Geef mij aub advies!
Die heb ik even gemist??quote:Op maandag 20 mei 2013 13:08 schreef Toto69 het volgende:
Net als dat TRU topic toen, "Geen pottenkijkers"
TRU / Geen pottenkijkers.quote:
Een drill is het. Ik zeg het jequote:Op maandag 20 mei 2013 13:12 schreef YuckFou het volgende:
Ah die reeks, jawel tijdje gevolgd volgens mij, maar dit is natuurlijk heel andere koek, TS wordt op straat door the white rabbit aangesproken en moet met telefoons gaan spelen en wordt in de gaten gehouden, nu moet ie vrijdag op de Veluwe bij een militaire installatie komen en dat riekt naar een kluifje voor de BNWérs
Geweldige reeks jaquote:Op maandag 20 mei 2013 13:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
TRU / Geen pottenkijkers.
35 Topics, veel leesplezier. Één van de leukere reeksen uit de geschiedenis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |