Dit inderdaad.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:17 schreef Angel-Joy het volgende:
Maar niet te veel focussen op: ik ben 22 en maagd.
Alles komt vanzelf wel, stapje voor stapje.
quote:Op maandag 20 mei 2013 16:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat zei ze? Ik zie alleen haar borsten.
Dat is wel een heel mooi meisje.quote:
Hier wou ik even op reagerenquote:Op maandag 20 mei 2013 12:15 schreef Frank_Jorum het volgende:
[..]
Bedankt. Maar het eerste wat in me opkomt wat betreft aanrakingen, vinden vrouwen dat niet heel vreemd? Als je ze zomaar aanraakt? (Dit zijn dus ook dingen waardoor ik het niet doe).
Je zegt dat zoveel mensen lovend zijn over je uiterlijk en innerlijk, zit daar toevallig niet een leuk meisje bij? Vraag haar op datequote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:29 schreef Frank_Jorum het volgende:
Wow bedankt voor alle reacties, dat zijn er best wel veel :p Er zitten echt goede adviezen en uitspraken bij, superbedankt daarvoorAan de hand van dit topic heb ik wat opgestoken, en daar doe ik het voor. Ik ga kijken of er via het maatschappelijk werk alsnog iets te doen is tegen het kat-uit-de-boomgedoe. Ik zou ook best wel vaker uit willen gaan, ik heb genoeg vrienden maar uitgaan dat vinden er maar enkele leuk. Daar zou ik ook iets mee moeten doen.
En ik zal wat directer zijn tegen vrouwen, zodat mijn intenties duidelijker zijn. Kennelijk vinden vrouwen dat niet erg en als ik dan zo vrij mag zijn vinden vrouwen het helemaal niet erg om aandacht van mij te krijgen. Want er zijn zoveel mensen lovend over zowel mijn uiterlijk als mijn innerlijk, dan ga ik op een gegeven moment denken dat als zoveel het zeggen, er wel een kern van waarheid in zal zitten. En ik daarom best tegen mijzelf mag zeggen dat ik er mag zijn en ik bij vrouwen in positieve zin opval. Met dat zelfvertrouwen heeft het ook wel te maken.
Het is idd beter tijd voor actiequote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:09 schreef kleine4 het volgende:
[..]
Je zegt dat zoveel mensen lovend zijn over je uiterlijk en innerlijk, zit daar toevallig niet een leuk meisje bij? Vraag haar op date. En doe dan al het advies toepassen uit dit topic. Door te zeggen 'Daar kan ik wat aan doen ja. Dat zou ik kunnen proberen.', kom je niet veel verder. Actie ondernemen! Wel heel fijn dat je deze inzichten hebt gekregen hoor! Dat helpt je zeker een stapje verder! Ga een keer met die paar vrienden op stap die het wél leuk vinden, zeg tegen ze dat je een keer op 'meisjeshunt' wil gaan, misschien doen ze wel mee, helpen ze je.
Ja dat is jammer van al die meiden, maar snap het wel ja!quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:56 schreef Frank_Jorum het volgende:
[..]
Het is idd beter tijd voor actieOver al die mensen die zo lovend zijn moet ik zeggen dat daar niet een ''potentiële vriendin'' bij zit. Maar dat komt omdat ik gewend ben om gewoon in de friendzone te zitten met die mensen. Met hun hoef ik niet iets te beginnen, daarvoor moet ik nieuwe meiden leren kennen. Ik heb al wel 2 keer gehad dat vriendinnen van de huisgenoot waar ik het in de openingspost over heb mij leuk vonden. Dan vroeg mijn huisgenoot de volgende dag, vond je X leuk? En dan vind ik ze wel leuk, maar dat is een breed begrip. Meer dan leuk vond ik ze niet. Een vriendin van mij woont ook in een studentenhuis, en daar woonde ook iemand die me leuk vond. Maar hetzelfde verhaal.
En die ''vrouwenhunt'' dat is helemaal geen slecht idee. Mijn huisgenoot bood me aan om een keer uit te gaan zodat we op vrouwenjacht konden gaan. Dus dat ga ik nog maar eens met haar overleggen
Klopt.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:26 schreef Micson het volgende:
Je bent geen leuke jongen, dat zegt iedereen alleen maar om je gevoelens te ontzien.
Dat programma is fake. Zie het topic in TV subfora. Daar zit een van de gasten van dat programma...quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:58 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Hier is een leuk programma voor je:
dat klopt, maar hij heeft nergens beweerd dat het fake isquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:00 schreef NY_aannemer het volgende:
[..]
Dat programma is fake. Zie het topic in TV subfora. Daar zit een van de gasten van dat programma...
Oke oke, je hebt gelijk. Maar .. uhm. Aangedikt dan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:07 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
dat klopt, maar hij heeft nergens beweerd dat het fake is
eens!quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:33 schreef Godshand het volgende:
Die bullshit van uitgaan hoeft niet perse hoor.
Meldt!quote:maar ik kan mij voorstellen dat sommige mensen er geen ruk aan vinden.
Haha dit zijn wel hele praktische tips, superbedanktquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:28 schreef kleine4 het volgende:
[..]
Ja dat is jammer van al die meiden, maar snap het wel ja!
Dan blijft er inderdaad nog een ding over. En dat is vrouwenjacht tijdens het uitgaan.
En dan is het puur gewoon denk ik een beetje om jezelf te laten zien dat je niet altijd in de friendzone zit. Misschien even wat minder, maar ga is gewoon op zoek naar een leuk meisje op stap om te zoenen? Als je doel zoenen is, is het misschien minder zwaar en ga je vanzelf meer flirten?
Zie je een leuk meisje, ga dan met haar praten, small talk (waar woon je bla bla), zeg dat je haar er wel leuk uit vind zien. En juist bij het opstap gaan kun je meisjes beter aanraken, als de muziek zo hard staat en je moet in haar oor 'schreeuwen', kun je haar makkelijk met een hand op haar schouder te leggen en de ander gebruik je bij haar oor om jezelf verstaanbaar te maken. Als ze trouwens goed reageert op het zinnetje dat ze er leuk uit ziet, vraag dan of je haar nummer mag, of vraag of ze een keer zin heeft om wat te gaan drinken. Er hoeft niet meteen iets uit te komen, maar zo bouw je wel meer zelfvertrouwen!
Jeej en ik ben een meisje, klinkt wel alsof ik zelf een vent ben haha!
Dat doe ik ook hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:01 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Klopt.
Als ik op kraamvisite ga zeg ik tegen de ouders ook altijd dat het een mooie baby ookal is t een spuuglelijk misbaksel. Gewoon om niet bot te zijn en ze niet te kwetsen.
Hahaha ik ben dit meteen gaan kijken. Wat een vent die van 48 jaar... als er een derde date komt huurt ie een bestelauto en neemt ie zijn hele inboedel mee. Ik moet zeggen als ik mijzelf vergelijk met die mensen, dan valt het heel erg meequote:Op woensdag 22 mei 2013 16:58 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Hier is een leuk programma voor je:
Bedankt voor dat topic. Over dat uitgaan, je hebt meerdere soorten uitgaan dan denk ik. Je kan naar een discotheek en daar helemaal los gaan, maar dat is niet echt aan mij besteed. Dan sta ik liever in de kroeg en ontmoet ik daar meiden. En dan heb ik wel een goede joker die ik kan inzetten, als ik een nummer heb kan ik ze bij mij thuis uitnodigen en kook ik voor ze. Ik ben daar wel aardig goed in en ik denk dat vrouwen dat altijd wel waarderen. Dat je meer kan dan alleen water koken. Daarna film kijken ofzo...quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:33 schreef Godshand het volgende:
Die bullshit van uitgaan hoeft niet perse hoor.
Ik vind uitgaan leuk, maar ik kan mij voorstellen dat sommige mensen er geen ruk aan vinden. Je kan ook zat mensen vinden bij het sporten, meiden uitnodigen om te gaan wandelen, survival aktiviteiten mee doen, filmpje kijken op de bank of bios, of voor elkaar koken.
Voor verdere tips is er dit topic:
R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #117 -
Wow, 27! Dacht dat ik laat was met mijn eerste zoen met 20 jaar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:43 schreef Dennis_enzo het volgende:
Ik was hetzelfde toen ik 22 was. Ik vond dat ik een kutleven had en dat als ik een vriendin zou krijgen alles opgelost zou worden. Voor mij heeft gewerkt dat ik gewoon moest stoppen met er de hele dag mee bezig zijn. Met wat moeite kan je vast wel een dronken snol het bed in lokken, maar of je daar nou blij mee moet zijn. Je moet gewoon blij met je eigen leven zijn. Dus; ga gewoon dingen doen die je zelf leuk vind. Fuck uitgaan als je daar geen zin in hebt, alleen maar uitgaan om een vrouw te scoren heb je op lange termijn toch niks aan. En als je zelf niet het discotype bent wil je over het algemeen ook geen vriendin die dat wel is. Ik zou gewoon zorgen dat je veel plezier hebt in je eigen leven en dan komen er vanzelf kansen. Ik kreeg mijn eerste zoen op mijn 27e
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |